بازدید 2507

رضایت مویس از تساوی برابر تاتنهام

کد خبر: ۳۶۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰ 02 December 2013
سرمربی منچستریونایتد از تساوی برابر تاتنهام در هفته سیزدهم لیگ جزیره راضی است. او می‌گوید باید تیمش اختلاف را با صدر جدول کاهش دهد.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد در هفته‌ سیزدهم لیگ برتر انگلیس با تساوی دو بر دو برابر تاتنهام متوقف شد تا اختلاف این تیم با آرسنال صدرنشین به 9 امتیاز برسد.

دیوید مویس، سرمربی منچستر یونایتد معتقد است که تیمش باید هر چه سریع‌تر اختلاف خود را با آرسنال صدرنشین کاهش دهد. او پس از پایان بازی در گفت‌وگو با تلویزیون باشگاه منچستر یونایتد گفت: امتیاز ما با آرسنال صدرنشین به 9 امتیاز رسیده که این بسیار زیاد است. منچستریونایتد باید در تمام بازی‌های خود به پیروزی برسد. در دیدار امروز دو امتیاز حساس را از دست دادیم. 

معمولا رویارویی برابر تاتنهام آن هم در وایت هارت لین آسان نیست. بازی زیبایی بود. تساوی نتیجه‌ خوبی بود، اما من معتقدم که می‌توانستیم در 10 پایانی گل پیروزی را به ثمر برسانیم. دو تیم بازی جنگنده و قوی را به نمایش گذاشتند. در این دیدار دو بار عقب افتادیم، اما هر دو بار به بازی برگشتیم و گل تساوی را به ثمر رساندیم. خوشبختانه در زدن گل تساوی موفق بودیم، اما نتوانستیم گل پیروزی را برابر حریف قدرتمند خود به ثمر رسانیم.

او افزود: اگر قبل از دیدار لورکوزن و تاتنهام به من می‌گفتند که تیم شما لورکوزن را شکست می‌دهد، اما برابر تاتنهام به تساوی می‌رسد بدون شک می‌گفتم این نتیجه‌ نمی‌تواند بد باشد، اما ناکامی ما به هفته‌ قبل بر می‌گردد که برابر کاردیف سیتی در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردیم و دو امتیاز حساس را از دست دادیم. آنچه من را نگران می‌کند این است که تیم ما در جدول رده‌بندی به آرسنال نزدیک نیست. دوست داشتم اختلاف تیم با صدرنشین کمتر از 9 امتیاز بود. با این حال هنوز فصل طولانی در پیش داریم. امیدوارم که بار دیگر با ارائه بازی‌های زیبا به صدر جدول نزدیک شویم. هنوز بازی‌های زیادی پیش‌رو داریم. لیگ برتر انگلیس در فصل جاری سخت شده و تیم‌های زیادی برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کنند. برای رسیدن به جایگاهی که شایسته تیم بزرگی همچون منچستر یونایتد است، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

هر دو گل منچستریونایتد را در دیدار برابر تاتنهام وین رونی به ثمر رساند تا بار دیگر نشان دهد که در اوج دوران آمادگی به سر می‌برد. مویس به ستایش از مهاجم ملی‌پوش تیمش پرداخت و گفت: رونی با گل‌هایی که به ثمر می‌رساند و پاس‌های زیبایی که می‌دهد شایسته هر آنچه درباره‌اش می‌گویند، هست. او بازی‌های بسیار خوبی را برای منچستریونایتد به نمایش می‌گذارد. رونی هم در حرکات انفرادی و هم در بازی گروهی موثر ظاهر می‌شود. بنابراین او برازنده ستایش‌هایی است که درباره او می‌شود. رونی فصل گذشته نتوانست انتظارات را برآورده کند، اما در این فصل با تلاش زیادی که دارد به دوران اوجش نزدیک شده است. امیدوارم که او در دیدارهای آینده هم بازی‌های زیبایی را برای منچستریونایتد به نمایش بگذارد.

یکی از گل‌های تاتنهام را در این دیدار ساندرو به ثمر رساند. گل این بازیکن بسیار زیبا بود و می‌تواند یکی از بهترین گل‌های فصل جاری لیگ جزیره باشد. مویس درباره این گل گفت: گل ساندرو خیره کننده بود. هیچ دروازه‌بانی نمی‌توانست او را مهار کند. چنین توپ‌هایی بدون شک وارد دروازه‌ خواهد شد. نمی‌دانم چرا به این بازیکن فضای کافی را دادیم تا او چنین گلی را به ثمر برساند. دروازه‌بان نمی توانست برابر چنین توپی هیچ واکنشی نشان دهد. در 15- 20 دقیقه‌ نخست روی ضربات شروع مجدد اذیت شدیم. بازیکنان تاتنهام توانستند روی این ضربات ما را در بحران فرو ببرند. واقعا احساس ترس می‌کردم. ولبک می‌توانست گل پیروزی را برای ما به ثمر رساند، اما در نهایت نتوانستیم پیروز این بازی شویم تا امتیازها تقسیم شود.

هفته‌ چهاردهم لیگ برتر انگلیس فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود. منچستریونایتد در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته‌ چهارشنبه در اولدترافورد میزبان اورتون است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی