بازدید 8874
۳
پخش زنده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران

سه تساوی بدون گل در آغاز هفته هفدهم

در آغاز هفته هفدهم لیگ برتر امروز، سه دیدار در شهرهای اصفهان، تهران و شیراز برگزار خواهد شد که دیدار استقلال و سپاهان در اصفهان، مهم‌ترین دیدار امروز و این هفته فوتبال ایران است.
کد خبر: ۳۶۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰ 05 December 2013
آغاز دیدار حساس استقلال و سپاهان در اصفهانبازی‌های لیگ بر‌تر ایران، در حالی از امروز و در سه شهر گوناگون پیگیری می‌شود که مهم‌ترین خبر فوتبال ایران در این روز‌ها، قرعه‌کشی جام جهانی در برزیل است که فردا شب برگزار می‌‎‌شود و تیم‌ها، حریفان خود در جام جهانی را می‌شناسند. اینچنین است که به رغم دو داربی حساس در این هفته و بازی بزرگ استقلال و سپاهان، فوتبال‌دوستان ایرانی یک چشم به هفته هفدم لیگ بر‌تر دارند و یک چشم به برزیل.

به گزارش «تابناک»، در روزهایی که سکوهای استادیوم‌های فوتبال خالی‌تر از همیشه به نظر می‌رسند و بازی‌های لیگ بر‌تر ایران مورد اقبال عموم قرار نمی‌گیرند، شاید از راه رسیدن بازی‌های حساس و سرنوشت‌ساز، تنور لیگ بر‌تر را کمی داغ کند. هفته هفدهم لیگ بر‌تر از امروز آغاز می‌شود و تیم‌های مدعی لیگ بر‌تر به مصاف حریفان سرسخت خود می‌روند.

‌در یکی از بازی‌های حساس این هفته، استقلال در اصفهان به مصاف سپاهانی می‌رود که با روزهای اوجش فاصله گرفته و نشانی از آن اقتدار همیشگی در این تیم به چشم نمی‌خورد.
بنا بر این گزارش، بازی رفت دو تیم را سپاهان در حالی با نتیجه دو بر یک برد که آبی‌ها، تیم بر‌تر میدان بودند و به همین دلیل بازی امروز برای شاگردان قلعه‌نویی جنبه انتقامی خواهد داشت. بازی سپاهان و استقلال نبرد دو تیم برای ماندن در کورس قهرمانی و نزدیک شدن به صدر جدول لیگ بر‌تر است و همین ‌اهمیت کسب ۳ امتیاز را برای دو تیم دو چندان می‌کند.
 
‌صرف‌نظر از موقعیت دو تیم در جدول لیگ بر‌تر، این بازی چند دوئل دیدنی را در دل خود خواهد داشت. بازگشت قلعه‌نویی به اصفهان و قرار گرفتن برابر هواداران سپاهان، تقابل سیدمهدی رحمتی با جانشینش در تیم ملی یعنی رحمان احمدی و رویارویی زلاتکو کرانچار بهترین مربی خارجی لیگ با سرمربی استقلال که موفق‌ترین مربی لیگ است، می‌تواند جذابیت‌های خاصی برای تماشاگران داشته باشد. ضمن اینکه نباید فراموش کرد استقلال در بازی رفت علاوه بر شکست مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی، به خاطر تخلف تماشاگرانش به کسر یک امتیاز از سوی کمیته انضباطی محکوم شد تا ۴ امتیاز حساس را در نبرد با زردپوشان اصفهانی از دست بدهد.

امیر قلعه‌نویی برای رویارویی با سپاهان از مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، هاشم بیک‌زاده، ساموئل، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی و محمد مهدی نظری در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد.
 از سوی دیگر هم کرانچار رحمان احمدی، سیدهادی عقیلی، شجاع خلیل‌زاده، علی حمودی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، اروین بولکو، علی کریمی، حسین پاپی، یعقوب کریمی و محمد غلامی را به میدان فرستاده است.

پخش زنده بازی استقلال و سپاهان
۱۴:‌۰۰ امیرحسین صادقی نخستین کارت زرد بازی را دریافت کرد.
۲۴:‌۰۰ محمد محمد مهدی نظری با یک شوت غافلگیر کننده دروازه رحمان احمدی و سپاهان را تهدید کرد.
۲۶:‌۰۰ هاشم بیک‌زاده یک فرار سریع را از سمت راست سپاهان انجام می‌دهد که با پرچم زدن کمک داور و اعلام آفساید بازی متوقف می‌شود.
۳۱:‌۰۰ ضربه امید ابراهیمی با فاصله از کنار دروازه رحمتی بیرون رفت تا دروازه بان‌های دو تیم دقایق آرامی را پشت سر بگذارند.
۳۳:‌۰۰ جواد نکونام پاپی بازیکن تیم سپاهان را در خارج محوطه جریمه سرنگون می‌کند اما داور خطایی اعلام نمی‌کند. بازی در این لحظات خشن و پر برخورد دنبال می‌شود.

پایان نیمه نخست

استقلال صفر، سپاهان صفر

۴۶:‌۰۰ ارسال مواج بازیکنان سپاهان می‌رفت تا مهاجم این تیم را در موقعیت تک به تک قرار دهد که ساموئل توپ را به کرنر زد.
۴۸:‌۰۰ با خطایی که عقیلی روی نظری مرتکب می‌شود بازی برای مدتی متوقف می‌شود.
۵۰:‌۰۰ ضربه سنگین هاشم بیگ‌زاده را رحمان احمدی با دوست راهی اوت کرد.
۵۳:‌۰۰ شوت محمد قاضی که از پشت محوطه جریمه راهی دروازه سپاهان شد توسط احمدی به راحتی دفع شد.
۵۵:‌۰۰ علی حمودی بازیکن سابق استقلال به خاطر خطایی که روی هاشم بیگ‌زاده انجام داد، کارت زرد دریافت کرد.
۵۶:‌۰۰ روی ارسال خوب آندرانیک تیموریان ضربه سر محمد قاضی با فاصله کمی از کنار دروازه بیرون رفت.
۶۴:‌۰۰ هادی عقیلی با خطا روی مهدی نظری دومین کارت زرد سپاهان را دریافت کرد.
۶۵:‌۰۰ در لحظه‌ای که بازیکنان استقلال در نیمه زمین سپاهان خیمه زده بودند، این امید ابراهیمی بود که با یک ضد حمله می‌توانست سپاهان را به گل اول بازی برساند که پاس بد او به غلامی نرسید و این موقعیت از دست رفت.
۷۴:‌۰۰ علی حمودی و احسان حاج صفی فرصت مناسبی داشتند که با حضور پرتعداد مدافعان استقلال راه به جایی نبردند.
۷۸:‌۰۰ مهرداد اولادی جای سیاوش اکبرپور در زمین رتا می‌گیرد.
۹۰:‌۰۰ پایان بازی با نتیجه ۰-۰ مساوی


پخش زنده بازی فجر شهید سپاسی و فولاد خوزستان

۲۳:‌‌۰۰ سیامک کوهنورد از تیم فجر شهید سپاسی شیراز نخستین کارت زرد بازی را دریافت کرد.
۷۸:‌۰۰ محمد انصاری بازیکن فجر دومین کارت زرد بازی و تیمش را دریافت کرد.
۹۰:‌۰۰ کارت زرد سروش رفیعی بازیکن تیم فولاد سومین کارت زرد این بازی کسل کننده بود.



نتیجه نهایی بازی‌های پنجشنبه

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران

سپاهان اصفهان

0

0

استقلال تهران




راه‌آهن سورينت

0

0

سايپا





فجر سپاسي

0

0

فولاد






تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۳
ممنون تابی جون از گزارش لحظه ایت
به امید قهرمانی استقلال ....
دمت گرم تابي جون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل