بازدید 3192

بوکس قهرمانی کشور باز هم بدون نامداران!

کد خبر: ۳۶۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲ 07 December 2013
مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور در استان البرز وزن‌کشی شد که باز هم چند چهره‌ی سرشناس ایران در این مسابقات غایب هستند.

به گزارشایسنا، کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و مسوولان فدراسیون بوکس پیش از برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در استان البرز تاکید کرده بودند که حضور همه‌ی ملی‌پوشان سرشناس در این رقابت‌ها اجباری است و غیر از احسان روزبهانی که در قزاقستان است همه باید در این مسابقات شرکت کنند. این در حالی است که باز هم چندین چهره‌ی سرشناس مانند علی مظاهری، محمد ستارپور، جاسم دلاوری و مهدی طلوطی در این مسابقات حضور ندارند.

در مسابقات بوکس قهرمانی کشور 189 بوکسور از از سراسر کشور حضور دارند و قم تنها استان غایب است.

فروتن گل‌آرا، رضا مرادخانی، امید قاسمی‌پور، مجید سپهوند، ایمان طیبی، مجید حاج‌عباسی، مبین کمرازه، احسان سپهوندی، سالار غلامی و مومن طوقانی از جمله افراد سرشناس بودند که در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند.

مقصودی نایب رییس فدراسیون و مدیر تیم‌های بوکس قبل از این مسابقات هشدار داده بود که هر ملی‌پوش در این رقابت‌ها شرکت نکند باید تیم ملی را فراموش کند و به فکر بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون نباشد.

باید دید که مسوولان فدراسیون در این‌باره چه تصمیمی خواهند گرفت. البته در ادوار قبلی هم مسوولان فدراسیون چنین مسائلی را مطرح می‌کردند اما بعد از مسابقات، افراد غایب به فدراسیون می‌آمدند و بعد از صحبت با مسوولان فدراسیون قرار می‌شد که در اردوها شرکت کنند و تنها با برگزاری یک مسابقه انتخابی به تیم ملی برسند و گویی با این اقدامات که چندین بار تکرار شده حنای مسوولان فدراسیون بین بوکسورها دیگر رنگ ندارد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار