بازدید 3557

بدهی روزنامه وطن امروز به موسسه ایران

کد خبر: ۳۶۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴ 11 December 2013
یک منبع آگاه در موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران با اعلام بدهی وطن امروز به این روزنامه اظهار کرد: 870 میلیون تومان اموال روزنامه ایران باید بازگردانده شود .

وی در گفت وگو با ایرنا عنوان کرد : زمانی که موسسه ایران از وطن امروز شکایت کرد، حداقل هزینه ها درنظر گرفتند در حالی که اگر هزینه های واقعی را لحاظ می کردند بدهی وطن امروز به موسسه ایران خیلی بیشتر می شد.

این منبع آگاه درباره ماجرای بدهی 870 میلیون تومانی روزنامه وطن امروز به موسسه ایران گفت: وطن امروز از اواسط سال 87 تا اوایل سال 90 در موسسه ایران چاپ شد و تمامی امورات چاپ مربوط به این روزنامه اعم از کاغذ، لیتوگرافی و چاپ در این موسسه صورت می گرفت .

وی ادامه داد: اواخر دولت دهم، اختلافاتی بین مهرداد بذرپاش و اسنفدیار رحیم مشایی بوجود آمد و چاپ وطن امروز در موسسه ایران متوقف شد. پس از آن نه تنها چاپ روزنامه وطن امروز در موسسه ایران متوقف شد بلکه به خاطر بدهی های تسویه نشده روزنامه ایران شکایت کرد.

این منبع آگاه یادآور شد: این شکایت مربوط به دوره دولت دهم است و شکایت جدیدی نیز نشده است ، البته پیگیر آن شکایت هستیم چون اموال موسسه است، باید بازگردد و به طور قطع از راه های قانونی این مساله را پیگیری می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا چاپ روزنامه وطن امروز در موسسه ایران براساس قرارداد صورت می گرفت یا خیر افزود: یک قرارداد یکساله وجود داشته و بعد از یکسال نیز بدون قرار داد ادامه دادند.

وی گفت که چاپ روزنامه وطن امروز در موسسه ایران مربوط به دوران مدیریت کاوه اشتهاردی بوده و در زمان علی اکبر جوانفکر از این روزنامه شکایت شده است .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار