بازدید 8127

دستور روحانی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها

کد خبر: ۳۶۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱ 17 December 2013
معاون بازرسی سازمان حمایت با بیان اینکه بر اساس دستور رئیس‌جمهور هرگونه افزایش قیمت تا پایان سال غیرقانونی است، گفت: در آستانه شب یلدا جلسات متعددی با اتحادیه میوه و تره‌بار و آجیل برگزار شده تا خود بر نحوه عرضه و قیمت‌ها نظارت کنند.

مجتبی فراهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد برنامه سازمان حمایت در آستانه شب یلدا اظهار داشت: با نزدیک شدن به شب یلدا جلسات متعددی با اتحادیه‌های میوه و تره‌بار از جمله میدان مادر و اتحادیه‌های شهری و آجیل و خشکبار برگزار شد تا کالاهای شب یلدایی به‌میزان نیاز در بازار وجود داشته باشد.

وی با بیان "اتاق اصناف و سازمان صنعت را توجیه کردیم که خود نیز نظارت‌های لازم را در بازار داشته باشند" گفت: از مردم درخواست می‌کنیم که در این روز‌ها هندوانه را که مصرف بالایی دارد، از وانت‌ها و دوره‌گردها خریداری نکنند و بیشتر از واحد‌های صنفی که کیفیت آنها تضمین شده است اقدام به خرید کنند.

معاون بازرسی سازمان حمایت با بیان اینکه وانت‌فروشان و دوره‌گرد‌ها علاوه بر اینکه کالاهای‌شان کیفیت ندارد، گران نیز هست، خاطرنشان کرد: کنترل دست‌فروشان و دوره‌گردها دشوار بوده و باید با هماهنگی پلیس اماکن و راهور باشد، بنابراین مردم سعی کنند از واحد‌های صنفی که امکان نظارت روی آنها وجود دارد، میوه مورد نیاز خود را خریداری کنند.

فراهانی با بیان این‌که با اتحادیه‌ آجیل و خشکبار نیز صحبت شده که در این ایام تخفیف‌هایی را به مردم دهند، ادامه داد: بر اساس دستور رئیس جمهور و رویکرد پیشگیرانه سازمان حمایت، تا پایان سال هرگونه افزایش قیمتی غیرقانونی است و بازرسان سازمان با رویکرد پیشگیرانه بازار را رصد می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار