بازدید 2585

محدودیت‌های تردد آخر هفته و اربعین اعلام شد

کد خبر: ۳۶۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳ 18 December 2013
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی محدودیت‌های تردد در ایام انتهایی هفته و همچنین اربعین حسینی را اعلام کرد.

به گزارش فارس، سرهنگ حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی محدودیت‌های تردد در جاده‌های کشور طی روزهای بیست و هفتم آذر تا دوم دی ماه را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه و همچنین از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه یکم دی تا ساعت 24 روز دوشنبه دوم دی از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30  تا ساعت 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و همچنین با اعلام مأموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا ساعت 24 روز جمعه از دزبن به سمت کرج بصورت یکطرفه می‌شود.

تردد تمامی تریلرها ازمحور هراز کماکان ممنوع و تردد انواع کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه  و جمعه از محور هراز ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای جمعه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز دوشنبه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست