بازدید 2293

وزارت ورزش فقط اسم جوانان را یدک می‌کشد

کد خبر: ۳۶۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰ 20 December 2013
معاون امور مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: تنها اسم جوانان را وزارت ورزش و جوانان یدک می‌کشد و باید در قانون مدیریت و برنامه ریزی کشور اصلاحاتی انجام شود تا مدیریت کلان آن نیز به این وزارتخانه داده شود.

به گزارش فارس، ابوالفضل سید زاده گفت: بودجه در نظر گرفته و پیشنهاد شده از سوی دولت برای سال 93 در حوزه جوانان کافی نیست و نمایندگان مجلس تلاش می‌کنند با توجه به حساسیت حوزه جوانان در بخش‌هایی مانند اشتغال، مسکن و معیشت پیشنهادهایی در این مدت ارائه ‌دهند تا پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق به صحن علنی مجلس آورده ‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به ارتباطاتی که نمایندگان مجلس با ما دارند مطمئن هستم که پیشنهادات زیادی از سوی نمایندگان ارائه شده است و از آنها حمایت می‌کنند.

سید زاده اظهار داشت: بودجه‌ای که باید در فصل جوانان هزینه شود قطعاً در همین بخش هزینه می‌شود و نمی‌شود آن را به جاهای دیگر منتقل کرد اما مشکل این است که این بخش همیشه ضعیف دیده می‌شود و در لایحه بودجه 93 حدود 7 میلیارد تومان برای ساماندهی امور جوانان و 6 میلیارد تومان اوقات فراغت در نظر گرفته شده است.

معاونت امور مجلس وزارت و جوانان خاطرنشان کرد: تنها اسم جوانان را وزارت ورزش و جوانان یدک می‌کشد ولی همه حوزه‌های اجرایی کشور در این مورد تکلیف دارند و در قانون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور باید اصلاحاتی در این خصوص انجام شود تا اگر وزارت ورزش متولی حوزه جوانان در کشور است پس مدیریت کلان آن نیز به این وزارتخانه داده شود.

سید زاده افزود: در این لایحه دستگاه‌ها مجاز شده اند تا یک درصد از بودجه خود را به امور جوانان، زنان و خانواده اختصاص داده شود که نمایندگان تلاش دارند تا دستگاه‌ها مکلف به انجام این کار شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار