بازدید 38879

نقل و انتقالات میلیون‌ یورویی فوتبال ایران به اروپا

آخرین بازیکنی که در این لیست جای گرفته، بختیار رحمانی، بازیکن میانی تیم فوتبال خوزستان است که با پنج گل زده در لیست بهترین گلزنان لیگ قرار‌ دارد. بختیار رحمانی نیز سابقهٔ حضور در تیم‌های ملی جوانان و امید را داراست و این سایت از احتمال پیوستنش به تیم ایتراخت فرانکفورت با قیمت احتمالی ۱.‌۵۰۰.‌‌۰۰۰ یورو خبر داده که اگر چنین شود، ‌گران‌ترین بازیکن این لیست خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶ 26 December 2013
نقل و انتقالات میلیون‌ یورویی فوتبال ایران‌به تازگی سایت ترنسفرمارکت در صفحهٔ شایعات ترنسفر فوتبال ایران از بازیکنانی چون پیام صادقیان، کریم انصاری فر، رضا حقیقی، پژمان منتظری و بختیار رحمانی به لیگ‌های خارجی خبر داده و در همین حال، احتمال پیوستن پیام صادقیان هافبک تبریزی تیم پرسپولیس تهران به بورسیا دورتموند را ۵% ارزیابی کرده است.

به گزارش «تابناک»، پیام صادقیان که با تیم ذوب آهن اصفهان به افتخاراتی چون نایب قهرمانی لیگ قهرمان آسیا (۲۰۱۰) و نایب قهرمانی نهمین دوره (۸۸-۸۹) لیگ بر‌تر ایران دست یافته‌، در کارنامه ملی خود سابقه کاپیتانی تیم ملی نوجوانان ایران و یک گل زده (مقابل تیم جوانان گامبیا) ‌دارد و در فصل جاری با به ثمر رساندن ۲ گل و ۶ پاس گل آمار متوسطی از خود ارائه کرده است. ترنسفر مارکت، قیمت احتمالی این بازیکن را نزدیک ۸۰۰.‌۰۰۰ یورو برآورد کرده است.

دومین بازیکن ایرانی که سایت ترنسفر مارکت، در حکم ‌بخت انتقال به لیگ‌های خارجی معرفی کرده، کریم انصارفرد است. او که با ۹ گل زده در کنار رضا عنایتی و لوسیانو پریرا در ردیف بهترین گلزنان لیگ بر‌تر است، با سابقهٔ حضور در تیم‌های ملی زیر هفده سال، زیر بیست سال و زیر ۲۳ سال و اکنون تیم ملی بزرگسالان ایران، سابقهٔ درخشانی ‌در تیم‌های ملی دارد و با ۷ گل زده در عرصهٔ ملی نیز بازیکن موفقی بوده است.

انصاری فرد که در سال ۹۱ با تیم سایپا ۲۱ گل به ثمر رساند تا لقب آقای گلی لیگ بر‌تر فوتبال ایران را از آن خود کند، حالا شانسی برای پیوستن به تیم بوخوم آلمان پیش روی خود می‌بیند. تیم بوخوم که پیشتر با ‌داشتن بازیکنانی چون وحید هاشمیان، مهدی مهدوی کیا و محرم نوید کیا، تجربه ‌داشتن بازیکنان ایرانی را داشته، گویا هم اکنون‌ می‌خواهد بار دیگر با در اختیار گرفتن یکی از موفق‌ترین بازیکانان لیگ بر‌تر، شانس خود را ‌با بازیکنان ایرانی امتحان کند که البته برای این کار، باید قیمت احتمالی ۹۵۰.‌۰۰۰ یورو را پرداخت کند.

سومین بازیکن این لیست، رضا حقیقی، هافبک پرسپولیس است. این بازیکن نیز سابقه حضور در تیم‌های ملی جوانان و امید را داراست؛ اما تاکنون موفق نشده برای این تیم گلی به ثمر برساند. با این حال این سایت از احتمال پیوستن رضا حقیقی به تیم دیناموکیف اوکراین با قیمت احتمالی ۸۰۰.‌۰۰۰ یورو خبر داده است.

پژمان منتظری، دیگر بازیکنی است که به عنوان گزینه انتقال به لیگ‌های خارجی با رقمی قابل توجه مورد اشاره قرار گرفته است. مدافع اهوازی تیم استقلال تهران است که از احتمال پیوستنش به تیم قطر اسپرت سخن به میان آمده او نیز در ویترین افتخارات خود، سه بار قهرمانی لیگ بر‌تر با تیم‌های فولادخوزستان (۱بار) و استقلال تهران (۲بار) دارد. باید دید آیا او با قیمت احتمالی 1200000 یورو به تیم قطر اسپرت خواهد رفت یا در ایران باقی خواهد ماند؟

و سر‌‌انجام آخرین بازیکنی که در این لیست جای گرفته، بختیار رحمانی، بازیکن میانی تیم فوتبال خوزستان است که با پنج گل زده در لیست بهترین گلزنان لیگ قرار‌ دارد. بختیار رحمانی نیز سابقهٔ حضور در تیم‌های ملی جوانان و امید را داراست و این سایت از احتمال پیوستنش به تیم ایتراخت فرانکفورت با قیمت احتمالی ۱.‌۵۰۰.‌‌۰۰۰ یورو خبر داده که اگر چنین شود، ‌گران‌ترین بازیکن این لیست خواهد بود.

این گمانه‌زنی‌ها هر فصل صورت می‌پذیرد؛‌ بنابراین، باید دید در‌ ‌‌نهایت تحقق خواهد یافت و آیان این بازیکنان با چنین ارقامی، راهی لیگ‌های خارجی خواهند شد یا در ایران‌ می‌مانند؟
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۴۲
صادقیان فقط 3میلیون یورو و بس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
30 هزار دلار بیشتر نمی ارزه
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
30هزار دلااااااار !!!! چه خبره داداش . مگه سر گردنه ؟؟ 2 هزار دلار بده بره تا مشتری بشن...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
چون الان در پرسپولیس بازی میکنه؟ اگه تو ذوب آهن می موند چی؟ دست بردارین از این بازی های بچگانه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
صادقيان خيلي خوب بازي ميكنه و در اين شكي نيست . حسودااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
نهایت 10000یورو
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
من استقلالیم ولی امیدوارم انشا اله این انتقال صورت بگیره چون برای فوتبال کشورمون لازمه
فقط پیام صادقیان..
پاسخ ها
محمد حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
افرین به ذوب اهن که چنین بازیکنانی پرورش میده
ایلقار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
فرزند آذربایجان
عرفان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
من خودم استقلالیم ولی بازی پیام صادقیان قبول دارم.امیدوارم به تیم های خوب خارجی ترانسفر بشه
در حال حاضر بهترین بازیکن ایران خلعتبریه بعدش صادقیان عجب پاس گلی داد اون روز.
آخه کی میاد برای این بازیکن ها که 9 تا بیشتر گل نزدند این همه پول بده
من با قاطعیت می گم عمرا این نقل و انتقال انجام بشه
اقا باورتون نشه این رقما رو . اینا که از دایی باقری کریمی و... بهتر نیستن.اونجام برن همه نیمکت نشین و دسته دویی هستند.
پیام صادقیان تک ستاره جدید فوتبال ایران...
ان شاالله هموشون برن اروپا بلکه فوتبال ایران یه نفسی تازه کنه
خدا کنه ترنسفر بشن برن این فوتبال مرده یکم جون بگیره بابا
قطعا هم خودشون پیشرفت میکنن هم باعث پیشرفت فوتبال کشورمون میشد. امیدوارم همشون برن
به امید روزی که بازیکنان بیشتری در اروپا داشته باشیم
استقلالی ام اما تو این لیست به احتمال زیاد شانس صادقیان واس رفتن به اروپا بیشتره..انصافا هم حقشه هم وقتشه
1000 euro
اینها باید خدا رو شکر کنند که تو ایران می تونند بازی کنند اروپا که بچه بازی نیست...
نه تنها اين بازيكناني كه شما نام برده ايد بلكه هيچ بازيكن حال حاضر ليگ ايران در اندازه هاي استاندارد ليگ هاي اروپايي نيستند ! اين احتمالات فقط دل خوشكنك است ! تا بازيكنان ما فوتبال را جدي نگيرند و زحمت نكشند همين آش است و همين كاسه ! شما قد و هيكل و ميزان دوندگي و تعداد پاسهاي هر كدام از بازيكنان ايراني را در هر مسابقه ركورد گيري نمائيد بعد فاصله آنها را با استانداردهاي جهاني متوجه مي شويد !
5 هزار یورو هم نمی ارزه.
من یک استقلالی هستم .... ولی پیام صادقیان بازیکن خوبیه و در آینده لژیونر میشه....بعد از جام جهانی چندیدن بازیکن ما مثل خسرو حیدری. پیام صادقیان. پژمان منتظری و...... احتمالا به باشگاه های اروپایی میرن
اگه بخواییم بدون اغراق نظر بدیم رحمتی از داوری و رحمان احمدی بهتره امیدوارم به تیم ملی برگرده...........سال آینده بعد از جام جهانی بازیکنانی مثل صادقیان و خسرو حیدری به اروپا میرن و دژاگه و جهانبخش و قوچان نژاد و شاید هم هاسه کاوا هم راهی باشگاه های بزرگ تر اروپایی بشن.....خلاصه برای جام ملت های آسیا 2015 یک تیم بین المللی و قدرت مند داریم
نمیدونم چرا بازیکنان جوانی مثل بختیار رحمانی و جلال رافغایی و پیام صادقیان به تیم ملی دعوت نمیشن دیگه حداقل میتونن نیمکت نشینی بازیکنان مثل نکونام و دژاگه و الان هم دیگه آریا هاسه گاوا باشن که
دوستت داریم بختیار جان. تو مایه افتخار مایی دلیر مرد کرد
پیام صادقیان و بخیتار آینده روشنی دراند گرچه شک ندارم فقط انصاری فرد ترانسفر میشه
پیام صادقیان فوق العادست و حداقل دو میلیون یورو می ارزه
هیچکدام از این بایکنان هیچ جا نمی روندفقط سرکاری است .همگی جمعا 10000دلار نمی ارزند .
300,000 کافیه!
ایــــول به بازیکنای خوزستانی
منتظری
تو کجای دنیا یه مهاجم سرعتی و تکنیکی (صادقیان ) رو قیمت میزنن 800000 بعد یه مدافع رو (منتظری) 1200000
شاید افغانستان اینطوریه
باید خودشو گم نکنه بهتر از اینها هم بودن ولی مغرور نشدن کریم باقری-فرهاد مجیدی-علی کریمی و.....مهم اعتبار بین مردم مثل حجازی-پروین-عزیزی رقم اینها خیلی میلیون ارزش داره
فقط علی اقا کریمی
فقط شایعه است.

الان جولیوسزار یک 150 میلیون یوروقیمت داره اون وقت پژمان منتظری 1و200؟

غیرممکنه.شایعه است.
1000 دلار بیشتر نمی ارزد
فقط پژمان
حیف پول برای چمن لگد کنی... حیف سرمایه گزاری در ورزش فوتبال... کاش در رشته های ورزشی انسانی تر و زمینه های علمی این سرمایه گزاری ها صورت گیرد.
اگه میخوان پیشرفت کنند باید مثل جهانبخش سریع به تیم آکادمیک برن
من خودم بازی جهانبخشو از نزدیک میدیدم او همین چند ماه از لحاظ فیزیک بدنی کلی پیشرفت داشته
هیچی نمی ارزه.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات