بازدید 34987
خوانده می شوید؛

نظر شما درباره سخنان رئیس جمهور در اجلاس داوس چیست؟ + ویدئو

رئیس‌‌جمهور اسلامی ایران، امروز در اجلاس جهانی داووس سخنرانی کرد و پیش و پس از آن نیز به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد؛ سخنانی که مورد توجه رسانه‌های خارجی و داخلی قرار گرفت. هم‌اکنون «تابناک» با باز‌نشر بخش‌های مهم سخنان رئیس‌جمهور در داووس‌، نظر ‌‌مخاطبان‌‌ را درباره سخنان وی جویا می‌شود.‌
کد خبر: ۳۷۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴ 23 January 2014
انتخاب من در یک نظام دمکراتیک صورت گرفته است
رئیس‌‌جمهور اسلامی ایران، امروز در اجلاس جهانی داووس سخنرانی کرد و پیش و پس از آن نیز به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد؛ سخنانی که مورد توجه رسانه‌های خارجی و داخلی قرار گرفت. هم‌اکنون «تابناک» با باز‌نشر بخش‌های مهم سخنان رئیس‌جمهور در داووس‌، نظر ‌‌مخاطبان‌‌ را درباره سخنان وی جویا می‌شود.‌

بخش های مهم سخنان حسن روحانی در داووس

هیچ قدرتی خارج از سوریه نمی‌تواند برای مردم سوریه تصمیم‌گیری کند. همه باید به مردم این کشور کمک کنیم. در حال حاضر کمک‌های نوع‌دوستانه‌ای از قبیل ارسال مواد غذایی و دارویی توسط ایران به کشور سوریه انجام می‌گیرد.

همه کشورهایی که جمهوری اسلامی ایران آن‌ها را به رسمیت شناخته داخل این دایره هستند و در شرق و غرب و جنوب و شمال هیچ استثنایی وجود ندارد. ما با برخی کشور‌ها در گذشته تخاصماتی داشته‌ایم اما دلمان می‌خواهد آینده بهتر باشد و بتوانیم گره‌های گذشته را باز کنیم تا روابط بسیار خوب و سالمی با کشور‌ها داشته باشیم. ما می‌خواهیم با همه کشورهایی که آن‌ها را به رسمیت شناخته‌ایم، رابطه خوبی داشته باشیم.

در صورتی که هر دو طرف (ایران و آمریکا) تلاش کنند، احتمال پایان دادن به بیش از سه دهه خصومت میان ایران و آمریکا وجود دارد. هیچ دوستی و دشمنی ابدی وجود ندارد.

اقتصاد ایران، بنیه و ظرفیت آن را دارد که ظرف سه دهه آینده در زمره ده اقتصاد اول دنیا قرار گیرد؛ این هدفی است که در کلانِ برنامه‌ریزی اجتماعی، اقتصادی، سیاست داخلی و سیاست خارجی در پی آن بوده، و برای تحقق آن، قصد جدی دارم که همه پی‌ریزی‌های لازم را در مدتی که مسئولیت دولت را بر عهده دارم، انجام‌ داده و همه موانع سیاسی و اقتصادیِ عمده را مهار و مرتفع نمایم.


دانلود گفت و گوهای دکتر روحانی پس از سخنرانی اش
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱۳۸
انتشار یافته: ۴۲۵
زنده باد روحانی
پاسخ ها
سهامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
چرا ما ملت ایران اینقدر عجول هستیم !!!زود قضاوت مثبت و منفی میکنیم و دقیقا نقطه ضعف اصلی ما در طول تاریخ همین قضاوتهای عجولانه بوده.
0000
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
البته سخنان جناب روحانی جای تقدیر داره..
ولی میخوام یه موضوع رو مطرح کنم امیدوارم پیگیری کنید..چند وقت قبل بود که حرفاهای اقای دکتریننتال رو راجع به حضرت عباس و اصحاب امام حسین شنیدیم.چند روز قبل یکی از رفقا یه قسمت از حرفای یکی از همکارای اقای عباسی به اسم راعفی رو تو یکی از دانشگاه ها برام گزاشت که سرم سوت کشید..کل مطلب این بود که جبرئیل به امام حسین نازل شد و گفت بسه دیگه شما دیگه ماموریتت رو انجام دادی و نیاز نیست شهید بشی و امام حسین گفت برو و بین من و ربم حائل نشو به نظر من دارن با این حرفها در لباس دفاع از اسلام . اسلام رو میزنن.خواهش میکنم پیگیری کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
تابی حالا جدا از سخنان دکتر روحانی.چرا مدیران دولتی در تمام ادارات از ماشین های300میلیونی400میلیونی استفاده میکنند؟مگر نه اینا باید ساده زیست باشند؟مصرف بنزین این ماشین هاچقد رو دست دولت هزینه میزاره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
دولت هنوز هیچ طرحی برای حل مشکلات اقتصادی نداشته. فقط میگن مذاکرات. سانتریفیوژ هامونم پلمپ کردیم ولی چرخ صنعت هنوز نمی چرخه
عادل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
جناب 0000 شما از جاسوس های اسرائیل هستی که اینطوری شایعه درست میکنی و و روح روان مردم را نشانه گرفتی . کور خواندی مردم ما از شما بیزارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
سانتریفویژها دیروز متوقف شده عزیزم شما یکم صبر داشته باش 8 سال صبر کردی و چیزی نگفتی که اقتصاد له بشه ! اون موقع که باید عجله میکردی نکردی حالا دو روز رد نشده اومدی اینطوری میگی ؟؟
دوست عزیز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
آقای 0000 اولا آقای رائفی دوست دکتر عباسی نیست ثانیا مشخصه که شما هیچ کدوم از درس های دکتر عباسی رو کامل گوش نکردی ثالثا این نظر شما چه ربطی به سخنرانی دکتر روحانی در اجلاس داووس داره؟!!
امیدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
پاسخ معنادار آقای روحانی به سوال معناداری که به اسرائیل ختم میشد واقعا ستودنی است.
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
ناشناس 19:38 معلوم است که مطالعه لازم را ندارید و برایتان روشن نیست که به حرکت انداختن چرخ اقتصاد یک کشور 75 میلیونی مانند به کار انداختن چرخ دوچرخه نیست که در عرض چند دقیقه انجام گیرد.
مجید فرهنگ
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
دوستی که به اسم ایرانی پاسخ دادین منم با شما موافقم اما یادمون نره آقای روحانی قول 100 روزه برای حل مشکلات اما بعد از 100 روز تنها کاری که کردن به مردم گفتن اوضاع کشور خیلی داغونه که البته همه هم می دونستند که اوضاع داغون نیست بلکه نابوده.این قول اقتصادی ایشون بود، ایشون هم مثل بقیه خوب قول میدن اما حالا یا دوست ندارن که پایبند باشن یا نمی تونن فرقی نمی کنه چون مردم بدبخت هستند که دارن بیچاره تر میشن و با طناب پوسیده ی قول ها بهشون رای میدن
ناشناس
| France |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
دروغ شاخ و دم نداره که میگه صد روزه مشکلات رو حل میکنم بعد دبه در بیاری که نشد حرف زدن و شعار دادن راحته؛ احمدی نژاد هم گندهای دولت اصلاحات رو داشت جمع میکرد
هموطن ن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
برای چی؟؟؟؟؟؟
چرا دلار ارزان نمیشه ؟
چون کارخانه دار و تاجر ضرر میکنن همین

هیاهو برای هیچ .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
تا وقتي ارزش كار معلوم نباشه و سرمايه دارها راه فساد اقتصادي رو بي دنده و ترمز ميرن هيچ كدام از اين وعده هاي خوشمزه محقق نميشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ضرر نميكنند بلكه درصد كمي از سودشان رت از دست ميدهند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
"چرا دلار ارزان نمیشه ؟
چون کارخانه دار و تاجر ضرر میکنن همین "
این حرف بیشتر به درد بحث های تو تاکسی می خوره!شما بگو چند واحد اقتصاد کلان و چند کتاب در این رابطه خوندی تا برات دلیل علمی بیارم.
ستار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
دوست عزيز من هم به عنوان يك كارمند خيلي دوست دارم دلار ارزون بشه، ولي بپذيريد كه حول و حوش 3 تومن خاهد ماند، چون ضرر و زياني كه ناشي از قدرت گرفتن ريال در حال حاضر با همان نرخي كه ضعيف شد بوجود بياد، خيلي براي اقتصاد كلان بيشتر خواهد بود
ناشناس
| Spain |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اون زمانی که گرون میشد چرا نمیگفتی یکی جلوشو بگیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
من واقعا نمی دانم که چرا بعضی ها منفی(-) می دهند. بهتر از این نمی شد حرف زد. گاها میشه فکر کرد اینها که نمره منفی می دهند ایرانی نیستند ( یا عربستانی هستند یا اسراییلی). من بعنوان یک ایرانی به روحانی و ظربف افتخار می کنم. زنده باد ایران، زنده باد روحانی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ناشناس ۱۸:۱۵ بیخود گندگی نکن هر چقدر تو خواندی من هم خواندم آن روزی که در عرض 1 هفته دلار 1000 تومان رفت بالا هیچ غیر طبیعی نبود و احتمالا همه کتاب خوان بودن ولی امروز به محض اینکه 2 زار میاد پایین از رئیس کل بانک مرکزی تا وزیر صنعت صداشون در میاد که چرا داره میاد پایین و هیچ منطقی برای این افت وجود نداره ! تا دیروز هم که همه چیز رو شما کتاب خوانده ها گردن تحریم مینداختید امروز چی ؟ حتما گردن ما کتاب نخوانده هاست ؟! دولتی که نتوانه حداقل سفره و زندگی روزمره ملت خودش رو در حد معقول پشتیبانی کنی به هیچ دردی نمیخوره حالا میخواهد قشنگ صحبت کنه زیبا مذاکره کنه با ادب باشه و.... شما هم بهتره بجای تیکه پرانی بری کتاب بنویسی در این 2 سال چه بلایی بر سر زندگی ملیون ها ایرانی آمد و ظاهرا قراره همچنان ادامه داشته باشه کتاب رو نوشتی بیا تو تاکسی تا برات بگم

بدرود .
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
این بنده خدا 1 کلمه سوال کرده حالا که تحریم ها شل شده چرا دولت نمیزاره دلار قیمتش پایین بیاد ؟ حالا در جواب انواع و اقسام توهین ها رو بهش کردن :
بی سواد
عربستانی
اسرائیلی !!!

واقعا چرا یعنی همه باید به به و چه چه کنن ؟ ملت جو گیر .
دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ناشناس ۱۸:۴۶
یک مثال ساده برات می زنم، وقتی یک ضربه سخت به بدن وارد می شه، مثلا آوار روی قسمتی از بدن مثل پا می افته، نباید به سرعت اون رو برداشت، چون باعث مرگ میشه، باید با حوصله و کارحساب شده این کار رو کرد.
الان با این وضع اقتصاد، هنوز که درآمد ارزی ما زیاد نشده، برای همین باید دلار همین قیمت بمونه تا وقتی هجم درآمد ارزی، کاهش نرخ ارز رو جبران کنه تا صنعت و تولید و کشور نخوابه.
گندی که طی چند سال خورده رو یک شبه نمی شود و نباید پاک کرد، مثل اینه که بخواهی برای پاک کردن چربی، از اسید استفاده کنی، اونوقت اسید نه تنها چربی رو می شوره که اصل جنس رو هم خراب می کنه، حالا بیا درستش کن...
حمزه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
از دولت سابق محبوب ات می پرسیدی چرا کشور را به این روز انداخت
ناشناس
| Tajikistan |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
حماسه سیاسی از مردم و حماسه اقتصادی از دولت ، البته چون کمی به خودمان اعتماد ندارییم راه افتادییم تو دنیا سرمایه گذار پیدا کنیم شاید با مشارکت اونا حماسه اقتصادی راه بیندازییم تا بیشتر از گذشته اقتصاد وابسته و شکننده پیدا کنیم تا یکروز بما بگویند کارخانه های دم دستی مثل لبنیات رو هم تعطیل کنید والا همه گزینه ها روی میزه
امید وارانه بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
به نظرم در مورد روابط با کشورهایی که به رسمیت میشناسیم خوب حرف زد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اتفاقا نقطه ضعف ایشان در همین بود که در لفافه صحبت کرد مگه ما در بیان اصولمان باید ترس داشته باشیم !؟ ما با صهیونیستها بدلایل روشن و منطقی و عقلی و اعتقادی مشکل دلریم و آنها را برسمیت نمیشناسیم و باید شجاعت بیان این مواضع را داشه باشیم اینکه رئیس جمهور اینجا با خنده و رو در بایستی جواب داد نشان از ضعف و ترس در بیان واقعیت داشت !
Amn
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اینکه با لبخند تو دهن صهیونیستها زد.
می ارزید به هشت سال شعار مرگ بر اسراییل که پیش ازین داده شد.
در اجلاس دوربان به کسی گوجه پرتاب کردند که با شجاعت! نظرش رو میگفت. ولی تو اینجا تشویق نماینده کشورمون بود که نمود داشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
معلومه همیشه اونیکه حرف حق میزنه مورد حمله قرار میگیره بقول معروف دیکته نا نوشته که غلط نداره ! ضمن اینکه این تشویق ها معیار برحق بودن و اصولی بودن مواضع نیست اونهائی که بقول شما تو اون اجلاس گوجه پرتاب کردن کیا بودن و چرا این کارو کردن ! چند تا صهیونیستی که میدیدن یه نفر در حیات خلوت اونها داره با شجاعت علیه اونها افشا گری میکنه و پذیرفتن اینکه یه نفر تمام ابهت پوشالی آنها رو مورد هجمه قرار داده براشون نا گوار بود ! اگه قرار بود که همیشه طوری باشیم برامون کف بزنن و هورا بکشن که نیازی به تغییر نظام نبود چون نظام شاهنشاهی برای همه غربیها و آمریکائیها و صهیونیستا مورد احترام بود هر جا شاه حرف میزد کلی کیف میکردن و تشویش میکردن !!
عالی، بینقص و زیبا بود...این رئیس جمهور ایران عزیز است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اخه چرا این همه مثبت میدین. خودتونم میدونین اینا شعاره. من خودم به روحانی رای دادم اما امیدی ندارم. چندوقت دیگه اون میره و یکی دیگه میاد. بعدشم میگه: فلانی جاسوس بود و کلی حرف نابجا که درست هم نیست.
یکی نیست به روحانی بگه: این همه ادم قبل از تو سعی کردن نشد، تو هم نمیتونی. بیا و سعی کن وضعیت ایران رو اروم اروم بهبود بده تا به حد معمولی دنیا از لحاظ اقتصادی، رفاه، ارامش، اموزش .... برسیم.
تورو خدا بیا از جزء 10 کشور و 3 کشور و 1 کشور بیا بیرون. توهم نزن
کاملا موافقم.آقای روحانی در شان یک ایرانی ویک رییس جمهور دانا،صلح طلب و آشنا به مسایل روز ظاهر شد.روحانی مچکریم.
پاسخ ها
یه بنده خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
منم از شما بابت این حرفت مچکرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
یعنی ملتی جو گیر تر از ایرانی وجود نداره،،فقط عشق حرف و سخنرانی و وعده وعید هستند،انگار مثلا رییس جمهور پسرخاله اشونه که تا حرف میزنه ذوق مرگ میشن،،دولت قبل هم دقیقا همینجور بودن،،معلوم نیست این اخلاق گند ذوق زدگی ایرانیا کی میخواد عوض شه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ناشناس 20:06 شماها کی میخواین گند اخلاقی و منفی بافی ها را (هر جا که به نفع تان نباشد البته) تموم کنین؟
ما رابطه با کدخدا رو به جد میخواهیم پیگیری کنند .
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
متاسفم برات. چون برای ارباب رائتی تن میدهی امثال شما ایران و ایرانی قدرتمند را به این روز انداخته اند اینقدر توسری خورید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
منظورش کدخدا و ابرقدرت اوناست نه کدخدای ما.
ما که کلا توی ده نیستیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
نه عزیزم امثال حمید آقا ما را به این روز انداختند، ما می خواهیم از اون روزی که شما مارو توش انداختی بریم به اون روزی که باران می خواد ما را توش بندازه، این هم نظر من
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ما هم به پیشرفت اقتصادی نیاز داریم.اعراب چقد از کد خدااستفاده کردند؟
رعیت 35 ساله
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
حمید جان دلبندم رعیت درسته!!! اونهایی که این یه کلمه رو پیرهن ... کردن اولا تو این 8سال گذشته یادشون رفته "آن مرد" هرجا میرفت آبرو و عزت برای این ملک و ملت نمی گذاشت اونهایی هم که حاضر نیستند رابطه ما با دنیا درست بشه برای اینه که میخوان حکمرانی و اربابیت یه عده روی دین و دنیا و اقتصاد و فرهنگ و حریم خصوصی و اتاق خواب ملت و فکر و ....... همچنان ادامه پیدا کنه و نکنه با حرفهای منطقی روحانی و تعامل با دنیا ربوبیتشان ترک برداره!!! اینه که آدم های ذوب در ولایت دیروز ، امروز به رهبر هم خرده میگیرن که چرا اینهارو تایید میکنه!! کل محتوای توافق ژنو با جزییات مورد تایید رهبر قرار گرفته اونوقت همین خرده ارباب های پررو مرتب ظریف رو میبرن مجلس که چرا مارو آدم حساب نمیکنی
هموطن ن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
پس یعنی قبول داری رعیت اونایی.
من که کدخدایی نمی بینم.
بی ادعا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
با حمید موافقم
هموطن ن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
رعیت 35 ساله! برات متاسفم اولا آقا تو جوابشون گفته بودن آنچه مرقوم داشته اید قابل تقدیر است . که همه دیدیم نامه به آقا یه چیز بود و تعهدات ما به سگهای امریکایی به قول شما اربابتون! یه چیز دیگس.
اگه میخوای رعیت باشی لااقل رعیت هموطنات باش.
اینقد سطحتون اومده پایین که حاضرید جیره خور امریکاییا بشید و به هموطنای مخالفتون بگید پررو و ذوب ولایتو و کنایه امیز سخن بگید؟؟؟
تابناک اگه مردی منتشر کن نظرو.
خیلی منطقی و قشنگ صحبت کرد . به همه جهان نشوند داد که ایران به دنبال صلح و دوستی است نه جنگ و بی ثباتی . مطمئنم که بعد از این سخنرانی سرمایه داران خارجی اطمینان بیشتری پیدا کردن برای وارد شدن به بازار ایران
پاسخ ها
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
میشه بفرمایید مسلا ایران تو این سی سال کی گفته بوده که ما دنبال جنگ هستیم که این یکی مسلا الان شاهکار کرده که پیامو رسونده؟؟غربی ها زمان خاتمی که از روحانی ملایم تر بود هم گفتن ایران محور شرارته،اصلا ربطی به پیام ایران نداره،ربطی به سیاستای اونا داره
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
"مثلا" در 8 سال قبل یکی صحبت از محو کردن یکی دیگه از نقشه کرد در حالیکه لزومی نداشت. چندتا "مثلا" دیگه هم هست که خودت می تونی یه بررسی بکنی بابک جان.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
بابک جان دلبندم مثلا درسته یادت رفته آن مرد میرفت یه مدرسه 5 کلاسه تو یه روستا افتتاح کنه میگفت: راستی یادتون باشه هولوکاست دروغه و الخ.... بدبختها هنوزم خیلی ها نمیدونن کاست از جنس هلو کجا پیدا میشه خاتمی هم چوب کفن های شمارو خورد که تو 8 سال گذشته نفتالین زدید گذاشتید تو گنجه چون هر کاری کرد اون مشایی عزیزش حاضر نشدید بپوشیدش چرا ؟ چون از جنس خودتون بود ............
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
بابک جان این حرفا احساسیه فقط همین منظورم برداشت طهمورث است زیاد توجه نکن به این برداشتهای سطحی !
بی ادعا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
آفرین بابک
ما رابطه با کدخدا رو به جد میخواهیم پیگیری کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اما یادمون نره همین کدخدا چه ظلمایی که نکرد به این ملتف ادامه بدیم اما یادمون نره
بنده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
الیوم یوم المرحمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
با ناشناس 17:12 کاملا موافقم.

"ادامه بدیم اما یادمون نره".
خیلی عالی بود .کلمات کاملا به جا و حساب شده و مناسب وضعیت کنونی ایران بود . من که کاملا لذت بردم از این سخان زیبا که در شان یک رئیس جمهور حساب گرا بود .
عالی بود!
هوشمندانه و مختصر و مفید و به نفع ایران
برقراری رابطه با کشورها و افراد موثر و قدرتمند و جبران خراب کاری 8 سال گذشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اگه هشت سال خرابکاری شده بود الآن برای برقراری رابطه صف نمی کشیدند، هشت سال گذشته چنان ضرب شستی از ایران دیدند که دیگه محبور شدند حتی واردات سرنگم به ایران تحریم کنن، ولی روحانی عجله کرد و این موقعیتا با توافق آبکی ژنو از دست داد، می تونست امتیاز بیشتری بگیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
کو صف؟ کو ضرب شست؟ شما از جانب خودت حرف بزن... بقیه آدم نیستند. آیا فقط پراید و جنسای بونجول چینی سزاوار ماست؟ تا حالا یه سفر خارج رفتی ببینی دنیا چه خبره؟ برادر عزیز اینجا ایرانه کره شمالی نیست.
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
دوستی که پاسخ دادید
بجز ملت ایران هیچ کس ضربه شست ندید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ناشناس 16:44
8 سال خراب کاری شده. اندازه هشتاد سال یا شاید هم بیشتر. سعی کن اینو بفهمی. سعی کن درک کنی مردم دنیا کسی رو که دوست دارند تحریم نمیکنن. بفهم اینو که اگه از چیزی نگرانی جدی نداشته باشن سخت گیری نمیکنن. سرتو از لاک تفکرات قرون وسطایی بیار بیرون جانم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
جناب ناشناس به عنوان مثال اونها چه ضرب شستی از دولت اقای احمدی نژاد دیدن؟؟!شاید شما جایی قرار داری که ضرب شست های گرونی و تورم و بی ثباتی بازار و صدها مورد دیگه بهت نمیرسه یا اگر هم میرسه اثر نمیکنه ولی بقیه مردم باور بفرما مانند شما نیستن و بنابراین مثل شما هم فکر نمیکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ناشناس 16:44 تابحال رفتی ترکیه ببینی برخورد پلیس ترکیه با یه اروپایی چطوره و با یه هموطن من و تو چطور؟
نگو که این ربطی به 8 سال گذشته نداره. سعی نکن که آسمون ریسمون ببافی. بیا درک کنیم که همه بدنبال منافع ملی خودشونن و اگه پلیس ترکیه با من و تو یه برخورد دیگه داره بخاطر اینه که ما رو یک کشور جنگ طلب و ستیزه جو می دونن که از جامعه جهانی طرد شده. که تحریم شده. نگو که جامعه جهانی شامل بورکینافاسو و سومالی و جزایر قمر(کومور) هم میشه . نگو که زیاد شنیدیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ناشناس 16:44
حتی نمیدونم چی جوابت رو بدم؟ مخ ات کرم برداشته
حقیقت رو نمیتونی ببینی
توهم زده ای
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
خطاب به ناشناس اولی: توافق آبکی ژنو؟
نظرت در مورد استانبول و بغداد و آلماآتی و ژنو یک و دو و کوفت و ... چیه؟ چرا با اون سازوکارا ظرفیت های ظرفیت ساز و سایر ظرفیت ها آزاد نشد؟ ظرفیت داری بگو دیگه ما ظرفیت شو داریم. یه سازو کاری بگو تا ماهم بفهمیم این ظر...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ناشناس اولی دکتر روحانی فردا میاد. واسه استقبال ازش دو جفت کفش بردار. یکی بپوش یکی پرت کن.
اسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ناشناس 16:44 کاش به جای پاسخ نظر میدادی حداقل چند صد تا منفی نوش میکردی
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ناشناس دوم که به ناشناس اول گیر دادی شما هم از جانب خودت حرف بزن ، تو هم خیلی ساده ای فکر کردی اگه بعضی کشورها در رفاه هستن باعثش این کشورهای مستکبر و زورگو بودن !! نخیر جناب اونها عاشق پیشرفت و ترقی هیچ کشور و ملتی نیستند و اگه ملتی به جائی رسیده از سعی و تلاش خودش بوده و هیچوقت مردمی که مثه جنابعالی چشم به دست آمریکا و غرب دوختن و فکر کردن با تن پروری و به به و چه چه کردن به صنعت و پیشرفت اونا و رفاقت با اونا ما پیشرفت میکنیم توهم بچه گانه ای است بطلان آن در صحنه جهان پیش روی ما و مایه عبرت ملتهاست آمریکا و شرکایش جز فقر و فلاکت و بد بختی چیزی دیگه ای برای جهان سومی ها ندارند شما هم فکر نان باش که خربزه آبه !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
آره عزیز اگر تلاش 8ساله و پیشرفت هسته ای تا این اندازه نبود خدا میداند آقای روحانی میخواست از کدام آبرو هزینه کنه برای تبلیغاتش.
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
حق افرادی مثل شما بیش از این نیست احمدی نژاد هم باید هشت سال وا میداد تا الان ببینیم آقایون تعلیق شده های زمان خاتمی را چه جوری می خواهند تعلیق کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ذوست ناشناس ضربه شستی! براستی که احمدی نژاد تیشه به ریشه ایران زد و بس.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
توهم برخی ها رو برداشته. اولین تحریم ها از زمان ریاست جمهوری هاشمی شروع شد. برو کتاب خطرات هاشمی رو نگاه بینداز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
..... که اثراتش تا 80 سال باقیه
ناشناس 16:44
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
همه نظراتا خوندم دریغ از یک ذره انصاف و منطق و ادب!!! امثال شما با امریکایی که سرنگا برای مردمتون تحریم کرده و با سرنگای چینی جونشون گرفته میشه، با ادب و منطق و انصاف صحبت میکنید، ولی هرچی به ذهنتون میرسه به یه هموطنی که نظری مخالف شما داره نثار می کنید!!! همه چیز ما ایرانیا شده برنامه نود!!! فقط باید از خودت دفاع کنی و طرف مقابلتا بزنی!!!
جالبه همین امریکای بی گناه شما اجازه واردات سرنگا نمیده ولی میذار کرور کرور خودروی پوروشه وارد می شه!!!! من از این که بعضا همه تلاششون اینه که تیمشونا بهترین تیم دنیا نشون بدن حتی اگه شش تا گل خورده باشه، متاسفم، متاسفم که ما ایرانیا منطق برنامه نودی داریم متاسفم
سمیرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
البته تو زندگی بعضی از ما ها هشت سال خرابکاری شد آقا آرمان من کسانی را میشناسم که تو این هشت سال زندگی به هم زدن که هشت نسل قبلشون هم روی هم نداشت. باید به اونها حق داد بگن که الان زندگیشون خراب شده!!
بی ادعا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
برو بابا !
بسیارهوشمندانه بود
در شان ملت بزرگ ایران سخن گفته اند
پاسخ ها
هموطن ن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
فقط پنجاه و نیم درصد اونم نه همشون موافق حرفای رییس جمهور هستن.
اسم ملتو نیار شان ما 49 و نیم درصد فرق می کنه با شماها.
نظر بنده بسیار مثبت است. از دشمن نیز می توان بهره برد.
تنها امیدوارم بدخواهان داخلی و خارجی بگذراند ایران با رئیس جمهور جدید و دور اندیش خود نفسی بکشد
پاسخ ها
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
خیلی با هوشید. چش نخوری؟ با این فکرت ابرقدرتها را تسلیم نکنی؟ اون بندگان خدا ساده و مظلومند سعی کنید خوب بهره برداری کنید. یاد بعضی ضرب المثلها می افتم که در شان نوشتن در سایت نیست.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
نه عزیز بگو، ما تحملشو داریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
خوب اگر ابرقدرت ها را تسلیم کردی، حتی نابود کردی اما خودت و ملتت با هزار گناه و فسق و فجور لایق آتش دوزخ بودید اونوقت چی؟ شما اشتباهت اینه که دشمنی با ابرقدرت ها را کردی یکی از اصول دین، بعد اصول دین را کردی فروع دین. چشمات را باز کن که چه بر سر جوانان سرزمینت اومده
فوق العاده بود

8 سال شده مردم منتظر این سخنان هسنتد و البته عمل به اونها
در مورد سوریه علاوه بر این مواضع منطقی، بهتر است ایران حکومت سوریه را نیز نقد کند که با مدیریت غلط اعتراضات مردمی زمینه حضور تروریست ها را فراهم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ايول گل گفتي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
ماهواره زیاد نگاه نکن مردی برو سوریه ببین چه خبره بعد نظر روشنفکرانه بفرمایید البته اگه سرت رو گردنت مونده بود !!عکس یادگاری یادت نره!!
نظری ندارم!حرفه دیگه!!!!کنتور که نداره!
پاسخ ها
ایرانی سرافراز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
سخن شناس نی ای جان من خطا اینجاست.
امیدوارم با مطالعه بیشتر بتوانید میان سخنان خوب و مورد پسند عموم و سحنان اختلاف افکن، تمیز قائل شوید.
یار خراسانی تو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
آفرین بر پاسخ زیبا و متین و جملات پرمفهوم شما ایرانی سرافراز.
sam
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
معلومه که کنتور نداره وگرنه همین طور دهنتو باز نمیکردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
خانم مریم درمورد سخنرانیهای آقای احمدی نژاد نپرسیدن ها !!!
اسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
نظری نداشتی پس چرا نظر دادی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ای بی نظر! تقضیر شما نیست به حرفهای عجیب و غریب مثل قطار هسته ای، آب رو بریز انجا که....، ممه را لولو برده، دختر 16 ساله هسته ای که در زیر زمین خونه انرژی هسته ای درست می کنه و هاله نور عدات داری.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اون ممه رو لولو برد...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
......اونجایی که کنتور نداره جای دیگه ایه خوب به خودت نگاه کن .......
بابی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
مریم جان اون که کنتور نداره یه چیز دیگه است!
کاملا موافقم و بسیار عاقلانه و منطقی صحبت فرموده اند
(در صورتی که هر دو طرف(ایران و آمریکا) تلاش کنند، احتمال پایان دادن به بیش از سه دهه خصومت میان ایران و آمریکا وجود دارد. )
من با این قسمت خیلی حال کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اتفاقا حال من از همونجا به هم خورد... دوستان خوبه قبل از اینکه انقدر مطمئن صحبت کنند یک تحقیق اجمالی راجع به وضع زندگی مردمان کشورهای دوست و برادر شیطان بزرگ مثل عربستان و همین مصر بندازند. امریکا قبل از انقلاب با ایران روابط دوستانه داشت و خیلی برادارانه دنبال نفت ما بود. تا اونجا که به خاطر جلوگیری از ملی شدن نفت کودتای سال سی و دو رو رقم زد... الان هم خیلی برادرانه و دوستانه دنبال اینکه مهمترین منبع انرژی دنیا پس از بین رفتن نفت رو در انحصار خودش در بیاره. دوستی خاله خرسه!!! به هر صورت این مردمن که سرنوشت خودشون رو تعیین میکنن...
بی ادعا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
اگه پدرت شهید شده بود و مادرت شیمیایی. یا تو هواپیمایی که امریکاییا منفجر کردن شهید شده بودم میگفتی خوبه پایا بدیم به خصومت. برادر حق و باطل یه جا جمع نمیشه. اگرم روزی کسی با باطل جمع و همصدا بود صددر صد بدون اونم باطل بوده وگرنه همچین چیزی ممکن نیست.

هوشمندانه به وقایع نگاه کنید.
اگر این صحبتها هدف کشور باشد خیلی امید بخش است ولی اگر شعار باشد توهم زا و درگیر حاشیه شدن است
درودبر روحانی......روحانی مچکریم
جزو 10 کشور منطقه قرار بگیره جهان پیشکش.یه حرفی بگو که خیلی خیلی بعید نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
آره، یادمه! متاسفانه توی 8 سال پیش به سرعت داشتیم ابرقدرت میشدیم و برامون زنبیل گذاشته بودند و... متاسفانه این رئیس جمهور جدید همه چیز را به باد داد!!
بیکار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
یه موقعه های یادتون رفت که می خواستید جهان رو مدیریت کنید !!!!
sam
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
به قول این اقای بیکار جز ده کشور که به پای مدیریت جهان نمیرسه اما بازم خوبه
عبدالله
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
گفته طی سه دهه آینده , ترجمه میخوای انگار ! یعنی 30 سال دیگه !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
عزیزم اگه الان همه صحبت از ایران میکنن بخاطر زحمات 8 سال گذشته هم هست!!
کیوان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
خوب شد اوباما نیومد پیش رئیس جمهور قبلی و فوت وفن مدیریت جهانی لو بره!!!
به نظ من صبحت هاي آقاي روحاني خوب بود
رئیس جمهور محبوب جناب دکتر روحانی مگر کلیدی که قفل میان رابطه ایران و امریکا را باز کند همان کلید طلایی شما باشد منتظر خبرهای خوش سال آینده هستیم . سال 93 سال آشتی و دوستی رابطه ایران و امریکا است
پاسخ ها
یک هم وطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
این نشان از منش و شخصیت واقعی یک رئیس جمهور ملت بزرگ و تاریخ ساز است . به راستی که ریاست لایق چنان شخصیتی است که شما دارید دکتر روحانی .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اونهایی که بعد از برگشت دکتر روحانی در فرودگاه کفش پرتاب کردند ببینند ... این رئیس جمهور واقعی کشور هست ...
عالی بود ... ممنون از ایشان
براي ما فعلاً رفع الودكي هواي تهران وشهرهاي بزرك از همه امور مهمتر است انشاالله بعداً اكر سالم بوديم وزنده مانديم راجع به اين مسايل هم فكر ميكنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
خیلی خطرناکه حسن ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
شما که ساکن آمریکایی نگران هوای تهرانی!
ایشان با ادبیات و کلام شیوا فرهنگ و تمدن و همچنین خواسته های مردم ایران را برای جهانیان روشن می کند
بازگشایی سفارت امریکا تا ما بتوانیم به ملاقات عزیزانمان در امریکا برویم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
بد نگذره!
این اوج خوسته شما از رابطه با امریکاست؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
کجا گفت اوج؟ تازه اولشه
بی ادعا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
با ناشناس موافقم
در یک کلمه "دمش گرم"!!
پاسخ ها
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
نفسش گرم .
از موضع قدرت صحبت کردن را بصورت عقلانی واقعا می پسندم. ایشان بدون اینکه حاشیه درست کنند از موضع قدرت صحبت می کنند.
همینطور است
خيلي عالي بود خدا كمكش كنه،
طرد تندروهای داخلی و خارجی و رابطه دوستانه با دنیا برای استفاده از مزایای تجارت بین المللی . کینه زدایی با امریکا و اروپا
چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است
مردم كشور خودمان بيشتر به مواد غذايي و دارو نياز دارند. چرا آن را خرج عربها كنيم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
یعنی تا این حد کوته فکری؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
میشه منظور و برداشتت از کوته فکری و روشن فکری را دقیقا مشخص کنی ؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
در حال حاضر وضعیت مردم سوریه بدتر از ماست اگه مسلمانیم باید کمک کنیم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
17:17
مغزتو شستن ، ولی مثکه یادشون رفته خشکش کنن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
شما وضعیت یک کشور جنگ زده را از نزدیک ندیدین که این طور نظر میدین. البته حق با شماست و باید به مردم کشورمون خوب رسید ولی کمک کردن به دیگران (حتی در کشور خودمان و فارغ از نژاد پرستی) را باید از یک روزی یاد بگیریم برای شروع امروز چطور است؟
جعفر
| France |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
کشورمااسلامی است واسلام مرز ندارد عرب وعجم هم نداردما اگر بتوانیم باید به تمام نیازمندان جهان کمک کنیم رهبر ما امام خامنه ای رهبر تمام جهان اسلام واگر کشورهای اسلامی مطیع یک رهبری واحد مثل امام خامنه ای باشنداسلام جهانی میشود ودنیا مجبور میشود جلو اسلام زانو بزند
خدا قوت - کاش این شیوه سیاست کلی ایران بود و روسای جمهور حق نداشتند با بی ملاحظه گی چندین سال مملکت و مردم بیچاره رو به زحمت و بدبختی نمی انداختند. از زعمای اصلاحات هاشمی خاتمی عارف و ... متشکریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اگه به قول تو اون بی ملاحظه گی نبود الان ما باید مثه لیبی تمام پیچ و مهرهای تاسیسات هسته ای را بار کشتی میکردیم و میفرستادیم برای عرض ارادت خدمت آمریکا ، مگه فراموشمان شده همین تیم آقای روحانی تمام فعالیتهای هسته ای را تعطیل و پلمپ کردن این خیلی بی حیائی و بی انصاقیست که تاثیر ایستادگی دولت قبل در موضع دفاع از فعالیتهای هسته ای را نادیده بگیریم ! این که آمریکا و اعوانش حاضر شدن به حق ما و استقلال ما اخترام بگذارند و غنی سازی مارو برسمیت بشناسن از اون ایستادگی قبلی ماست و دولت فعلی نتیجه آنرا برداشت کرد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
16سال آن زعما راس کار بودند جکار کردند؟
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ناشناس 18:48
عزیز من، آن زعما وقتی دعوای بیرونی داشتند، وضع اقتصادی مردم رو خراب نکردند. وقتی هم که با بیرون دعوا می کردند، سیاست هم داشتند. در مورد "قطعنامه دان" کسی هم صحبت نکردند! توصیه ای هم نداشتند که آب را دقیقا کجا بریزند! به کسی هم خس و خاشاک نگفتند! هیچ مراوده ای هم با لولو نداشتند! بازم بگم ؟ ... بگم؟ ... بگم؟ .... من به شما علاقه مندم! کمی سنجیده سخن بگید عزیزم
سمیرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ببخشیدا ولی زعما یعنی چی؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
زمان خاتمی مردم تو نازونعمت بودند مگر همین تندروها نبودند چوب لای چرخش میزاشتن روزی یک داستان براش درست میکردند نزاشتن کارهاش به نحو احسن انجام بده
فرهاد
| United States |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
دوست عزیز ناشناس 18:16 که فرموده ایی " این خیلی بی حیائی و بی انصاقیست که تاثیر ایستادگی دولت قبل در موضع دفاع از فعالیتهای هسته ای را نادیده بگیریم !" جواب شما را مشاور رهبر انقلاب آقای ولایتی به صورت کاملاً تخصصی در مناظره به طرفداران موقاومت دادند و ملت در روز انتخابات با مقایسه تمام نظرات طرفین رای دادند. اگر نمی دانید برای همیشه یاد بگیرید که پرونده انرژی هسته ایی در ایران از ابتدا تماماً زیر نظر و هدایت رهبری بوده ، هست و خواهد بود. چه سرعت داشته باشد و چه خاموش شود. بحث سر دیپلماسی ، سواد مملکتداری و پاک دستی است که شکر خدا اثرات آن روزبروز مشخص میشود . بزرگی گفته بود که اینها مملکتداری را به شکل فلان خان (؟) که کیسه ی خزانه اش را پهلوش میگره و نقل و نباتش میکنه می دونند. بی حیایی و بی انصافی اینه که بیشترین درآمد نفتی وضعیت اقتصادی ، عمرانی مملکت به این روز افتاده باشه و نبینی.و....
متشکریم روحانی خدا کمکت کنه
اگر مخالفان از این که مردم سوریه و فقط مردم سوریه انتخاب اسد را رقم بزنند واهمه ای ندارند پس بگذارند آن ها تصمیم بگیرند نه طرف هایی مثل عربستان قطر یا حتی ایران.
هیچ دوستی و دشمنی ابدی وجود ندارد. این بهترین سخن بود ، در دنیا کشورها بر اساس منافع ملی روابط خودشان را با دیگر کشورها تعریف می کنند . لذا دوری از احساس گرایی و در نظر قرار دادن منافع ملی تنها راه یک دیپلماسی موفق است
با سلام به نظر من عالی بود ما نیاز به پیشرفت داریم نباید توی ایران تعداد محدودی به موفقیت اقتصادی برسند باید دولت آقای روحانی جلوی رانت اختلاس و غیره را بگیرند و با سرمایه ای که در کشور موجود هتست را برای به کار گیری و رشد بالای اقتصادی صرف بشه در ضمن ارتباط با آمریکا در صورتی که حقوق مردم ایران رعایت بشه و حقی از مردم ایران ضایع نشه به نظر من ایرادی نداره
خوب بود ولی کاش از فلسطین حمایت نمیکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
به تو چی
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
موافقم ، حمایت از انه هیچ فایده ای برای ما ندارد . حماس ثابت کرد و نا سپاسی انها این را ثابت کرده
سرباز وطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
فلسطین تا آخر پشتت می مانیم.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
کاش در این مورد هم یک تغییر سیاست ایجاد میشد تا عربها بدانند هیچی نیستند و تضعیف بشوند
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
سرباز وطن ، وطنت ایرانه یا فلسطین ؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
وقتی به کسی ظلم میشه باید بهش کمک کرد
مخصوصا اگه بدونی که اگه ظالم موفق بشه بعدی تو هستی که مظلوم واقع میشی. پس منافعت حکم می کنه که سوای از شخص مظلوم تو این مورد جلو ظالم وایستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
آقا کورش بعد این خواست بره صحبت کنه مطلب راآماده کن بده تا طبق برنامه شما حرف بزنه!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
تو این جمله 4تا ظلم بود!
یه جاش مشکوکه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
هرچی داشتیم واز دستمون بر میامد به یاسر عرفات دادیم وبعداز حمله عراق به ایران گفت عراق برادر ماست ایران دوست ماست حالا چه توقعی از حماس دارید
خیری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
صلاح مملکت خویش خسروان دانند ... کمی اعتماد داشته باشیم
احسنت خدا یارت
فقط می توانم بگویم درود بر دکتر حسن روحانی.
روابط با کشورهای غربی و امریکا برای ما بسیار مفید تر از اعراب و تکهاست که نمیخواهند سر به تن ایرانی باشد.
به بهترین شکل ممکن و افتخار آمیز...
رئیس جمهور قدم هاش رو از زمان انتخابات هدف دار و با تدبیر و آرامش بر میداره، و یکی یکی مشکلات خارجی و داخلی را با اولویت بندی از سر راه ملت ایران داره بر میداره.... "اندکی صبر،سحر نزدیک است" این چیزی هست که از رفتار رئیس جمهور میشه استنباط کرد
اگرقراره به ديگران بگيم تو سوريه دخالت نكنيد ، پس چرا خودمون تو سوريه اينقدر داريم شهيد ميديم؟
پاسخ ها
شیعه علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
هر وقت اونها دست کثیفشونو کشیدند و از تکفیری ها حمایت نکردند ما هم دیگه تو سوریه شهید نخواهیم داد و ارتش سوریه به پیروزی خواهد رسید و ما نیز دنبال همین هستیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
شیعه علی جان:
منظور بینندۀ عزیز این بوده که اگر مادخالتی در امور سوریه نداریم ، چرا باید شهید بدهیم... پس اگر دخالت بداست که هست ماچرا میکنیم؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
دخالت اونا از سر تکفیره
دخالت ما از سر جلوی جگر خوار واسسسادن.
من کاری به نظام ندارم ولی اگر دستم به این قاتلا و تکفیریها که نکاح با خواهر و هزار جور کثافتکاری دارند و کشتن من رو ثواب میدونن یه جوری خفشون می کردم که حس کنن رستم خفه شون کرده.
بزدلای سعودی
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
کانادایی جان اگر خود ملت سوریه دست به انقلاب میزدند شما درست میگویی اما بیننده جان دلبندم(بروزن مجید جان دلبندم) تروریستهای وهابی و سلفی دارن در داخل کشور سوریه میجنگند با پول س ع و د ی ها و.....شما که زیر بیرق حضرت زینب(س) سینه نزدی تا درک کنی.لطفی بکن و بیخودی نظر

ابکی نده.
سلام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
در خیلی جاهای دنیا مثل روسیه وچین هم چند سال پیش مسلمان وشیعه کشی شد ولی چرا صدا خیلی ها درنیامد مگر شیعه با شیعه فرقی میکنه
منطقی بود(بجز قسمت مربوط به اقتصاد اولی جهان شدن)
ابرقدرتها با کشور ضعیف کنار نمی آیند و دست از زور گویی برنمی دارند و تنها در برابر کشورهای قوی تسلیم می شوندو مجبور به کنار آمدن و احترام متقابل هستند. پس تا زورشان به ما برسدسازش نمی کنند. تنها راه این است که ما قوی باشیم وگرنه حرفهای قشنگ در گوش زورگویان نمی رود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
ای ای گفتی ولی کو گوش مغز!!
صحبت های ریاست محترم جمهور بسیار منطقی و در واقع مواضع اصلی و واقعی جمهوری اسلامی است و با درک واقع بینانه ای از جهان امروز ایشان تمام تلاش خود را برای اصلاح وجه جمهوری اسلامی در عین پایداری بر اصول بکار می برند انشااله موفق شوند.
روحانی متشکریم نهیک بار میلیاردها بار متشکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اگه 25هزارمیلیارد بار تشکر بکنی تازه باندازۀ تومن های "ب . ز "میشه !!! عجیب نیست؟
عالی بود
حقیقتا پیام اکثریت قاطع ملت ایران همین بود که جناب دکتر روحانی به گوش جهانیان از این طریق رساندند
کاملا منطقی
ایشان یک کلام از عدالت صحبت نکرد.
ایشان بدون توجه به ظالم بودن آمریکا خواستار صلح با آمریکا شد.
ایشان همچنان آرزو دارد که با کدخدا ببندد.
برای ایشان مهم نیست که کدخدا مردم ده را بچاپد.
ایشان نشان داد که به هیچ وجه انقلابی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اشتباه مثبت دادم. ببخشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ما که نمی خوایم بذاریم آمریکا بیاد ما رو مستعمره ی خودش کنه ما فقط می خوایم رابطه برقرار کنیم تا وضع خودمون بهتر بشه با دشمن باید مدارا کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
نه پس فکر کردی تو انقلابی هستی؟
نظر مردم رو ببین میفهمی انقلابی بودن یعنی چی.
تعریفت رو از عدالت و انقلاب تصحیح کن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
دست خالی که نمیشه با کدخدای ظالم جنگید
عقل حکم میکنه اول باید دستت پر باشه بعد جنگ رو شروع کنی
به نظرم روحانی کارش درسته اول باید ثابت کنه حق طلبه بعد که با یه سری از کشورها منافع مشترک پیدا کرد و قوی شد اون زمان می تونه واسه استعمار مشکل درست کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اشتباه منفی دادم.ببخشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
میخواستی برا صندلی ها سخرانی کنه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
به درستی منفی دادم. مبارکت باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
کاش میشد چندتا منفی بهت میدادم! انقلابی فقط شماهایین که حق دارین انقلاب هرجور میخواین تعریف کننی و هرچی دلتون خواست به این نام از ما بجاپین؟
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
ما که نمیخوایم مستعمره
امریکا بشیم فقط رابطه
ازاد سیاسی.
اگه آقای روحانی با شعار اعتدال این اقتصاد رو سروسامان بده میشه امیدوار بود که توی 10 سال آینده یه کم احساس پیشرفته بودن داشته باشیم....
روحانی مچکریم.
کشور را بر باد میدهد با این ندانم به کاری ها
پاسخ ها
آریوبرزن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
شما فعلا منفی بشمار برادر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
بسیجی جان :
اگر منظورشماسلب آرامش دورزنندگان تحریمها وخالق فرمولهای چپاول مردم ایران با ظاهر عوام فریبانه ، هست من هم موافقم واقعا جهت گیری سیاستهای آقای دکتر روحانی بایستی اینجوری باشه ، چون ایشون حاصل حماسۀ سیاسی 24 خردادماه 92 و مورد تائید اکثریت مردم ایران هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
نه عزیز. اون که کشور رو با ندانم به کلری ها داشت بر باد می داد، رفت...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
لطفا از بسیج مایه نذار
با اسم خودت نظر بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
نرفت عزیزم احترام به رای گذاشت !! نیومد سطل اشغال اتیش بزنه تابی جرائت داری بذار!!
خدایا چی میشه ایران با آمریکا رابطه ش خوب بشه بودجه ی یه مشت وطن فروش اونوری قطع بشه ... فکر کن ... چقد شبکه دوزاری ماهواره ای تعطیل میشه .... وووووووووووووی
پاسخ ها
کورش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
یعنی هدفت فقط اینه ؟!! چقدر تو روشنی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
تو روشنی کوروش جون نمی دونم اصغر جون یا هر کی ... بابا روشن فکر
نکنه توم بودجه داری؟
اون ناشناس داره فکر می کنه ارتباط با آمریکا چه حواشی داره...
وگرنه هر بچه ای هم می دونه کمترین فایده ی ارتباط با آمریکا چی هست چی نیست...
کورش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
نه جونم تو بودجه داری ، یا اینکه بن خرید ، !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
خوب حالا که تعطیلی اون شبکه های پرمحتوای فرهنگی برای شما سخته خدا کنه ارتباط برقرار نشه.
راضی شدی؟
آقای روحانی با زبان دیپلماسی سخنرانی کرد و این زبان وگفتار است که برای منافع ایران فایده دارد نه گفتاری که برای ایران تحریم و آن را کاغذ پاره خواندن و زبان دیپلماسی ست که دشمن را وادار میکند که با منافع کشور سازگاری پیدا کند
رئیس جمهور صاحب کلاس و منش
آفرین بر روحانی
سخرانی ایشان افتخار ایران بود
میزون
بسیار عالی و هوشمندانه بود
به نظر من خیلی مناسب یه اجلاس اقتصادی صحبت نکردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ایشان هرجا در هر اجلاسی مشغول نمایش چراغ سبز! خود میباشند.
سلام ودرود به روحاني حد اقل اينکه کسي از سالن بيرون نميرود ولي خوب صحبت کرد زيبا بود ديگران ياد بگيرند روحاني دوستت داريم
عالی فقط همین
اگرقراره به ديگران بگيم تو سوريه دخالت نكنيد ، پس چرا خودمون تو سوريه اينقدر داريم شهيد ميديم؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
غربی ها این فتنه را در سوریه راه انداخته و پشتیبانی مالی و نظامی از تروریست ها نمودند ولی فکر نکردند که از ایران و حزب الله تو دهنی میخورند حالا ایران را مقصر جلوه میدهند ما تا آخر از سوریه حمایت میکنیم و نمی گذاریم ایادی امریکا و اسراییل حرکتی اضافی کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
تکفیری براش فرق نمیکنه، شیعه و مسلمون معتدل رو چه در سوریه چه در لبنان چه عربستان چه ایران چه عراق می کشه.
چقد گفتم چه!
:-)
بسیار عالی بود از این که چنین رئیس جمهور دانا و فهیمی داریم بعنوان یک ایرانی احساس عزت و غرور میکنم زنده باد روحانی.
پاسخ ها
جعفر
| France |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
رئیس جمهوربعدی احمدی نژاد است شک نکن فقط 3سال دیگه صبر کن میبینی
تاکنون هزار سخن زیبا شندیه این
یک کر درست ندیده ایم
من که به سخنان اقای روحانی باور ندارم
اگر هم دل ایشان درصدی بخواد کار خوب کند باید هزاران نفر را از پست هایشان بردارد
چون نمی خواهند
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
چه ربطی داره عقل کل
روحانی مچکرییم
روحانی مچکریم
من کل سخنرانی رو نگاه کردم
فوق العاده عالی و هوشمندانه بود و از نظر ادبیات سیاسی کاملا تیزبینانه کلمات انتخاب شده بود
زمان پرسش و پاسخ هم به کشورم افتخار کردم که فردی فهیم و دانشمند بر کرسی ریاست جمهوری آن نشسته
درود بر ایران درود بر هر ایرانی و درود بر روحانی عزیز
آقاجان لازم نكرده در دنيا ي اقتصادي دهم بشي همينكه شفافيت اقتصادي ايجاد بشه وحقوق كار و كارگر رعايت بشه و شر سرمايه دارهاي فاسد كم بشه كافيه بفرماييد چقدر طول ميكشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
بابا گفته طی 30 سال ! سه دهه
آقای روحانی با اقتدارو بدون حاشیه صحبت کردن امیدواریم اهل عمل باشند نه حرف فعلا" ساده ترین مشکلات مردم در سایه حل مشکل تحریم حل نشدنی باقیمانده در حالیکه بیشتر ضعف مدیریتی و در مواردی زیاده خواهی عده ای سودجو است مثل قیمت دارو ویا خودرو وگرانی روزافزون معیشت مردم و....
روحانی واقعا مچکریم
افتضاح بود
پاسخ ها
اسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
توضیحات ارزنده ای دادی بسیجی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
از"ب . ز" پرسیدن: شمارانتخواری یامفسد اقتصادی ؟فرموند: من بسیجی اقتصادی هستم ، نکنه همکارتون تشریف دارن که اینقدر از آقای دکتر روحانی ناراحت هستین؟؟؟
یه بسیجی دیگه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اتفاقا خیلی خوب بود.
.
از شهید همت معذرت می خوام اسممو گذاشتم بسیجی.
یه لحظه جو گیر شدم.
موجز/ فنی/وباسیاست/به این میگویند ریس جمهور عاقل /روحانی سپاس
صحبت های ریاست محترم جمهور بسیار منطقی و در واقع مواضع اصلی و واقعی جمهوری اسلامی است و با درک واقع بینانه ای از جهان امروز ایشان تمام تلاش خود را برای اصلاح وجه جمهوری اسلامی در عین پایداری بر اصول بکار می برند انشااله موفق شوند.
در کل خوب بود ولی میتوانست بهتر باشد. چگونه؟
اولا دیگه زیادی داره روی موضوع اعتدال و اینکه ما(ایران) بچه های خوبی هستیم مانور میده. ثانیا کنفرانس جهانی بوده و اینجا بهترین جا بود برای اینکه بگه چقدر تحریمها بر روی اقتصاد ایران و مردم ایران تاثیر منفی داشته و بهنوان شریکهای دهکده جهانی تمام کشور های دنیا در این موضوع نقش دارند و متهمند.
پاسخ ها
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
کلا حال می کنی یه جوری ناله کنیم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
کوروش جان :
قانون دوم نیوتن میگه : هر عملی را عکس العملی است هم اندازه ودر خلاف جهت .
واقعا"فکر نمیکنی اقدامات بقول شما شریکهای دهکدۀ جهانی (تمام کشورهای دنیا) عکس العمل باشند؟؟؟اگر اینطوریست که هست بایستی از خودمان سئوال کنیم که چرا اینجوری شده؟؟؟!!!
حیف پرچم ایران که روی بعضی از این نظرات میخوره
پاسخ ها
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ببین منم میثم هستم. ولی خیلی با تو فرق می کنم. رسما حرفت تو مخی بودا. آبروی میثم هارو بردی.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
سلام
همه ، اهل کاشانه و خانواده ایران هستیم . اما قرار نیست همه یک جور فکر کنیم و یک جور عمل کنیم . در این صورت فرق ما با اهالی کشورهای کمونیستی در چیست؟؟؟
امام علی (ع) میفرمایند " در هر سری حکمتی است " وخود ایشان و بالاتر از او پیامبر اسلام (ص) نیز باب شور و مشورت را نبستند و بارها با اطرافیان و عموم رعایا مشورت میکردند و به نظر انها احترام گذاشته و اگر صحیح تشخیص میداند به آن عمل هم میکردند.
عالی بودعالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
همش حرفه ، من همه اطرافيان ، دوستان و اقوام را براي راي دادن به آقاي روحاني قانع كردم با گروني روزانه كليه ملزومات زندگي پاسخ اين راي ها داده شد ، درسته كه جمع كردن فساد هشت ساله دولت احمدي نژاد سالهاي سال زمان ميخواهد ولي مملكت ما آنقدر سرمايه دارد كه وضعيت معاش مردم ميتوانست بهتر از اين باشد ، متاسفانه در بدنه دولت آقاي روحاني هم افرادي وجود دارند كه با بهتر شدن وضعيت معاش مردم كاسبي آنها و اطرافيانشان كساد ميشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
فرمایش شما درسته ، ولی یه نکته :
اقدامات چند ساله وبخصوص یک سال آخر احمدی نژاد به مثابه ایجاد میادین گستردۀ مین برای جلوگیری از تحرکات دولت بعدی بود همانند عزل ونصب های فراوان با نیت کنترل کارها پس از تحویل دولت ،استخدام های فله ائی در ماههای آخر و پرورش بسیجی های اقتصادی همانند " ب . ز "که جمع آوری وزدون این آفتها هم به زمان وهم به همکاری تمام مردم ایران نیاز داره !!!ضمن اینکه اصلاح سریع وضعیت معیشت مردم آرزوی من هم هست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
موقعی که احمدی نژاد دلار ارزون قیمت میداد ماشین لوکس میخریدند نه دارو اون موقع باید برا گرونی اعتراض میکردی نه الان که مجلس دلار را دو برابر کرد ودولت روحانی ملزم شد قانون را اجرا کنه که قانون شکن هم نیست اجناس دوبرابر قبل باید بشه باز خدا پدرشو بیامرزه جلو گرونی را گرفته
رضایی و روحانی دو یار ولایی
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
جون من این شعارهای آب دوغی رو دیگه ول کنیم باشه؟
او ایرانی است به تمام معنی.
كلام ايشان گفتار ايران است، آراسته و فاخر حرف زدن در دنيا واقعا" حق مردم ايران است چون اين قوم صاحب هنر، فرهنگ و تمدن ديرينه اند . از اين ادبيات منظم و سخن پرانديشه احساس شكوه و عظمت مي كنيم . آفرين بر آقاي روحاني
آقاجان لازم نكرده در دنيا ي اقتصادي دهم بشي همينكه شفافيت اقتصادي ايجاد بشه وحقوق كار و كارگر رعايت بشه و شر سرمايه دارهاي فاسد كم بشه كافيه بفرماييد چقدر طول ميكشه؟
ازموده را ازمودن خطاست .ریسجمهور محترم فکر میکند میشود به غرب اعتماد کرد اما تجربه و تاریخ چیز دیگری میگوید.
چقدرخوبه حالاکه همه چی رو به پیشرفته همه ایرانی ها درتمام دنیا از منافع کشورعزیزمان دفاع کنند.یک تعدادکوته نظر دنبال نقاط ضعف دولت نباشند وچوب لای چرخ نگذارند وسعی در ضعیف جلوه دادن کارهای دولت نکنند مقام معظم رهبری عزیزمان دیپلماسی دولت راتایید کردند.لطفا دیگران نظر ندهند.چون فقظ ازچشم مردم می افتند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
نظر دادن حق همه است کوته فکری وقتی است که فکر کنیم کسی که مثل ما فکر نمیکند نباید حرف بزند
رئیس جمهور واقعی ملت بزرگ ایران.درود ملت ایران بر تو ای بزرگوار
1- مصاحبه كننده بي ادبانه نشسته بود حتي در عرف غرب
2- كلمه سون مجري نمي رساند كه زود جواب بدين يا براي توقف تراژدي سوريه چه برنامه سريعي داريد
3- مترجم كلمه سوريه دچار شده است را اينولو ترجمه كرد در حاليكه ترجمه دچار ، ايمپوز هست يعني بلائي تحميل شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
انگار شما قبلا یه سری مسئول تشریفات بودی یا دوست داشتی می بودی.
اگرقراره به ديگران بگيم تو سوريه دخالت نكنيد ، پس چرا خودمون تو سوريه اينقدر داريم شهيد ميديم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
چون تو سوریه داریم مستقیما دخالت میکنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
من کاری به سوریه و هر جای دیگری ندارم. به فلسطینم کاری ندارم ولی اگر کسی یه نفر رو به خاطر عشق علی میکشه باید اون تکفیری رو له و لوه کرد. فرق نمی کنه ایران عراق سوریه بیروت... هر کی من و هموطنام و همکیشام رو قابل کشتن بدونه باید گوشششو ببریم خین بیاد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ما میگیم در سوریه ظلم نکنید!! ما داریم در سوریه با دفاع از حرم حضرت زینب به کی ظلم میکنیم؟
آقاجان لازم نكرده در دنيا ي اقتصادي دهم بشي همينكه شفافيت اقتصادي ايجاد بشه وحقوق كار و كارگر رعايت بشه و شر سرمايه دارهاي فاسد كم بشه كافيه بفرماييد چقدر طول ميكشه؟
اقای روحانی خدا پشت و پناهت شما باید متوجه باشی که دعای خیر خیلی از مردم ایران ضامن حرکتتون مردم رو نا امید نکنین
در ضمن سخنانشون در شان یک کشور با قدمت چند هزار ساله بود واقعا خوشحال شدم
برطرف کردن کینه هاوبرقراری ارتباط بارعایت احترام یعنی ادامه زندگی بهتر.خوب پیش میره
مهمترین بخش صحبتهای ایشون درباره ی دوستی با آمریکاست. ایشون جوری صحبت می کنند که انگار دعوای ما با آمریکا یه دعوای الکی و اختلاف سلیقه ی جزئی و پیش پا افتاده ست، که حالا با هم بیایم ازین به بعد دوست بشیم. انگار نه انگار که طرف مقابلمون زورگو و مستکبر جهانیه و دستش به خون هزاران بی گناه از جمله جوانانِ شهیدِ وطنمون آلوده ست.
ایشون دفعه ی چندمه که که ابراز علاقه به این دوستی می کنه. ظاهرا همه ی دنیا با هر جنایتی که کردند لایق دوستی و اتحاد و احترام هستند به جز ما 49.5 درصدی که به ایشون رای ندادیم که مدام باید از آقای رئیس جمهور و معاونینشون توهین بشنویم. افراطی و بی قانون خطاب بشیم و به شعورمون توهین بشه.
ولی این شیوه ای که دولت در سیاست خارجی پیش گرفته یعنی کرنش از موضع ضعف در مقابل استکبار برای ما چیزی جز ذلت نمیاره.
البته می دونم که منتشر نمی کنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
متاسفم برات
خدا ازت نگذره که خواهان له شدن مردم ات زیر فشار اقتصادی هستی
سیاه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
علی آقا مگه دست روسیه و عراق که هم اینک از دوستان و هم پیمانان ما هستند به خون جوانان وطن آلوده نشده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
علی آقا :
از قاطعیت شما درخصوص عدم انتشار نظرتان میشود به صلابت دلایل و آمارها ومبانی افکارتان پی برد .
البته شماهم میتونین با کمی تامل و واقع بینی به خیل عظیم امیدواران به اطلاح امور بپیوندید، همانگونه که میدانید درهای توبه همواره بازند!!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
پاسخ به ناشناس:
اشتباه و سادگیِ شما در اینه که فکر می کنی با دوستی با آمریکا همه مشکلات ما حل میشه!
مثلا همین توافقنامه ژنو اثرش چی بود؟
دلار فقط 100 تومن ناقابل ارزون شد!
پولی که به اندازه ی بودجه ی یک هفته اداره کشورِ ماست رو از پول خود ما به صورت قسطی میخوان بهمون بدن!
فکر میکنی اقتصادمون اینجوری درست میشه؟!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
پاسخ به سیاه:
آمریکا حامیِ مستقیمِ صدام بود در جنگ با ایرانن. از همه نظر پشتیبانی کرد از صدام. آیا روسیه هم همینطور بود؟
درضمن الان که با عراق رابطه داریم حکومت متمایل به ایران سر کاره و صدام ساقط شده دیگه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
آقای ناشناسِ 19:34 !
خیلی ببخشید ولی ترجیح میدم به خیل عظیم ساده لوحانِ خوش خیال که به غرب امید بستند نپیوندم.
بذارید افراطی بمونیم!
همین افراطیا اگه نبودن الان آقایونِ غربگرا کشورو دودستی تقدیم دشمن کرده بودند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ریاضیت ضعیفه عمو !
اونایی که اصلن رای ندادن یا رای سفید دادن یا به غرضی و رضایی و .... رای دادند رو جزء خودت حساب کردی ؟

شما 4 میلیون نفرید یعنی 8 درصد جمعیت واجد شرایط. (با کلی ارفاق)
ناشناس
| United States |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
روسیه و چین بدتر از امریکا نباشند بهتر هم نیست قطع رابطه کنیم؟ بعد هم قرار نیست خوبهاش رو سوا کنیم! دنیا درهمه (بخصوص در دنیای سیاست)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
علی جان چند سالته؟
آیا می دانی کلاشینکوف، تیربار گرینوف، میگ 25، سوخو ساخت کدام کشور است؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
آقای ناشناس 00:17!
شما چند سالته عزیزم!
من نمی گم روسیه و چین خیلی پاک و معصومند.
نمی دونم فهمیدن فرق روسیه با آمریکا اینقدر مشکله؟!
آمریکا که دشمن مستقیم ایران بود سی ساله پدر ما رو در آورده حتی قبل از انقلاب به ملت ما خیانت کرده.
روسیه و چین آیا به اندازه آمریکا با ما دشمنی کردند؟ حالا گیرم به خاطر منافعشون، ولی کمتر با ما دشمنی کردند.
واقعا اینقدر براتون سخته تفاوت شدت خوی اسکتباری رو بین آمریکا و روسیه و چین تشخیص بدید؟!
آیا ما یکسان از همه ی اینها ضربه خوردیم؟
عقل و منطق شما میگه یا باید با هیچ کس دوست نباشیم یا باید با همه از دم با هر میزان دشمنی که با ما دارند، دوست بشیم؟!
یه کم به ما یاد بده شما که بزرگی و می فهمِی!
ایرانی ها همگی خوب حرف میزنن
ولی در عمل هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
تو از اون ایرانیا هستی که فکر می کنی همه مثل خودتن. منو با خودت قاتی نکن.
مثل همیشه فقط حرف های خوبی زدند باید دید تو عمل مثل موضوع هستهای همه چیزو از بین می برند؟
سخنرانی خوب در صورتی به کار می آید که همه نهادهای داخلی به سوی هدف نهایی همگرا شوند نه اینکه عده ای سر به خود مانع از تعامل با جهان شوند.
سخنرانی خوب در صورتی به کار می آید که همه نهادهای داخلی به سوی هدف نهایی همگرا شوند نه اینکه عده ای سر به خود مانع از تعامل با جهان شوند.
خوب بود
این حرفا مثل صحبت های آقای خاتمی هستش باید دید در آینده واقعیات چی میگه
سخنرانی خوب در صورتی به کار می آید که همه نهادهای داخلی به سوی هدف نهایی همگرا شوند نه اینکه عده ای سر به خود مانع از تعامل با جهان شوند.
در اقتصادی که قراره جزء 10 اقتصاد برتر دنیا قرار بگیره قیمت پول ملی روز به روز کم و کمتر نمیشه!
روحانی مصداق یک انسان فهمیده و روشن فکر است که به خوبی تفاوت ایران جدید را با ایران 8 سال گذشته نشان داد. روحانی سپاس
آقا مملكت خودمون و بچسب
چيكار سوريه داريم ما
چرا از ارزونيا كه گفتين خبري نيست؟
نه دلار نه خودرو نه ....
داريم نا اميد ميشيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ببین زندگی فقط شکم نیست ! چشماتو وا کن ببین تو سوریه چه طوری یه مشت وحشی آدما رو سر میبرن !! خوبه اینجا دلار بشه 100 تومن و همه چی ارزون بشه اما امنیت نباشه و سز هر کوچه و خیابون سرهای بریده ببینی و سر خودت رو هم کنار اونا !!!
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
این دوست عزیزمون که پاسخ داده به این نظر تفکرش آدمو یاد دوران بربریت میندازه.
شما کشورتو از نظر اقتصادی تقویت کن در کنار فدرت اقتصادی قدرت سیاسی و فرهنگ مردمتم بالا ببر اونوقت ببین سر هر کوچه و خیابون چه اتفاقی میفته؟
مجید فرهنگ
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
چراغی که به خونه رواست به مسجد حرامه آخه سوریه به ما چه همین حماس که کلی ما خرجش کردیم مگه سر سوریه به ایران پشت نکرد و جالبه که از روزی که با ایران بد شدن هر روز اخباری راجع به اینکه اسماعیل هنیه و دار و دستش دارن گند میزنن و دزدی می کنن و اینکه هنیه نوه اش در اسرائیل بستری شده می شنیدیم حالا بعد از ماه ها که کفگیرشون ته دیگ خورده باز با ما خوب شدن حالا ببین شما یه خبر بد از اینا میشنوی ما فقط با این کارا به نظرم داریم به مردممون ظلم می کنیم
چرا ایران نباید مثل سوئیس باشه؟همه چی اونجا خوب و آرومه چرا سطح زندگی مردم با اینهمه معدن و نفت و .. باید اینطوری باشه؟؟
بی ادعا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
اگه ایرانم دچار آدم خورای سلفی افتاده بود و یه کشور دیگه می گفت چیکار ایران داشته باشیم خداییش خوشت میومد؟
متاسفم برات
مهمترین بخش صحبتهای ایشون درباره ی دوستی با آمریکاست. ایشون جوری صحبت می کنند که انگار دعوای ما با آمریکا یه دعوای الکی و اختلاف سلیقه ی جزئی و پیش پا افتاده ست، که حالا با هم بیایم ازین به بعد دوست بشیم. انگار نه انگار که طرف مقابلمون زورگو و مستکبر جهانیه و دستش به خون هزاران بی گناه از جمله جوانانِ شهیدِ وطنمون آلوده ست.
ایشون دفعه ی چندمه که ابراز علاقه به این دوستی می کنه. ظاهرا همه ی دنیا با هر جنایتی که کردند لایق دوستی و اتحاد و احترام هستند به جز ما 49.5 درصدی که به ایشون رای ندادیم که مدام باید از آقای رئیس جمهور و معاونینشون توهین بشنویم. افراطی و بی قانون خطاب بشیم و به شعورمون توهین بشه.
ولی این شیوه ای که دولت در سیاست خارجی پیش گرفته یعنی کرنش از موضع ضعف در مقابل استکبار برای ما چیزی جز ذلت نمیاره.
البته می دونم که منتشر نمی کنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
علی اقا! مگر عراق همان کشور دشمن نبود که کشور ما را نابود کرد، هزاران تن از عزیز ترین جوانان این کشور زا شهید کرد و........ پس چه که حالا دوست ماست؟ قرار شد 100 میلیارد غرامت به ایران بده پس چی شد؟ تازه سالی 1-2 میلیارد هم کمکش می کنیم.

دوست من خواهش می کنم فکر کن و نطر بده. کمی به خود بیاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
آقای ناشناس عزیز!
اگر آمریکا و کشورهای عربی پشت صدام نبودند صدام جرات حمله به ایران رو نداشت.
عامل اصلی آمریکا بود و صدامِ دیکتاتور که ساقط شد نه دولت فعلیِ عراق که متمایل به ایرانه
ولی زورگویی و غلدریِ آمریکا هنوز سر جای خودش هست با وجودی که دولتش عوض شده ولی خوی استکباری هنوز هست.
انتظار داری در مقابل آمریکا که عامل اصلی همه بدبختیای ماست سر تعظیم فرود بیاریم.
بعدش از مردم بدبختِ عراق غرامت بگیریم!
دوستی ایران وآمریکا دو خطی است بلا خره به همدیگر میرسند
عالی وبی نقص به جای خطابه بیش ازیکساعته ومدیریت جهانی و...ازمقوله امنیت درافتصاد ایران برای سرمایه گذاران خارجی سخن گفت وامید به دوستی باتمام دنیا این سخنان حکایت ازهمان تدبیروامیدی که دولت بااین شعاررای آورد اما روحانی نشان داده به این شعارپایبنده وان راجزء ا صول خودقرار داده تنها ایرادخطابه رییس جمهور تندسخن گفتنش بود که کاررابرای مترجمان سخت میکنه ولی درکل به خودمان بالیدیم وافتخارکردیم به امیدتحقق سخنان پریزدنت انشالله.
واقعاً چرا بعضی‌ها فک میکنن ما اگه با امریکا رابطه داشته باشیم انگاری به دین پشت کردیم ما اگه با آمریکا رابطه داشته باشیم واسه منافع کشور خودمونه امریکا هم کشوریه مثل بقیه کشورها همون طور که با عراق دشمن بودیم حالاشده دوست برادر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
چنگولی جان :
از دست دادن دشمن فرضی بلای خانمانسوزیست که بعضیها نگرانش هستن
سخنرانی خوب در صورتی به کار می آید که همه نهادهای داخلی به سوی هدف نهایی همگرا شوند نه اینکه عده ای سر به خود مانع از تعامل با جهان شوند.
عالی وبی نقص به جای خطابه بیش ازیکساعته ومدیریت جهانی و...ازمقوله امنیت درافتصاد ایران برای سرمایه گذاران خارجی سخن گفت وامید به دوستی باتمام دنیا این سخنان حکایت ازهمان تدبیروامیدی که دولت بااین شعاررای آورد اما روحانی نشان داده به این شعارپایبنده وان راجزء ا صول خودقرار داده تنها ایرادخطابه رییس جمهور تندسخن گفتنش بود که کاررابرای مترجمان سخت میکنه ولی درکل به خودمان بالیدیم وافتخارکردیم به امیدتحقق سخنان پریزدنت انشالله.
سخنرانی خوب در صورتی به کار می آید که همه نهادهای داخلی به سوی هدف نهایی همگرا شوند نه اینکه عده ای سر به خود مانع از تعامل با جهان شوند.
صحبت های اقای رئیس جموهر خردمندانه وعاقلانه ومدبرانه است
اما مسئله اصلی این است که مشکلات فراوان ودستها بسیار خالی است
قطار نظام دارد وارد ریل میشود اما متاسفانه از سوخت وقطعات ولاوزم قطار چیزی نمانده
مسیر درست است اما شرایط ولوازم حرکت را خشکانده اند
ای کاش قبل از این همه ویرانی می امد
ای کاش 8سال قبل ایشان امده بود
سلام و درود به جناب اقاي رئيس جمهور ،واقعا نماينده ملت بزرگ ايران هستين، ما افتخار ميكنيم به داشتن همچون رييس جمهوري، جمهوري اسلامي ايران برازنده همچون رييس جمهوري هست ،تمام مواضع رييس جمهورمان را با جان و دل قبول داريم ،ولي از ايشان خواستاريم نسبت به ويژه خواران و مفسدين اقتصادي با جديت هر چه تمامتر دنبال حقوق از دست رفته اين ملت باشند، اقاي رييس جمهور حتي يكي از اين اقايون به شما راي كه ندادن بلكه بر عليه جنابعالي چه مادي چه ستا دي و...بودند و از انتخاب جنابعالي ناخرسند، اينها در پي چسبودن خودشون به جنابعالي و اطرافيان دارند ،نگذاريد حقوق اين ملت پايمال گردد،خداوند رييس جمهورمان را از تمام بليات محافظت بفرمايد، امين
سخنرانی خوب در صورتی به کار می آید که همه نهادهای داخلی به سوی هدف نهایی همگرا شوند نه اینکه عده ای سر به خود مانع از تعامل با جهان شوند.
بعد از هشت سال به رئیس جمهور کشورمان افتخار کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
کلک انگاری اوایل اون 8 سال قبل خوب افتخار می کردیاااا.
واقعا از شعور و فهمیدگی رئیس جمهور و تنظیم منطقی و غیر‌چالش‌برانگیز سخنرانی ایشان لذت بردم.
کاش ایران و از مساله فلسطین جدا کند
چرا اول صحبتهاش الهم کل فرج نمیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
راز دل را پیش هر دیوار و نامحرم مگو
...
قربونت برم آقای روحانی منبراش رو رفته و برنامه هدایت کردن اینا رو نداره.
کاش محمود هم یه سری منبر رفته بود هوسش نمیشد زیر هاله نور منبر بره.
مقدسات ما رو نباس بازیچه گرفت.
البته امیدوارم از سر شیطنت این کامنت رو نذاشته باشی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
مگه میخواد جهان رو مدیریت بکنه ؟؟؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
سلام
قدم به قدم ، عزیز برادر
حتی پیامبر گرامی (ص) اسلام نیز در قضیه صلح حدیبیه ، مصلحت را در آن دید که از نوشتن " بسم ا..." در بالای عهد نامه صرف نظر کند و خیلی ساده ، یک سال بعد شیرینی این صبوری و بردباری ( بخوانید دیپلماسی ) را مسلمانان در برابر مشرکین و کفار مکه چشیدند. ضمن اینکه اساسا ، در هیچ محفل رسمی وسیاسی ، رسم نیست که سران کشورها از شعایر مذهبی و نظایر آن استفاده کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
بگه و عمل نکنه خوبه؟ یا نگه که لااقل بعدا مدیون آقا نشه؟
این رو میگن رییس جمهور واقعی
عزیزانی که از برقراری رابطه با آمریکا اینهمه ذوق زده شده اند یک تحلیلی از بلاهایی که این شیطان حیله گر و خوش خط و خال بر سر این مردم که فقط می خواهند خودشان برای وطنشان تصمیم بگیرند و نمی خواهند مانند خیلی از کشورها که بخاطر قدم زدن در خیابانهای نیویورک و یا بخاطر خوردن یک کم غذای لذیذ و یا سوار شدن بر خودروهای شیک عزتشان را که سرمایه هزاران ساله شان از زمان هخامنشیان تاکنون است به باد دهند آیا امثال شهید تهرانی مقدمها و شهدای هسته ای در همین مملکت زندگی نمی کردند و در همین مملکت دانشمند و خار چشمان دشمنان نشدند چرا اینقدر خودتان را دست کم میگیرید و دشمنانتان را بزرگ؟
هیچگاه رابطه با امریکا برای این مملکت سربلندی نخواهد آورد وهمواره دست به دامن اجانب خفت را به ارمغان خواهد آورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
نظر ناشناس دوم 18:05 رو حتما بخون.
شهدای ما چشم و چراغ ما هستند ولی بد نتیجه گرفتی. می دونم وطنتو دوست داری ولی کمی اندیشه خوبه عزیزم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
عزیز
عزت این نیست که با همه دنیا در جنگ داشته باشیم
عزت یعنی صلح
تا حالا پات رو از ایران گذاشتی بیرون ببینی چقدر عزت داریم؟؟؟؟؟؟
به نظر بنده رابطه خوب داشتن با همه کشورها عالی است و مطلوب همه مردم ایران است . اما ... آیا ما می توانیم بدون پیش شرط های عیر معمول با ما رابطه داشته باشند . هنوز چیزی نشده به وزیر خارجه ما اعتراض می کنند که چرا به شهید مقاوت " عماد مغنیه قهرمان " ادای احترام نموده است . من افراطی نیستم و طرقدار اعتدال هستم . رابطه با حفظ کرامت واستقلال کشور عالی است ولی باج دادن وکوتاه آمدن از اصول بله اصول هرگز لازم به ذکر است کوتاه آمدن از برخی افراطی گری های گذشته نه تنها بد نیست بلکه ضروری است .
باعثه افتخاره. احسنت .
یه چیزی اونایی که می گن با امریکا ارتباط نزنیم یه شور بذار ارتباطمون رو با کشور های زیرم قطع کنیم:
با ترکیه(عثمانی) و افغانستان(به یاد محمود افغان)، روسیه ( به یاد جنگ روس و ترکمنچای) عراق (به یاد جنگ 8 ساله) عربستان ( به یاد جنگ قادسیه) هند ( به یاد فتح نادر شاه) و پاکستان که قبلا جزئی از هند بوده و فرانسه به دلیل این که ناپلئون به قاجارا وفا نکرد انگلیس به دلیل قتل شهید شیخ فضل الله و ونزوئلا ( به دلیل این که چاوز صدام رو بغل کرد) و آلمان (به دلیل این که نازی بودند) و برزیل ( به دلیل مجری منشوریش) و کره جنوبی ( چون آمریکا توش نیروی نظامی داره) با امارات چون هوای سه جزیره رو دارن( خوابشو ببینن)
این فرد هر چی به ذهنش می رسه می گه بدون اینکه بسنجه
اگرقراره به ديگران بگيم تو سوريه دخالت نكنيد ، پس چرا خودمون تو سوريه اينقدر داريم شهيد ميديم؟
یه چیزی اونایی که می گن با امریکا ارتباط نزنیم یه شور بذار ارتباطمون رو با کشور های زیرم قطع کنیم:
با ترکیه(عثمانی) و افغانستان(به یاد محمود افغان)، روسیه ( به یاد جنگ روس و ترکمنچای) عراق (به یاد جنگ 8 ساله) عربستان ( به یاد جنگ قادسیه) هند ( به یاد فتح نادر شاه) و پاکستان که قبلا جزئی از هند بوده و فرانسه به دلیل این که ناپلئون به قاجارا وفا نکرد انگلیس به دلیل قتل شهید شیخ فضل الله و ونزوئلا ( به دلیل این که چاوز صدام رو بغل کرد) و آلمان (به دلیل این که نازی بودند) و برزیل ( به دلیل مجری منشوریش) و کره جنوبی ( چون آمریکا توش نیروی نظامی داره) با امارات چون هوای سه جزیره رو دارن( خوابشو ببینن)
Thanks
با سخنان ایشان موافقم
رییس جمهور به معنای واقعی یعنی روحانی
من سال 84 و88 به کسانی رای دادم که هیچ کدوم رییس جمهور نشدن وخوشحالم که در مشکلات 8 سال اخیر هیچ نقشی نداشتم.و چقدر لذت می برم وقتی روحانی حرف میزنه افتخار میکنم که بهش رای دادم. هروقت که سخنرانی داره دیگه هیچ کس استرس نداره کاملا منطقی متین مودبانه وبافرهنگ صحبت میکند چیری که این سالها ارزویمان بود
برای اولین بار از سخنرانی رییس جمهئر کشورم خجالت نکشیدم.خداییش من که وقتی احمدی نژاد میحرفید از خجالت خیس عرق میشدم.به این میگن رییس جمهور .خندان.محکم.باهوشو...
حضور در جامعه جهانی الزاماتی دارد که مهمهترین آمنیت همه جانبه سیاسی اقتصادی و فرهنگی در داخل کشور است این اتفاق نخواهد افتاد مگر حرکت در راستای منافع ملی ودوری از هر کونه تند روی ورفتن به سمت تصمیمات عقلای و راتقا مدریت کلان وجز کشور در سایه وحدت ملی که پس ازسالها دولت تلاش میکند در این جهت حرکت کند لذا بر همه ملت ایران لازم است از این فرست تاریخی استفاده کنیم و بدون هیچکونه کینه ورزی کشور را از وضع موجود نجات دهیم
حرکت دکتر روحانی در خصوص تعامل با جهان خیلی خوبه فقط نمی دونم چرا هیچ مسئولی به فکر تعامل با خود مردم ایران نیست.
به خدا اگه اون پولهایی که دست یه عده محدود به عنوان وام بانکی هست رو به صنعت تزریق می کردن میدونید چه اشتغالی ایجاد میشد. چرا کسی به فکر این پولا نیست و هی خاک میده روی این قضیه؟
به خدا همه کارخونه دارا و مدیران صنعتی بد نیستن که بهشون اعتماد نمی کنید
از نخل برهنه سایه داری مطلب
از مردم این زمانه یاری مطلب
عزت به قناعت است و خواری به طمع
با عزت خود بساز و خواری مطلب
کاش یک کم هم برای بکار گیری نیروهای به
حاشیه رانده شده خودمان برنامه داشتیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
موافقم
به عمل کار براید به سخن رانی نیست
پاسخ ها
حاج حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
به سخندانی نیست . شما خودشو ناراحت نکن
بقول دوست ما!
من یکی باید ارزونی رو ببینم بعدا تعریف روحانی رو بکنم میخواد بنزینو 1200 یا 1500 بکنه
سخنان ایشان نظرات 90 درصد مردم ایران بود.
از بيانات رييس جمهور محترم لذت بردم بسيار باذكاوت وهوشيارانه بود بدون دادنهيچ امتيازي دست رد به زياده خواهي هاي مستكبران دادند بدون دادن شعار ميخ اقتدارملت ايران رادر دنيا كوبيدند وضمنادرباره ي سوريه هم اعلام موضع كردند خيلي خوب بود بسيار به اينده اميد وارم واز نمايندگان تندرو مجلس وروزنامه هاي تندرو مي خواهم به خاطر خدا وبه احترام ملت ايران از سنگ اندازي جلوي پاي دولت دست بردارند وبگذارند دولت برنامه هايش رااجراكند
متاسفانه ما هر روز از این حرفای قشنگ می شنویم ولی بین حرف و عمل فاصله زیاده ما منتظر هستیم یه تحرکی در مورد اقتصاد و مبارزه با فساد و وضعیت بهداشت و سلامت جامعه و خیلی موارد دیگه ببینیم در غیر اینصورت زمان اینکه ببینیم کی قشنگ حرف زده کی زشت گذشته.
تاحالا هرچی از دشمنی پیدا کردید بگید ارتباط عاقلانه وسیاستمدارانه بهترین کاره
فعلا که همه اینها حرف بود وعمل چیزدیگری است هرچند کرنش دربرابر امریکا درحرف هم قبیه است همه دوستان باچند جمله گفته رئیس جمهور چه به وجد آمده اند کمی صبر کنید جوجه را آخرپائیز بشمارید!
مگر فساد اقتصادی در 8 سال گذشته در تاریخ ایران که قبل تر ها غربی ها نفوذ داشتند سابقه داشت؟ والله بعضی ازخودمون پا بده از دشمن بدتریم.
اقای روحانی این پیغام را به دنیا داد که در مذهب ما درصورت رعایت اصول بین المللی امکان مذاکره وجود دارد به شرطی که از موضع برابر باشد.و اسلام دین اخلاق و گفتگو است و دین جنگ و خون ریزی نیست .اگر به حق و حقوق ما تجاوز نشود را ه گفتگو و حل مسائل همیشه باز است.
حرف زده و مثل نفر قبلی حرافی نکرده ! هر دوتاشون البته بلاف زن هستن !! 10 اقتصاد برتر جهان با 150 هزار مهاجر در سال و رشد جمعیت بسیار کم ؟!
همین که بعد از 8 سال رییس جمهور رفته اروپا خیلی عالیه
من هم همین حس را دارم
حرف زده و مثل نفر قبلی حرافی نکرده ! هر دوتاشون البته بلاف زن هستن !! 10 اقتصاد برتر جهان با 150 هزار مهاجر در سال و رشد جمعیت بسیار کم ؟!
خوب بود اما متاسفانه چهره ای که از ایران در دنیا ترسیم شده (که 50 درصد خودمون مقصریم) باعث میشه این حرفها رو اصلا جدی نگیرند .
آقای روحانی الگوی مناسب اقتصاد ایران را نئوکینزی و نهادگرایانه می داند ، ایشان با این الگو میخواهد مشکلات اقتصادی را حل کند ؟!!! .
پاسخ ها
شیرفرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
حالا ای که گفتی یعنی چی؟
امیر حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
الگویی که کشورهای غربی دارن استفاده میکنن ، مدلی که بویی از اسلام در آن نیست ، ایشان در کتاب خود این حرفو زدن که ،الگوی مناسب اقتصاد ایران نئوکینزی می باشد .
می توانید این کلیپ را ببینید کتاب ایشان هم نمایان است
http://www.aparat.com/v/nLCz4
کاملا به نفع ایران صحبت کردند برعکس چند سال گذشته...رئیس جمهوری که برای ایران افتخار و غرور می آورد. زنده باشد
کاملا به نفع ایران صحبت کردند برعکس چند سال گذشته...رئیس جمهوری که برای ایران افتخار و غرور می آورد. زنده باشد
کاملا به نفع ایران صحبت کردند برعکس چند سال گذشته...رئیس جمهوری که برای ایران افتخار و غرور می آورد. زنده باشد
من به عنوان يك ايراني كه ضمنا به اقاي روحاني راي دادم سخنان ايشان را بسيار منطقي و با رويكري ديبلماتيك و مثبت ديدم تعامل با دنيا در شرايطي كه عضوي اجتناب نابذير از ان هستيم همين منطق را مي طلبد
اگه امسال رسایی ها بذارن روحانی این مملکت به ساحل نجات میرسونه.من که خیلی خوشحالم درسته که درموقع رای دادن خیلی حرف شنیدم اماارزشش وداشت.
خوب بود.
حالا اگر حرف دیگری بزنیم منتشر می شود؟
غربی ها تا مدتی صبر می کنند و به حرف های شما گوش می کنند دقیقا اما بعد منتظر عمل می مانند متاسفانه ایرانی ها در حرف موفق و در عمل ناکارآمد هستند
برای پیشرفت کشور احتیاج به مدیریت و فرهنگ داریم. برای اینکه کشور مدیریت شود و فرهنگمان را درست کنیم بین دولت و ملت احتیاج به قوانین محکم و حسن نیت داریم.
با سلام خوشحالیم شان ایران و ایرانی حفظ می شه از خدا ممنونیم که از تندروی و بی ادبی دور شدیم
یه مثل قدیمی هست که میگه وقتی سنگی (منظورش تخته سنگ بزرگه)رو نمی تونی جابه جا کنی میتونی حداقل از سایش استفاده کنی،یه عمر زور بیخود زدید حالا شاید بعضیا به عقل اومده باشن
تابناک خیلی درپید هستی
پاسخ ها
آشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
درپیت داریم اما درپید نداریم.تو هم بقول دوست ما خودشو ناراحت نکن!
تابناک باز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
خودتی!
به داشتن چنین ریس جمهوری افتخار می کنم
عزيزان كس نخواردپشت من جزناخن انگشت من .ماايرانيان انسانهاي روزهاي سخت بوده هستيم وخواهيم بودولي عقل ومنطق ايجاب ميكندكه براي پيشبرداهداف مختلف خود با دنياي بيرون خودارتباط حساب شده منطقي داشته وباوحدت تمام عيار دولت خودراحمايت كرده ودرتمامي زمينه ها فعال باشيم رياست محترم جمهوري اسلامي منتخب مردم بزرگوارايران است وشديدا سوزخدمت به ملت ورشدو پيشرفت ايران راداردوبه نيكي سعي در جذب سرمايه هاي جهاني براي توسعه اشتغال واقتصاد راداردمابراي رسيدن به اهداف مقدس وبشردوستانه مان اول بايد مملكت راازاين وضعيت بداقتصادي رهانيده وبارشداقتصادي استانداردابتدا به رفاه وآسايش ملت خودبرسيم وقتي ملت توان نگهداري خودوخانواده هاي خودراپيداكردما ميتوانيم كمك حال ضعيفان دنيا باشيم
سخنان جناب اقای رئیس جمهور کاملاً منطقی , حساب شده و بر اساس مبانی حقوقی است.
نمیدونم بعضیها چطوری به خودشون اجازه میدن ادعا کنن فهمشون از بقیه بیشتره؟؟؟
فهم سنج دارن؟
نظر هرکسی محترمه.ولی قطعا نظر اکثریت نظر صحیحی میتونه نباشه.بخصوص اگر اکثریت ، عوام باشند و کم اطلاع از مسایل سیاسی داخلی و بین المللی.
بعضی از کامنتا خیلی پخته و جامع تر و با دیدی وسیع تر جواب داده بودن،بعضیا هم فقط بفکر شکمشون بودن،
بین این همه حرف ندیدم کسی از رضایت خداوند حرف بزنه؟
واقعا خدا از ما راضیه؟
عمر رو چطوری داریم میگذرونیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
حرف اکثریت میتونه صحیح نباشه بعد حرف شما چطور؟
با سلام خوشحالیم شان ایران و ایرانی حفظ می شه از خدا ممنونیم که از تندروی و بی ادبی دور شدیم
حرفهایی از جنس احمدی نژادی-ایشون اعتماد به نفس کاذب پیدا کرده-یادت نره اگه هاشمی و خاتمی پشتت رو نمیگرفتن الان محبوبیتت در حد محسن رضایی بود-خود هاشمی هم از وقتی پشت خاتمی دراومد محبوب شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
روحانی زرنگ تر از خاتمیه
ارتباطاتش قوی تره
تحصیلاتش بالاتره
مهم تر از همه این که تونست رأی خاتمی رو هم به خودش جذب کنه
خاتمی اگر رئیس جمهور ساز بود سال 84 می ساخت
البته درود بر خاتمی
خواهش می کنم اگر طرفدار پیشرفت هستی و واقعا به روحانی رأی دادی اختلاف ننداز
یاد بگیریم به همه احترام بذاریم
شخصی راسراغ دارم که دراین مملکت بادردست داشتن معرفینامه پزشک جهت بستری به منظور انجام عمل قلب بدر ودیوار متوصل شده تابتواند وامی جهت هزینه درمان بگیرد ولی تاکنون موفق بشده ودرمانده مانده است .
بنظر من تا اینجا دولت عالی بوده عاقلانه حرف زده سنجیده عمل کرد ، نتیجه استفاده از ادمهایی که تخصص دارن همین خواهد بود . این چند ماه که دولت اقای روحانی سر کاراومده جدایی عملکرده خوبش امید به زندگی رو بین مردم خیلی خیلی بالا برده بر عکس سنوات گذشته که مردم سر افکنده و افسرده شده بودند . درود به تفکر اعتدال
با صحبتهاي ايشون احساس كردم همچنان ميشه نفس كشيد و به آينده ي ايران عزيز اميدوار بود و بارها از خدا خواستم تندروهاي اين سرزمين رو عاقل كنه ....
احسنت براین عقل و فهم ودرایت وسخنوری ریاست جمهوری اسلامی زیبنده قامت رسایت وخدا یار و نگهدارت وجانم فدای رهبر انقلاب وشما
دوستان عزیز اقتصاد که خراب شد در دو ماه ویک سال بر نمی گردد حرف های از روی حساب آقای روحانی سال های بعد جواب میدهد .دوست گرامی که میگوید ما در هشت سال قبل به انها قدرتمان را نشان دادیم بداند اگر این قدرت نمایی طول می کشید باقیمانده اقتصاد هم فرو می پاشید
حکیمانه،هوشمندانه و دیپلماتیک بود
در حالی که قانون درست رعایت نمی شه و فساد توی ایران زیاده و بسیاری معضلات فرهنگی و اجتماعی کشترش پیدا کرده نمی شه به آینده امیدوار بود... مثل این می مونه که از یه درخت که آفت زده و قسمتهائیش خشک شده بخواهی بهترین محصول رو بگیری... کار زیاد داره !!!
رطب خورده منع رطب چون کند.
به دور از تعصّب ورزی سخنان روحانی در شأن یک رئیس جمهور بود و مناسب حال این اجلاس و برای ترمیم وجهه ایران و ابرانی مفید.بدیهی است کسی با جان کلام وی مخالفتی ندارد. ولی در قواره مقام و جایگاه ایران نبود چون زمانی می توان از اقتصاد آزاد و غلبه متفکران و .... صحبت کرد که خود این مسیر را طی کرده و از آن تجربه سربلند بیرون اومده باشیم. کشوری که اقتصادش تماماً کژی و نابسامانی است راه را به دیگران توصیه کردن محلی از اعراب ندارد. بهتر است به جای اینگونه سخنان در فکر راهکارهای عملی باشیم. حتّی رئیس کشوری مانند ژاپن نیز تا به این با اعتماد بنفس سخن نمی گوید.
تو گر مردی یک انداز و راست
اگر واقعاً تا این اندازه در اقتصاد متبحریم پس چرا اقتصاد کشور زرخیر ایران به چنان بلایی افتاده؟؟؟
دولت روحانی اگرچه امیدهایی در دل مردم زنده کرد ولی امیدوارکردن اندازه بیش از اندازه اقدامات شان بوده اسن بعنوان نمونه مسئله صنعت خودروسازی و نرخ ارز را می بینیم که دولت تدبیر برای آن تدبیر قاطعی ندارد.
در آخر این نکته را بگویم که شخصاً به آقای روحانی رأی دادم و اضهارنظر بنده صرفاً جهت انتقاد است
باشد که گوش شنوایی بدان گوش سپارد و تابناک هم آن را سانسور نکند.
سخنانش افتخار آمیز بود در 8 سال قبل ازحرفهای بی محتوا چه خجالتها وچه مصائبی کشیدیم که نگو ودیگه نییاید
موافقین روحانی حتی توی دل خودشون هم به حرفاشون ایمان ندارند این ئرحالی هستش که مخالفین احمدی نژاد هم در دل خودشون به حرفاشون ایمان ندارند.
سعید جلیلی میگفت مذاکرات من با اشتون رو زنده پخش بکنند و اینا میرن محرمانه و بی سروصدا میخندن قهوه میخورن و میدن میان بعدش رو اعلام نمیکنند تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
آفرین احسنت!
عمویی از رو کاغذ بیانه خوندن و حرفای تکراری زدن که پخش زنده نمی خواد. میدونست جلساتش ارزشی نداره که اینطوری دست بالا رو می گرفت که پس نیافته
تحجر کلا چیز بدی هستش و انسان باید از اون دوری کنه و در عین ایمان به هدفش برای رسیدن به این هدف مقداری نرمش و انعطاف لازمه
اگه آقای جلیلی هم وارد مباحث مهم و سرنوشت ساز میشد مطمئن باش که 10 برابر این مخفی کاری می کرد که مبادا بعضی از سوء استفاده گرای خارجی و داخلی سنگ اندازی کنن
آخرش که همه چیزی که توافق کردن رو رسانع ای کردن که! من مطمئنم که رهبر تیم مذاکره کننده بدون اجازه رهبر کشور هیچ تفاهم نامه ای رو امضا نخواهد کرد
تعقل ، هوشمندي و بصيرت در صحبتهاي آقاي رئيس جمهور مشهود است . تدبير، نحوه گويش و تعقل ايشان باعث افتخار و تحسين هر ايراني بخصوص مسلمانان ايراني مىباشد. واقعاً ايشان تجلي دهنده بصيرت و تدبيرند چه آنجا كه در پاسخ به گستاخيهاي وزير خارجه عربستان علي رغم خويشتنداريهاي قبلي ، اين رژيم سفاك را حامي تروريست مي نامند و چه آنجا كه هيچ دوستي يا دشمني را در جهان پايدار ندانسته و تأكيد بر قصد بر دارا بودن بهترين روابط با تمام كشورهايى كه به رسميت شناخته ايم ( قطعاً به جز اسرائيل) مي نمايند.
علاوه بر آن ايشان هوشمندانه قصد بر بهبود وضعيت اقتصادي تا سطح ده قدرت برتر اقتصادي در سه دهه آتي در فضاي تنش زدايي با كشورهايي كه ظرفيت رفع تخاصم را دارند را هدفگذاري فرموده اند.
اميدواريم همه مسئولين خصوصاً نمايندگان محترم مجلس فارغ از خط مشي سياسي به تحقق مشي مدبرانه ايشان جهت بهبود جايگاه مردم ونظام إسلامي ايران در جهان كمك نمايند
ما مشکل ودردمان داخلی و درون گرایی است 4 شاخص ونشانه در هرکشوری نشانگر توسعه وپیشرفت ان جامعه محسوب می شود . میزان پرونده های قضایی 2 - تعداد معتادان 3- حجم بیماران 4- تعداد بیسوادان . در مقایسه با کشورهای دیگر فکر می کنید رتبه جهانی ماچند است .
بسیار عالی و رسا صحبت شد متشکرم
واقعا نظرات رو میزارید بقیه هم ببینند یا ساسنور میکنید ؟ من بعنوان یک شهر وند ایرانی اصلا از این سخنان شعارگونه خوشم نیامد چطور ممکنه دشمن قدار و درنده ای چون امریکا که داریم عملکردش رو در حمایت از تروریسم در سوریه و افغانستان و همچنین بمباران های وحشیانه در پاکستان به بهانه مبارزه با القاعده رو. به وضح میبینم و همیچنی نظرات ارزشمند مقاممعظم رهبری در مورد این خونخار رو هر روزه مشاهده میکنیم و بعد با لبخند بگیم امریکا بیا روابط دوستانه برقرار کنیم ؟ یعنی فقط میخاستیسد بخشی اعظم از عمر ایرانیا بابت شعارهای ضد بشری امریکایی اینطور راحت تلف بشه ؟ و فکر میکنید از این ارتباط ما چیزی گرانبهایی بدست میاریم ؟ وافعا ایشون نمیدونند که امرکیا دشمنه منافقیه که هران وقتش برسه ضرباتی کاری بهمون وارد میکنه ؟ هوشیاری خودشنون رو انگار از دست دادند مقامات و مطیع و فریفته لبخند های ظاهری اونا شدن متاسفانه و ....
Zende bad Rohani. Ma ham bayad mesle baghie doonya haghe dashtan technology atomi ra dashte bashim va in hagh daste Amrika va Israel jangjo nist
همینایی که الان دارن خود کشی میکنند برای ارتباط با امریکای جنایتکار و درود بر روحانی میگن همونایی هستند که در دور اول کشته و مرده احمدی نزاد بودند و بعد فحشش دادند بخاطر شکم و .... ببینیمم تا اخر دوره ایشون همینطوری وفا دار میمانند زمان نشون میده که روحانی معجزه گر نیست و مشکلات بهاین راحتی ها هم قابل حل نیست و کافیه چند جای کارخراب شه همه اینا میشن قوم کوفه در مقابلش صبرئ کنید اون روز دور نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
شکم؟گرسنگی،هزینه های بهداشت ودکتررفتن؟هزینه ی تحصیل ودانشگاه...شکم هم چیزکمی نیست نشنیدی کاد الفقران یکون کفرا
چو صد گفته نیم کردار نیست
رفتار جهان آینه رفتار حاکمان با مردم است
اگر را کاشتند و سبز نشد
اگر های فراوان که گفته شده و نگفته شده و گوش شنوا برای آن نیست و شنوایی برای دانستن و بینایی نبوده
ملک نزد کافر میماند ولی نزد ظالم نمی ماند
معنی این جمله بسیار است قبل از اینکه عبرت شویم عبرت آموزیم
آسایش دوگیتی مفهم این دو حرف است
با دو ستان مروت
با دشمنان مدارا
35 ساله خوب حرف مي زنيم ، خوب دليل مي آوريم ، خوب خراب مي كنيم ، خوب چپاول مي كنيم ، خوب گول مي زنيم و انصافا" مردم هم خوب باور مي كنند.
35 ساله خوب حرف مي زنيم ، خوب دليل مي آوريم ، خوب خراب مي كنيم ، خوب چپاول مي كنيم ، خوب گول مي زنيم و انصافا" مردم هم خوب باور مي كنند.
درود بر اعتدال ودرود بر آقاي روحاني ايشان با سخنان سنجيده باعث سر بلندي ايرانيان شدند، هيچگاه خاطرم نميره وقتي آقاي خاتمي در سازمان ملل سخنراني كرد صبح روز بعد كاركنان و مديريت هتلي كه در آن اقامت داشتيم به ما ايرانيان بخاطر داشتن چنين رئيس جمهوري تبريك گفتند حس ايراني بودن چه غروري به ما داده بود ، آقاي روحاني اين غرور را از ابتداي رئيس جمهور شدن دارند در ما زنده ميكنند ،
با روی کار آمدن دولت روحانی اجناس 30درصد افزایش پیدا کرد ؟! کجایید ؟! احتمالا در بازار نیستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اگر تا 20 سال دیگه هم مملکت بلنگه فکر نکن اون ممه رو لولو برد.اثرات دولت پوپولیستی باقیست.
من من
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
نفرمایید مازراتی! لامبورگینی! تعرفه گمرکی! برای اقا زاده ها کم شده!!! سبد کالا رو برو!! این دیگ رعنا روبرو!! یارانه 60 تومنه بنزین ما چند تومنه!!!
پیشواز یارانه ها!!
هشت سال هم خاتمی قشنگ حرف زدو. چی نصیبمون شد. قشنگ حرف زدن برای ما نون و آب نمیشه. راست میگن حق مون را از آمریکا بگیرن. نه صدقه. اموال بلوکه شده را بگیرن
در صورتی که هر دو طرف (ایران و آمریکا) تلاش کنند، احتمال پایان دادن به بیش از سه دهه خصومت میان ایران و آمریکا وجود دارد. هیچ دوستی و دشمنی ابدی وجود ندارد.

نه شرقی نه غربی یادتون رفته ؟ حتما باید سه دهه میگذشت و 2 نسل فنا میشدن ؟ مرگ بر آمریکا چی شد پس ؟ سه دهه مرگ بر آمریکا ،آمریکا رو کشت یا ما رو ؟ آرمانهای انقلاب چی ؟
هر چه هست لا اقل حالا ديگر مسخره دنيا نمي شويم
بعد از 8 سال داریم با دنیامحترمانه و با زبان دیپلماتیک حرف میزنیم و دنیا هم مجبور است با ما دوستانه رفتار کند
صحبتها از روی عقل و منطق و به دور از هوچی گری و خشونت و ضدیت با تمام دنیا بیان شد.این می تواند چهره ایران را در بین افکار عمومی اصلاح کند.
نمادی ازیک سیاست خردمندانه بودچیزی که مسئولین ما کم دارند
هشت ساله گذشته یک مردی مثل روحانی کم داشتیم که این همه بلا ومصیبت سرمان آمد خدا پدرشو بیامرزه که یکی پیدا شد به دنیا بگه ایران کشور صلح دوست وبافرهنگی هست
بدلید پس گرفتن دعوت ایران از طرف سازمان ملل بخاطر فشار آمریکا رییس جمهور محترم ما نباید فعلا هیچ دیدار یا تماس تلفنی با آمریکاییها داشته باشد.
بابا مگه بازیه!!! اینهمه کشور دارن شبانه روز کار میکنن بهد مابیایم با این کشمکش سیاسی که داریم به اونا برسیم. ما اصلا از تو سرو کله هم زدن دست برمیداریم که پیشرفت کنیم.
نگو پیشرفت میکنیم، چون روز به روز فاصله مون داره از کشورهای پیشرفته بیشتر میشه.
منم متاسفانه سخنان رییس جمهرمان راا مستقما از بی بی سی دیدم اینکه برای تلویزیون ما چه چیزی مهمتر از این خبر بود هر چه فکر میکنم برای خودم جواب قانع کنندهای پیدا نمیکنم.ولی بسیار قشنگ و بجا و حساب شده و معقول ودر شان ملت بزرگ ایران حرف زد .و حرفهای اشتباه در سفر به خوزستان را جبران کرد.موفق باشند ان شاءالله
تا حالا نمیدونستم کشورمون این همه مفسر سیاسی داره و وضع اقتصادیمون اینه!!!!
بعد از سالها ابرو ریزی این اولین سخنرانی در شان ایرانی بود
When a president or any important person who want to talk about economy ,he or she must absolutely inform the basic conditions .economy and diplomacy are different. they are not on a same way. most of businessman and companies can not import or export due to some limitations such as priorities in their commerce in Iran right now. and we faced with a sentence in the Davos conference that all countries can invest in Iran !
بالا نوشته ايد كه نظرتان در مورد سوخنان رئيس جمهور بنويسيد عني به اصطلاح نظر شما منعكس و نمايش داده مي شود در حالي كه حرفتان كاملا دروغ محض است و اشتباهي مرتكب شده ايد اين است كه يادتان رفته كه كامنت ها را خود شما مي نويسيد نه خوانندگان خبر. چون كامنت چه مافق و چه مخالف بنويسي سايت شما منعكس نمي كنه نمونه اش اينه كه من كامنت مي نويسم ساعت و دقيقه اش را هم ياداشت مي كنم موافقتان هم مي نويسم ولي كامنت هايي بعد از ساعت و دقيقه اي كه من ياداشت كرده بودم نمايش داده مي شوند و اين يعني كامنت ها را خود شما مي نويسيد يه نمونه ديگه عكسي از ماشي ژيان نشان داديد همه زيرش نوشته بودند من سال 54 و .... يكه داشتم و اين يعني همه اين افراد بالاي 50 سال بودند در حالي كه مي دانيم 98 درصد اين سن نه تنها اينترنت بلكه روزنامه هم نمي خوانند.
ای کاش تمام مسئولان نظام با تمام قدرت از رییس جمهور روحانی حمایت می کردند، او با دیپلماسی اش نتانیاهو را به انزوا سوق می دهد در حالی که مردی که هولوکاست را انکار می کرد موجب اجماع جهانی برای پذیرش مظلومیت اسراییل و به انزوا کشاندن کشور و فلاکت مردم می شد.
زنده باد روحانی
خوشحالم که به او رأی دادم و دیگران را هم به این کار تشویق کردم.
به نظر من رئئس جمهور اگه نتونه حتی درست حرف بزنه دقیقا به هیچ دردی نمی خوره و ما از ابتدای بعد از انقلاب تا الان اگر دکتر محمود رو قلم بگیریم همه ی رئیس دولت ها خوب حرف می زدن

نکته ی دوم اینه که تمام روسای جمهور من جمله دکتر محمود هیچ کدوم کار خاصی نکردند و تمام کار هایی که می خواستند انجام بدن رو یا انجام ندادن یا زورشون نرسید.

آقای روحانی عزیز اولا من اصلا از شما متشکر نیستم چون به هیچ کدوم از قول هاتون عمل نکردین در ضمن گرونی و بیکاری بیداد می کنه شما اگر راست می گین همین اقتصاد کشور خودمون رو ردیف کن بعد برو راجع به اقتصاد دنیا صحبت کن.

کشوری که هنوز نمی دونه دوتا یا یکی بچه کافیه یا اینکه با یه گل بهار نمیشه که سمت اقتصاد نمیره.

شما اگه مردی معوقات بانکی رو از این کله گنده ها بگیر که پولش چیزی بیش از اون چند میلیارد دلاریه که بخاطر تحریم نمی تونیم بگیریم

امیدوارم بچاپی و مثل اون 100 تا پیام دیگه ام که چاپ نشد نشه چون بی احترامی نکردم
پاسخ ها
سلام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
فرهنگ عزیز
من وکیل مدافع آقای روحانی نیستم اما این کامنت منصفانه نیست. ایشان صراحتا به همه اعلام کردند که درهای اقتاد ایران به روی همه شرکتها باز است . معنی این سخنان تلاش برای آوردن سرمایه و امکانات خارجی برای حل مشکلات داخلی است نه ادعای مدیریت جهانی آقای احمدی نژاد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
1- "تمام روسای جمهور ... کار خاصی نکردند":
موافق نیستم. فکر نمی کنم حتی جای بحث داشته باشه.
2- "آقای روحانی به هیچ کدوم از قولهاتون عمل نکردید":
موافق نیستم. گفته بود در مورد قضیه هسته ای پای میز مذاکره می شینه، نشست. گفته بود حتی با آمریکا مذاکره می کنه، کرد. برای این مدت کوتاه، کارنامش مناسب بوده به نظر من.
3- در مورد گرونی، بیکاری، تورم و ... هم جوری حرف می زنید که انگار یه شبه درست شده و فوقش 2 شبه باید حل بشه. انصاف داشته باشید!
4- [آقای روحانی] اگر راست می گین همین اقتصاد کشور خودمون رو ردیف کن بعد برو راجع به اقتصاد دنیا صحبت کن:
من نمی گم می تونیم یا نمی تونیم! اما اگه بقول ایشون بتونیم جرو اقتصادهای مهم باشیم، اقتصاد کشور خودمون هم به قول شما "ردیف شده" و اینا با هم منافات نداره. یکم به چین و هند و برزیل فکر کنید! شاید هم بشه!
5- در مورد معوقات بانکی هم که داره زورشو می زنه. مثل "دکتر محمود" شعار هم نداده. ب.ز. هم که فعلا داره جواب پس میده. طرف رو هم که مثل خاوری فراری ندادن که! دندون رو جیگر بزار. ضمن اینکه معوقات بانکی بیرونی هم داشتیم (تحریم) که اونم حداقل یه مقدارش آزاد شده. امیدوارم بتونن باقیشم "ردیف" کنن.

مجموعا دوست من، یادتون باشه شما تو صحبت هاتون دارید در مورد کارنامه یک نفر در 7-8 ماه صحبت می کنید. خوب نیست بچسبونیش به کارنامه یک کشور در 35 سال.

نکته مهم که دلم تیومد ننویسم: امیدوارم آقای روحانی فراموش نکنند که اگرچه امروز می نویسیم برای قضاوت زوده، اما 4 سال دیگه جزعی مهم و جدا نشدنی از تاریخ 39 ساله کشور هستند و باید جوابگوی اعتماد بسیاری از افرادی که اینجا کامنتهای منفی و مثبت گذاشتند باشند. خدا کمکشون کنه!
آنها که خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند
به نظر من این قسمت اخر که ما میتوانیم در اینده جزو 10 کشور برتر اقتصادی باشیم را نمیگفت. اگر چنین چیزی امکانپذیر باشد (که به نظر من هم هست) لزومی نداره که اون رو علنا ابراز کنیم، با این کار خودمان را بعنوان یک تهدید بزرگ برای بزرگان اقتصاد دنیا معرفی میکنیم و طبیعی است که عکس العمل انها را به صورت مستقیم و غیر مستقیم ببینیم و انتظار دست انداز انداختن در این مسیر را از طرف انها باید داشته باشیم. به نظر من کار مدبرانه ای نیست که از اهدافمان بی پرده در میان رقبایمان سخن به زبان بیاوریم...
در ژنو ما را نمی خواهند ما را باک نیست
جای ما در بین جمعی فاسد و سفّاک نیست
قصد ما اصلاح بین مسلمین در عالم است
باب طبع عده ای تکفیری هتّاک نیست
شام را خواهند، از ما گوبه ایشان ای صبا
شام جای مار بر دوشان چون ضحّاک نیست
((سوریا الله حامیها)) بود قول اسد
پرچم نصرٌ مِنَ الله یک زمان بر خاک نیست
می شود پیروز ارتش بر همه تکفیریان
دشمنش بیرونی است و ریشه اش در خاک نیست
از بسیج مردم سوری علیه دشمنان
جای امنی بهر دشمن زیر این افلاک نیست
شامِ شام، امروز باید روز گردد با نشست
شاد از این جنگ جز صهیونی ناپاک نیست
USA is a a big cooperation.
If you want to negociate with US you should think like a business man who is smart in deplomacy.
In orde America wants to have a political and economical realation with any irms no matter if the country or cooperation they look into benfit of the realationship.
If Iran wants to have a relationship with US should do the same way of thinking and diplomacy from wisdom not from emotion
سلام به همه هموطنان .اون کسایی که ادعا میکنن و حرفهاو افکار وحانی و امثال تفکرات روحانی را رد میکنن و خودشون رو کاسه داغتر از اش میکنن راست میگن یک سر به بیمارستانها بزنن و خودشون جای اون مریضها و خانوادهای بد بختشون بذارن تا بفهمن غنی سازی چه کرده .
بسیار خوب ،متین ،مودب و هدفمند بود لذت بردم
تابناک با هرنیتی که این کار را انجام می دهی بماند. لیکن کار خوب و قابل تقدیری است.
در خصوص سخنان آقای روحانی باید بگویم که به غیر از جواب هایی که به سئوالات دبیر مجمع جهانی اقتصاد دادند، بقیه صحبت های ایشان توسط یک تیم تحلیل گر قوی تهیه شده بود و در واقع این سخنان موضع فعلی نظام جمهوری اسلامی را بیان نمود نه شخص رئیس جمهور.
باید مدنظر داشته باشیم که غرب در مذاکرات بازی را شروع کرده که است که در هر صورت به نفع ایران تمام می شود. اگر آنها تحریم ها را به طور کلی بردارند و کشور در مسیر طبیعی بتواند مواداولیه و ملزومات خود را وارد نماید در نتیجه تولید هم رونق گرفته و ارز آوری نیز بیشتر خواهد شد و اقتصاد ما متحول خواهد شد. اگر هم زیر توافقات خود بزند، آنگاه با مخالفت و اعتراض افکار عمومی در جهان و بخصوص کشورهای غربی طرف مذاکره روبرو خواهد شد و دیگر نمی تواند چهره ای جنگ طلب از ایران به دنیا نشان دهد.
حرف های روحانی همان حرف های احمدی نژاد بود منتهی فرق این دو در نوع بیان و استدلال های قاطع و مورد قبولی بود که روحانی روی آنها مانور نمود.
و این همان فرق بفرما و بشین و ... است.
ای‌ وای که این مزرعه را آب گرفته دهقان مصیبت زده را خواب گرفته

به رئیس جمهور محترم توصیه می‌کنم از تجربه مرواریدی دکتر محمود احمدی‌ نژاد در تمام این مراحل استفاده نماید

بدون تردید، او از شما واقع بینانه تر بود و به همین علت مورد غضب دشمن بود

شما خواهید دید که جواهر شما را خواهند گرفت و نقل هم به شما نخواهند داد !
استيصال ودرماندگي مشاهده ميشد
البته که حرفهای ضد تنش در مجامع جهانی کار عاقلانه ای است که این دولت در تلاش برای رفع ورجوی آن است.
بر همه روشن است که 8 سال چه بلایی چه اقتصاذی و چه سیاسی به سر مردم و نظام امده.

اگر از تلاش های صد روزه دولت هم یاد کنیم همین توافق پر رنگ است که البته معلوم نیست آیا ما را از جنگ رها می کند یا دشمن را پر روتر و کستاخ تر کرده وهیچ چیز گیر مردم نیامده و دارن یارانه ها را هم قطع می کنند.

من تا حدودی رد پای عقلانیت را در این دولت می بینم ولی از یاد نرود که قوه مقننه می بایست از عقلانیت جمعی بر خوردار باشد

تا پارلمان بصورت حزبی انتخاب نشود و البته نه باین صورت حزبکی پای انتخابات

و مردم افراد را با هزاران دلیل انتخاب کنند
و یک ماموریت واحد برای اصلاح امورات کشور

حاکم نباشد و بومی زدگی جای خود را به عقلانیت برای کل کشور شعار غالب نباشد وضع از این هم بدتر می شود.

ماهیت سرمایه داری امریکا با ماهیت وجودی انقلاب اسلامی در تعارض است خاصه که پای رژیم کاشته شده صهیونیستی در میان باشد

بنا بر این حواسها باید جمع باشد که انها اگر از ما نکنند و نکشند و به یغما نبرند چیزی برای ما به ارمغان بمی آورند
فقط با دشمن مدارا بهترین کار است

قبول کنیم که مدیریت کشور با عده ای افراد شناخته شده در دولت و یا مجلس به پیش نمی رود و باید به دایره سومی هم فرصت داد تا به تکمیل و توسعه تصمیم سازی و تصمیم گیری کمک کنند.

نظارت در همهعرصه ها باید افزایش یابد خاصه جاهایی که عرصه مالی است مثل بانک ها گمرک و مالیت.

کشور را با مالیات گریزی و گردن کلفتی عده ای نمی شود درست اداره کرد.

توانمند سازی و رها سازی انرژی نهفته ظرفیت مردمی در اداره کشور بهترین راه است که متاسفانه فعلا عزمی برایش وجد ندارد.

با شعار و با وجود این همه منابع کشور این نباید وضع زندگی مردم باشد

کشور نیاز به آرامش دارد و هر کسی به تنش ها دامن زند یا عقده فردی دارد و یا عشق قدرت او را کور کرده است.

بگذاریم دولت با حمایت رهبری کار خودش را انجام دهد.

همه بهوش باشند که ما همه با هم و با نظارت مردمی می توانیم به این امر کمک کنیم.

البته چنانچه عرض شد مردم باید عملا در اجرا خود را سهیم بدانند.

لطفا با این چندر قاز یارانه با روحمردم بازی نکنید.
خدا حفظش کنه جامع وکامل وبدون نقص همه چیز رو گفت .
تابناک تو که داعیه مبارزه با فساد را داری از همه بدتری!...چون مخاطبان و خواننده گان سایت ات را با عدم درج نظراتشون ازار میدهی!
certainly the opponents of rouhani have now a lot in the hands for criticizing of rouhani because of his wise and friendly words. 
آقای روحانی یه سوال دارم از شما آیا شما شهید ندادید در دشمنی های آمریکا با ما که به این راحتی دم از صلح با آمریکای گرگ صفت می زنید؟؟
لااقل به عرق ملی و هموطنانی که کشته شده اند احترام بگذارید و به این دشمنان و سگاه وحشی اعتماد نکنید. سخنان امام خامنه ای را سرلوحه اعمالتون قرار بدید.
تابناک اگه معتقد به آزادی بیانی نظرمو پخش کن.
این سانتریفیوژها چی هستند آیا اینها قرار نان و آب وشغل برای ما ایجاد کنند در حالی که ما در ابتدائی ترین مسائل گیر کردیم آیا صحبت کردن از سانتریفیوژها کمی خنده دار نیست
روحانی چهره برجسته تاریخ ایران است. چهره ای درست و رحمانی از ایزان اسلامی در جهان ترسیم می کند. به جای آن که در دولت قبل چهره ای ترسناک از ایران و اسلام به نمایش می گذاشتند و آب به آسیاب اسرائیل که می خواست خظر ایران را برجسته کند می ریختند روجانی با هوشمندی دارد زمینه را برای بازگشت پیروزمندانه ایران به جامعۀ جهانی فراهم می کند.
آقای روحانی یه سوال دارم از شما آیا شما شهید ندادید در دشمنی های آمریکا با ما که به این راحتی دم از صلح با آمریکای گرگ صفت می زنید؟؟
لااقل به عرق ملی و هموطنانی که کشته شده اند احترام بگذارید و به این دشمنان و سگاه وحشی اعتماد نکنید. سخنان امام خامنه ای را سرلوحه اعمالتون قرار بدید.
تابناک اگه معتقد به آزادی بیانی نظرمو پخش کن.
ریاست محترم ریس جمهور بسیار سنجیده سخن گفتند .بسیار با وقار ومتین . باعث بالندگی ماست .پاداش بنده به ریس جمهور را اینگونه میدهم .من اعلام انصراف میکنم از دریافت یارانه تا به انداره خویش و وسع خود به این دولت خدمت کرده باشم
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم