بازدید 73813

چرا پاسخ فرمانده سپاه به اظهارات کری مورد توجه ایرانیان قرار گرفت؟

واکنش شب گذشته سردار عزیز جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تهدید‌های جان کری، مورد توجه ایرانیان قرار گرفت که از چند جنبه قابل بررسی است؛ یک بعد آن ‌اینکه این واکنش از سوی بهترین «شخصیت مرتبط»، در «بهترین زمان ممکن» و با «گویا‌ترین زبان»‌ ارائه شد.
کد خبر: ۳۷۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲ 26 January 2014
چرا پاسخ فرمانده سپاه به اظهارات کری مورد توجه ایرانیان قرار گرفتشب گذشته، سردار عزیز جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تهدید‌های جان کری، وزیر خارجه آمریکا مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی علیه ایران واکنش نشان داد؛ واکنشی که بازتاب آن در رسانه‌های ایران مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

هنگامی که بحث مذاکره ایران و غرب بیش از هر زمان دیگری داغ است، این پرسش به ذهم می‌رسد که چرا ایرانیان با این شور و اشتیاق از واکنش قاطعانه فرمانده سپاه پاسداران استقبال کردند؟
 
به گزارش «تابناک»، توجه ایرانیان به این واکنش در چند جنبه قابل بررسی است؛ نخست اینکه این واکنش از سوی بهترین «شخصیت ممکن»، در «بهترین زمان ممکن» و با «گویا‌ترین زبان»‌ ارائه شد.

پس از اینکه رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران در بعد دیپلماتیک به صراحت به طرف آمریکایی گوشزد کردند که ایران به هیچ عنوان قصد نابودی برنامه هسته‌ای خود را ندارد و از سانتریفیوژ‌ها و راکتور اراک ‌همچنان بهره‌برداری خواهد کرد، جان کری به تهدید نظامی علیه ایران پرداخت. به دنبال آن، بهترین شخصیتی که اکنون می‌توانست واکنشی قاطعانه به آمریکایی‌ها داشته باشد، فرمانده سپاه پاسدارانی بود که خود از سابقون مبارزه و دفاع در برابر تجاوز خارجی است.

فرمانده سپاه پاسداران بهترین زمان را ‌برای این واکنش برگزید؛ جایی که برخی از تحلیلگران غربی این گونه وانمود می‌کردند که ایران گزینه مقاومت در مقابل غرب را کنار گذاشته ‌و در تصورشان به تدریج شکل می‌گرفت که فشار‌ها باعث امتیاز گرفتن از ایران شده است و ایران مجبور شده ‌به میز مذاکره برگردد، به آنان گوشزد کرد که در کنار دیپلماسی که یک فرصت است و مقامات دولتی با حمایت رهبر انقلاب و مردم آن را پیگیری می‌کنند، مقاومت و ایستادگی در مقابل تهدید‌ها و زیاده خواهی‌ها هم همواره برای ایرانیان و مردم مسلمان در زمره زیربناهای تفکری انقلابی آنان است.

زبانی که فرمانده سپاه در واکنش به جان کری به کار برد، زبان حماسه و دلاوری و رزمند‌گی بود؛ آنجا که می‌گوید:

آقای کری، این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا قوی‌ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان است. تهدیدات شما برای اسلام انقلابی، بهترین فرصت است. پیشوایان اسلام، سال‌هاست ما را برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت‌ساز آماده کرده‌اند.

آقای کری، آمریکا و قدرت‌های نظامی او در مقابل چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند.

سردار جعفری در این پاسخ قاطعانه به واقعیت موجود جهان و منطقه توجه داشت، اما در عین حال از آرمانی سخن گفت که سنگ بنای تشیع و انقلاب اسلامی در ‌حیات آن است.

در سطح دیگر، واکنش سردار جعفری تکمیل حرکت دیپلماتیک دیپلمات‌ها و دست‌اندرکاران سیاست خارجی کشور بود. این واکنش نه تنها در تعارض با تلاش‌های دولتیان نبود، بلکه اصالتا مکمل تلاش‌هایی بود که دیپلمات‌های کشور در حال انجام آن هستند. در واقع هر‌گاه ارکان نظام در ارتباطی تنگاتنگ مسأله ملی کشور را مد نظر خویش قرار می‌دهند و با تقسیم کار هدفمند و سازمان‌مند به ایفای وظایف خود می‌پردازند، آنچه بیش از هر چیز ‌از این سازمان هماهنگ منتفع می‌شود، کشور و مردم ایران هستند.

توجه ایرانیان به سخنان فرمانده سپاه نشان دهد، مردم ایران در حالی که مشتاق گفت‌و‌گو با جهانیان هستند، ‌همزمان با کسانی که تهدید را در مقابل آنان برگزیده‌اند، همواره واکنشی حماسی و انقلابی نشان می‌دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۹۶۸
انتشار یافته: ۳۱۰
فرمانده بهت افتخار می کنم
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
موندم نقش فرمانده سپاه چیه؟وزیر امور خارجه؟رئیس جمهور؟آقا شما چکاره ای؟
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
khak bar sar manfi deh watan forosh
ارمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
من یکی از رزمندگان دوران جنگ هستم و از قافله شهادت جا ماندم و بارها به حال شهدا قبطه خورد و بدجوری آرزوی شهادت دارم بارالها مرگ من را با شهادت توام فرما
من هم به این فرمانده غیور ایرانی افتخار میکنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
آقا سعید "فرمانده" تعریف داره
تو اسفاده از لغات دقت کن حیفش نکن
زارعی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
به منفی ها توجه نکنید ، اینا وطن فروشن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
دوستانی که منفی دادن شاید انتظار پاسخ محکم تری را داشته اند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
میدونی کسانی که منفی میدن در واقع بزدل هستند
کسانی هستند که آمریکا را کدخدا میدانند و ما را برده
کسانی که با یک اخم آمریکا میترسن
به هر حال من موافق دیپلماسی روحانی هستم ولی سخن زور نمی پذیرم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اونی که منفی میدی احتمالا ایرانی نیستی والا غیرت دینی و ملی اجازه نمیده به سخنان شجاعانه یک فرمانده نظامی کشور رای منفی داده شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
ﺍﺯﺗﺮﺳﻮﻫﺎﻱ ﺗﻮ ﺳﺮﻱ ﺧﻮﺭ ﺫﻟﻴﻞ ﻭ ﺿﻌﻴﻒ ﺍﻟﻨﻔﺴﻲ ﻛﻪ ﻣﻨﻔﻲ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﺪﻡ ﻣﻴﺎﺩ
يه سرباز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
زنده بااااااااااااااد فرمانده غيورم
جان ناقابلم هزاران بار فداي خاك ميهنم
آقا عزيز براي شنيدن دستور حماسي شما لحظه شماري مي كنم
ناشناس
| United Kingdom |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اون کسانی لایک منفی زدند وظن پرست نیستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
دمش گرم این یعنی فرمانده
در کمال احترام تهدید واقعی را انجام داد و توهین نکرد.
اینجوری با جزبه تر است.
این یعنی ایرانی
فهيمه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
منم بهش خيلي افتخار مي كنم ،خدارو شكر يكي هم اقتدار مارو گوشزد كرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
فرمانده جان برای دفاع از مردم ایران ++++++
رضا
| United Kingdom |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
واقعا بجا سنجیده و کوبنده بود .
دکتر مهدی راسخ
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
سردار جعفری بسیار متشکرم ، عزیز ما هستی
اظهارات جان کری ابلهانه بود.
پاسخ ها
عزیز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
ابلهانه تر از اون این منفی هاییست که به دفاع از عزت ایران داده میشه...
درود بر سردار جعفری ، قاسمی و دیگر غیور مردانی که سر بلند در راه دفاع از دین و کشور و ملت ، از پارس کردن دشمن هراسی ندارند
ارزشهای یک فرمانده اینجا مشخص میشود
صحبت های ایشان حرف دل بسیاری از مردم بود در مقابل یاوه گوئی های یک گاوچران زاده. تنها گزینه روی میز آمریکائیها نابودی به دست دلیرمردانی است که به دلیل ترسشان دائم آنها را تهدید می کنند.
یادمان باشد سخن آن پیر فرزانه را که اگر سپاه نبود کشور هم نبود ...ای که از کوچه ما میگذری بر حذر باش که سر میشکند دیوارش
با این جواب سردارجعفری باید امریکاییها ابله بفهمن با چه کشور و ملتی طرفن که در برابر دشمن واحدشون با هم متحد ویکپارچه هستن... سردار دمت گرم... جواب عزیزم عزیزم هستش جواب سیلی هم سیلی هستش...
دروووووووووووووووووووووود بر سرداره اسلام
درود سردار.
من با اینکه مادر دو طفل خردسال هستم تمام قد برای حفظ ارمان و وطن و دینم. می ایستم.
کاش هر کس در مسئولیت خودش همیشه صحبت کنه.همونطور که سردار در بعد نظامی پاسخی مناسب دادند،وقتی آقای ظریف هم صحبتی رو در زمینه دیپلماتیک انجام می دن همه دفاع کنند و در داخل ساز مخالفت نزنند.
از انسان نادان چه انتظاری دارید هنوز ایرانی ها را نشناخته بشماره 3 کارشون تمامه
زبانتان همیشه گویا وتوانتان همیشه تعین کننده
دمت گرم
درود بر فرمانده بصیر و شجاع و سپاه اسلام و سرباز جان بر کف رهبری
صحبتهای کری ابلهانه بود , ولی از کجا فهمیدی صحبنهای جعفری مورد توجه قرار گرفت؟ به خودت جو میدی؟
چرا مثبت منفی هارو قطع کردی
فكر كنم اقاي كري هم متو جه نشد كه خودش چي گفته !
خدا رو شکر حداقل وحدت بین مسئولین نظام داره کم کم ایجاد میشه
ما خواهان روابط با امریکا هستیم اما نه به هر قیمتی اگر قرار باشه کری کوری لنگی شلی و...!!! برای ما تععین تکلیف کنن نمیشه
اي ول ما آماده هستيم وگوش به فرمان رهبر
ما خواهان روابط با امریکا هستیم اما نه به هر قیمتی اگر قرار باشه کری کوری لنگی شلی و...!!! برای ما تععین تکلیف کنن نمیشه
جانم فدای امام خامنه ای
از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
چون ایرانی ریشه در تاریخ دارد نمی تواند تحمل کند تا یک کابوی از کشوری با قدمت 200 سال هر حرفی بزند.
اهای کسانی که فکر میکنید اکثریت هستید اره با شما هستم از قول چه کسی میگید نظر مردم ایران در صورتی که نظر ما غیر قابل انتشار بود اگر مردید نظات غیر قابل انتشار رو برای یک باز به صورت مجزا نمایش بدید تا حقیقت مشخص بشه و بدونن که اگر قرابر بود نظرات همه نمایش داده بشه الان نظرات بالای 2000 تا بود شما جز 500 تا ادم ... بیشتر نیستید این رو برای انتشار دادن نگفتم به این خاطر گفتم که یک موقه به امید مردم ایران خاورمیانه رو به اتش نکشید و تنها بمونید
سایت شما ارزش نظرات من رو نداره شما یک مشت تروریست بدتر از تکفیری ها هستید
با سلام درود بر سربازان امام زمان عج این امریکایی ها مگر در جنگ رودرو با ما در جنگ تجمیلی جنگ 33 روزه 22 روزه و طی جنگ سی ساله گدشته حضور نداشته اند که باز هم میخواهند جنگ با ایران را تجربه کنند این ادم نه چندان سیاستمدارشان که ابلهانه و از روی ترس هر از چندگاهی به ایراد سخنانی سخیف میپردازد شاید تاریخ ایران و ایران اسلامی را نمیداند بهتر نیست یک نفر معلم تاریخ به ایشان معرفی نمایند تا این اراجیف را تکرار ننماید ما اماده هستیم و تمامی گزینه ها نیز در ایران روی میز قرار دارد شاید انها از ترس بسیجیان و مردم با وفای ایران بیشتر از هر چیزی نگران و هراسانند تا بهانه های واهی شان
درود وهزاران درود برسر لشکر جعفری.باید با این امریکایی وحشی همینجوری صحبت کرد.
از اون جمله ش هم راجع به بمبارون تاسیسات اتمی توسط جنگنده های اسرائیلی هم خیلی خوشم اومد.همون که خبرنگار ازش پرسید اگه جنگنده های اسرائیلی تاسیسات اتمی رو بزنن شما با چی میخواید این هواپیماها رو بزنید و سردار هم گفت مهم نیست با چی و کجا رو میزنه مهم اینه که موقع برگشت دیگه اسرائیلی وجود نداره که بخواد توش فرود بیاد.یعنی عاشق اینجور اظهار نظرام.
پاسخ ها
arash
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
سردارجان ازاین تهدیدها نکن اینها قلبشون ضعیفه یهو سکته میکنن؟؟؟؟
با ولایت رهسپاریم تا شهادت
هنر عزت ومقاومت وشهادت بااقتدا به پيشوايان دين نزد ايرانيان است وبس
کری حقوق می گیره تا حرفای اراجیف بزنه و صبر و قدرت ما را در عرصه سیاست رو در رو با آمریکا محک بزنه. غافل ار اینکه ما از دوره آزمایش گذشته ایم و سالهاست که وارد عرصه حقیقی عمل شده ایم و بیش از سی سال است که آزمون صبر و تدبیر می دهیم.
گفته های جان کری بیشتر مصرف داخلی و صهیونیستی داشت تا ایران هراسی. آمریکا از قدرت ایران واهمه دارد . رئیس جمهور آمریکا به این نکته اشاره کرد که اگه می توانستم پیچ و مهره های آب سنگین اراک و نطز و ... رو نابود میکردم حتماً این کار تا حالا انجام داده بودم. بزک نمیر بهار میاد خربزه با خیار میاد آقای کری.
آفرین بر رئیس جمهور,وزیرخارج, فرمانده سپاه و هرکس که قلبش برای این نظام و مملکت می تپد
البته ما به این اظهارات خودسرانه از دو طرف عادت کرده ایم. در نتیجه هیچ کدام مورد توجه بنده و مردم قرار نگرفت.
تیتر توپ و بجایی زدی تابناک
مردم ایران گرچه در نحوه ی مدیریت کشور و راه های توسعه اختلاف نظر دارند.ولی خوش ندارندکسی سرزمینشون رو تهدید کنه.در مقابل دشمن با هم متحدیم
درود به این فرمانده غیرتمند و دلاور ایرانی موضعگیری به موقع باعث سرافکندی و ترس دشمن از هیاهوی پوچی که در دنیا و در سر می پرورانند خواهد شد .
اگر وزير خارجه آمريكا ادعاي را مطرح كرده بايد يك مقام ديپلماتيك ايران هم پاسخ ميداد نه فرمانده سپاه به فرمانده سپاه چه ارتباطي داره كه جواب وزير خارجه آمريكار ميده!.
دریغ است ایران که ویران شود.............داخل هر بیشه از این خطه قهرمان پرور هزاران وبلکه میلیونها شیر از جنس جعفری وهمت وباکریها وخرازیها مترصد اند که دشمنی پیدا شود وپایش را دراین خاک پاک گذارد آنوقت است که غرش شیران چه پاها که از دشمن قلع وقمع نکند.......
والا مورد توجه ما و اطرافيان كه نبود. بقيه رو نميدونم
خداوند حفظش كند
خدايش خيلي عالي صحبت كرد
علي و اولاد علي نگهدارش باشد
اگر سپاه نبود کشور هم نبود . امام خمینی
با سلام چون ایشان انسان صادقی است و از ته دل فرمایشاتش را عنوان میکند بنابراین صحبت هایش نیز به دل مینشیند.
درود برشرفت تا اخر ایستاده ایم
شاید ترجمه گزینه نظامی یه چیز دیگه است و ما نمیفهمیم. اینا خسته نمیشن همیشه میگن گزینه نظامی. یه بار عملیش کنن. خستمون کردن این قدر گفتن گزینه نظامی...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خبرنگار خارجی:
اگر هواپیمای اسرائیلی وارد خاک ایران شود و 10 بمب خود را بر روی شهر شما بریزد با چه می خواهید این هواپیما را منهدم کنید
سرلشکر جعفری:
مهم نیست هواپیما چند عدد بمب و کجا می ریزد مهم اینست که موقع برگشت این هواپیما، اسرائیلی وجود نخواهد داشت که در آن فرود بیاید
نا بسیجیان گوش به فرمان برای هر جان فشانی هستیم امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .
خدایا تو میدانی که در راه وطنم از هیچ احدی و نیروی هراس ندارم....

زنده باد روحانی، ظریف و سردار جعفری
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
سومی مکمل دوتای اول نیست در مقابل آنهاست
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
خون ما که ازخون امام حسین رنگین تر نیست برای حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی ازهمه چیزمان می گدریم ترسی هم ازتعدیدات آمریکا نداریم
سلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
جناب آریو برزن همین آقای روحانی بودجه دفاعی رو 25% کاهش دادند و گفتن نیروهای دفاعی نیروهای مصرف کنندن ما چرا باید اینقدر پول بهشون بدیم ؟و همین آقای ظریف معتقدند کل نیروی دفاعی ما با یک بمب آمریکا از کار میفته چطور اسم اینها رو کنار هم آوردی؟؟؟
یک ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
من که از جنگ و اینکه گزندی به خانوادام برسه سخت هراس دارم حالا دیگران هر چی دوست دارند بگن
ببخشید باز از مردم مایه گذاشتید. ایا نظر سنجی کردید از هفتاد و چند میلیون ایرانی.? بر طبل جنگ نباید کوبید زیرا انها همین را می خواهند و نقشه ی خاور میانه که سالها کشیده شده در اتاق فکر نو محافظه کاران، کشاندن کشور های اسیایی و افریقایی به جنگ و سپس تجزیه است. همان کاری را که در اروپای خاوری کردند،در لیبی،در سوریه،در عراق،در افغانستان و.و.و سیاست را بکذارید برای سیاست مداران و کرنه به کوچکترین نا ارامی،از شمال،اذربایجان جعلی انور مرز،در جنوب عرب ها که با وجود ارانش در کشورمان،ادعای جزیره ها و خلیج پارس را دارند،از خاور ،وهابی های عربستان وپاکستان و سمس افغانستان با وحود سه و نیم میلیون افغانی در ایران و مرز های باز ما از هر سو،در همان ماه های نخست،ایران به دست عرب ها و ترک های انور مرز و سرازیر شدن افغان ها و ناموس زنان بر باد رفتن و کودکان بی مدر ونادر به اسارت رفتن و جوانان شهید و اسیر شدن. وضع کنونی جهان، با بیست سال پیش فرق کرده،نقشه،نقشه ی تجزیه ی کشور هاست. مردم ایران،بیشترشان امنیت و ارامش و فردای روشن و بدون جنگ برلی فرزندانشان می خواهند، خرابه های جنگ در ابادان و خرمشهر و سوسنگرد و هویزه و.و. هنوز اباد نشده. شما هم که تنها شعار های جنگ طلبانه را منتشر می کنید. در راه چه کسی و چه منظوری گان بر می دارید?
سپاه برای حفاظت از انقلاب درست شد و تا زنده ایم رزمنده ایم .
درود بر فرمانده
واقعا عالی بو .بهتر است کلاً دیپلماسی را به نیروهای نظامی واگذار کنیم ، دفاع را به وزارت آموزش و پرورش،وزارت ارتباطات می تواند در زمینه کشاورزی فعالیت خوبی داشته باشد و...
همانگونه که رهبری عزیز فرمودند امریکایی ها هیچ گاه قابل اعتماد نیستند
ما ارتشیان در کنار مردم قهرمان ایران ،بسیجیان غیور و سپاهیان دلاور گوش به فرمان رهبری خواهیم بود و تا اخرین قطره خون از این مرز و بوم دفاع خواهیم کرد.
صحبت های اقای کری بیشتر جهت به دست اوردن دل صهیونیست ها بود و او بهتر می داند که ملتی که شهادت را افتخار و رستگاری وحیات میداند از این صحبت ها ترسی ندارد
اما خوی درندگی امریکایی ها بیش از پیش نمایان می شود
هر زمانی که فرمانده کل سپاه فرمان جهاد را از طرف فرمانده کل قوا اعلام نماید آماده هستیم برای جانفشانی و مبازه و نابود ساختن آمریکایی هستیم که جهان از آن به عنوان قول ابر قدرت نام می برند، بار دیگر نشان خواهیم داد که جوانان ایران اسلامی همچنان بیدار و بصیر و آماده جانفشانی برای وطن و اسلام هستند آماده ایم، بدون تعارف و با تمام وجود ، امتحان این سخن با فرمان مولایمان مشخصی خواهد شد .
مخالف نظر نويسنده مقاله هستم: چراكه اگر اين شيوه صحبت را فقط در برابر استكبار بكار مي گرفتند جاي تحسين بود، اما در سالهاي اخير آقاي جعفري و برخي از دوستانشان با لحن تند تري در برابر بخشي مهم از هم وطنان خود قرار گرفتند.
آماده ایم آماده
وقت آن رسيده که ما به امريکا بگيم همه گزينه ها روي ميز است.براي غرب مهلت تعيين کنيم تا اون موقع اگر توفق حاصل نشود پنجره ديپلماسي که با نظر مثبت اقا باز شده براي هميشه بسته خواهد شد.
البته خود اقا هم فرموده بودند که برويد مذاکره کنيد ولي من خوشبين نيستم.بنظر ميرسه پيش بيني هاي اقا اينبار هم درست از آب درمياد.
هیچ اتفاقی نمی افته، هر دو طرف بلوف می زنن!!
حرف های جان کری در سطح دیپلماتیک کمی بچگانه و به دور از اندیشه به نظر می آمد. از یک سیاستمدار حرفه ای و تحصیل کرده چنین انتظاراتی نمی رود.
مرگ بر آمریکا . حالا نظر منو میزاری تابناک ؟
بهتر بود این واکنش را رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح نشان می داد. سپاه یکی از بازوهای دفاعی کشور است. بدیهی است که موضع ارتش نیز جز این نیست.
پاسخ ها
کاوه
| United States |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
دوستانی که منفی داده اند فکر می کنند ارتش در برابر تجاوز خارجی از کشور دفاع نمی کند؟؟؟؟!!!!!!
فرمانده متشکریم
امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و سپاه عزیم انقلاب پشتیبان فرمان رهبری است پاسداران اسلام سرفراز و پیروزند
ضمن تشکر از زحمات بی دریغ وزیر زیرک و انقلابی وزارت خارجه ، به نظر می رسد آمریکایی ها ظرفیت خنده های دیپلماسی را ندارند و زیادی که بهشون بخندی فکر می کنند خبری. بنابراین جواب قاطعانه فرمانده سپاه به موقع و سنجیده بود
انصافا خیلی از صحبت های آقا عزیز کیف کردم.تودهنی بزرگی بود یانکی های قلدر
جان کری وزیر امور خارجه است بهتر بود جواب رو وزیر امور خارجه ما می داد نه یه فرمانده نظامی سلسله مراتب باید رعایت شه
کدوم واکنش؟؟ کدوم مردم؟؟
حرف این فرمانده دلاور حرف همه رزمندگان اسلام و مریدان خمینی فقیدورهبر فرزانه انقلاب است.
آفرین فرمانده آفرین.از رهبر به یک اشاره از ما به سر دویدن
به قول شهید آوینی: من گردنم را برای ایران می دهم. آفرین بر فرمانده دلاور ایرانی. اگر دشمن به ما حمله کند من نیز برای دفاع، گردنم را برای حفظ اسلام و ایران عزیزم خواهم داد.
از آن شبي كه در اخبار ديدم دم و دستگاه غني سازي بيست درصد را پلمپ مي كنند حالم خراب است. چرا بايد از حق مسلم خود كه مطابق ان پي تي است دست برداريم .
دائما فرمايش رهبر بيدارم در گوشم زنگ مي زند كه " آمريكا داراي خوي استكباري است و حق را با منافع خودش تعريف مي كند"
واقعا دلم مي خواهد صحنه عمل پيش بيايد تا هرچه فرياد دارم بر سر امريكا بكشم .
ما تا آخر ايستاده ايم
متشکریم از این همه توجه ملت ایران . کو .کجا .کی ؟ اوه نگاه کن 3 تا نظر...
به نظر من آقای جعفری نباید پاسخ آقای کری را می داد اینکار باید توسط وزارت خارجه دولت قانونی انجام میشد که شد بنابراین این کار ایشان دخالت در کار وزارت خارجه محسوب میشود
باورکنید چندین بار سخنان فرمانده محترم سپاه را خوندم ونیز شنیدم خیلی با ارزشه .
ولی دنیا بداند ما ملت جنگ طلبی نیستیم
دمت گرم فرمانده ... از تو به يک اشارت از ما بسر دويدن
مردم همیشه از افراد شجاع خوششان میاد.زنده باد سپاه و بسیج و سرداران شجاع
درورد برچنین سرداران و دلاور مردانی که در برابرابر قدرت ها ی پوشالی و دروغین و شیطانی اینگونه می ایستند علی یارتان
مثل اینکه هیچوقت قرار نیست ما روی ارامش رو ببینیم
از واکنش سردار خوشمان آمد ...
ازاغازخلقت ادم نبردی بی امان بین خیروشربوده
نبرد دوران ماهم نزدیک شده
نبرداخرالزمان که وعده پیروزی ان را قران به ما داده است
ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض ونجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین
مردان هشت سال دفاع مقدس و خیل عظیم بسیجیان آماده جانفشانی در مفابل مستکبرین عالمند و منتظر لبیک گویی به فرمان ولایت امر نشسته اند. خدا قوت فرمانده
نوکرتیم سردار
ماشالله حزب الله ...
به خیلی از چیزها و مسائل داخلیمون کاری ندارم,اما اگه پای جنگ با ایران باشه جونم حداقل چیزه.
اومیدوارم هیچ جای دنیا جنگ نباشه هیچ وقت
دمش گرم
منكر اين نيستم كه من هم دوشادوش بقيه جوانان ايراني در آن روز موعود پوزه استكبار جهاني را به خاك خواهيم ماليد ، اما با احترام به سردار بايد بگويم كه اين سخنان مصرف داخلي دارد ،‌و امروز آنها براي تسليم كردن ما نيازي به بمب و موشك ندارند .
اينا كه منفي دادن اگه رفتن جلو آينه يه خورده دقيقتر به خودشون نگاه كنن
اظهارات کری مشمئز کننده بود و عکس العمل در مقابل آن میتوانست بهتر باشد . من اگر جای سردار جعفری می بودم می گفتم اگر یک بار و فقط یک بار دیگر کری حرفهای جاهلانه خود را تکرار کند ممکن است در گزینه نظامی شروع کننده ما باشیم . گفتن این جمله که "نبرد مستقیم با آمریکا قوی‌ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی است" این جمله در ذهن می آید اگر توان و قدرتش را دارید چرا این رویا را محقق نمی سازید.
از این سرلشگر شجاع حمایت می کنیم
سردار تا آخرین قطره خونمان برای وطنمان جلو شیطان بزرگ می ایستیم.مرگ بر امریکا---مرگ بر اسرائیل
درود فرمانده بسیجی
قرار نگرفت.بيخود خبرسازي نكنيد.مردم ديگر خسته شده اند
جواب ابلهان خاموشی کفایت می کرد
ابلهانه هست اگرفکر کنیم امریکا ازدشمنی با ایران دست کشیده
همه گوش به فرمان رهبر بزرگمان هستیم.
زنده باد سردار
جالب اینکه از طرف برخی خود باخته ها دشمن حق دارد در کنار دیپلماسی ما را تهدید نظامی کند ولی ما حق پاسخ گویی نداریم!؟و اما الحق یادگاران بزرگ دفاع مقدس اجازه هیچ نوع گستاخی را هم به دشمن نخواهند داد. تا رسد به حمله نظامی!؟ و ما هیچ کشوری را تهدید نکرده ایم اما در برابر تهدید تحت فرمان سپهسالار امام زمان مقام معظم کل قوا آماده جهادی سرنوشت ساز هستیم.
دوستان عزیز ما گوشمون از این حرفا پره
جلو دشمن خوب افه میان اگر راست میگین ما مردم رو که داریم بیچاره میشیم ، دریابید دلارتون که نیومد پایین - بیکاری هم که از نقطه بحرانی رد شد
دزدی کنیم ؟؟؟
ما همه سرباز توایم خامنه ای
ما همه دوست داره توایم روحانی
ما همه همراه توایم جعفری
جمع کن این اراجیف را تابناک
احسنت
اون آمریکایی احمق باید بدونه ما در تمام طول تاریخ بشریت صلح جو بوده ایم و هستیم ولی هرگز سر تعظیم و تسلیم نه در برابر مغول و نه عرب و نه .... فرود نیاوردیم شاهدش هم اینه که ما امروز به زبان فارسی سخن می گوییم.
البته این حرفها نشانه انفعال و ضعف آقای کری است.
در هر لحظه آماده ایم که پوز هر متجاوزی رو به خاک بمالیم.
درود بر سردار جعفری و سپاهیان دلاور و کلیه ی نیروهای مسلح کشور
فكر نمي كنم شايد اگر .......
اگه حالا که خدا مقرر کرده که یکبار بمیرم، میخوام این مردن رو خرج خودش و وطنم کنم.
حالا هر کی و هر چی که میخواد باشه.
تو این دنیای وانفسا که کلا از اول تا آخرش میخواد 60 یا 70 سال مهمونش باشیم، خیلی معامله شیرینی جان در مقابل رضایت پروردگاه الرحمن الراحمین و وطن عزیزم.
دارم فقط لحظه شماری میکنم
لبیک لبیک
جانکري چرا شعار ميدهيد اگر شهامت داريد که نداريد اگر فکر مکنيد مرد هستيد که نيستيد چر گزينه تان را به اجرا نميگذاريد ازموده را ازمودن خطاست شما که اين ملت بزرگ را در جنگ هشت ساله امتحان کردي نکردي فکر ميکنم زيادي مي زدي شما را توهم گرفته نصيحت مرا گوش کن ادم باش
ببینید من با واقعیت ها سروکار دارم نه با حرف از لحاظ مقابله نظامی با آمریکااگر آمریکا رو فیل فرض کنیم ایران رو باید مورچه فرض کنیم
دستی که به بخواد به وطنم تعرض کنه باید قطع بشه... حالا میخواد عراق باشه، میخواد آمریکا ... فرقی نداره.
خوب برای خودمون نوشابه باز میکنیم!
درود بر حس وطن دوستانه و افتخار آمیز عزیزان
مقام معظم رهبری:
تا ذهن مردم از شعار مرگ بر آمريكا پر است تسلط دوباره‌ي آمريكا بر اين كشور ممكن نيست.
ملت و دولت ايران در كنار يكديگر از هيچ يك از قدرت‌هاي استكباري واهمه ندارند.
ما حتي براي يك لحظه با آمريكا كنار نخواهيم آمد.
سياست ما سياست آشتي‌ناپذيري با آمريكاست.
خمینی کبیر:
1- آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند.
2- آمريكا در مقابل مسلمين نمي تواند خودنمايي كند.
3- ما يقين داريم اگر دقيقاً به وظيفه مان كه مبارزه با آمريكاي جنايتكار است ادامه دهيم، فرزندان مان شهد پيروزي را خواهند چشيد.
4- اسلام ابرقدرت ها را به خاك مذلت مي كشاند.
5- قرن آينده، قرن اسلام است.
6- قرن بيست ويكم، قرن غلبه مستضعفان بر مستكبران است.
7- ما دنبال اين نيستيم كه آمريكا براي ما كار بكند، ما آمريكا را زير پا مي گذاريم.
8- مقصد يك مقصد است و آن شكست ابرقدرت ها است.
9- حق گرفتني است؛ قيام كنيد و ابرقدرت ها را از صحنه تاريخ و روزگار براندازيد.
10- متحد شويد كه در سايه اتحاد پيروزي تان در برابر قدرت ها حتمي است.
حرفهای جعفری فقط برای حزب الله لبنان بود و بس.
سردار مچکریم
تنهاترین موردی که در مقدس بودن جهاد برعلیهش شکی نیست بانیان استکبار است و یاران اصلی ابلیس یعنی صهیونیسم و دولتمردان امریکائی , تعلل ما در جنگیدن نیابتی و مزدوران است در رودرویی با معاندان اصلی بشریت درنگ را جایز نمی دانیم هنگامی که در مقابلمان صف آرائی کنند
از هارت و پورت دشمن نباید هراسید و محکم جواب او را داد. مرحبا.
واقعا رویای ما مبارزه رودر رو با شیطان بزرگ تحت فرماندهی مقام معظم رهبری است.
دفاع به حق ایشان از منافع ملی بجا و بموقع بود اساسا بنظ م جزیی از دیپلماسی است.قرار نیست با تحمل اینهمه مشکلات همه چیز رو دودستی تقدیم کنیم.اگر امریکاییها مثل عقلارفتارکنند نیازی به این بحثها نیست ولی گاهی لازمه بهشون نشون داد ایران کجاست و ایرانی کیه.انشاالله هیچوقت کار به اونجا نکشه که لازم بشه صحبتهای این برادر عزیز عملی بشه ولی باید واقع بین بود امریکاییها روی منابع مردم دنیا این امکانات عظیم را بنا نهادن.باید قوی بود تا فکر تجاوز به سر کسی نزنه.یادمون نره حق گرفتنی است نه دادنی.
تمامی جریان های سیاسی ایران، در شرایطی که تمامیت ارزی به مخاطره بیافتد. در صف اول مقاومت قرار خواهند گرفت. و اینجاست که تفکیک جناه های سیاسی به اصلاح طلب و راست سنتی معنایی ندارد. نفرت از افراطی گری در عرصه دیپلماسی همان اندازه در بین عموم مردم ایران زیاد است که حس غرور ملی از واکنش فرمانده محترم سپاه به تهدیدات ابر قدرت دنیا ...
زنده باد سپاه زنده باد فرماندهان سپاه سردار ما هم پاده ایم روز شماری میکنیم برای چنین لحظه ای
جان کری مجبوره به خاطر اسراییل این حرفها رو بزنه.گرچه اینقدر این حرف تکراری شده که دیگه بی معنی و پوچه.اینها فقط حرفه حتی به ذهنشون هم نمیرسه به ایران حمله کنن.چون بعد از اون حتی اگر پیروز هم بشن رو به انحطاط و ورطه نابودی میرن.ایران باتلاق رویاهای آمریکاست.
امریکا نباید هیچگاه فراموش کند این سردار بزرگوار همرزم شهیدان همت باکری کاظمی و ....است ارزویشان نابودی اسراییل و امریکا و سربلندی اسلام عزیز و رهبر بزرگ ایران اسلامی ایت الله خامنه ای و شادی دل ولی عصر عج الله است ارزویی که از سر خیالپردازی و خوشامد دیگران ابراز نمی شود بلکه با اطمینان صد درصد از توانایی کشور وتکیه بر یاری خدای متعال میباشد
برای ما ایرانیها وطن مهمترین چیزه و هر کسی به این وطن مقدس چپ نگاه کنه محکوم به نابودیه . زنده باد ایران و سرداران ایرانی
آقای کری این را بدایند که ما از شنیدن حرفهایی مانند

We will use the military option against Iran

یا
All options are on the table

نمی هراسیم و این را هم بدانید اگر تاکنون علیه این گفته های شما اقدامی نظامی شروع نکرده ایم فقط به خاطر حیا و جحب این است که نمی خواهیم شروع کننده جنگ باشیم و شما هم در حد اندازه این صحبتها نیستید که ما بترسانید .
هشدار میدهم من داریوش صیادی 34 ساله از اراک اولین کسی خواهم بود که پس صدور حکم جهاد از لسان مقدس رهبر کبیر انقلاب اسلحه بدست گیرم و تا آخرین قطره خونم را نثار خاک و وطن و انقلاب نمایم . آقای کری مطمن باش چنین خواهم کرد . و بدان عاشق مثل من و عاشقتر از من در این مرز و بوم بسیار است تا حد سرگیجه امثال تو.
در مستی این گرازهای وحشی
شیران قبیله ام همه بیدارند

از نعره ی دیوها نمی اندیشیم
مردان سپاه ارث رستم دارند

این بار علی هزار مالک دارد
ما منتظریم تا قدم بردارند
آفرین بر شما سرداران بزرگ مقاومت
درود بر سردار جعفري دلاور
ما به سرداران عزيزمان سردار جعفري سردار سليماني و همرزمانشان افتخار ميكنيم
اين فرمانده حرف زيادي براي گفتن دارد مرد را در عمل بايد آزمود.
من اميدوارم كه اگر كسي ايران را تهديد به حمله نظامي كرد، يكي از مسئولين دولتي ايران در پاسخ بگويد كه همه گزينه هاي ما هم روي ميز است.
آفرین به فرزند ایرانیان
واقعا که دشمنانان اسلام عزیز ناب محمدی و ایران و ابرانی سرافراز از احمق های روی زمین هستند
مرحبا به تمام کسانی که قلبشان برای وطن عزیزمان ایران می تپد.
ایول فرمانده
ایول فرمانده
لازم که یه بار دندان امریکا تو دهانش خورد بشه.
مرگ بر امریکا ی زیر نفوذ اسراییل
ما ایستاده ایم قبلا با امریکا جنگیده ایم ترسی نداریم
برای ایران و اسلام می جنگیم
يا مهدي ادركني
سردار عزيز حرف دل هموطنان را به اين دشمنان قسم خورده ايران زمين زده اند.
آرزوي موفقيت براي همه ي سربازان ايران اسلامي.
سلام,بخدا قسم آنها لاف میزنند.خودشان بهتر از هر کسی در دنیا میدانند که جرأت اینکارها را ندارند.یواش یواش مردم دنیا هم دارند میفهمند که این حرفها فقط از روی باد هواست.چون اگر جرأت داشتند به قول آقا که فرمودند:آنها دلشان به حال من و شما و ایران نمیسوزد,تا بحال اینکار را کرده بودن.
اگر گزینه نظامی روی میز آنهاست,ما ملت ایران دو پایی روی میز هستیم.فقط کافی است آقا لب تر کند.
مواق نظرات سردار در پاسخ به کری هستم. افرین
امریکایی ها اصلا دیپلماسی بلد نیستن مانند بچه های کوچک که همیشه باسه هم شاخه شونه میکشن دعوا اینا هم همینطورن نمیدونم اگه این قدرت نظامی رو نداشتن باز چه کار میتونستن بکنند هر جا امریکایی ها مذاکره کردن شکست خوردن این سر خوردگی را با حمله نظامی به گمان خودشون جبران کردن که باز هم در طولانی مدت شکست خوردن
زنده باد ایران زنده باد باد اسلام وزنده بادآزاد مردان جهان وتمامی مجاهدان راه امام حسین (ع)
زنده باد سردار جعفری
ماییم و نوای بینوایی بسم ا... اگر حریف مایی !!!
اقاى كرى اين نداى هر ايرانى است كه بايد بشنوى: وطنم پاره ى تنم
سخن اش سنجیده ؛ به موقع ؛ دفاعش از حیثیت مملکت بسیار محکم و قاطع بود . بله زنده باد مردان مرد . مردان روزهای سخت .
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
چو ایران نباشد تن من نباد
درود بر سردار جعفرى
سردار عزیز سپاه و ارتش و بسیج همه ،مردان ایران زمین هستند و مدافع ایران و اسلام.
ما آماده ایم
امام خمینی (ره):
اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.
فرمانده دوست داریم.
از آن روزی که حماسه رنگ باخت و ما اسر نان و نام شدیم و به روزمرگی افتادیم و دنیا را بر آخرت و رفاه را بر مشقت و مروت ترجیح دادیم مجور شدیم برای تکه نانی سر خم کنیم. اگر عزیزانی چون عزیز جعفری نبودند ...آفرین بر غیرت و حمیت و حریتت عزیزجعفری که عزیز دل مایی.
عزت و قدرت فقط از آن خداست
احسنت بارک الله به این نیروهای مومن وبسیجی سعی کنید یک بحران دیگر و فشار دیگر که کمر مردم را شکسنه اضافه کنید خدا قوت !!!!
پاسخ ها
فهيمه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اشتباه مثبت دادم،درود برسردار جعفري عزيز
اول بگم که جنگ طلب نبوده ونیستیم
اماخدامی دانددعای صبح وشامم اینه
اللهم ارزقنی الشهاده
خدایاتومی دانی دردناک ترین چیزی که بهش فکر می کنم مرگی است که غیرشهادت باشه
سگ با چخ چخ عقب نمیر باید جلویش وایسادوووو توی دهنش زد
سردار باعث افتخاری
دکتر روحانی و دکتر ظریف عالی اومدن درود بر آنها و درود بر شرف و شجاعت سردار جعفری بالاخره علاوه بر اینکه نیازمند نگاه دموکراتیک هستیم قاطعیت هم لازمه شاعر میگه:درشتی و نرمی به هم در به است چو فاصد که جراح و مرهم نه است
واکنش قاطع فرمانده احساس آرامش را در جامعه تزریق نمود . این سخنان چون خدایی و از دل بود بر دل نشست . ای کاش همه عملکردمان همینگونه بود .
زنده باد سپاه قهرمان و دولت هوشمند ایران
بهتره بجای قدرت نمایی نظامی به وضعیت اقتصادی و زندگی مردم داخل نگاه بندازید تا قدرتتون قضاوت بشه آقای قوی
بخدا قسم برای مقابله مستقیم با امریکا و مستکبران لحظه شماری می کنیم تا در رکاب مولی و مقتدایمان شهادت را در آغوش بگیریم . ما از مرگ در بستر وحشت داریم . اللهم ارزقنی توفیق شهادت فی سبیلک
مشکل شما این است که تخمینتان از توازن قدرتها واقع بینانه نیست و به سرنوشت اسلام و مسلمین در صورت وقوع جنگ نمی اندیشید. یقینا اگر وقوع این جنگ منجر به خسارت به اسلام گردد هیچ اجری ندارد و روش و ادبیات هیچ یک از ائمه (ع) هم اینگونه نبوده.
قابل توجه آقای جان کری؛ من توی انتخابات شرکت نمی کنم ولی در صورت شروع جنگ توسط شما! شک نکن اولین وطن پرست هستم که داوطلب می شوم
بخدا قسم برای مقابله مستقیم با امریکا و مستکبران لحظه شماری می کنیم تا در رکاب مولی و مقتدایمان شهادت را در آغوش بگیریم . ما از مرگ در بستر وحشت داریم . اللهم ارزقنی توفیق شهادت فی سبیلک
بهتره بجای قدرت نمایی نظامی به وضعیت اقتصادی و زندگی مردم داخل نگاه بندازید تا قدرتتون قضاوت بشه آقای قوی
آمریکا رو دست کم گرفتید متاسفانه
zendebad farmande, sokhanane kubandei bud. va amrica hich ghalati nemitavanad bekonad.
این فرموده امام امت است : "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بنکد ".
فرمانده عزیز:
تاماسربازان سیدعلی پشت سرت هستیم،غمی به دلت راه مده وبااقتداردیوارهای پوشالی شیطان بزرگ راویران کن.
یاعلی
تابناک چرا فقط استقبال مردم رو اینجا نمایش میدی چرا تو قضیه ی مسکن و ماشین و طلا صداش رو هم درنمیاری این یعنی استفاده ی ابزاری از مردم اینطور نیست
دمت گرم سردار جعفری الحق که گل گفتی ما مدتهاست منتظر رو در روی با امریکا هستیم.
سالهاست خود را برای رودررو شدن با آمریکاییهای کثیف واسرائیلیهای جنایتکار آماده کرده ایم،مقامات پست آمریکا واقعا اگر جرات دارند بسم الله،این گوی و این میدان.
تا این لحظه10525نفر بازدید کردن یعنی 3نفر نظر دادن ؟
بخدا قسم برای مقابله مستقیم با امریکا و مستکبران لحظه شماری می کنیم تا در رکاب مولی و مقتدایمان شهادت را در آغوش بگیریم . ما از مرگ در بستر وحشت داریم . اللهم ارزقنی توفیق شهادت فی سبیلک
درود بر رهبر معظم انقلاب، دکتر روحانی، دکتر ظریف، سردار جعفری و.... خصوصا سردار سلیمانی که نمی دانم چرا ایشان را خیلی دوستشان دارم، تمامی اینها سربازان وطنن. "از طرف یکی از طرفداران اصلاح طلب"
یه مطلبی رو میخاستم به سردار بگم اونم اینه که آمریکایی ها اصلا نمیدونن گزینه روی میز یعنی چی.ولی چون هی میبینن ما بهش حساسیت نشون میدیم خوششون میاد هی تکرار کنن. مطمئن باشید معنیشو نمیدونن . ولشون کنید بزارید بگن
جوانان ایران اسلامی با دست خالی در مقابل دشمنی تا دندان مسلح به مدت 8 سال ایستادند که دنیا حمایتش میکردند و جوانانی پرواز کردند که در واقع تکه های نور بودند و جوانانی از این قافله جا مانده اند که باید تجربیاتشان باید منتقل کنند وخود از منتظران لحظه ایی هستند که دروازه شهادت باز شود و آن موقع امریکا خواهد فهمید که چه غلطی کرده است و کم نیستند جوانان دوره سوم وچهارم انقلاب که عاشق شهادتند و نمی شود از جوانان غیور حزب ا... غزه بحرین آفریقا مصر آلمان و.... غافل شد پس ای امریکا و دولت مردان جاهل آمریکا کاری نکنید که آبروی کمی هم که در دنیا دارید روی زمین سفت بریزد وصدای آن را همه بشنوند و البته این اتفاق دور نیست وتوسط فرزندان خمینی ره خواهد افتاد انشاا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
چقدر احساسی فکر میکنید و احساسی صحبت میکنید !
درود بر روحانی و مدافعان منافع ملی و اف برای کسانی که منفی میدهند
سید علی از تو فقط اشاره
بهتره بجای قدرت نمایی نظامی به وضعیت اقتصادی و زندگی مردم داخل نگاه بندازید تا قدرتتون قضاوت بشه آقای قوی
دشمنان انقلاب ورهبری بدانند ما اگر روی میزمان گزینه جنگ طلبی نباشد گزینه شهادت .شهامت وازجان گذشتگی در راه آرمانهای انقلاب همیشه وجود دارد وخواهد داشت
انتخابات ایران قلبهای همه مون را به هم نزدیک کرد....الان دیگه در دفاع از منافع ملی ایران، فرقی بین رهبرمعظم انقلاب، دستگاه اجرایی و سیاست خارجی و قوای نظامی و سپاه پاسداران وجود نداره....
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چیزی است که بیشترین واهمه را به جان بدخواهان ملت انداخته.... به یاد شهید طهرانی مقدم....
درود بر سرلشکر جعفری مالک اشتر ایرانی
برای خوراک دادن به افکار عمومی داخل واقعا عالی بود
کارت بجا بود سردار.
امثال جان كري عروسك خميه شب بازي اسرائيل شده اند و از خودشان اختياري ندارند
زنده با رهبر بزگ انقلاب ، زنده باد سپاه زنده ، باد ایران و هر ایرانی
مرگ بر زورگویان بی مغز و خود خواه
براي موفقيت پيروزي و رستگاري گوش به فرمان رهبري بايد داد/ ديپلماسي موفق دركنار اقتدار پايدار قابل تعريف است/يادمان باشد استكبار دلش براي ما نميسوزد اگر پاي ميز مزاكره مي نشيند اجبار دارد
جانم فداي رهبر
من از سخنان سردار جعفری کاملا حمایت میکنم. سخنان جان کری نسنجیده و غیر دیپلماتیک بود.
سردار رشید سرزمینم شما از این به بعد بر دلهای ما فرمان میرانی
دمت گرم سردار خوب جواب این جان کوچولو رو دادی
سردار دمت گرم خوب اومدی
آخه عزیز جون اینا چی فکر میکنن که هی میگن گزینه نظامی گزینه نظامی،ما که تا آخرش هستیم و اونا خوب میدونن فقط واسه اینی که حرفی زده باشن میگن همه هستیم شما خودتو زیاد درگیر نکن تا آخرش با هاتیم هم شما هم آسید علی
یا علی سردار
سلام
به این میگن اقتدار
خدا قوت سردار جعفری
کاش فرمانده ارتش هم یه نظری می داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا كند اينها حماقتي را كه سردار فرمودند انجام دهند تا دودمان امريكا و نوچه هاي منطقه اي انها را از ريشه بركنيم
من یک رزمنده دوران دفاع مقدس هستم که ضمن دفاع از دیپلماسی آقای روحانی آماده هستم در صورتی که آمریکا یا اسرائیل بخواهند تعرضی به کشورمان کنند با تمام عزیزانم جانمان را پای دین و مملکت بگذاریم و قطعاً صحبت های سردار جعفری حرف تمام مردم غیرتمند و مسلمان ایران است . نبرد با اسرائیل و انتقام از آنان واقعاً آرزوی ماست ولی ما شروع کننده نخواهیم بود . الله اکبر خامنه ای رهبر
وای اگر سید علی حکم جهادم دهد...
واقعا" آمریکاییها شیطان بزرگند و باید در برابر شیطنت ها و تهدید های قلدر مآبانه آنها ایستاد همان طور که آنها با زبان زور و دیپلماسی صحبت می کنند ما نیز باید با آنها از طریق منطق ،دیپلماسی و گاه تهدید که اقتضا می کند صحبت کنیم و اجازه ندهیم هر غلطی خواستند بکنند .
زنده با همه خدمت گزارن نظام را که مخلصانه خدمت میکنند
بعضی ایرانیان درست است. من به شخصه رجز خوانی را مفید نمیدانم.
اگر غیر از این بود ما باید نگران میشدیم .من سالهست گرفتار دردهای جسمی ناشی از مجروحییت شیمیایی و موج انفجار جنگ تحمیلی ام . اگر چه تا کنون خصوصا در این 8سال به من و امسالم نشده ودر حال حاضر سختی های زیادی را تحمل میکنم .اما اگر روزی دوباره جنگ شد با خزیدن خودمو به جبهه میرسانم وجانم را فدای میهن اسلامی خود میکنم.اگر چه گاهی گله ای میکنیم اما اجازه نمیدیم آمریکا هیچ غلطی بکنه.
گر بر سر خاشاک یکی پشه بجنبد
جنبیدن آن پشه عیان در نظر ماست.
احسنت بر کلام تو ای شیر مرد ایران زمین
به نظر بنده یک نفراز جمعیت 76 میلیونی ایران هستم
ملت ایران اساس و بنای انقلاب اسلامی را کاملاً قبول دارند ... تنها چیزی که ملت را ناراضی کرده و شاهد صحنه هایی از ملت بوده ایم ... نه پشت کردن به انقلاب . بلکه کم شدن اعتماد است که ملت را معترض کرده . عدم اعتماد به حراست از اموال ، بین المال که شامل کلیه منابع زیر زمینی و روزمینی این سرزمین پاک است ...
دفاع از ذره ذره خاک این سرزمین ، نه وظیفه و تکلیف بلکه ، یک واجب عقلی روحی ، روانی و وجدانی است ...
سخن کوتاه میکنم با این جمله که دفاع از ایران عزیز برای هر ایرانی افتخار است دولتمردان امریکایی که هر انچه در این منطقه جهانی اتفاق می افتد ... همه باعث و بانی اش آنها هستند ... به باور اکثریت ملت ایران ... دشمن ترین دشمنان نوع بشر هستند و هر انسان آزاده ای در مقابل این یاوه گویی ها ایستاده است
چو ایران مباشد تن من نباد ... بدین بوم و بر زنده یک تن نباد
جناب آقاي سردار جعفري تشكر مي كنم از شما، بهتر بود جان كري از داماد إيرانيش در خصوص ايران وآرش و همت و باكري و باكري ها وهمتها سؤال مي كرد وچنين غلطي رو نمي كرد
جناب آقاي سردار جعفري تشكر مي كنم از شما، بهتر بود جان كري از داماد إيرانيش در خصوص ايران وآرش و همت و باكري و باكري ها وهمتها سؤال مي كرد وچنين غلطي رو نمي كرد
البته اقای جعفری باید این را بداند که مردم حال و حوصله ی خودشان را هم ندارند
حرف سردار جعفری حرف همه ی جوانان غیرتمند ایران زمین است.پاینده باد ایران مقتدر و سرافراز.
فرضی را بدون دلیل مطرح کرده اید و بعد در چرایی اش مطلب نوشته اید !!! سخنان فرمانده س÷اه کجا مورد توجه ایرانیان قرار گرفت ؟!
به نظر بنده یک نفراز جمعیت 76 میلیونی ایران هستم
ملت ایران اساس و بنای انقلاب اسلامی را کاملاً قبول دارند ... تنها چیزی که ملت را ناراضی کرده و شاهد صحنه هایی از ملت بوده ایم ... نه پشت کردن به انقلاب . بلکه کم شدن اعتماد است که ملت را معترض کرده . عدم اعتماد به حراست از اموال ، بین المال که شامل کلیه منابع زیر زمینی و روزمینی این سرزمین پاک است ...
دفاع از ذره ذره خاک این سرزمین ، نه وظیفه و تکلیف بلکه ، یک واجب عقلی روحی ، روانی و وجدانی است ...
سخن کوتاه میکنم با این جمله که دفاع از ایران عزیز برای هر ایرانی افتخار است دولتمردان امریکایی که هر انچه در این منطقه جهانی اتفاق می افتد ... همه باعث و بانی اش آنها هستند ... به باور اکثریت ملت ایران ... دشمن ترین دشمنان نوع بشر هستند و هر انسان آزاده ای در مقابل این یاوه گویی ها ایستاده است
چو ایران مباشد تن من نباد ... بدین بوم و بر زنده یک تن نباد
سلام فرمانده سپاه اسلام
درود برشما و آفرين بر فرمانده ديپلماسي كشور دكتر ظريف دوستتان داريم
كاش فرماندهان اقتصادي صنعتي و نفتي هم پركار تر ميشدند.
مستدام باشيد
ما به مردان غیوری چون سردار جعفری می نازیم، زنده باد چنین مردانی که دهن یاوه گویان مستکبرجهانی را می بندند.
ما به مردان غیوری چون سردار جعفری می نازیم، زنده باد چنین مردانی که دهن یاوه گویان مستکبرجهانی را می بندند.
یک دلیل را نگفتی و آنهم سیاسیون آنقدر خودشان را مشتاق برقراری روابط نشان داده اند وآنها هم پر رو شدند
کلا آدمای جوگیر و دهن بینی هستیم!
سردار اسلام خدا همه شما را براي اين مملکت و جهان تشيعه حفظ کند
از گجا به این نتیجه رسیدین؟
در مورد صحبت های سردار عزیز جعفری عزیز باید گفت:
حرف های سردار جعفری از قلب تمام ایرانیان بر امده از شیعه و سنی و کلیمی و ارمنی زردشتی از همه قومیت ها از همه طوایف و در یک کلام از قلب ایران و با ادب و متانت خاصی بیان شد
هر چه که این گاوبازان زبون نفهم رو بدهی بیشتر به شما می تازند

بهترین زبان تهدید تهدید است و این را از طبیعت هم می توان دریافت،

زنده باد ایران زنده باد رهبری هوشمند و شجاع ایران و زنده باد سرداران شجاع و قهرمان سپاه سردار جعفری و....

دشمن قهار تر انست که تصور می شود خاصه که احمق های وهابی دست رژیم اشغال گر قدس را می فشارند و فعلا آتش بیار معرکه ومنطقه اند.

خداوند آنها را نابود کند که بسر مذردم سوریه چه آورده ومی آورند.

سیستم در همه اوقات باید به فکر خدمت به مردم باشد و ظرفیت های مردمی را آزاد کند همچنانچه در جنگ تحمیلی این ظرفیت سازی ارتش مردمی بسیج را بوجود آورد

دولت در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد بایذ ظرفیت ها را آزاد و کار را طبق برنامه ها به مردم بسپارد.

دشمن در فکر تضعیف ظرفییت های درونی است

امریکا انشا اله نابود و قدس آزاد میشود.
آفرین سردار
به دور از هرگونه شعار اقاي كري گوش كرت باز كن اينجا كشور حسين فهميده هاست و ما به سردار جعفري و بچه هاي غيرتمند سپاه افتخار ميكنيم
زنده باد سردار اسلام
درود به شرفت
قاطعیت و شجاعت، مکمل اقدامات موفق سیاسی است.
سخنان سردار، بسیار حساب شده و افتخاربرانگیز است.
هر ایرانی که یه جو غیرت داشته باشه مطمئناً با شنیدن اراجیف جان کری خونش به جوش میاد.
حالا شمابر مبنای کدام نظرسنجی متوجه شدید که سخنان ایشان مورد توجه مردم قرار گرفته تابی جان ....
خدا کنه جنگ بشه تا شمایان که عاشق شهادت هستید همگی شهید بشید تا نسلتون منقرض بشه بلکه ایران و ایرانی از دستتون راحت بشه...امین
به حول وقوه الهی با اتحاد وانسجام داخلی همه شیاطین به زانو در می آیند
زنده بادایران زنده بادایرانی جانم فدای ایران
مردم را با سایتان همانند کیهان فریب ندهید!!!
به مردم چیزی را القا نکنید!!!
دهن مردم نشوید!!!
سپاه و ارتش حق دخالت در سیاست ندارند
جفت پا نپرید وسط سفره سیاست!!!
پاسخ ها
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اونوقت سیاست مدارا حق دخالت در امور نظامی رو دارن؟ضمنا جواب های هوی هست نه سکوت
انشالله هم مچ آمریکا را می خوابونیم(تدبیر) , هم اگر لازم شد و خدا خواست ضربه فنی اش می کنیم
خداییش بحثای سیاسی رو بذاریم کنار، اگه به کله دیوونه هایی مثل نتانیاهو بزنه، سپاه و ارتشمونن که جلو این بی مغزا می ایستند
کاشکی تو کشورمون همه چیز سیاسیت زده نشه
سلام بر سبز پوشان ولایت
غرب واقای کری بدانند ،مابرای اینکه ثابت کنیم که سیاستهای شفافی در دنیا ومنطقه داریم به پای میز مذاکرات نشستیم ونشان دادیم اهل مذاکره هستیم وبه نظرات حقیقی دنیا احترام میگذاریم نه از روی ترس و واهمه .زنده باد ایران من
جواب دندان شکنی بود .لازم بود آمریکاییها بشنوند تابه خود اجازه ندهند حرفهای مفت وبی ارزش بزنند.
ملتی که حسین )ع(را دارد و عاشقانه حاضر است برای زیارت قبر او جانفشانی کند در راه آرمانهای او چها خواهد کرد.آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
مانند گذشته تنها می توان یک جمله گفت :
آن که هیچ غلطی نمیتواند بکند امریکا هست و خواهد بود
ازقدیم گفتن سگی که میترسه بیشتر واق واق میکنه مطمئاً اونا بیشتر از ما میترسن که هی ازین بلوفا میزنن.این گزینه نظامی بس رومیز موند خاک گرفت بابا یه بارم شده جدی باشین آقای کری مگه کری...
به خدا اگه یه کم به نون مردم توجه بشه، هیچ قدرتی یارای تفکر تعرض به خاک ایران بزرگ را نخواهد داشت.
ارزوی مان همین روبارویی است
امريكائي ها هميشه نشان دادند ايرانيان را نشناختند و نخواهند شناخت و مثل آدم هاي كودن و جاهل رفتار كردند وبعد هم با يك غذر خواهي خواستند سرشوهم بيارند اما نميدانند كه حافظه تاريخ هيچوقت پاك نخواهد شد ما بايد صبور معتدل وپيرو رهبرمان باشيم و جلوتر از ايشان حركت نكنيم
واقعا متاسف برای دوستانی که منفی میدن
شما هم اصلا تکلیفتون با خدوتونم مشخص نیست نمیدونید چند چندید؟؟
ای کاش همیشه فرماندهان، از دفاع از کشور و میهن صحبت کنند نه در هر جایی و هر بحث سیاسی
فکر می کنم خود سردار هم متوجه نشده چی گفته
انرژى هسته اى صلح اميز حق مسلم ايران عزيز است هيچ قدرتى نميتواند اين حق را سلب کند حتى امريکا چه ايران نباشد تن من مباد
تازنده ایم رزمنده ایم لبیک یاخامنه ای
حتما پیش خودش فکر میکرد مثل دفعه های قبل هر غلطی که خواست بکنه و ما ساکت بشینیم
تابناک نمیدانم تو چه سری با جعفری وسپاه داری ولی میدانم نظرات را گزینشی انتخاب کردی وفقط نظرات موافق را اعلا کردی واین خیانت در امانت است وبا این پاچه خواریها چه هدفی را دنبال میکنی نمیدانم ولی میدانم که اعتبار رسانه ایت داره کم رنگ میشه
سلام
افتخار می کنم که در ایران اسلامی وانقلابی با مردان ولایی با رهبری امام خامنه ای زندگی می کنم ودرود واحسن وسردارجعفری که جواب داندن شکن وبه موقع دادند ونیز احسن به رییس جمهور قدرتمند که جواب اشکار و واضع به طرف آمریکایی دادند .در نهایت درود بر مردان خدایی
تابناک نمیدانم تو چه سری با جعفری وسپاه داری ولی میدانم نظرات را گزینشی انتخاب کردی وفقط نظرات موافق را اعلا کردی واین خیانت در امانت است وبا این پاچه خواریها چه هدفی را دنبال میکنی نمیدانم ولی میدانم که اعتبار رسانه ایت داره کم رنگ میشه
تابناک نمیدانم تو چه سری با جعفری وسپاه داری ولی میدانم نظرات را گزینشی انتخاب کردی وفقط نظرات موافق را اعلا کردی واین خیانت در امانت است وبا این پاچه خواریها چه هدفی را دنبال میکنی نمیدانم ولی میدانم که اعتبار رسانه ایت داره کم رنگ میشه
ما رزمندگان هشت دفاع مقدس در هر زمان و هركجا دنيا رهبري فرمان دهد همچون صاعقه برسر دشمن فرود خواهم آمد.
انگیزه های پژوهشی و علمی ام بیشتر شد
افرین مرحبا احسند به تو ای مرده خدا که بخوبی از رویای تشیع یعنی جهان خالی از استکبار سخن گفتی.جان من و همسرم و فرزندم فدای این رویاست
اين نشان مي دهد عموم ايرانيان، ولو منتقد، خواهان غرور ملي هستند.
نرمش در برابر نرمش و قدرت در برابر قدرت
گزینه لبیک یاحسین ما هم رو میز
اگر از سرهایمان کوه سازند در تاریخ نخواهند خواند قائدنا امامنا خامنه ای تنها ماند
دمش گرم
هرازگاهی باید قدرت ایثار فداکاری ونیروی باعظمت اسلام رابه رخ خسم کشید چراکه غفلت وفراموشی هوش وحواس راازسر قدرت های پوچ بیرون می برد انها ایران عزیز رابا کشور های دیگر اشتباه می گیرند.
شبی آمد که می باید فدا کرد
به راه مملکت فرزند و زن را
به پیش دشمنان ایستاد و جنگید
رهانداز بند اهریمن وطن را
درود بر سردار جعفری یار صدیق شهیدان همت و حیدرپور و رضا قانع و حاج آقا جمال. فرمانده حرف تو حرف دل ما بسیجی هاست.
فرمانده دلاور متشکرم.درضمن ایران مهد دلیران وغیورمردان وزنانی است که دردفاع ازاسلام ووطن ازهیچ قدرتی نمی هراسند
امریکا و غرب خوب می داند درگیری با شیعیان مخصوصا ایران بضرر آنها خواهد بود .این ماهیت شیعه علی است که خون می دهد و ذلت را نمی پذیرد.
خداوند تمامی مدافعان حریم ایران و ولایت و اسلام را حفظ کند. فرمانده بزرگ ما همه سرباز شمائیم.خدا یار و نگهدار تو و همرزمانت و تمامی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی.
امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند«حضرت امام خمینی ره»
مگر از ملت قهرمان و شهید پرور ایران چیزی غیر از این انتظار می رود؟
به فرموده امام (ره) امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند درژنو هم تک را خوردند حالا دنبال پاتک هستند چند سال تلاش کردند تا یک همگرایی بین المللی در مقابل به وجود بیاورند حالا دیدند این همگرایی ترک خورده هر ان احتمال دارد از هم بپاشدبه همین خاطر جنگ روانی را شروع کرده اند اگر جمهوری اسلامی بتواند پرونده را از شورای امنیت به اژانس برگرداند بزرگترین پیروزی در مقابل امریکاست تا این جا برنده ایران است
احسنت بر این فرمانده. تازنده ایم رزمنده ایم
سردار تا آخرین نفس در کنارت از دین و کشور و ناموسمان حمایت میکنیم
نخواهیم گذاشت عاشورای حسین بار دیگر تکرار شود
زنده بادسردارشجاع ودلیر
به آمریکا باید گفت ای مگس عرصه سیمرغ به جولانگه توست
بسیا ر بجا و باعث افتخار بود خدا حفطشان کند
سخن که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.
درود بر رزمندگان دیپلماسی و حماسی.
ما ایرانی ها مثل همه مردم آزاده دنیا از جنگ بیزاریم، اما پاش بیفته هیچ کشوری تو دنیا نمی تونه در جنگ نظامی ما رو شکست بده، چون این جور مواقع متحد میشیم و اعتقدات اسلامی که داریم باعث میشه تا پای جون از کشورمون حمایت کنیم، اینو آمریکایی ها بهتر از خودمون میدونن. پس جای نگرانی نیست.
من با حاج عزیز در جنگ بودیم یا بهتر بگم در قرارگاه قدس نیروی ایشان بودم آنچه میگوید به موقع اش عمل می کند
به امید خدا ایران و ایرانی مانند همیشه تاریخ سربلند خواهند ماند. بنظرم دیپلماسی رو باید به دیپلماتها سپرد. ظریف به تنهایی همشون رو سرکار میگذاره. با خنده های زیرکانه و ظریفش همشونو می پیچونه. در مقابل درشتگویی های اونا باید خونسرد و باتدبیر بود. نیروهای نظامی باید همواره آماده باشند و کار خودشون رو دنبال کنند.
ما مرد جنگیم و تا پای جان هم با نظام وانتقلابمان هستیم، دشمنان بخاطر ترسشان موضوع گزینه نظامی را مطرح میکنند! ، خودشون هم می دانند که ملت ایران با هیچ ملتی قابل قیاس نیست و این تهدیدها برایشان خنده آوره!
کری و اوباما دچار نوعی حماقت هستند و بزرگترین حماقت آنها تبعیت از رژیم صهیونیستی است.
ما با شهادت زنده ایم.
اینها همه اش مصزف داخلی دارد و بس
درودبرحسن روحانی ظریف وجعفری
تبارک الله سردار
هرموقع که یکی از مسئولان نظام شجاعانه درمقابل دشمن حرف میزنه من خیلی خوشحال میشم چون حرف دل من برزبان اون جاری شده درعمل هم پاش می ایستیم .دوست ندارم بعضی از هم وطنها مون هی میگن نداریمنداریم روزی رسون دولت نیست بلکه روزی درجای دیگری تقسیم میشود کاری کنیم که اونجا باعث افزایش روزیمون بشه همش هم به دولت التماس نکنیم.
درود بر ملت بزرگ ایران که هریک از پیر و جوان و زنو مرد به شجاعت جعفری و غیره هستند.
منتظر ان روز تاریخی هستیم
دمش گرم، هر چی رو میدی به این آمریکایی ها هی پر رو تر میشن
افتخارمایی فرمانده
آفرین بر سردار رشید سپاه اسلام .
فقط میشه گفت درود سردار
جانم فدای ایران
درود سردار
سلام دوستان ، من با اينكه طرفدار رابطه با تمام دنيا هستم ، ولي به نظرم أين فرما نده بهترين جواب را در بي نظير ترين زمان داد ، واقعا لذت بردم٠
خیلی مخلصیم سردار.در رکاب رکابتیم.
پس از مدت ها این پاسخ واقعی و میهن پرستانه آن هم به کسانی که هرچند گاه تهدید توخالی به دهانشان می آید باعث سرفرازی شد.پس از جنگ تابه حال تا این اندازه لذت نبرده بودم- جانانه بود و با واژه هایی محکم و دوراندیشانه
ضمن احترام به همه نظرات منفی ومثبت من فکر می کنم که هروقت نیاز بشه باید پاسخ ها محکم داده شود ولی ان شالا با هماهنگی با هم. نه اینکه هرکس یه حرفی بزنه .
جناب اقای جعفری حرف دل همه ایستادگان در راه انقلاب را زدند.خسته نباشند .با تشکر از ایشان و جنابان محترم روحانی و ظریف .
ایران اسلامی به دلیرمردانی مانند سردار جعفری می بالد
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات