«لباس که رونمایی شد، همه دعوت شدند برای شام. اما ما شام خوردن را به بعد موکول کردیم. کار مهمتری داشتیم.» اینها را آرش نورآقایی میگوید؛ همان کسی که نخستین بار ایده درج تصویر یوز روی پیراهن ها را مطرح کرد و حتی حالا که این اتفاق رخ داده هم هنوز از پیگیری ماجر دست نکشیده و این بار با اهدای نقاشی های کودکان ایرانی درباره یوز به پیشکشوتان فوتبال و هنرمندان سعی دارد این گونه در خطر انقراض را معرفی کند.
کد خبر: ۳۷۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۱ 02 February 2014
براحتی و با یک فراخوان ملی می توان با اجرای برنامه های مختلف از جمله برپایی نمایشگاه نقاشی و عکس و مقاله نویسی درباره ی یوز پلنگ و سایر برنامه مثل تولید تئاتر های عروسکی که در آن از عروسک یوزپلنگ استفاده شده باشد، اهمیت حفاظت از این گونه ی جانوری در حال انقراض را بر همگان آشکار و حتی در رویدهای جهانی مانند جام جهانی فوتبال و دیگر برنامه ها، آنرا گنجاند.
عزم ملی و اراده میخواهد - مردم ایران هم از اینگونه فراخوانها، استقبال می کنند
نمونه اش جشن عاطفه ها - یا جشن نیکوکاری - جشن چهارشنبه سوری و ....