بازدید 10607
۲

چرایی نمایش چهره حضرت ‌ابوالفضل در «رستاخیز»

کد خبر: ۳۷۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱ 05 February 2014
تهیه‌کننده‌ سریال «مختارنامه» که چند سال قبل با حذف صحنه‌های مربوط به نمایش چهره‌ حضرت ابوالفضل(ع) در سریالش مواجه شد، با بیان اینکه از نمایش چهره‌ی آن حضرت در فیلم «رستاخیز» اطلاع داشته است‌، گفت: «نمایش چهره‌ حضرت ابوالفضل(ع) در جشنواره‌ فیلم فجر، به خاطر نگاه سینمایی بوده و دلیل دیگری نداشته است.»

به گزارش ایسنا محمود فلاح در این خصوص توضیح داد: «متاسفانه هنوز موفق نشدم چهره حضرت ابوالفضل(ع) را در فیلم «رستاخیز» در جریان جشنواره فیلم فجر ببینم، اما کاملا مطلع بودم که قرار است چهره‌ ایشان به نمایش دربیاید.»

وی همچنین تصریح کرد: «شاید به نمایش درآمدن چهره حضرت ابوالفضل(ع) در فیلم «رستاخیز»، به این دلیل باشد که سینما بیننده‌های خاص خودش را دارد و محدودیت‌هایش نسبت به تلویزیون کمتر است. من به عنوان تهیه‌کننده‌ای که 30 الی 40 سال سابقه کار دارم، احساس می‌کنم کمی خط قرمز‌های تلویزیون به واسطه‌ نوع بینندگانی که دارد، بیشتر از سینماست؛ بر این اساس شاید به خاطر نگاه سینمایی بوده که چهره‌ی حضرت ابوالفضل(ع) را نشان دادند.»

فلاح سپس یادآور شد: «به یاد دارم در زمان پخش سریال «مختارنامه» حدود 17 الی 18 دقیقه از صحنه‌های مربوط به چهره حضرت عباس(ع) را به دستور علما حذف کردند. در آن مقطع من به همراه آقای داوود میرباقری هرچه تلاش کردیم تا چهره ایشان پخش شود به نتیجه نرسیدیم و اعلام کردند که این پلان‌ها باید حذف شود.»

تهیه کننده سریال «مختارنامه» در پایان گفت‌وگوی خود با تاکید بر اینکه خدا را شکر کار ماندگاری از خودمان برجای گذاشتیم‌، بیان کرد: «جا دارد بگویم از این اتفاقات ناراحت نشدم، چرا که آنچه که باید برای «مختارنامه» اتفاق می‌افتاد، افتاد به همین دلیل خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم از اینکه با آقای میرباقری کاری را انجام دادیم که «مختارنامه» اثری ماندگاری شد و مردم هم دوست داشتند. امیدوارم مردم از ما راضی باشند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۲
چهره پیامبر واهل بیت نباید نشون داده بشه.چون کسی که بازی میکنه مثل پیامبر واهل بیت معصوم نیست و حتما ناپاکی داره.
زمانی که صحنه های حذف شده از سریال مختار از چهره حضرت رو تو اینترنت دیدم، یادمه خیلی گریه کردم. اونقدر اون صحنه برام گیرا بود که شاید تا حالا مظلومیت حضرت عباس تو هیچ نوحه ای اینقدر برای من زیبا به تصویر کشیده نشده بود. کاش اون صحنه پخش میشد و خیلیها میدیدن. من یک آدم معمولی هستم. نه صاحبنظرم نه کارشناس. اما به جرات میتونم بگم اگه اون صحنه پخش میشد شاید خیلیها مثل من به معنویات نزدیکتر میشدن. جانم فدای عباس که از اون روز هر نذری در راهش کردم خدا بی جواب نذاشته...
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی