بازدید 45330

اعترافات زني که سر هو ويش را بريد!

کد خبر: ۳۷۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴ 16 February 2014
زني که هوويش را به طرز فجيعي به قتل رسانده بود و با صحنه سازي در محل جنايت چنين عنوان مي کرد که هوويش به دست فرد ناشناسي کشته شده است ۲۰روز پس از حادثه به قتل هوويش اقرار کرد.

به گزارش خراسان، زن ۳۴ساله اي که از تاريخ وقوع جنايت در بازداشت به سر مي برد، روز گذشته وقتي در برابر شواهد و دلايل مستند قرار گرفت چاره اي جز بيان حقيقت نيافت و به ناچار قتل هوويش را پذيرفت.

 «ف- الف» در اعترافات خود گفت: من همسر مردي شده بودم که همسرش را طلاق نداده بود اگرچه از وجود هوويم خيلي ناراضي بودم ولي تنفر شديدي هم نداشتم روز حادثه وقتي همسرم سرکارش رفت و بچه ها را به مدرسه فرستادم از طبقه دوم منزل که محل زندگي ام بود به طبقه پايين آمدم تا از هوويم (همسر اول) هاون بگيرم قصد داشتم مقداري نبات و خاکشير براي فرزند 3.5ساله ام درست کنم. وقتي او قصد داشت هاون را به من بدهد به او گفتم شير آب آشپزخانه را ببندد تا آب طبقه بالا قطع نشود اين کلام هوويم را عصباني کرد و او دسته هاون را به طرف من پرتاب کرد. من هم که دنبال فرصتي براي انتقام بودم با سرعت به طرف اُپن آشپزخانه رفتم و کارد بزرگي را که روي آن قرار داشت برداشتم و به طرف او حمله ور شدم.

 هوويم که در حال خياطي بود، پايش به چرخ خياطي برخورد کرد و روي زمين افتاد در اين لحظه با کارد گلويش را بريدم و ضربه ديگر را در حلقش فرو کردم پس از آن هم ضربات متعدد ديگري به وي زدم اما چون احتمال مي دادم زنده باشد از آشپزخانه ساطور را برداشتم و با آن ضرباتي بر سروصورت و اعضاي بدنش زدم.

 وقتي از مرگ او مطمئن شدم آلات قتاله را داخل پلاستيکي گذاشتم و آن ها را باليف حمام شستم. پس از آن هم گوشي تلفن شوهرم و گوشي تلفن هوويم را برداشتم و با سيم کارت مقتول چند پيامک با مضمون «انتقام» براي خانواده اش فرستادم. تا ظهر کلافه بودم بعد از آن هم آلات قتاله را کنار سطل زباله اي در خيابان گذاشتم وبا مادرم تماس گرفتم و گفتم که هوويم مرده است!

بعد از اين ماجرا فرزندم را در خانه مادرم گذاشتم و دوباره به منزلم بازگشتم.وسايل خانه هوويم را به هم ريختم تا پليس گمراه شود سپس از همسايه ام خواستم تا به شوهرم اطلاع بدهد و خودم هم با پليس ۱۱۰ تماس گرفتم.

این گزارش حاکي است: متهم اين پرونده جنايي پس از اعترافات تکان دهنده خود در حضور قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) در اختيار کارآگاهان پليس جنايي آگاهي قرار گرفت تا تحقيقات بيشتري در اين باره انجام شود.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي نيز در تشريح جزئيات پرونده و دستگيري متهم به خراسان گفت: در تاريخ 92.11.6 وقوع جنايت در بولوار رسالت ۵۷ به پليس گزارش شد که کارآگاهان اداره جنايي به همراه قاضي ويژه قتل عمد عازم محل قتل شدند.

سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي افزود: در همان مراحل اوليه و با توجه به اظهارات هووي مقتول و اين که لوازمي از خانه به جز گوشي تلفن سرقت نشده بود مشخص شد که جنايت توسط فردي آشنا رخ داده است چرا که درهاي منزل نيز باز بود و يا با کليد باز شده بود.

به همين دليل و با دستور قضايي «هووي» مقتول دستگير شد و مورد بازجويي قرار گرفت اما او ادعا کرد آن روز صبح پس از رفتن همسرم من هم براي خريد بيرون رفتم. ظهر که بازگشتم با جسد خون آلود هوويم روبه رو شدم و موضوع را به پليس گزارش دادم. اما وقتي منزل اين زن مورد بازرسي قرار گرفت لکه خون بسيار اندکي روي ليف حمام توجه کارآگاهان را جلب کرد. اين درحالي بود که لکه قرمزرنگي هم روي گوشي تلفن هوو به چشم مي خورد.

اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: آزمايش هاي انجام شده و همچنين تحقيقات ميداني پليس مشخص کرد که متهم فقط تا منزل مادرش رفته است و در مکان هاي مورد ادعا حضور نداشته است بدين ترتيب وقتي اسناد و مدارک جمع آوري شد وي چاره اي جز اعتراف نديد و قتل هوويش را پذيرفت.

سرهنگ بيدمشکي تصريح کرد: تحقيقات پليس براي کشف زواياي پنهان اين پرونده جنايي همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳۵۰
دیگه چه خبر.
حالا بگید در سایر کشورها ادمخوار وجود دارد. تازه فرهنگ ما داره همه چیز را از دست میده. اما اگر از دست بده حالا ببین چی می شه.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
باور کن مردها وقتی عصبی می شوند اینجوری طرف را با چاقو و ساطور تکه پاره نمیکنند که این خانم کرده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
البته باید این رو هم درنظر بگیریم که خیلی هم از هووی خودش متنفر نبوده.
یکی مثل شما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
فکر کنم دیگه حساب کار حسابی دست آقایان اومد ...تازه از هووش زیاد متنفر نبوده!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
باید شوهرش رو می کشته نه این زن بدبخت رو! چند همسری سرشکستنک داره
مجید98
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ایشالا کی گینسی میشیم؟؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 15:02 اگه شما خانمها رعایت کنید چند همسری خیلی هم شیرینه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
به نظر من باید مرده رو اعدام کنند چون نتونسته عدالت رو بین اونا رعایت کنه و اونا از هم کینه گرفتن :))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 17:36 منتظر دستور شما بودیم:)))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
شوهر اون زن نگون بخت رو از چنگش درآورده بعدشم جنایت کرده.قطعاً با هماهنگی شوهره بوده.اگه زنشو دوست داشت این جانی بالفطره رو نمیگرفت.
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
فکر کن با هماهنگی شوهره نبوده! طرف از پس مخارج 2 تا زن برنمیومده مخ دومی رو زده که با دسته هونگ بزنه تو سر اولی. اولی که بمیره دومی هم به عنوان قاتل میره بالای دار. نقشه تمیزی بوده. پوآرو کجایی؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
قابل توجه اقایی که گفته چند همسری شیرینه :
همیشه هم به این شیرینی نیست , بعضی مواقع هووها بجای کشتن همدیگه شوهرشونو می کشن.فکر کنم که کم نشنیده باشی
زن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
زن.....به عنوان زن دوم اومده تو زندگی بدبخت تازه ناراضی هم بوده و کینه داشته؟؟پررو بگو اون که داشت زندگی می کرد اگه تحمل نداشتی غلط کردی زن دوم شدی اون بدبخت باید تورو می کشت.
آرما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
اعدام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
ذلالت و گمراهی انساانها و سنگدلی عده ای انسان نما ربط چندانی به فرهنگ نداره.!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
این زن باید اعدام بشه . قبلا با ازدواج با یه مرد زن دار زندگی اون زن رو نابود کرده بود .در مورد شوهره هم چیزی نمیشه گفت چون خیانت تو خون خیلی مردهاست و متاسفانه قانون هم همایتشون می کنه
چشم پزشك
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
ناشناس 16:30 روز 28-11-92 من هرچي نگاه ميكنم ناشناس 15:02 نداريم ! يه ناشناس 15:03 داريم . يه سري مطب من بيا عزيز ... بيا جانم .... بيا تصدقت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
این هم پاسخ محمد که میگه وقتی مردها عصبی میشن ....

۳۷۹۱۲۰ کد خبر تابناک

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰ - 16 February 2014
مرد جنایتکار که برای افشای راز ارتباط پنهانی اش با دختر جوان، او را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.

به گزارش قانون،ساعت 6 عصر 21 خرداد امسال از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 كشف جسد سوخته شده ای در جنگل سرخه حصار به كلانتري 128 تهران‌نو اعلام و با حضور ماموران كلانتري در محل و تاييد خبر، موضوع به پليس آگاهي و قاضي كشيك دادسراي امور جنايي تهران اعلام شد
مهدی
| United Kingdom |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
اونی که شوهر رو میگی اعدام کنن میشه بگی کی هستی که حلال خدا رو حرم میکنی؟ نمیگم چند همسری خوبه چون خودم بعنوان یک مرد دوست ندارم ولی اینکه خیلی راحت حلال رو حروم بگین و ازدواج دوم رو که در اسلام کاملا جایز هست رو خیانت اسم بزارین اونم صرفا تحت تاثیر احساسات زنانه واقعا جای تاسف داره ، همین هست که اسلام گفته زنان نباید قاضی بشن چون تا احساساتش گل کنه دستور اعدام صادر میکنن
واقعا مردم ديوانه شده اند بچه پدر مادرش رو مي كشه يا پدر مادر فرزند خودشونو مي كشند ديگه برادر و خواهر و خويشان و نزديكان و همسايه كه جاي خودشونو هم ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
مودب باشیدآقا..کدام مردم؟ازنوع مردم شریف یابی شرف وبی دین که همیشه بودند؟
پناه میبریم به خدا از خشم آنی که از بدترین حربه های شیطانه. لعنت خدا بر شیطان رجیم.
عجب هیولاهایی توی این دنیا وجود دارند
من در حال خوندنشم زحله ترک شدم ، اون موقع این موجود به ظاهر انسان به این طرز فجیع اون زن بیچاره رو کشته .
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
زهره ترک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
قابل توجه اقايان جندزنه حالا بازهم بايددنبال زن بگردد باجندين بچه بى مادر اززن اول وبچه هاى تحقيرشده ومنزوى اززن دوم .كسى چه ميدونه شايدم خوشحاله كه زن جديدميگيره
میترا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
کاش مردان ایرانی بفهمند عزت نفس زن ایرانی و غرورش بهش اجازه نمیده که بتونه با هوو سر کنه. حتی اگه تحمل کنه با رنج و خفت و خواری تن به این ذلت می ده...
اگه زن برای مردان فقط یک آلت دست نیست و مردان زنانشون رو دوست دارند چرا حاضر می شوند روح و روان این زن بیچاره رو نابود کنند؟؟؟
زن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
مرتیکه پدر سوخته که براش بدم نشده.زن سوم می گیره.بره زیر کامیون ان شالله
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
زن عزیز ایشان عمل خلاف شرع و قانون انجام نداده.شما هم به جای نفرین یک لیوان آب بخورید
این ور بازار سرشو می برم . ببر و ببر هندونه!
لعنت به این زن و لعنت به مردی که بیش از 1 زن بگیرد.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
خود هووها راضی اند
ناشناس
| Spain |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
لطفاً به قوانین شرعی لعنت نفرستید!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
از اینکه این زن جنایت فجیعی انجام داده حرفی نیست ولی مردها هم اگر می خواهند زن دوم داشته باشند مردانگی شان را نشان داده و با رضایت وتامین زندگی زن اول اقدام به ازدواج مجدد نمایند ، مردانگی تنها زن گرفتن نیست .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دمت گرم ناشناس 11:14 !
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
کدوم قوانین شرعی -چرا جای دیگه شرع را رعایت نمیکنید-اگر عدالت رانتوان اجراکرد ودل زن اول راشکست شرعی نیست
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دو زن هیچ وقت همدیگه رو تحمل نمیکنن مگه اینکه خیلی دور از هم باشند .ضمن اینکه آدم عاقل دو زن نمیگیره
زهرایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 11:14 مگه این بنده خدا به قوانین شرعی لعنت فرستاده؟؟؟؟ مگه مرده دوزنه قانون شرعی است؟؟؟؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
قوانین شرع گفته عدالت بین دو همسر رعایت بشه ولی اینا به خون هم تشنه بودن
ننه جون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
نعلت به کسی که مخسره کنه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
فقط در کشورهایی مثل ما چند زنی قانونی هستش ...خوب بذارن چند مردی هم قانونی شه...شاید یه خانم بخواد چند مرد رو سرپرستی کنه......واقعا که...موندم چی بگم.
دانشجوی تهرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
چه ربطی به مرد بیچاره داره!!!
دانشجوی تهرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
آقا محمد
عدالت مرد چه ربطی به دشمنی دو زن داره؟ من نمی دونم اگه نظر ندیم میگن بی سوادیم؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
لطفا مودب باشید و حرف دهانتان را بفهمید.
اکثر معصومین ما دارای چند همسر بوده اند.
چند همسری نه جرمه و نه خلاف شرع، بلکه بدلیل فرهنگ غلطی که در جامعه ما حاکم شده ، خلاف عرفه.
توو این دور و زمونه خلاف عرف از زنای محصنه هم بدتره ظاهرا !!
ناشناس
| - |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
اگه شرع مگفت زنا مجازن بیش از یک شوهر داشته باشن بازم آقایون از شرع دفاع میکردن منطقی باشین خیانتو با شرع توجیه نکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
بجای اینکه همه مسایل رو شرعی نگاه کنید بیاید بر اساس عقل و منطق بسنجید. همه دنیا 1 مرد 1 زن. تمام شد و رفت. چند همسری دوره اش تمام شد.
ناشناس
| Australia |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
و لعنت به کسانی که با بیخبری از قوانین دینی مردم را تشویق به چند همسری میکنند. چند همسری بنا به مصالحی یک زمانی بود و گذشت
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
10:24 مصالحش را کسانی که باید تعیین کرده اند.راستی مهریه زمان میشناسه؟
هوو داشتن لیاقت می خواهد که تو نداشتی
پاسخ ها
آرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
نمریدم و فهمیدیم چه چیزایی تو این دنیا لیاقت میخواد!!!!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
از باب مزاح عرض کردم از همه ی عزیزانی که خاطر مبارکشون مکدر شد صمیمانه عذر خواهی میکنم.
همان ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
محمد جان همه چیزهای خوب و پسندیده لیاقت می خواهد. خوب شوهرداری، خوب زن داری، مادر خوب بودن، پدر خوب بودن، فرزند خوب برای والدین بودن و .... البته مقوله هوو ناشی از دو ایراد در روابط زوجین است: یا خانم به وظایفش درست عمل نکرده، یا آقا در برابر تمایلاتش خویشتنداری و تقوی نداشته. در هر حال بعید میدانم امر هوو اینقدر شایسته باشد که لیاقت بخواهد.
اگر دقت داشته باشی پدران، پدر بزرگ ها و مردان با تجربه اطرافتان این مسئله را پسندیده نمی دانند و مخرب زندگی آرام و بی حاشیه می دانند. به هر حال زندگی هرکس حاصل تصمیمات خود اوست و البته تبعات این تصمیم گیری ها هم در نهایت گریبان خود او را میگیرد.
به استثنا برخی موارد که شما و کاربر محترم علی، عصبانی میشوید و نظرات تند و تیز می دهید، مجموعا نمی توان نظرات شما را بی منطق دانست. اما اگر لسانتان کمی منعطف تر بود خانم ها کمتر گارد می گرفتند.
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
شاید خودت هم هوو داری؟
از باب کنجکاوی پرسیدم ممدجون!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آقای محمد ان شاءاله خدا این لیاقت را به مادر، خواهر و تک تک دختران شما عنایت بفرماید. آمین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
با تشکر از همان ناشناس عزیز که ما را به خوبی درک میکنند واکنش بنده از روی عصبانیت نیست بلکه فقط پاسخ به دیگران است.کاش زنان بیشتری مثل شما داشتیم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
16:02 بنده هستم
میترا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
خدا نصیب مادر گرامیتون کنه این لیاقت رو... یا خواهرتون ... یا دخترتون.... الهی آمین
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
میترا خانم اگه لیاقته که شما هم باید دوست داشته باشید نصیبتان شود.اگه قانونه و بر خلاف میلتان سکوت بهتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
علی پسر چرا ناراحت میشی اگه شرعه .قسمت همونایی که میترا گفت امین
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
3:20 پس چون شرعیه قسمت شما هم بشود آمین
خوب حال اگر یک افغان بود یک عالم انسان های عقدیی و بی عقل شروع میکردن به فحش دادن یک ملت بابا خودتون از افغان ها .... ترید و به ظاهر خودتونو بافرهنگ جلوه میدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
بیشین بینیم بابا.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
عزیز دلم ، تجربه نشون داده که یارب مباد که گدا معتبر شود افغانی جماعت همیشه افغانی میمونه هیچ وقت هم درست نمیشه همیشه روحیه توحشش و داره از کجا معلوم که این آدم افغانی نبوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
واقعا!!!! اون موقع می خواستن بگن حواستون باشه شوهرتون زن دوم رو از افغانستان نگیره!!!!
ناشناس
| - |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
عزيز افغان! حالا خودت فرقي با اينايي كه گفتي داري؟؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ما همه اولاد آدمیم ، صرف زندگی کردن در یک منطقه یا تولد در یک مکان که هویت ما را عوض نمیکند.
خلاصه آنکه : ان اکرمکم عند الله اتقاکم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
شما افغان ها دچار جنگ داخلی بین خودتون هستین برین اونو چاره کنید
ممد افغان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
شما عزیز نیستی . مریضی .
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
توراست میگی!
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
داش افغانی تو همین کامنتت فقط ادبیاتت رو ببین!! حالا بگو کی عقده ایه؟ نه جون من بگو! بگو دیگه
باران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
چندتا از پاسخ هایی که داده شده واقعا عمق روحیه نژادپرستانه فرد رو نشون می ده. نیاز به توضیح بیشتر نیست.
منم ایرانی ام در ضمن.
تقوي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
تابناک عزيز چرا اجازه ميدي خارجي ها هم نظر بدن ونظرشونو منتشر کني؟افاغنه مگه کم از اين دست جنايات تو مملکت ما کردن؟اصلا چه محلي از اعراب داره که اظهار نظر کنه؟ اونم توهين به همه ايرانيها.لطفا منتشر کنيد
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
شما بهتره درباره فرهنگ صحبت نکنی
pesare afghan
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
عزیز افغان حالا که ظرف افغان تبوده این نظر و متن شما کاملا بی مورد هست . در ضمن جنایاتی که در اثر مسائل مختلف از جمله فقر جهل و بی ثباتی شخصیتی رخ میده دلیل بر بی فرهنگی یک ملت و یک تمدن نمیشه . انسانهای بیمار در اغلب کشورها وجود داره حتی کشورها ی بسیار متمدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
افرین اقای افغانی گل گفتی
ناشناس
| Australia |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
حق با شماست
ایرانی
| Australia |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
از سایت تابناک به جد خواهش میکنم نظرات نژاد پرستانه رو تایید نکنه.
ان زن نكون بخت هوو بوده يا اين زن شيطان صفت ؟ مقصر اصلى ان مرد بوده جدا از ان زن حيوان صفت ان مرد هم بايد به دار اويخته شود تا درسى باشد براى مردان هوس باز كه بايبند به كانون كرم خانواده شان نيستند ان مرد دلش را به خون نشاند و معشوقه هيولا جسمش را بخون كشاند روحش قرين رحمت باشد جه بيجهت با عاقبتى نا فرجام رفت
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
خانم عزیز ربطی به اون مرد نداره مگه زن رو مجبور کردن هوو شه.خودش هم که میگه راضی بوده.
مرد تک همسر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
علی آقا زن اول که راضی نبوده!!! تازه همون زن اول به قتل رسیده!!!! پس نتیجه می گیریم مردان نباید دو یا چند همسر اختیار کنند وگرنه بعدش خودشون کشته میشن.از ما گفتن دادادش
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
مرد تک همسر معلومه اینکاره نیستی.شرط عدالت مهمه!!!!!!
آمر
| Hong Kong |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
نخير آقاي تك همسر! اشتباه محاسباتي داريد. با اين توصيف از قاتل اگه مقتول نگون بخت دم دست نبود بالاخره روزي شوهره كشته ميشد! ديديد زن دوم گرفتن هم هميشه بد نيست!!
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آقای مردتک همسر!توهمون یکی رونگهدارازدست ندی کارت نباشه!
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
خوبه خانم ناشناس!
زن مردورمی کشه بایدمرد(دومی عامل جنایت)کشته بشه!
زن زن رومی کشه(بنظرشما)بایدمردکشته بشه!
مردزن رو می کشه بایدمردکشته بشه!
مردمردرو می کشه(رقیب عشقی یادردفاع اززنش)بایدمردکشته بشه!
بیخودنیست که زن نمی تونه قاضی بشه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
دری وری هم اندازه داره !!!!!! این زنها هم چی چیزایی میگن - تازه بعد از اینکه همنوهشون چه کاری کرده - خجالت بکشین لااقل بزارین هفتش تموم بشه بعد دنبال شوهره باشین
باید سر شوهر رو میبریده
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
چرا؟وقتی خودش راضی به هوو بوده چه ربطی به شوهر داره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
نخیر. باید نارنجک میبست به خودش و میرفت داخل یک محفل زنانه و ضامن را میکشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
علی آقا این خانم راضی بوده آیا همسر اول "مقتول " هم راضی بوده ؟ قانون باید در این مورد به صراحت حق وحقوق همسر اول را مشخص نماید.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 11:51 آفرین درست میگی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
ایول به این همه مثبت!!! ایول به این همه روانی!!!
خدا رحم کنه!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Australia |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
دقیقا
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
10:33 به کدام گناه؟حقی که مرد داره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
شما خودت هم باید توی بیمارستان روانی بستری شی... برای جامعه خطرناکی
دیوانه...
چند زنی یعنی اینم نتیجش
دم از فرهنگ میزنیممممممممممممممممممم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ایرانی بافررررررررررررررررررهنگ!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ايراني بافرهنگ تك همسره مثل خروس يا گاو زندگي نمي كنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ایرانی با فرهنگ مهریه هم نمی گیره مثل گدا
ناشناس ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
حق با شماست ناشناس 12:57ایرانی با فرهنگ مهریه نمی گیره.در اموال شوهرش نصف نصف شریک میشه...مثل قوانین کشورهای اروپایی.نظرت چیست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
بله ناشناس 14:20 اونجا اگه زن هم دارایی داشته باشه باید با شوهرش نصف کنه.دق نمیکنید اونوقت؟
باران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
ایرانی بافرهنگ تک همسره، مهریه نمی گیره، چه کار داشته باشه چه بیکار باشه (که بهتره بیکار نباشه) به همسرش به چشم عابربانک نگاه نمی کنه، هر دو همسر در اموال و حقوق هم به یک اندازه شریکن.
موارد بالا به زن یا مرد بودن ربطی نداره
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
در این حوزه نظر باران خانم اصلح است
اول خاک برسر این زن وحشی .ولی وقتی میخواین با قانون چندهمسری بنیان خانواده رو مستحکم کنید ،نتیجه اش میشود این .
خودمونو گول نزنیم در جامعه امروز تعدد زوجات نتایج اینچنینی داره . تا کی میخواین با زنها مثل یک شی برخورد کنید . خودتون حاضر بودید این شرایطو تحمل کنید ؟ غافل از اینکه این قانون شرعی شرایط خاص داره .
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
خانم عزیز این خانم میگه با هوو شدن مشکل نداشتم.قانون چند همسری هم یه قانونه مثل مهریه که شما برا گرفتنش تو دادگستری صف می کشید و بنیان خانواده رو محکم کرده!!!!
یک خواهر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
علی آقا شما شغلی، کاری ندارید ؟؟ محال است یک خانم نظری بگذارد و شما جواب ندهید . یک کاری کاسبی برای خودتان راه بیاندازید . لطفا هیچوقت هم ازدواج نکنید.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
با نظر "یک خواهر" موافقم. هر چند خود من هم نظر زیاد گذاشته ام، ولی مثل علی آقا نظر بی منطق نمیگذارم.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
یک خواهر عزیز کار من به خودم ربط داره.حالا شما چرا حرص می خورید.حقیقت تلخه؟همه چیز که نباید باب میل شما باشه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آقا محمد خجالت.کدوم بی منطقی؟نظرات رو با 30 درصد مغزت بخونی متوجه میشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
محمد جان یه مقدار مردانگی بیشتر...بده آدم برا زنها خودشیرینی کنه
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
نه دیگه علی آقا . نشد. یک کم نفس بگیر، بعد.
هر چند من به شخصه فکر میکنم از این بحث و جدلی که با خانمها راه انداخته ای، داری لذت میبری.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
نه آقا محمد اتفاقا رنجه.فقط می خوام بفهمن یه طرفه به قاضی نرن.دلیل این حمایت بی دریغ شما چیه؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس محترم 12:03 . (امیدوارم اسمت علی نباشه!)
اگر یک سر به خبر توطئه خانوادگی و چندتا خبر دیگه بندازی متوجه میشی که اصلا اینگونه نیست و در آنجا نظراتم متفاوت است (البته لابلاشون دو سه تا نظر غیرمنطقی هم هست که اونها هم به اسم محمد است، ولی کار من نیست)
مهم برای من منطق و انصافه. وگرنه اینجا که همه یجورایی ناشناس هستیم و فقط یک اسم میگذاریم. کسی دیگری را نمیشناسد. پس خودشیرینی از جانب من مفهومی نخواهد داشت.
راستی جای یک تشکر ویژه از مسئول محترم بخش نظرات سایت تابناک هم داره. بنده خدا زحمت زیادی میشکه این همه نظر را ابتدا میخونه و بعد منتشر میکنه. خدا قوت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
من حاضر اون مهريه ي كذايي رو با حق تحصيل حق اشتغال حق مسكن و حضانت بچه هام و نصف كردن دارايي به دست آمده پس از ازدواج (خودم شاغل هستم) عوض كنم. كدوم مرد زير با مي ره؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
محمد جان من هم مطمئن نیستم که مردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 12:18 پس حتما شوهرت یه دارایی زیادی داره.چون شما خانما نشان دادید که به برابری هم راضی نیستید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
این آقا محمد چقدر دنبال احقاق حقوق بانوانه.همین هان که زنها رو گستاخ کردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دم منتشر کننده نظرات گرم که اینقدر سرعت عم داره که این علی و محمد انگار دارن باهم چت میکنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
علي آقا ميگن که حرف حق تلخه ولي حرفاي شما هم دور از منطقه هم وجدان و اخلاق و شريعت. اگه خانما اين نظراتو مي گذاشتن حتما خود شما مي گفتي احساسي يرخورد مي کني ولي راجع بع شما بايستي گفته کوته نظرانه برخورد مي کني
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 12:42 شما زنها هر چه رو که باب میلتون نیست قبول ندارید.اتفاقا کوته نظری شماست که همه حقوق رو برا خودتون می دونید
مهشید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
بابا قاتل رو ول کنید یکی این علی آقا رو بگیره!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
مهشید خانم چرا تحمل ندارین؟آستانه تحمل رو بالا ببرین
ازاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
مهم حفظ کیان خانواده است و ارامش. هر چیزی که ارامش رادر خانواده بر هم می زند درست نیست.خداوند ستمگران را دوست ندارد
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
علی آقا اگر حقوق بخشی از جامعه رعایت نشه، نباید تلاششون برای برقرار کردن ظلم به تساوی بین گروه های دیگه باشه. دوست عزیز اگر با مهریه ی سنگین به مردا ظلم می شه قرار نیست با چند همسری و ظلم کردن به خانوما جبران شه.( هر چند که من فکر می کنم خود مهریه ی سنگین هم برای جبران حق طلاق نداشتن به وجود اومده)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
بابا تابناک تو هم شورشو در آوردی ها، خیلی از نظرات خوب و منطقی رو نمیدونم بر چه اساسی نمیذاری بعد اومدی این حرف های چرت و پرت یه آدم کوته فکر که هیچ نظری غیر از مخالفت با خانوم ها نداره و فقط برای کل کل داره حرف میزنه رو منتشر میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه خودت این کامنت ها رو بخون ببین از این کل کل ها حالت به هم نمیخوره؟ 4تا بچه دبیرستانی نشستن دارن کامت های مزخرف میدن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
بابک جان امروزه مهریه سنگین ابزار کاسبی شده.اگه مهریه قانونه چند همسری هم قانونه.منم می تونم موقع ازدواج بیش از یه زن بگیرم.
زن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
امیدوارم هر کس که از قانون دو زنی حمایت میکنه همین بلا سر خواهر و مادرش بیاد یا زنش با مرد دیگه ای بره آمین.دو زنی یعنی هوس هیچ معنی منطقی دیگه ای نداره.هر چقدر آدم وضعش خوب باشه بازم نیازی هست.مرد نیاز مالی نداره بره زن بگیره.زن احساس و شخصیت نداره؟؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
زن عزیز اینها قانون هست.احساس را در آن دخالت ندهید.همانطور که خیلی از بانوان محترم با قوانینی چون مهریه ملکه شدند مردان نیز با این قانون می توانند پادشاه شوند.
جالبه همین 3 4 روز پیش یه همچین خبری در مورد افغان ها وجود داشت و چه نظرهایی که ملت همیشه در صحنه ما نمیدادند در باب وحشی گری قوم افغان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آره یادشون رفته!
عجب شانسی داره این مرد که با اعدام این یکی میره سومی را میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
سومی و چهارمی. چون ظاهرا ایشان 2 تا 2تا عادت دارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
والا! از دست جفتشون با هم خلاص شد!
جناب علی یه کامنتم بدون افاضات شما باقی نمونده . مث اینکه تو از منم بیکارتری
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
به هر حال باید به حرفای ناحساب جواب داد دیگه.شما شاید ولی من بیکار نیستم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
البته اون سواد شماست که اینا رو افاضات میدونی
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
بیکارالدوله
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
یک نفر قرصهای علی را بیاورد.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
محمد جان قرص مال شماست که تحمل حرف مخالف ندارید
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
چرا. من تحمل حرف مخالفو دارم علی جان. اتفاقا خودم خیلی در معرض اتهام از جانب خانمها قرار گرفته ام(در همین سایت تابناک).
ولی با احترام عرض میکنم که از نظراتت بوی منطق به مشام نمیرسه. قرصها رو هم برای شوخی گقتم. بدل نگیر.
اصلا بجاش اینو میگم: یکی علی رو از برق بکشه!
:)
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آقا محمد خانمها هر کاریشون بکنی باز طلبکارن.اما با احترام کسانی که فقط دفاع بی مورد میکنن رو قبول ندارم.شما که خودت همش اینجایی.یکی خودتو از برق بکشه :)
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
بسیار خوب. دیگه بحث لوث شد.
این کامنت و در این تاریخ و ساعت آخرین نظری است که من روی این خبر میگذارم. بعد از این ساعت دیگه من نظری نمیدهم. (چون امکان داره محمد دیگه ای هم باشه)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آقای علی، چقدر دلت پره، حتما بد بلاهایی سرت اومده. من با نظرات ضد زنت مخالفم ولی دیدم وقتی یه مرد گیر یه زن بد میوفته چه بلایی سرش میاد. بهرحال خواهرانه بهت می گم، تا قبل از اینکه آثار هر مسئله ای که بوده رو از وجودت پاک نکردی وارد هیچ رابطه ای نشو. چون زنهای سالم افکار ضد زن رو قبول نمی کنن. نا سالم ها هم دوباره آزارت می دن. موفق باشی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
امثال علی بهتره به فکر درمان باشن.اینجوری اوضاع جامعه خیلی بهتر میشه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 14:10 امثال شما هم باید به فکر ساکت شدن باشن.اینطوری بقیه راحتترن
این بخاط اینه که مردم ما تفریح ندارن .عقده ها ی اجتماعی و زندگی هم زیاده بنابراین این ناهنجاریها بوجود میاد
مقصر شوهره هست که دو تا هوو رو کنار هم گذاشته
پاسخ ها
آدم منطقی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
جالبه که اول زن اولی شروع کرده...خب حقم داشته..حقشو خوردن..ولی خداییش عجب مرد بی فکری بوده که دوتا زنشو تو یه خونه نگه داشته..مردهای محترم هوشیار باشید!!!
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
مقصر دسته هَوَنگ بوده که بی موقع شوت شده سمت هوو!
به نظر می رسه جامعه دچار خشونت افسار گسیخته شده و باید توسط کلیه مسئولین و کارشناسان فکری به حال جامعه کرد
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
بله. حق با شماست. خشونت در جامعه بیداد میکند. متأسفانه این معضل چنان فراگیر شده که دیگر اقدامات فرهنگی جوابگو نخواهد بود. همانطور که پیش از این هم عرض کردم، نیاز به وضع قوانین جدید و بسیار سختگیرانه تری برای مبارزه با خشونت و البته دربرگیرنده تمامی سنین (حتی نوجوانان بزهکاری) کاملا احساس میشود. از زمانی که اجرای احکام شرعی همچون قطع ید و اعدام محدود شد، پیش بینی چنین روزی میشد. ولی در حال حاضر مجازاتهای سنگین تر از شرع لازم میباشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
مجازات سنگین هیچوقت نمی تونه جلوی خشم آنی و از دست دادن کنترل رو بگیره. پس همه رو هم اعدام کنی فایده ای بحال قاتل و مقتول بعدی نداره. مهارتهای زندگی از جمله مهارت کنترل خشم و مهارت حل مسئله ست که از کلی از این فجایع جلوگیری کنه.
آرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
با نظر آقا محمد اصلا موافق نیستم، بهترین کار ایجاد کلاس های کنترل خشم و همینطور کلاس های برقراری ارتباط کلامی و منطق از طرف دولت بصورت رایگان هستش،با سختگیر شدن و انجام عکس العمل فیزیکی ما هم همان راه کسانی که بجای صحبت کردن به درگیری فیزیکی میرسند رو ادامه میدیم
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
از بس تو تلویزیون آدم کشی نشون میدن از صبح تا شب!
هر زمان اندک خطائی به ذهنم خطور می کند به ارزش خانواده و جایگاه بسیار بسیار بسیار با ارزش آن فکر می کنم.اینکه چقدر زحمت کشیدیم تا پایه های محکم این زندگی را با فرزند و ارزش اجتماعی خودمان استحکام بخشیم. برای ذره ای لذت بیشتر ،به شرافت انسانی انسان سوگند که ارزش ندارد.بیائید از مسیر ارزش های انسانی فاصله نگیریم.
به خدا مردم دیوونه شدن
هیچ کس به هیچ کس رحم نمیکنه
آدم سر یه کبوتر رو هم نمیتونه اینطوری راحت سر ببره
صد رحمت به این قاتل های حرفه ای
بد زمونه ای شده
الان اگه تو این سایت ها 2 تا دونه خبر خوب بشنوی تعجب داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
اینجا صفحه حوادث است در هیچ جای دنیا خبر خوب را در صفحه حوادث نمی گذارند
«هوويم که در حال خياطي بود، پايش به چرخ خياطي برخورد کرد و روي زمين افتاد. در اين لحظه با کارد گلويش را بريدم و ضربه ديگر را در حلقش فرو کردم پس از آن هم ضربات متعدد ديگري به وي زدم اما چون احتمال مي دادم زنده باشد از آشپزخانه ساطور را برداشتم و با آن ضرباتي بر سروصورت و اعضاي بدنش زدم».
جان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دقت کردین چه راحت بلند شده تا ساطور را برداره و کار را یکسره کنه؟
من که هنوز گیجم، چه راحت!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
پروفشنال کار کرده.
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
کی؟ هوو یا ساطور یا دسته هونگ؟؟
ناشناس
| Australia |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
بنده خدا چه خشم قروخورده ای داشته . خدا اون مرد رو لعنت کنه صدبار
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
10:40 عزیز چه ربطی به اون مرد داره؟اونا که راضی بودن.زشته اینطور نگو
همین جا از سایت وزین تابناک و منتشر کننده نظرات کمال تشکر رو دارم که بر خلاف خیلی سایتهای دیگه به کاربراش احترام میذاره.ممنون
ما که واقعا نمي دونيم شرايط اين خانواده چطور بوده ولي حتما خصومت بين اين افراد بوده که رفتارشون تا اين حد خصمانه بوده و اين نشون ميده که اتفاقا رضايتي نبوده براي اين شرايط زندگي. هم چنين اين خانواده که نابود شدند چه بر سر فرزندانشون مي آيد و قراره که چي از والدينشون يا بگيرند؟ واقعا چند همسري و تعدد زوجات چه در خانواده هايي مثل اين که به نهايت زوال مي رسند و چه در خانواده هايي که با طلاق عاطفي و کينه و دشمني در دل زندگي مي کنند چه بر سر فرزندانشان مي آورند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
قوانینی مثل مریه هم همین چیزی که گفتید را بر سر خانواده می آورد
اینگونه هووها که ادم می کشند باعث میشوند که یک اقای شوهر دار از ترس لو رفتن رابطه دومش با زن یا دختری دیگر اورا بکشد که نکند زن اولش متوجه شود!
دکتر هانیبال و پروفسور مابوزه هم باید جلو این خانوم هووکش لنگ بیندازند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آقای شوهر دار؟
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
اشتباه لپی بود ناشناس. گیر نده وگرنه یهو دیدی از وسط این جماعت عصبانی یه لنگه کفشی دسته هونگی ساطوری چیزی شوت شد طرفت
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آقای شوهر دار عصبانی نشو عسل من! دسته
هونگ هم بگذار زیر سرت تا بالشهایت نو بمونه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ای علی 21:07 چرا اسنت علیه؟من علی اصلی هستن!!!:)
پوآرو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
مثل سوهان حاج حسین شده اینجا! همه می گن علی اصلی من هستم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
من هم فکر کنم علی 23:10 اصلیه. آخه از بس نطر داده زبونش گرفته و بجای میم میگه نون !!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
12:44 شما از شیوایی کلام بنده بفهمید کدامم.اگر دوست نداشتید من اونی هستم که حرص افراد خودخواه رو در میاره:)
زن پر رو و وقیح تو آمده بودی سر ان زن ید بخت بعد از بودن او ناراضی بودی برو در جهنم خوش بگذرون
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
این زن قربانی شرایط فرهنگی جامعه هست.
با اين نظر موافقم ايراني بافرهنگ تك همسره مثل خروس يا گاو زندگي نمي كنه
اما خداييش از ما خانوما بترسيد مردايي كه دلتون چند همسر ميخواد ممكنه خودتون اينجوري كشته بشيد
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
اون دیگه به خودمون مربوطه.اگه بینشون عدالت برقرار کنیم از این اتفاقا نمیفته.شما فکری به حال رفتار زنها بکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
این علی آقا که همه چی بهش مربوطه و عادله یک روز چوب زبون درازشو میخوره:)))))))
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 14:06 شما زبونتو کوتاه نگه دار به بقیه کار نداشته باش.عدالت بین همسران که کار پسندیده ایه
بهاره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
علی آقا اگه عدالت برقرار بشه از کشتن صرف نظر می کنیم وعذابتون می دیم.مثل زن عموی من وهووش که دوتایی پدر شوهر رو(عموی من ) درآوردن .حقشه !!!.هرچی کار میکنه بدهکاره .خواست پررویی کنه کار نکنه حالشو گرفتن الان مجبور مثل تراکتور از صبح تاشب کار کنه...بعدش هم میاد غرولند زنها رو گوش میکنه از شما هم خیلی زرنگتر بود ولی بدجور تو تله افتاد
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
بهاره خانم عموتون متاسفانه زرنگ نبوده غصه ما رو نخور ما طوری عدالت برقرار می کنیم که هر دو همسرمون راضی باشن و احتیاج به کار زیاد نداشته باشیم.وضع مالیمون که بد نیست.
علی ومحمد
| Germany |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
بهاره خانم بالاخره به تنوع تجدیدفراش می ارزه!
احمدی
| Germany |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
لیلا خانم که گفتی ایرانی مثل گاویاخروس زندی نمی کنه!
بله درست است امانه ازمنظرشما که تک همسری راملاک می دانیدولابدهمسرقانونی وشرعی دوم راملاک گاوی وخروسی مردها!
خانم محترم!
اولا:شرایط افراد مختلف است همه راباشرایط خودتان نسنجید که همسردارید پس تکلیف بیوه ها چی میشه آنهاحق ودل ونیازندارند؟ خدا برایشان حق قرارداده شمامانعید؟این خود خواهی نیست؟
ثانیا:بنظرشمامردانی که بازنان اجنبیه بدون شرع وثبت قانونی میگرده وظاهر رو حفظ میکنه وزنشان راگول میزنند آدم کامل وپاکیند؟ولی اون افرادمتشرع که بجهات مختلف مثل بیماری یارضایت زنشان یاسرپرستی یتیم وزن بیوه همسردوم قانونی وشرعی اختیارمی کنند خروس یاگاوند؟بله؟
روی
| Australia |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
جناب احمدی
همونطور که زن بیوه هست مرد بیوه هم هست . بعلاوه اینکه هیچ اشکالی نداره پسر با خانم بیوه یا مطلق و همینطور دختر با مرد مطلقه یا بیوه ازدواج کنه. ولی همزمان با دو نفر بودن چه زن و چه مرد حیوانی هست چه با اسم ازدواج و چه معشوق و معشوقه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
10:50 چیزیه که قانونیه و حق مرد حیوانی نیست.حیوانی اونه که طرف با 10 نفر رابطه مخفی داره اسمشو گذاشته آزادی.
روی
| Australia |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
12:12 خوب منم که همینو گفتم!!
اينها همش دروغه و براي تشويش اذهان عمومي و اقدام عليه امنيت مليه
اين جنايات به هيچ وجه در ايران اتفاق نميوفته و فقط براي امريكا و انگليس و فرانسه هستش تو ايران حداكثر خشونت دادزدن با صداي بلنده
ايران و از اين حرفا استغفرا...
تابي جون برو تا دير نشده توبه كن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
افغانی ها رو یادت رفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
ايراني بصصصصيرت داره!!!
در کل خانمها حسودند و خودشون با خودشون هم ندارند تو محیط های مختلف کار کردم همیشه خانمها با هم نداشتند و از هم بدشون میومد و کاری به هوو بودن نداره
پاسخ ها
ریما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
من با نظر شما کاملا موافقم...چون یه زنم..!!!تو محیطهای کاری که حسادت غوغا میکنه..
ازاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
اخه مردها اصلا زیر اب هم رو که نمی زنند!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آزاد جان مردا اگه زیرآب هم بزنن تحت تاثیر وسوسه های شماست
بی تا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
اتفقا مردا تو محیط کار بیشتر حسودن و زیر آب می زنن. تو محیط کار تجربشو داشتم. چشم ندارند موفقیت زنها رو ببینن.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
بیتا خانم خود زنها هم میدونن چون حسادت در ذات زنانه.بپذیرید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
باریکلا گل گفتی همه میدونن
روی
| Australia |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
حسادت در همه هست. در مردها و زن ها. این چیزیه که به راحتی دیده میشه . برای نمونه یک آقا رو با باجناقش مقایسه کن ببین چه میکنه تا برسه به هوو.
در ضمن لطفا با کلمات بازی نکنید با گفتن غرور و ... جنس همه این احساس ها یکی هست.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
10:58 نمیدونم چرا میخواین صفات ویژه زنها رو به مردها هم نسبت بدین.حسادت مخصوص زنهاست
در ارتباط با این موضوع دو مشکل وجود دارد 1-هوو را نباید با همسر در یک ساختمان اسکان داد2-هوو نباید از زن اول هاون بگیرد . اگر این موارد رعایت شود چنین مشکلاتی بوجود نمی آید.
تابناک غلط نکنم اخیرا یکی از خبرنگارهات داره پایان نامه در مورد خیانت زوجین می نویسه. راحت هم از طریق کامنت ها نظرات میدانی جمع میکنه. لااقل اکیپ کامنت گذار رو برای جلسه دفاع دعوت کنید. قول میدیم گل و شیرینی هم بیاریم.
جامعه ای که صدا و سیما
آموزش پرورش
و من و شما داریم تربیتش میکنیم و به پیش می بریم
کسانی که میگن مرد نباید بیش از یک زن بگیره به نظرم ربطی نداره.ممکنه اون خانم به جای هوو به در منزل همسایه میرفت و او را می کشت.نهایتا می شود منزلهای مجزا برای هووها گرفت
پاسخ ها
افسانه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
قربونم بری با این نظرت
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
افسانه خانم نظرات ایشان کاملا معقول است آیا دلیلی بر رد آن دارید؟
همان ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
دوست عزیز ناشناس
قتل فی نفسه انگیزه می خواهد. البته افرادی هم هستند که به دلیل اختلالات روانی اقدام به قتل می کنند ولی ظاهرا این خانم فردی عادی بوده و اختلال روانی مشهودی نداشته وگرنه قاتل سریالی می شد! بنابراین وقتی زنی اقدام به قتل هوویش کند قطعا انگیزه حسادت یا سرخوردگی یا انتقام یا ... داشته. قاعدتا این انگیزه ها شامل همسایه نمی شود!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
همان ناشناس عزیز درسته اما قرار نیست همه دو زنه ها این مسائل رو داشته باشن.
فقط اعدام
وقتی پسران آدم ( هابیل وقابیل ) از کشتن همدیگه دریغ نمیکنند خب دیگران هم به باباهاشون میرند دیگه
تابناک چند وقته هرچی روی+یا-ها میزنم تعییری نمیکنه خیلی...هستی
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
با فیلتر شکن نمیتونی مثبت منفی بدی البته برا من که اینطوریه
حتماً توی خونه شون ماهواره داشتن چون توی ماهواره طرز کشتن هوو ، جاری ، مادرشوهر و غیره ... آموزش داده میشه واقعاً قبل از پیدایش ماهواره گرگ و میش هم با هم رفیق بودن چه برسه به هوو ها .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
نه شبکه یک نگاه میکرده حتما
ناشناس
| Australia |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
:)))
آقا ما دیگه از خدمتتون مرخص میشیم ،دورهم خوش گذشت .
دوستان بی زحمت پرچمو بالا نگه دارین (؛
پاسخ ها
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
کجا حالا؟ باش یه چایی دیگه در خدمت باشیم.
بيادنظرات قتل همسرتوسطشوهرافغاني افتادم كه چه نظراتي كه درموردسنگدلي افاغنه گفته نشداين خانوم كه ايراني بوده بباتعصباتوبزاريم كنارهورولولوكردنوبزاريم كنارتوتربيت خانوادهها ميگم هووميتونه دوست هم باشه ديدگه روبايدعوض كرد
شاید همه چی از پرتاپ دسته هاون شروع شد شاید هم اعتراض بیجا به باز بودن اب....
ولی چرا خشم و عصبانیت را کنترل نکرد مگر نه اینکه بر هر مسلمانی واجب است که خشمش را کنترل کند
خلاصه بگویم /لقمه حرام بهتر از این نم شود. التماس دعا محض رضای خدا ثبت کنید.
جد من در طول زندگی اش 9 زن عقد دايم ( حداکثر 4 زن همزمان) و تعداد بيشماری زن صيغه ای داشته _ در همدان محله ای است به نام محله حاجی که حاج محمد رضا - جد من در آنجا چند منزل بزرگ داشته و هر زن در منرلی ساکن بوده .يکی از مسجد های وقفی او در آن محل است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
احتمالا اسم جدت در کتاب رکورد گینس ثبت نشده؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
الان افتخارم میکنی به این موضوع؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
خوشحالی حالا؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
رحمت بر اون جدت... کارش درست بوده... ثواب هم کرده این بنده خداها رو ساپورت میکرده و نان و سرپناه براشون فراهم کرده... خدا خیرش بده... دوستان روشنفکر فمینیست مسائل دیگه ای هم بجز شهوت و غرور در زندگی انسان مهم هستند... شاید اگه هر کدوم از شما در شرایط هر کدوم از زنهای ایشون بودید با جان و دل قبول میکردید...
بابا با هم در کنار هم زندگی می کردین با همدیگر رفت و آمد می کردین سنگ صبور هم می شدید چه اشکالی داشت این وسط مرد به زحمت می افتاد و باید هر روز جایش رو عوض می کرد شما چرا به جان هم افتادین در کل زنها حسود هم هستند مگه نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دریغ از مغز مگس!
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
اونجوری هزینه خرید ساطور و هونگ بالا میرفت
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
این جناب شوهر بدم نمیگه ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
چشم شوعر جون.
این هوو هم اعدام میشه و خوش به حاله مرد دو زنه میشه چرا که با فراغ بال میره و زن سوم را با دید بهتر و فکری کامل و بادرایت انتخاب نموده و زندگی جدیدی را شروع می کند ، خوبه دیگه قانون که همینجوری از مردا حمایت میکنه و عملا زنان هیچ حق و حقوقی ندارند چون مهریه را که باید بدوند تازه مردا میرن درخواست اعسار میدن و کلا یعنی هیچی و نفقه هم که اقا نداره بده پس المفلس فی امان الله، پس این اقا بی هیچ دردسری از شر هر دو زن خلاص شده و در پی گرفتن زن سوم خوش و خرم به زندگی ادامه میدهد البته بی انکه گناهی متوجه او شده باشد بنظر من مرده شریک قتل بوده چون با نگهداشتن دو زن کنار یکدیگر و برانگیختن احساس و تحریک زنان خود موجب چنین قتلی شده اما افرین آقا شیطان باید بیاید پیش تو درس پس بدهد تو قاتل بی گناهی هستی که هیچ ردی از خودت بر جای نگذاشتی اما خدا بهتر تو را میشناسد که اول بار با کشتن عواطف زن اول و پامال کردن و تحقیر کردن زن او را خاموش و بیصدا کشتی و بعد تیر خلاص را با کنار هم نگاهداشتن انان کنار هم زدی احسنت قاتل خاموش
پاسخ ها
pesare afghan
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
ایشون احتمالا مجددا دو همسر اختیار میکنه و با تجربیاتی که به دست اورده در این مرحله زندگیش رو بهتر مدریت میکنهکه دیگه از این اتفاقا رخ نده
ناشناس
| Australia |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
و خدا لعنتش کند . و میکند مطمئنا بچه های این زن ها در آینده ای نه چندان دور انتقام خون مادرانشان را از این نامرد خواهند گرفت.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
11:05 عزیز از کجا میدانی که این افراد از این مرد ناراضی بودن؟دعای بد نکن که دامن خودت رو میگیره
امیر المومنین فرمودند طبق اقتضای زمان حرکت کنید. حس حسادت زنان که همیشه بوده بالاخص این زمانه دو یا چند همسری را نمی پذیرد. الان بانوان در این زمانه بعضا از بعضی مردان مردانه تر تلاش و زندگانی می کنند. اجرای عدالت هم که تقریبا محال است . چه اصراری است بر این همه آزار و دل شکستن و ستم و ... عزیزان این دنیای دو روزه ارزش این همه خرابی را دارد؟!
هم اکنون هیچ ۲ زن عاقل و بالغی هر چند هم تحت فشار مالی و.. باشند ، قلبا راضی به زندگی با یک مرد نیستند. این نارضایتی در برابر نهایت تلاش یک مرد برای عدالت
به جایی نمی رسد.
پاسخ ها
رابینسون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
کی میگه دو تا زن راضی به زندگی با یک مرد نمیشند؟؟ الان برو توی قبایل آفریقایی ببین اگه شوهر یک زن داشته باشه سرشکستگی زن است. خود زن میره برای شوهرش چندتا دیگه میگیره. خانمها یه کم از آفریقایی ها یاد بگیرید
ناشناس
| Australia |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
رابینسون خیلی خوشت میاد برو از آفریقا زن بگیر.نه یکی که چندتا.خلایق هرچه لایق
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
13:38 آدم از آفریقا زن بگیره بهتره تا دختران پرتوقع ایرانی.بلا نسبت 10 درصدشون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
حضرت علی چند تا زن داشت؟
ناشناس
| Australia |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
حس عزت نفس زنان...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
خانمها زن باشند ...زن باشندااا... مثل زنهای قدیم... خوش اخلاق و زرنگ و فداکار و پاسوز و همدم و تابع (مثل خیلی از مردهای الان) ... اونوقت ببنید آمار این طلاقها و 2 زنی ها و... چقدر میاد پایین... البته قبول دارم آخرالزمانه و همه چی برعکس شده.از جمله جای زن و مرد!!!
به این علی آقا سخت نگیرید. حتما در وضعیت آشفته ای قرار دارد.
طفلکی!!
آخی!!! بیچاره علی !!!
همه برایش دعا کنیم....
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
دوست عزیز چرا حرص و ناراحتی؟اگه من نباشم که جواب زنها رو بدم کی می خواد جواب بده؟من خواستم بیش از یک زن داشتنه باشم حرمه؟:)
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
راستی خودمم بهت مثبت دادم برام دعا کنید که بتونم دو همسر مهربون داشته باشم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
فقط علی آقا رو عشقه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
دوست عزیز اگه از نظرات من ناراحت شدید سعه صدر خود را افزایش دهید.من از حقوق قانونی حرف زدم.
برای خود دعا کنید:))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
انشالله این حق قانونی به زودی نصیب مادر ایشان خواهر ایشان و دخترشون میشه
این دیگه کارش از دعا گذشته بیچاره بهش خیلی سخت گدشته
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
16:26 عزیز این حق ماست.اگر دعایتان گیر است انشااله نصیب شوهرتان نیز میشود
یه آدم عاقل دو تا که سهله چهار تا می گیره ولی به هیچ عنوان نمیذاره این 4 تا از وجود هم با خبر بشن که هیچ، حتی مهر و محبتشو به همشون بیشتر می کنه که مبادا بهش شک کنن..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
خوبه میگی آدم عاقل!!! مگه پیدا هم میشه؟؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
آره جون خودت با خبر نميشن !توهم زدي
شیرزن
| Australia |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
پس برای همینه که میگن:مرد خوب وجود نداره بلکه مرد خوب اونیه که هنوز لو نرفته.
ناشناس
| Italy |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
آدم عاقل و دانا بیش از یک زن نمیگیره تو عجب نادانی هستی با این نظر دادنت
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
شیر زن عزیز نه که زنهای خوب فراوانن.چرا چشم دیدن حقوق مردان رو نداری؟
من یک زنم و به خاطر مفتضیات زمان با چند همسری مخالف، اما بخدا چیزی که این روزها بدتر از چند همسری توی جامعه رواج داره داشتن دوس دختر و یا دوس پسر در کنار همسر شرعیه.من موندم چزا این افرادی که اینقدر به این قانون شرع میتازن حرفی در این مورد نمیزنن؟لااقل در چند همسری و عقد شرعی حقوقی برای زن دوم هسٍ، اما در رابطه های دوستی چی؟
در هر حال آقایون محترم اگر رعایت عدالت رو نکنید این کار شرعی نیس و کیه که واقعا بتونه اون دنبا چشم در چشم علی (ع) بگه من عدالت رو رعایت کردم؟؟؟آیا جز آدمهای خیلی متقی توان رعایت عدالت حقیقی رو دارند؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
احسنت بر شما چرا بعضی زنان با این قانون مخالفند اما بر این دوستیهای نا مشروع نمی تازند؟
ناشناس
| Australia |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
اونم بده
مرده چه حالی میکنه
حالا میره زن سومش رو هم میگیره ...
من 4 همسر هم سن و سال دارم و تا حالا مشکلی برام پیش نیومده.رفتارم با اونا مثل 4رفتار با قلوها س
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
تازه از خواب پریدی نه
بیدارشو الان بیداری
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
بسیار خوب است همه با یک چشم نگاه شوند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
هر چی زدی جنسش اعلا بوده حسابی توهم زدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
دمت گرم... کارت درسته... خیر دنیا و آخرت رودیدی... البته اگه عدالت رو بینشون رعایت کنی و درست و حسابی هم به زندگیشون برسی
تازه زیاد ازش متنفر نبود این شد اگه یه کم متنفر بود چیکار میکرد....
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
رندش میکرد
ما در خوزستان هموطنانی داریم که سه چهار زن دارند سر یک سفره هم غذا می خورند و جرات بلند حرف زدن با هم را حتی ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
جناب علی شما برو 10 تا بگیر
طرف داشت از گرسنگی میمرد پیاز میخورد اشتهاش باز شه فکر کنم شما از بس در آرزوی داشتن یک زن بودی که دچار توهم شدی
انشاالله سعادت داشتن هوو نصیب مادر و خواهر و دخترانتون بشه
همان ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
فرهنگ جوامع مختلف است دوست عزیز.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
16:24 عزیز البته این علی من یعنی علی معروف نیستما ولی لابد ایشان توانای دارد.در ضمن از این آرزوها اگر خوب است برای شوهر خود بکنید.:)
روی
| Australia |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
بله آمار بالای خودسوزی زنان هم مربوط به این استان هست
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
16:24 هر کس توانایی دارد انجام دهد.اگر خوب است نصیب همسر شماهم بشود
مدیریت محترم سایت تابناک
با سلام و تشکر از بقیه اخباری که منتشر می نمائید
لطفا از اینگونه اخبار که مخصوص صفحه حوادث روزنامه های کم طرفدار است و به منظور کسب بازدیدکننده بیشتر منتشر می شوند استفاده ننموده و شان و کلاس یک سایت خبری حرفه ای و سیاسی را حفظ کنید. در غیر این صورت من یکی دیگر بازدیدکننده سایت خوبتان نخواهم بود.
حالا فکرشو بکنید در صورتیکه این زن جلاد و وقیح محکوم به اعدام شود ...بابت دیه باید خانوادهاش نصف ان را بپردازند تا این شیطان اعدام شود...اینه قوانین شرع ما که اجازه چند همسری نیز ناشی از آن است ....... لعنت بر مردهای هرزه دل که به بهانه آزادی شرعی بنیان خانواده را با ظلم وخودخواهی ریشه کن میکنند....تابناک عزیز امیدوارم مثل همیشه شجاعانه عمل کنی...
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
همونطور که خانمها حقوقی دارن مردان نیز حقوقی دارن که چند همسری نمونه آن است
همان ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
الهه جان
قاتل و مقتول هر دو زن هستند. برای قصاص پرداخت نصف دیه لازم نیست. اگر مقتول زن و قاتل مرد بود برای قصاص باید نصف دیه پرداخت می شد. ضمن اینکه ظاهرا قانون دیه تغییر کرده و دیه برابر شده.
ناشناس
| Australia |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
کاش دوتایی همدست میشدن و مرده رو میکشتن الان همه خوشحال بودن.
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
همان ناشناس گرامی ...از تذکر بجای شما قدر دانی میکنم ...از بس اعصابم درگیر شد که اعدام مرد خانواده در آرزویم موج میزد و موجب بی دقتی گردید ...من نیز یکی از قربانیان این قانون شرعی هستم..پدر فرزندانم پس از 18 سال زندگی ...صیغه کرد و الحمدوللاه من جدا شدم وگرنه سرنوشتی شبیه این خانوم اول پیدا میکردم...لعنت بر مردانیکه از قوانین شرعی سواستفاده میکنند و زنانی که خیمه بر زندگی دیگری میزنند ...تابناک عزیز ممنون
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
11:14 عزیز اشتباه میکنی مردستیزانی چون شما خوشحال میشوند البته باید هم حرص بخورید که یه مرد قاطع رو میبینید
همان ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
الهه جان
صبر زن بر ناملایمات زندگی با مردش، اجر کثیری دارد.اگر خانمی به دلیل اجرای نادرست برخی حقوق که به آقایان داده شده مورد ظلم واقع شود در حدیث است که خداوند خودش در قیامت وکیل زن خواهد بود. برای همین در اسلام به مردتاکید فراوان به حسن معاشرت با همسرش شده است.
باید قوانین تک همسری را در ایران اجرا کرد .
مرد مقصر این ماجرا بده و باید به دلیل خیانت به همسر اول محاکمه شود.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
دلیلتان چیه؟اینها که میگن راضی بودن.عجب خانمهای پر توقعی
والا اینجا نصف بیشتر نظرات مال علی هستش خسته نباشی ..
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
سلامت باشی.نظرات من فقط پاسخ هست
من همیشه فکر میکردم هر چی زمان میگذره مردان جامعه من روشنفکر تر میشن و به حقوق پایمال شده زن ایرانی اهمیت میدم ولی جدا از این خبر جالبتر کامنت های درج شده است که نشون میده نسل جدید مردای ما چطور فکر میکنن احساس میکنم پدربزرگانمون بیشتر به زن و خانواده اهمیت میدادن
جالب این حرفها رو کسایی میزنن که شاید سالی یک رکعت نماز هم نمیخونن ولی همه دین شناس و مفسر قرآن هستند میدونید چرا خدا شرط عدالت رو قرار داد چون هیچ کس نمیتونه رعایت کنه چون قلب آدمیزاد خواه ناخواه به یک سمت بیشتر کشش داره کاش مردان ما درک میکردن که همینطور که خودشون نسبت به زنانشون غیرت و تعصب دارن زنان هم از همین حس برخوردارند و حاضر نیستن مرد زندگیشون رو با زنی دیگه تقسیم کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
زن ایرانی توجیه نکنید خواهشا.آیا شما از کسانی که این موضوع رو حلال دانستند بیشتر میدانید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
ناشناس : به شرط عدالت ، این قدر به عدالت خودتون مطمئن هستید ؟ ! :)
همان ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
زن ایرانی عزیز
در اینکه پدربزرگهای ما رفتار مناسب تری با همسرشان داشتند شک نیست. اما این را هم در نظر بگیر که مادربزرگهای ما هم به اصطلاح زن خانه بودند. آن موقع هم چند همسری ناپسند بود و اگر کسی این کار را میکرد انگشت نمای فامیل می شد. متاسفانه امروز دختران از رفتار و تربیت مادربزرگهایشان فاصله گرفته اند و مردان هم از مردانگی پدربزرگهایشان.
راستی، در مورد بخش آخر صحبتت، مردان غیرت دارند و زنان حسادت. اگر دقت کنی این دو برای یک زندگی نرمال و بی حاشیه کاملا لازم و ملزوم هستند.
ناشناس
| Australia |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
غیرت و حسادت یکی هستند.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
11:16 عزیز یکی نیستند این حرف فنمنیستهاست برا تضعیف بنیان خانواده.
ناشناس
| Australia |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
1200: این حرف علمای علم روانشناسیه. در زبان انگلیسی برای این حس چه در زن و چه در مرد یک کلمه به کار میرود.
زن ناقص العقله ،اینوهمه میدونن
لازم نیست زن همه چیزو بدونه
فقط بدونه دوسش داری بسه حالا کس دیگه روهم دوستدارین به خودش بگین به این نگین - همه راضی از شوهر زرنگ
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
به ایشون میگن مرد عادل
احمدی
| Germany |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
علی آقازن ستیزی نکن!اسلام برای زن حرمت وارزش وجایگاه بالائی برخورداراست.همان مولائی که شما نامش رایدک می کشی به حسن جان فرزند عزیزش وصیت فرمود:
"وَلاَ تُمَلِّکِ الْمَرْأَةَ مِنْ أَمْرِهَا مَاجَاوَزَ نَفْسَهَا،فَإِنَّ الْمَرْأَةَ رَیْحَانَةٌ،لَیْسَتْ بِقَهْرَمَانَة.(نامه31)
یعنی:به زن بیش از کارهاى خودوتوانش وامگذار، زیرا اوهمچون شاخه گل است نه قهرمان و مسلط برامور(وکلفت).
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
احمدی جان با سپاس.ما هم همینو میگیم.منتها زنها برای اثبات خودشان میخواهند کارهای مردانه کنند که نمی توانند و کار خرابتر می شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
راست میگی اگر زنان ناقص العقل نبودن مردهایی مث شما و علی آقا رو متولد نمیکردند بلکه در نطفه خفه تان میکردن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
16:28 صبر و بردباری ویژگی خوبی است.شما فقط خواننده نظرات باشید تا ما به شما نقص عقل را ثابت کنیم.
همان ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
آقایان محترم
شما در داشتن نظر خود آزاد هستید. ولی یک نکته را هم لحاظ کنید: توهین مستقیم به همه زنان در واقع شامل مادر بزرگوار خودتان و بقیه می شود. فکر نمیکنم هیچ کدام از شما راضی به این کار باشید.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
همان ناشناس عزیز توهین به مردان شامل پدر و برادران نمیشود؟شما چقدر بی انصاف هستید که توهین های زنان را نمیبینید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
نمیدونم اگر زنان اینقدر بد و ناقص العقل هستند چرا همه مردا دنبال اینن 4 تا 4 تا بگیرن!!!!!!!!!!!
ما که یه دونه شوهر هم زیادمون هست نمیشه تحملش کرد
پس این نشون میده زنان خیلی خوبند که دعوا سر چندتا داشتنشونه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
10:31 عزیز شما عاقلید که میدانید این حق مردانه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
10:31 اگه خوبید پس بذارید چندتا از شما داشته باشیم:)
همان ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
علی عزیز
اگر به آقایان توهین شده ایشان حق دارند از شخصیت خود دفاع کنند و تذکر مؤدبانه و منطقی دهند و از نظردهنده بخواهند آداب معاشرت را رعایت کند. صحبت من نافی حق آقایان نبود قربان
حالا وقت اعدام که بشه این گروه های مخالف اعدام شروع میکنن به نمک ریختن
جان؟ کوجا چلو کباب خیرات می کنند به منم بگویید بیام! امان از دست این زنها
بنده به نمايندگي از طرف همه كاربران از علي اقا و محمد اقا كه با نظرات خود تلخي اين خبر را به كاممان شيرين كردند كمال تشكر را دارم .
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
اگر شما خوشحالید که بسیار خوب است.اما در نظرات بنده نکات حقوقی نیز هست که بانوان عزیز باید بپذیرند
بهی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
علی قربون مخت بشم من
همان ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
سارینا جان
دانستن نظر مخالف موجب ارتقای شناخت و محک خوردن منطق ات است. نعمتی است که بدون تجربه تلخ بدست می آید.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
بهی جان قربون مخ کسی شدن نعمتی نیست که به سادگی به دست بیاد پس بشو
فاطمه
| Australia |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
باید بپذیرن :)))
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
بله فاطمه خانم و گرنه هی غصه میخورن:))
بعضی حرفا رو که میخونم یاد این مستندهای حیات وحش صدا وسیما میوفتم که یه گله یه نر داره با چندین ماده
واقعا مرد بودن یعنی فقط غریزه و هوس عقل و شعور و احساسات پاک انسانی و عقلانی توش جایی نداره
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
آیا در مورد زنان هم چنین گستاخانه حرف میزنی؟ایشان خودشان به صیغه شدن راضی بودن.در ضمن مرد چون مسئول خانواده هست چنین حقوقی براش در نظر گرفتند
از بس تو تلویزیون آدم کشی نشون میدن از صبح تا شب! جاش موسیقی و هنر پخش کنن تا مردم آرامش اعصاب بگیرن یه کم.
اولاً هر غلطي را كه مردان در ارتباط با گرفتن زن دوم مرتكب مي شوند آتشش را زنها روشن كرده اند ! پس اين بنده خدا گناهي نداشته است ! ثالثاً با توجه به اينكه بيشتر مردان زن دوم را پنهان ميكنند و اين آقا خيلي راحت خانه خوبي را هم در يك طبقه مجزا براي همسر دوم تهيه نموده بود پس عدالت را هم اجرا كرده است ! رابعاً چون با همه امكانات اين اين دو زن بوده اند كه كانون گرم خانواده را به آشوب كشيده اند پس مقصرند النهايت زن دوم كه به قبل رسيد ،‌ زن اول هم كه احتمالاً يا قصاص مي شود يا به حبس دراز مدت محكوم مي شود كه در اينصورت اين شوهر بنده خدا ميماند و چند بچه قد و نيم قد بهترين كار اينست كه سومين ازدواجش را با چشمان باز انجام دهد و فردي مناسب را انتخاب نمايد تا بقيه عمر را به خوبي و خوشي به سلامت به پايان ببرد إن شاءالله
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
سقط شود انشاالله
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
11:19 حقوقی که داشته نباید باعث سقط شدنش بشه
روی
| Australia |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
علی حق با شماست مشکل از حقوق است. حرف خوبی زدی
از مزایای چند همسری...
دوستان اگر ناراحت شدید به بزرگواری خود ببخشید.قصد ناراحت کردن شما رو نداشتم.فقط شوخی بود.
پاسخ ها
شاینا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
نمی شود شما را مقصر دانست علی آقا. واقعیت این است که مردانی مثل شما هم از بطن یک زن به دنیا می آیند و زیر دست یک زن تربیت می شوند. وقتی پای شوهر به میان می آید ما زنها شمشیر را از رو می بندیم. اما وقتی پای تربیت پسرمان به میان می آید همه کارهایی که برای شوهر عیب است برای پسر مامان خوب است و باید حالش را ببرد. باید اعتراف کنم که این تفکرات را کسی جز خود زنها در مردهایی مثل شما پرورش نمی دهند. وقتی انگشت اتهام به سمت کسی می گیری سه تایش به طرف خودت است.
اینم آخر وعاقبت چندهمسری وقتی صیغه کردن مثل آب خوردنه برای مردا وپذیرفتن خانما بیش ازین انتظار نداشته باشین
سلام اولا من خودم دو تا زن دارم هر يكي در شهر جداً هستن تا إنجا كه شده از نظر اقتصا دي عدالت داشته ام ولي اعتراف ميكنم از لحاظ احساسي ظالم هستم اولي حس دافعه داره بدليل ظلم كه بش شده دومي حس جاذبه داره بدليل اينكه حامي وتكيه گاهي داره
پاسخ ها
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
باز خوبه به ظلم ات معترفی حاجی
فقط اعدام
پاسخ ها
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
اعدام با دسته هونگ
ناشناس
| Australia |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
فقط اعدام شوهره اونم با دسته هونگ
بنده خدا فقط گشتش نخوردش که
خوش به حال شوهره ، حالا که از شر هر دو راحت شده می تونه زن سوم بگیره
دوستانی که از حرفهای من ناراحت شدن باید توضیحاتی بدم.اولا اینکه می گم چند همسری برای مردان فقط جنبه تئوریش مد نظرم بود نه عملی.منظورم اینه که اگر زنان ( البته نه همه) حتی آنها که شاغلند حق دارند مهریه بگیرند و اموال شوهر را تصاحب کنند مردان هم می توانند از حقوقی که دارند استفاده کنند.وگرنه من همیشه گفتم که زنان خوب ایرانی در همه دنیا تک هستند و گاهی به پای شوهرشان بیش از آنچه که لایقشان است می ایستند.واقعیتش معتقدم که زن و مرد خوب برای هم کافی هستند و احتیاج به نفر سومی نیست.خانمهای عزیز اگر یک درصد از من ناراحت شدید به بزرگواریتان ببخشید.تابناک عزیز اینو حتما منشر کن خسته شدم انقدر نوشتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
برو پی کارت بابا. فکر کردی کسی به تو اهمیت میده؟ 100تا نظرگذاشتی که چی؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
11:40 عزیز همین که تعدادشو شمردی معلومه اهمیت دادی امیدوارم مفید بوده باشه و ازش استفاده کنید
کاش گاهی بدون نگاه جنسیتی به مسائل نگاه می کردید. این بحثا خیلی مفصله و خیلی تخصصی مشکل همینه که همه فکر می کنن همه چیو میدونن و در مورد پیچیده ترین مسائل میشه تو چند خط بخوبی همه چیو گفت. خدا رو شکر که من مثل بع
پاسخ ها
روی
| Australia |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
عالی
تابناک من هیچ سایتی رو اندازه تو دوست ندارم.
اگر کسی که این جنابت را کرده بود افغانی بود، اینجا پر می شد از اظهارات نژادپرستانه.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
حالا شما دیگه جو نده!
تابناک چون کامنت فرهنگ افغانیمو نذاشتی باش تا با هاونگ بیام برات
:(
فقططط اعداااام
چقدر سنگ دل و بی رحم و پر از نفرت بوده
مشکل بیکاری جوان ها است که این مرد تونسته دو تا زن بگیره که اخرش این بشه اما جوانان در خیال رویای کار و زن هستند
در جواب کسانی که دم از شرع و امامان می زنند باید بگویم که اگر دقت کنید هیچ یک از امامان و پیامبر در زمان همسر اول به چند همسری روی نیاوردند بلکه همه بعد از فوت همسر اول بوده پس لطف کنید استفاده ابزاری از روایات نکنید
این خانم قاتل است و ذاتش اینه. اگر هووش نبود مطمئن باشید یا مادرو پدرشو می کشت. یا بچه خودشو وگر نه انسان اینقدر بی رحم نمی شه
همه مطالب راخواندم می خواهم ازنظر خانمها نتیجه گیری کنم:
1-اگرمردهایک زن داشته باشندهمیشه متهم به نپرداختن مهریه ومحکوم به ترک نفقه اند(ولوسالیان سال به زن خدمت کنند)
2-اگرمردهادوزن بگیرندهمیشه متهم به بی عدالتی ومکوم به خیانت اند
هیچکدام اینهانیازبه اثبات نداردومیدان دفاع هم برای مردوجودندارد
پس همون بهترکه هرکس براساس عقل ووجدان ورعایت حدودوتوان خودش زندگی کنه چه یک زنه باشه یادوزنه یا... وبه توقعات زن نگاه نکنه که تمامی ندراه!
تابناک... یعنی هرکس یه " آخ " هم گفته منتشرش کردی و مال ما رو نهههه ... خنده داره
خاک بر سر مردهای دله و چند زنه
آخرش همین میشه.... زنها رو میاندازن به جون هم ..اینده بچه ها رو نابود میکنن ..فقط بخاطر عیش و نوش خودشون
آقاین محترم. اغلب نظراتتون رو خوندم. ممنون میشم اگه به چند نکته توجه بفرمایید:
1. شرط چندهمسر داشتن، توانایی رعایت عدالته و اینو همه می دونید.
2. رعایت عدالت یعنی اگر از اون زنها پرسیدن که شما احساس می کنید عدالت در مورد شما رعایت شده یا نه، بگن بله، شده. نه این که به مرد بگن شما عدالت رو رعایت می کنی؟ اونهم بگه بله. (نشه مثل بعضی ها در دولتهای قبل که خودشون معتقد بودن عدالت محور هستن اما ما ملت هی اینور و اونور دنبال عدالت ادعایی می گشتیم و نمی یافتیم)
3. خیلی هاتون گفتید زنان ایرانی تحمل هوو رو ندارن و ظرفیتشو ندارن و این حرفها
4. نتیجه می گیریم که مرد ایرانی اگر هم بخواد نمی تونه عدالت رو بین زنهاش اجرا کنه چون خودش حداکثر پنجاه درصد ماجراست پس بهتره یا در فکر چند همسری نباشه و با یک همسرش به خوبی روزگار بگذرونه، یا اگر واقعا با همسرش مشکل داره، حق او رو از زندگی مشترک بپردازه و طلاقش بده و بعد بره با یک زن دیگه ازدواج کنه (نه این که انقدر اذیتش کنه که بگه مهرم حلال جونم آزاد، چون چنین مردانی در قرآن به شدت نکوهش شده اند) و یا این که اصلا از اول زن ایرانی نگیره. از اقوام و ملیت هایی زن بگیره که به چند همسری عادت دارند و مشکلی با این مسأله ندارند.
بیچاره بچه های این دو زن که با نفرت غیر قابل تصوری از همدیگه و البته پدر هوس باز و بی عقلشون بزرگ میشن.
بذار براتون روشن کنم آقایون محترم زن ها در برابر هوو همان حسی را دارند که شما همسرتان را با یه مرد دیگر میبینید آیا دوست دارید زن شما 4 تا شوهر داشته باشد؟ آیا این تحمل را دارین؟ هر وقت شما آقایون قبول کردین ما زن ها هم به نظراتون احترام میذاریم لطفا پاسخ منطقی دهید....
سلام علی آقا خعلییییییی با حالی.......یعنیاااا کارت درسته.....آخه آدم اینقدر روان شناس....اینقدر با تجربه ....تاکتیکت منو کشته به خدا
اولا نباید نباید به این راحتی مردها وزنها رو قضاوت کرد چون ازنظر قرآن مرد میتوانند حتی ۴ زن اختیار کند به شرط شرایط انها را هم داشته باشد وبتواند عدالت را میان انها رعایت کند ولی اگر مرد نتواند عدالت میان دو همسر یا چند همسررعایت نکند او مقصر است
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات