بازدید 2252

چالش قره باغ مشکل امنیتی برای کل منطقه است

کد خبر: ۳۷۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵ 18 February 2014
رئیس مجلس آذربایجان با بیان اینکه نقش دیپلماسی پارلمانی در تحقق صلح کشورها بسیار پررنگ است گفت: چالش قره باغ مشکل امنیتی برای کل منطقه است.

به گزارش خانه ملت، اکتای اسداف رئیس مجلس آذربایجان در نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی گفت: امیدوار هستم این اجلاس و تبادل نظرهای انجام شده به تحقق اهداف کشورهای اسلامی کمک کند.

رئیس مجلس آذربایجان با بیان اینکه همبستگی مجالس کشورهای اسلامی در سالهای اخیر دارای اهمیت بسیاری است، افزود: قطعاً رابطه کشور آذربایجان با اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی وارد فضای جدیدی خواهد شد.

اکتای اسداف با بیان اینکه اسلام مذهب برادری و عدالت است تصریح کرد: در عرصه کنونی منطقه شاهد چالش های فراوانی هستیم که قطعاً بدون کمک جمعی نمی توان آن را رفع کرد.
وی با اشاره به نقش اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی در وضع چالش های منطقه گفت: این سازمان در مقطع حمله نظامی به کشور آذربایجان با تصویب قطعنامه حمایتی یک رویکرد بسیار محکم اتخاذ کرد.
رئیس مجلس آذربایجان با اشاره به نقش دیپلماسی در رفع چالش های منطقه ای و جهانی تصریح کرد: قطعاً دیپلماسی پارلمانی به عنوان یک اصل برای صلح کشور بسیار با اهمیت است.
رئیس مجلس آذربایجان با بیان اینکه قطعاً اتفاقات و چالش های رخداده در قره باغ مشکل امنیتی برای کل منطقه است یادآور شد: قطعاً اتحادیه مجالس اسلامی به منظور یافتن راه حل نیازمند همکاری هستند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم