بازدید 13349

آشنا: حاتمی کیا مراقب باشد

حرف‌هایی که درباره فیلم رستاخیز گفته می‌شود، قضاوت زودهنگام قبل از دیدن فیلم است. فیلم را نمی‌توان با گزارش مکتوب نگاه کرد باید فیلم را دید/ امیدوارم هم شان حاتمی‌کیا رعایت شود و هم ایشان خیلی مراقب شان خودشان باشند.
کد خبر: ۳۸۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵ 25 February 2014
دو فیلم سینمایی رستاخیز و همچنین اظهارنظرهای ابراهیم حاتمی‌کیا این روز‌ها مورد توجه سینماگران و اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفته است. در این میان حسام الدین آشنا(مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور و عضو شورای نظارت بر صدا و سیما) درباره این دو موضوع نظرات قابل تاملی دارد.

آشنا در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره حواشی‌ای که برای فیلم رستاخیز بوجود آمده است، گفت: حرف‌هایی که درباره فیلم رستاخیز گفته می‌شود، قضاوت زودهنگام قبل از دیدن فیلم است. فیلم را نمی‌توان با گزارش مکتوب نگاه کرد باید فیلم را دید. انشا الله فیلم به صورت اکران خصوصی دراختیار بعضی از کسانی که درباره آن اظهارنظر کردند، قرار می‌گیرد و آن وقت اظهارنظرهای واقع بینانه‌تری را شاهد هستیم.

وی همچنین درباره سخنان ابراهیم حاتمی‌کیا و انتقادات وی از جشنواره فیلم فجر و مدیران فرهنگی دولت یازدهم گفت: ابراهیم حاتمی‌کیا؛ چهره‌ی ماندگار سینمای پس از انقلاب اسلامی ایران است و امیدواریم که هم شان ایشان رعایت شود و هم ایشان خیلی مراقب شان خودشان باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی