بازدید 5406
برگزاری دومین تمرین تیم ملی در ورزشگاه آزادی

معاف شدگان از بازی با کویت مشخص شدند

کد خبر: ۳۸۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳ 01 March 2014
دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی مقابل کویت در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش تسنیم، دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی روز دوشنبه با کویت امروز در حالی در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد که بازیکنان تیم سپاهان و کریم انصاری‌فرد به تمرینات تیم اضافه شدند.

* کارلوس کی‌روش پیش از شروع تمرین امروز لباسی به تن داشت که نام و نشانی از شرکت تولید کننده روی آن درج نشده بود، اما هنگام شروع تمرین لباسی که مربوط به اسپانسر آکادمی فوتبال خودش است را به تن کرد.

* بعد از صحبت‌های ابتدایی کی‌روش بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که در یک گروه مهرداد بیت‌آشور، خسرو حیدری، جلال حسینی، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، پژمان منتظری، مجتبی جباری، جواد نکونام و مهرداد پولادی قرار داشتند. به نظر می‌رسید این گروه از بازیکنان قرار نیست در بازی با کویت به میدان بروند و به همین دلیل تمرینات سبک‌تری برای حفظ آمادگی جسمانی آنها در نظر گرفته شده بود.

* این گروه 9 نفره از بازیکنان به همراه مارکار آقاجانیان ابتدا به بازی تنیس فوتبال پرداختند و سپس زیر نظر میکو تمرینات کششی و سرعتی را انجام دادند. سایر بازیکنان هم زیر نظر کی‌روش ابتدا به تمرینات سرعتی پرداختند. سپس کی‌روش آنها را به دو تیم سبز و نارنجی تقسیم کرد تا در قالب بازی تیمی به مرور تمرینات تاکتیکی بپردازند.

* در بازی درون گروهی کی‌روش به بازیکنان تذکر می‌داد که در حفظ توپ دقت کنند. برخلاف تمرین روز گذشته که اصرار سرمربی تیم ملی بازی در فضاهای کوچک و شرایط متراکم بود در تمرین امروز او تمرین پاس‌های عرضی و بازی با استفاده از تمام نقاط زمین را در دستور کار قرار داده بود.

* در تمرین امروز هاشم بیک‌زاده هم حضور داشت که البته تمرین نکرد و تمام مدت تمرین با صفایی مربی رزمی‌کاری که به تیم ملی اضافه شده به گفت‌وگو پرداخت. این دو مدت 20 دقیقه به دور زمین راه رفته و صحبت کردند و سپس به گفت‌وگوی خود همراه با تماشای تمرین ادامه دادند. به نظر می‌رسد کی‌روش برای تقویت روحی هاشم بیک‌زاده او را به صفایی سپرده است.

* در بخشی از بازی امروز ضربه امیرحسین صادقی به شدت به پشت کارلوس کی‌روش برخورد کرد.

* در ادامه تمرین و در حالی که بازیکنان گروه 9 نفره جداگانه تمرینات سرعتی را پیگیری می‌کردند کارلوس کی‌روش از بازیکنان تقسیم شده در تیم نارنجی و سبز خواست تا به مرور تمرین ارسال از کناره‌ها و ضربه به دروازه بپردازند. برای این تمرین او تمام بازیکنان را در محوطه جریمه جمع کرده بود و یک بازیکن از منطقه کرنر و کناره زمین روی دروازه ارسال می‌کرد.

در این بخش از تمرین کی‌روش بر سر نحوه ارسال توپ و به خصوص جاگیری و ضربه زدن بازیکنان بسیار سختگیری می‌کرد و در صورت اشتباه بازیکنان به صورت جدی به آنها تذکر می‌داد.

* در زمان انجام تمرین ضربات کرنر امیرحسین صادقی لحظاتی از ناحیه صورت مصدوم شد و روی زمین افتاد اما به سرعت به تمرینات بازگشت. لحظاتی بعد رضا حقیقی و محمد خانزاده در جدال بر سر تصاحب توپ به شدت با یکدیگر برخورد کردند اما مصدومیت آنها هم جدی نبود و به تمرینات بازگشتند.

* بازیکنان گروه 9 نفره در حالی که به دو تیم مشکی و آبی تقسیم شده بودند و در میان آنها مجتبی جباری با کاور نارنجی نقش دیگری را برعهده گرفته بود به تمرین پاسکاری زیر نظر میکو پرداختند.

* یحیی گل‌محمدی سرمربی نفت برای تماشای تمرین تیم ملی به ورزشگاه آزادی آمده بود لحظاتی قبل از اتمام تمرین تیم ملی ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

* بعد از پایان تمرین ارسال از کناره‌ها کی‌روش بار دیگر از بازیکنان خواست که در قالب 2 تیم فوتبال بازی کنند. سپس بازیکنان تیم‌های سبز و نارنجی در بخش پایانی تمرین جای خود را با بازیکنان گروه 9 نفره عوض کردند و به بازی تنیس فوتبال پرداختند.

* سرمربی تیم ملی بازیکنان گروه 9 نفره را که به احتمال زیاد نفرات اصلی تیم او در دیدار با گینه خواهند بود به 2 تیم آبی و مشکی تقسیم کرد و از تیم مشکی که شامل شجاعی، نکونام، جباری، تیموریان و خسرو حیدری بود خواست در پشت محوطه جریمه با پاسکاری و تبادل توپ از میان گروه مدافعان، شامل پولادی، جلال حسینی، منتظری و بیت‌آشور عبور و حمله به دروازه را طراحی کنند.

* در حالی که بازیکنان سبز و نارنجی تمرین خود را به اتمام رساندند و زمین ورزشگاه آزادی را ترک کردند، اما کارلوس کی‌روش بازیکنان گروه 9 نفره را در زمین نگه داشت و تمرینات را با آنها ادامه داد.

* تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال مانند تمرینات گذشته از سوی گروه آنالیز تیم ملی فیلمبرداری شد.

* تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 13 خاتمه یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات