بازدید 2462
ادامه نشست با فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون؛

گودرزی به کمیته ملی المپیک رفت

کد خبر: ۳۸۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵ 02 March 2014
وزیر ورزش و جوانان صبح روز یکشنبه به منظور شرکت در نشست بررسی برنامه های آماده سازی فدراسیون دوچرخه سواری در کمیته ملی المپیک حضور یافت.

به گزارش ایرناازکمیته ملی المپیک ؛این کمیته طی هفته گذشته نشست های تخصصی خود با فدراسیونهای نامزد اعزام به بازیهای آسیایی 2014 اینچئون را آغاز کرد.

براین اساس و طبق برنامه ریزی صورت گرفته ، هر روز مسئولین و کادر فنی دو فدراسیون با حضور در کمیته ملی المپیک جلسه ای با رئیس، دبیر کل و دبیر مرکز تیم های ملی، برنامه های آماده سازی خود را ارائه می کنند.

همچنین در این نشست خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری به همراه اصغر خالقی دبیر،فاطمه مرادی نژاد نایب رئیس بانوان و مصطفی چایچی مدیرتیم های ملی دوچرخه سواری به تشریح برنامه های این رشته برای حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی پرداختند.

در این نشست محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان هم با حضور در کمیته ملی المپیک در این نشست شرکت کرد.

کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمد علی شجاعی خزانه دار و اصغر رحیمی دبیر مرکز تیمهای ملی هم که همه روزه میزبان فدراسیونهای مختلف هستند و در این نشست به همراه وزیر ورزش و جوانان به بررسی روند آماده سازی دوچرخه سواران کشورمان طی روزهای باقیمانده تا بازیهای آسیایی پرداختند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات