بازدید 2594

اسکواش ایران یک نوزاد در حال رشد است

کد خبر: ۳۸۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰ 02 March 2014
رئیس فدراسیون اسکواش گفت: اسکواش ایران یک نوزاد در حال رشد است که باید به آن کمک شود.

مسعود سلیمانی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه اسکواش ایران در سال 93 سال بسیار شلوغی را پیش رو دارد، اظهار داشت: اوایل خرداد ماه سال آینده تیم جوانان ایران برای حضور در یک تورنمنت بین‌المللی عازم مالزی می‌شود و اواسط همین ماه هم تیم ملی بزرگسالان کشورمان برای شرکت در پیکارهای‌ قهرمانی آسیا به هنگ‌کنگ سفر می‌کند.

وی ادامه داد: روز 31 خرداد 93 در جزیره کیش میزبان رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا هستیم. البته یکی از رقابت‌‎های مهم پیش رو، انتخابی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی اینچئون است که در نیمه دوم فرودین ماه در 2  رده سنی جوانان و بزرگسالان و در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد. این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی را هم دارد.

رئیس فدراسیون اسکواش با یادآوری اینکه سال آینده می‌خواهیم برای اولین بار تیم ملی اسکواش ایران را به رقابت‌های جهانی اعزام کنیم، عنوان کرد: با این کار قصد داریم ببنیم که اسکواش ایران کجای جهان قرار دارد. این رقابت‌ها مرداد ماه سال آینده به میزبانی قطر برگزار می‌شود و ما تیم جوانان خود را به این پیکارها می‌فرستیم. این جوانان دست‌ پرورده خودمان هستند و جای زیادی برای پیشرفت دارند.

سلیمانی گفت: به دنبال پیدا کردن اسپانسرهای مالی برای حمایت تیم‌های ملی کشور هستیم. به جز وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید منابع مالی دیگر را هم مهیا کنیم. 

وی با بیان اینکه تا این لحظه قرار است اسکواش هم در کاروان اعزامی ایران به کره‌جنوبی حضور داشته باشد، تصریح کرد: اگر قرار باشد اعزام به صورت کیفی باشد شاید ما به این بازی‌ها نرویم اما باید دید نظر مسئولان ارشد ورزش در این مورد چیست.

رئیس فدراسیون اسکواش در پایان اظهار داشت: هنوز خیلی زود است که اسکواش در بازی‌های آسیایی مدال بگیرد. اسکواش ایران یک نوزاد در حال رشد است و باید به آن کمک شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات