بازدید 9067

شکایت استقلال از نفت به دادسرای عمومی

کد خبر: ۳۸۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷ 02 March 2014
باشگاه استقلال به دلیل انتشار بیانیه توسط باشگاه نفت تهران به دادسرای عمومی انقلاب شکایت خواهد کرد.

به گزارش فارس، باشگاه نفت تهران پس از اعلام حکم دیدار استقلال و ملوان انزلی بیانیه‌ای را صادر کرد که در آن بیانیه به اتفاقات مسابقه انزلی و حرکت سیدمهدی رحمتی اشاره کرده بود. همین اتفاق کافی بود تا مسئولان باشگاه استقلال با تهیه و تنظیم مدارک و کلمات به کار برده شده در بیانیه باشگاه نفت تهران مقدمات شکایت از این باشگاه را به دادسرای عمومی انقلاب فراهم کرده تا از طریق مراجع قانونی پیگیر صحبت‌های مسئولان نفت تهران باشند.

محسن بزرگی، معاونت حقوقی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با تأیید این خبر گفت: تمامی امور برای شکایت از باشگاه نفت تهران انجام شده و طی 48 ساعت آینده نامه شکایت را به دادسرای عمومی انقلاب تقدیم خواهیم کرد. متأسفانه در بیانیه باشگاه نفت تهران از الفاظ نامناسب به دروازه‌بان باشگاه استقلال استفاده شده که جای تعجب دارد و قطعا آنها باید در خصوص برخی از کلماتی که در این بیانیه منتشر شده پاسخگو باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، با حکم کمیته انضباطی مهدی رحمتی مبلغ 6 میلیون تومان به دلیل اتفاقات بازی با ملوان بندرانزلی جریمه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۳
استقلال اگه عرضه داره فوتبال رو یاد بگیره تا اینطور تو مسابقات آسیایی مفتضحانه شکست نخوره.
چيزي كه عيان است.....اين كارهاي بي فرهنگي فقط از استقلاليها بر مياد.ميخوان با كولي بازي كار بد رحمتي رو بپوشونن
فرافکنی !!!!!!!!!!!!!!!
دست پیش میگیرند که پس نیفتند . پر رو ها
اگه دروازه بان نفت یا فولاد یا پرسپولیس ، ملوان ، تراکتور ، سپاهان ، ذوب آهن، مس ( بخصوص مس) گسترش ، راه آهن ، فجر، داماش، سایپا، صباو استقلال خوزستان این حرکت غیر اخلاقی را انجام می داد همینقدر محروم و مجازات می شد یا 3تا 6 جلسه. یادمه یکبار عابدزاده یک حرکتی در مقابل تماشاچی ها در دهه 70 انجام داد 2 جلسه محروم شد که آن حرکت اصلا در این زمان غیر ورزشی محسوب نمی شود بلکه گرم کردن کششی پاهایش بود!. حالا منتظر تجدید نظر هستیم سید یا غیر سید تازه مجازات سید بیشتر از عام است.
مثل این که استقلالیهای محترم بیانیه سراسر توهین و مملو از کلمات رکیک خودشان قبل از بازی با پرسپولیس را فراموش کرده اند!!!!!!!!!!!111
ششتقلالیها همیشه یک پا جلو گذاشته و خود را طلبکار می دانند اضافه کنید ارا صادره تیموریان را !
حالا ماندیم لابی انها در فدراسیون و کمیته انضباطی کیست؟
اینام که عین این بچه ننه ها که تقی به توقی میخوره از عالم و آدم به عالم و آدم شکایت میکنن! کم مونده به دادگاه لاهه شکایت نامه ببرن! دادسرای انقلاب!!!؟؟
وان تو تری فور منشوری لایی خور
خواهشا دیگه آقای حسن زاده و فدراسیونی ها در هیچ برنامه ای شرکت نکنند و حرف از عدالت نزنند. چون به غیر پوزخند کار دیگه ای نمی شه کرد. اگر هر بازیکن دیگری از تیم های دیگر بود حتی در حساس ترین روزهای لیگ بلادرنگ و در ظرف 1 روز حکم محرومیتش صادر می شد ولی فدراسیون استقلالی در این مقطع لطف بزرگی به کیسه 06 کرد. البته رحمتی هم باشه باز هم چهار تا یا گل لایی می خوره . بی خود نیست شش تغ لالی ها دائما عدد چهار رو به نشانه عوامل مهم قهرمانی شون نشون می دن: چهار یعنی داور، فدراسیون و برنامه ریزی جانبدارانه و دوپینگ
قربون اون روتون برم که دست هر چی پررو رو بستید.با این فوتبال افتضاح حالا تو اخلاق هم دارید گند میزنید.کریس رونالدو به خاطر اون حرکت کوچیک سه جلسه محروم شد تا دیگه تکرار نکنه ،کمیته انضباطی خوابه.
کار نفت عالی بود .. چون اسم باشگاه فرهنگی ورزشی ست و این کار نفت فرهنگی بود . تقصیر نفت چیه که باشگاه ها دیگر بیکار نشستند دلشون برای فرهنگ کشور نمیسوزه ..
حق با نفت است . عوض اینکه حرکت رحمتی پیگیری شود و توبیخ شود ، نفت رو گیر آوردن ..
ای کاش بقیه باشگاه های فرهنگی! ورزشی هم مانند نفت، شجاعانه موضعگیری می کردند ولی امان از محافظه کاری های اخلاق سوز!!!
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات