بازدید 2098

بهروان:آنهایی که کم می‌آوردند اتهام می‌زنند

کد خبر: ۳۸۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸ 03 March 2014
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تیم‌هایی که در هفته‌هایی پایانی کم آورده و به نتایج دلخواه خود نمی‌رسند، بحث خرید داوران، بازیکنان و تبانی در لیگ دسته اول را مطرح می‌کنند. وی همچنین از برگزاری نشست هماهنگی با مسئولان تیم‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برای برنامه‌ریزی هفته‌های پایانی این دو لیگ خبر داد.

غلامرضا بهروان در گفتگو با مهر، در مورد برگزاری چهار هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باتوجه به نزدیکی تیم‌ها در صدر و قعر گروه‌های دوگانه، در کنار اینکه سخت درگیر برگزاری این رقابتها هستیم، به شکلی جدی این دیدارها را زیر نظر گرفته‌ایم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این زمینه قرار است فردا سه‌شنبه تمام نمایندگان سازمان لیگ در مسابقات لیگ برتر و دسته اول، در هتل آکادمی دور هم جمع شوند تا در خصوص برنامه‌های‌مان در مورد بازی‌های هفته‌های پایانی با آنها صحبت کنیم تا این رقابتها با کمترین مشکلی برگزار شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد حواشی ایجاد شده در پایان دو دیدار ابومسلم - پارسه و نساجی مازندران - گیتی پسند هم تاکید کرد: گزارشات رسیده از آن دیدارها را در اختیار کمیته انضباطی قراردادیم تا طبق آئین‌نامه‌های انضباطی با متخلفان برخورد شود. بنده چون در محل برگزاری این بازی‌ها نبودم، نمی‌توانم در مورد آن اتفاقات قضاوت کنم.

بهروان در ادامه به موضوع مهمی هم اشاره کرد: گزارش‌های ویژه‌ای هم به دستمان رسیده است که آنها را هم در اختیار کمیته انضباطی قرار دادیم تا در موردشان تصمیم گیری کند.

وی همچنین در مورد مطالبی که در مورد تبانی و خرید داوران و بازیکنان در لیگ دسته اول مطرح می‌شود، اظهار کرد: آقایان اگر مدرک و سندی دارند، بیاورند و به فدراسیون ارائه کنند. متاسفانه برخی تیم‌ها تا کم آورده و به نتایج مدنظرشان نمی‌رسند، این اتهامات را مطرح می‌کنند. من تنها مطالبی که همراه با سند باشد را پیگیری می‌کنم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان گفت: فصل قبل هم اولین اطلاعات از برخی اتفاقات در لیگ دسته اول را خودم بدست آوردم و به مسئولان ارائه کردم. در نهایت هم با پیگیری‌های خوبی که صورت گرفت، با برخی از متهمان برخورد قانونی صورت گرفت. امسال هم اگر سند و مدرکی وجود داشته باشد، بصورت قانونی با متخلفان برخورد می‌کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات