بازدید 3137

رئیسی: امام بر اجرای «حکم خدا» تاکید می‌کردند‌

کد خبر: ۳۸۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶ 06 March 2014
معاون اول قوه قضاییه گفت: ‌امام خمینی همیشه تاکید داشتند ‌اجرا‌ی‌ حکم خدا برای همه زمان‌ها و مکان‌ها‌ست و در اجرای حکم خدا از هیچ‌کس و هیچ چیز نترسید.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب تهران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌ابراهیم رئیسی در حاشیه آیین تجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان رهبری با آرمان‌های والای امام خمینی‌(ره) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از چه زمانی با ‌امام خمینی ‌(ره) آشنا شد‌‌ید، اظهار داشت: در سال 52 هنگامی که به دوران بلوغ رسیده بودم و به دنبال مرجع تقلید برای خود بودم‌، از اهل فن در ارتباط با مراجع تقلید سئوال کردم که بزرگانی را مطرح کردند و برجسته‌ترین آنها امام خمینی‌ (ره) بود.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه بنده از سال 52 با امام خمینی (ره) ‌آشنا شدم، افزود:‌ خوشحالم که از سال 52 مقلد ایشان بودم‌.

* امام بر اجرای حکم خدا تاکید داشتند

‌رئیسی در بیان خاطره‌ای از امام خمینی‌ عنوان کرد: یک روز پیرو کارمان خدمت امام خمینی رسیدم و سئوالی در ارتباط با اجرای احکام از ایشان پرسیدیم که ایشان فرمودند حکم خدا برای همه زمان‌ها و مکان‌ها‌ست و حکم خدا زمان و مکان خاصی ندارد و شما خودتان را مقید بدانید به اینکه در چارچوب حکم خدا عمل کنید و برای اجرای حکم خدا از هیچ کس و هیچ چیز نترسید.

وی در ادامه گفت چهره مصمم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران هنگامی که خدمت ایشان می‌رسیدیم در ما جوان‌های آن دوران ایجاد اراده و عزم می‌کرد.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: این تاکید امام خمینی (ره) هیچ وقت از یادم نمی‌رود که فرمودند برای اجرای حکم خدا از هیچ چیز و هیچ قدرتی هراس نداشته باشید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل