بازدید 20757
بحران پرسپولیسی‌ها، این‌ بار پشت در باشگاه استقلال!

فتح‌الله‌زاده چه مسائلی را افشا می‌کند؟

«اگر مشکل این دو بازیکن حل نشود، مصاحبه جانانه‌ای می‌کنم و همه چیز را روی دایره می‌ریزم. هیچ‌کس نیست به ما کمک کند.» حرف‌های این روزهای مدیر استقلال شبیه حرف‌های محمد رویانیان در آخرین روزهای مدیرعاملی پرسپولیس است. گویا اردوگاه آبی‌پوشان هم آبستن حوادثی خواهد بود.
کد خبر: ۳۸۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸ 06 March 2014
بحران پرسپولیسی‌ها، این‌ بار پشت در باشگاه استقلال!به رغم اینکه امسال دو تیم پرطرفدار پایتخت در میان سه تیم بالای جدول رده‌بندی لیگ بر‌تر قرار دارند، اوضاع و احوال مدیریتی این دو تیم، بسیار آشفته است. چنان که می‌توان آن را بحرانی‌ترین وضعیت مدیریتی این تیم در یک دهه اخیر دانست.

به گزارش «تابناک»، محمد رویانیان در روزهای آخر مدیریتی خود از علاقه وزارت ورزش و جوانان به ترکیب مدیریتی تیم رقیب گفت و از تبعیضی که میان این دو تیم گذاشته شده بود، گلایه کرد‌.

بنا بر این گزارش، پرداخت بیشتر به استقلال و دیدار فتح‌الله‌زاده با گودرزی در آغاز روی کار آمدن وزیر جدید در برابر اینکه وزیر هیچ دیداری با رویانیان نداشته و حتی استعفای او را بی‌اهمیت خواند، موجب شد تا روزهای پایانی حضور رویانیان در پرسپولیس با سختی‌های فراوانی همراه باشد.

اما هم‌اکنون علی فتح‌الله‌زاده ـ که به نظر رویانیان محبوب وزارت ورزش بود ـ سخنانی شبیه سخنان محمد رویانیان در روزهای پایانی حضورش در پرسپولیس می‌گوید.

اعتراضات مدیرعامل استقلال به وضعیت وخیم این تیم در کنار اینکه او اعلام کرده ‌در فصل بعد در کنار این تیم نخواهد بود، همه و همه نشانه‌هایی از بحرانی است که مانند پرسپولیس، استقلال را در برگرفته و اگر نبود بازخورد منفی ماجرای اعتصاب بازیکنان پرسپولیس و واکنش‌های شدیدی که به این ماجرا نشان داده شد، شاید خبر اتفاق مشابه از اردو‌ آبی‌پوشان هم به گوش می‌رسید.

‌هرچند آبی‌پوشان ‌اعتصاب نکردند، زبان به اعتراض گشودند که سیاو‌ش اکبرپور، معروف‌ترین آنها ‌نسبت به ‌پرداخت نکردن یکسان به بازیکنان اعتراض کرده بود.
فتح‌الله‌زاده چه مسائلی را افشا می‌کند؟
در این باره باید گفت، برای بازیکنان بستن قرارداد میلیاردی، مهمتر از مقدار پولی که دریافت می‌کنند، نیست. وقتی باشگاه پولی برای پرداخت نداشته باشد، قراردادهای چند صد میلیونی هم روی هواست.

رخدادهای این فصل استقلال اما بسیار جالب و شاید نگران کننده باشد. یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، مشکل مالی دارد و همین، اختلافات درونی ‌برای آن‌ها رقم زده است. وقتی پس از شکست مقابل الشباب هواداران استقلال، بازیکنانشان را بی‌غیرت خطاب کردند، سیاو‌ش اکبرپور زبان به اعتراض گشود و گفت: «ما شش، هفت بازیکن در تیممان داریم که نزدیک به ۱۰۰درصد پول خود را گرفته‌اند و بازیکنی داریم که یک درصد از قراردادش را هم نگرفته، ولی متأسفانه لقب بی‌غیرت می‌شنود. آقایان هوادار، بی‌غیرت کسی است که پولش را گرفته باشد و هر جور دلش می‌خواهد تمرین و بازی کند‌».

فتح‌الله‌زاده هم که به تازگی مشکل ممنوع‌الخروج بودن دو بازیکنش در کنار اعتراضات مالی تیم حسابی کلافه‌اش کرده، تهدید نموده که اگر مشکلات را حل نکنند، با یک مصاحبه «جانانه» همه چیز را روی دایره می‌ریزید.

او می‌گوید: «متأسفانه در وضعیت بدی گرفتار شده‌ایم؛ یکی مشکل مالیاتی دارد، آن یکی ممنوع‌الخروج است. تیم‌های خارجی با جت‌های شخصی اینجا می‌آیند و بازی می‌کنند و می‌روند، ولی ما‌ هزار خوان رستم داریم. تا کنون وضعیت دو بازیکنمان برای خروج حل نشده است. اگر مشکل این دو بازیکن حل نشود، مصاحبه جانانه‌ای می‌کنم و همه چیز را روی دایره می‌ریزم. هیچ‌کس نیست به ما کمک کند.

او در پاسخ به اینکه چه کسانی می‌توانند به تیمش کمک کنند، می‌گوید: همه می‌توانند به ما کمک کنند. نام کسانی که سنگ جلوی پای ما می‌گذارند را نمی‌برم، چون اگر این کار رو انجام دهم، آنان بد‌تر می‌کنند. انگار متوجه نیستند ما یک تیم دولتی را اداره می‌کنیم. همان طور که این تیم مال من است مال همه‌ مردم ایران هم محسوب می‌شود. مگر استقلال ملک شخصی من است؟ ‌ مشکلات و بی‌پولی به همه سرایت می‌کند. ما نباید مشکلات اینچنینی داشته باشیم. هیچ کجای دنیا مدیرعامل و سرمربی تیم این همه دغدغه‌ مالی ندارند. هر وقت به این تیم می‌آییم، از «ب» بسم‌الله مشکل داریم تا زمانی که از این تیم برویم‌».

اینکه فتح‌الله‌زاده‌ ـ که در زمان رفتن رویانیان و اعتراضات فرائوانش به وضعیت موجود سکوت ‌کرده بود، اکنون از پوسته محافظه‌کارانه‌اش جدا شده و ‌مصاحبه‌های تند و آتشین کرده و تهدید به افشاگری می‌کند، نشان از این دارد که وی نیز مانند رویانیان یک ماه پیش در محاق گرفتار شده و به‌ د‌‌نبال فرصتی است تا وضعیت خود را در این باشگاه بهبود بخشد؛ ولی آنچنان که معلوم است ،خودش هم می‌داند که رفتنی است.

همه این‌ها در حالی‌ است که وزارت ورزش و جوانان در حال بررسی وضعیت واگذاری این دو تیم به بخش خصوصی است؛ ماجرایی که مجلس به شدت پیگیر آن است و وزیر ورزش را برای انجام آن در فشار گذارده تا اینکه همین دیروز هم هیأت وزیران دیروز در حضور رئیس‌جمهور با تشکیل کمیته‌ای برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس موافقت کرد؛ که آن هم خودش داستان دیگری دارد که خیلی‌ها امیدوار به درست اجرا شدن آن نیستند و فکر نمی‌کنند این ماجرا وضعیت این دو تیم را بهبود بخشد.

به هر روی، شاید‌ اردوگاه آبی‌پوشان هم در ایام پیش‌ روی دچار تغییر و تحولاتی شود؛ اما هر چه هست، وضعیت مدیریتی این دو تیم در سال ۹۲ چندان خوب‌ نبوده و همین مسأله هم موجب نارضایتی هواداران زیاد این دو تیم شده است. پس از شوک مدیریتی به پرسپولیس که این تیم را در کورس قهرمانی با مشکلاتی روبه‌رو کرد، هم‌اکنون نیز گویا‌ قرار است  استقلالی‌ها طعم این ماجرا را بچشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۲
فوتبالیها همشون سر و ته یه کرباسن .
بهترین راه حل برای این فوتبال ،این است که چند سالی کلا تعطیل شود !
استقلال و پرسپولیس شمشیر دو لبه ای هستند که هرکدام به هرمیزان که روابط و زورشان میرسد گوش دولت و بیت المال را میبرند. این حرکت ها هم منحرف کردن افکار عمومی از این رانت خواری هاست.

آقای امیری جون بچه ات اینو چاپ کن ببین چقدر لایک میزنن
اسم فتح الله زاده با جار و جنجال گره خورده! این 2 تیم تهرانی که از بودجه عمومی استفاده میکنند مجبور نیستند که بازیکنان میلیاردی بخرند تا اینهمه حاشیه ساز باشند و موجب تضعیف تیم ملی باشند
اینها فکر کردند بودجه دولت فقط مال خودشونه و هر چقدر بخوان با بازیکنا قرارداد می بندن و بعد یقه دولت رو میگیرن که اگه پول ندی ...
حاجی توروخدا زحمت نکش ماهمه چیو میدونیم.ما که میدونیم بیت المال مملکتو بالا کشیدین و به ریش ملت خندیدین حالا پیش خودت میگی اگه این نشه و اگه اون نشه جانانه همه چیو روی دایره میریزی آیا چیزی دیگه مونده نریخته باشه...
توروخدا تابناک سانسور نکن...
چرا هر کی رومیخوان بردارند تهدید به افشاگری میکنه؟مگه چه خبره؟
چه کسی خود او را افشا می کند!!!!!!!!!!!
خدا كنه يارانمون قطع نشه
قانون قانونه اقای فتح اله زاده
کسی که مالیاتشو پرداخت نکرده بی قانونی کرده
کسانی که در لحظات آخر ادعای برملا کردن میکنند ، خود عضو و گرداننده همین چرخه فساد و تخلفات هستند . از ترس آینده خود پیش دستی کرده و حمله میکنند . اینها مثل گنهکارانی هستند که فقط در دم آخر و لحظه مرگ میخواهند توبه کنند . مرد هیچ وقت منم منم و بگم بگم نمی کند .
هر چه زودتر باید استقلال وپرسپلیس خصوصی بشه وهمه باید در این راستا به دولت کمک کنن من یه استقلالیم اما به نظرم باید قبل از رفتن فتح الله زاده عملکرد اون و وضعیت مالی که در تیم به وجود اومده بررسی بشه
یه مشت تازه به دوران رسیده.
تهدید کنید و عملی کنید انوقت میفهمید که برای مردم چقدر ارزش دارید.....
یکی نیست به اقا فتح ا...بگه شما که پول نداری کی میگه قرارداد های میلیاردی با این بازیکنان ببندی
هم سطح توقعشون رو ببری بالا هم سطح بازیشون رو بیاری پایین
دیگه فوتبال ایران رو باید فاتح فاتحه اش را خواند.فوتبال در پیتیپی که فکر نکنم بازیکنی درحد 100میلیون باشد چه برسد به میلیارد.
حاج فتح الله 1دونه باشی.. مطمئن باش استقلالیهای اصیلی مثل من که از سال 60 در سن 7سالگی استقلالی بوده تاحالا قدر امثال تو رو میدونیم و ازت متشکریم. (از طرف یک بچه جنوب شهر تهران) اسم جنوب شهر تهران میاد بعضیا یاد خلاف میوفتن!! نه داداش من فوق لیسانس برق مخابرات دانشگاه تهرانم و اکثر المپیادیهای علمی و قهرمانان ورزشی ایران مال جنوب شهر تهران و محله های مثل محله خودم فلاح (امام زاده حسن) ،نازی آباد، جیحون، جوادیه، مولوی وووو بودن. از جمله یه زمانی همین شجاعت قانع و احسان قائم مقامی استادان بزرگ شطرنج ایران توی پارکهای منطقه 17 (فلاح و امام زاده حسن) همبازی خودمون بودن. مخلص همه بامراما
حاج فتح الله 1دونه باشی.. مطمئن باش استقلالیهای اصیلی مثل من که از سال 60 در سن 7سالگی استقلالی بوده تاحالا قدر امثال تو رو میدونیم و ازت متشکریم. (از طرف یک بچه جنوب شهر تهران) اسم جنوب شهر تهران میاد بعضیا یاد خلاف میوفتن!! نه داداش من فوق لیسانس برق مخابرات دانشگاه تهرانم و اکثر المپیادیهای علمی و قهرمانان ورزشی ایران مال جنوب شهر تهران و محله های مثل محله خودم فلاح (امام زاده حسن) ،نازی آباد، جیحون، جوادیه، مولوی وووو بودن. از جمله یه زمانی همین شجاعت قانع و احسان قائم مقامی استادان بزرگ شطرنج ایران توی پارکهای منطقه 17 (فلاح و امام زاده حسن) همبازی خودمون بودن. مخلص همه بامراما
مردش نیستی نریزی روی دایره
جوائ نکونام در زمان درگیری با قلعه نوعی و استقلال حرفهایی زد که مسئولین توجه ای به ان نکردند تاسف !!؟؟ گفت که از این باشگاه فقط دورغ بیرون می آید و بس !! فتح اله زاده شوالیه زاده از کنار استقلال ثروت اندوزی گرده برای مدیر عامل شدن دست به هرکاری زد آن هم نه یکبار بله سه بار البته در حال حاضر اسم مدیر عاملی را یدک می کشد همه می دانیم که همه کاره استقلال گروهبان قند علی است تمام چیدمان نفرات در مسئولیت های مختلف را گروهبان دستورش را می دهد و شوالیه فقط حکم صادر می کند .. بازرسی کل کشور و حراست ورزش پیش از اخراج شوالیه حسابرسی کلی از دوران مدیریت وی حتما داشته باشند . حیف و میل بیت المال در این دو باشگاه بیش از حد تصور است .
تابناک ناراحت باش که آقای فتح ا... زاده فعلا مدیر تیم است و می تواند تیم را موفق کند
آقای فتح ا.. زاده متوجه باشد که با بستن قراردادهای آنچنانی و وعده های پوچ فقط برای محبوب کردن خود نزد هواداران و جذب بازیکنانی مثل لاوره و... که پایشان در این فصل به توپ نخورد عامل شکل گیری بسیاری از این مشکلات شخص خودشان هستند.
احتمالا ترکی، قهرمانی، مرادی و ....
اين آقا يادآور سعيد صحافه. چيو ميخواي افشا كني. دوباره پشت پرده چه خبره؟
ميخواد بگه چطو شد كه شيش تا خوردن
خخخخخخخخخ :)
ميخواد بگه چطو شد كه شيش تا خوردن
خخخخخخخخخ :)
ميخواد بگه چطو شد كه شيش تا خوردن
خخخخخخخخخ :)
ميخواد بگه چطو شد كه شيش تا خوردن
خخخخخخخخخ :)
ميخواد بگه چطو شد كه شيش تا خوردن
خخخخخخخخخ :)
حاج فتل شواليه دزديهاشو افشا ميكنه ...
من فكر كنم ميخواد افشا كند كه چطوري پول اين مردم بدبخت را به يكسري بازيكن از خود راضي داده ميخواد افشا كنه چطوري با پول اين ملت بدبخت سفرهاي خارجي 70 نفره ميروند ميخواد افشا كنه كه چطوري وبراي خاطر چي براي بازيكنان از رده خارج خارجي دلارهاي بي زبان اين بيت اللمال را هدر ميداده ميخواد افشا كند كه ........كه چطوري مدير خرج كردن پول بي زبان اين ملت بوده ميخواد افشا كنه انروزهاي كه اين ملت براي دريافت يك گوني برنج هندي ساعتها تو صف ايستاده بودند ايشان چطوري پول كلان به فلان بازيكن از بيت اللمال داد تا از استقلال قهر نكنه .....راستي عين اله ميگفت از حاج فتح اله بپرسيد سبد كالا گرفته
تابناک تو دیگه چرا سانسور میکنی نظرات مردم را نکنه کلک تو از باشگاه حاجی فتح اله اره ....ای ناقلا شجاعت داشته باش نظرات را بزن مردم ببینند
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات