بازدید 3728

حزب‌الله: مقاومت در اوج قدرت است

کد خبر: ۳۸۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۹ 09 March 2014
نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد حزب الله در اوج قدرت سیاسی و نظامی و دوران طلایی خود قرار گرفته و هرگز به جریان 14 مارس که تحت حمایت خارجی هاست اجازه نمی دهد خواسته اسرائیل را با حذف مقاومت از بیانیه وزارتی عملی کنند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری النشره، شیخ نبیل قاووق نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: مقاومت جان و روح وطن است و دولتی که بدون شالوده مقاومت شکل بگیرد دولت منفعت ملی نیست زیرا مقاومت روح بیانیه وزارتی است و هر گونه بیانیه ای بدون مقاومت یعنی بیانیه ای که جان ندارد و مرده است و به جایی نمی رسد که رای اعتماد پارلمان را بگیرد.

وی افزود: تصمیم درباره مقاومت به دست کسانی است که به آن ایمان دارند ما هرگز اجازه نمی دهیم که با رفتار علیه مقاومت اسرائیل به هیچ دستاوردی دست یابد آیا خواسته می شود که تصمیم درباره مقاومت به کسانی واگذار شود که به دنبال به شکست کشاندن آن هستند و از اسرائیل خواستند ضاحیه را نابود کند و بنت جبیل را در تابستان 2006 اشغال کند پس باید تصمیم درباره مقاومت را به دست کسانی سپرد که علیه مقاومت کودتا می کنند و جانفشانی های حامیان آن را انکار می کنند؟.

شیخ قاووق در حسینیه شهر مجدل زون گفت:جریان 14 مارس از سال 2005 تاکنون تنها یک مسئولیت برای خودش در داخل کشور دارد و آن اینکه با کمک خارجی ها مقاومت را هدف بگیرد اما از این کار چیزی عایدشان نشده است و تاکنون نتوانسته اند حتی حرفی واحد از حروف مربوط به واژه مقاومت را حذف کنند و مقاومت اکنون در اوج قدرت و در روزهای طلایی خود است وقایع میدانی و روزانه در سوریه و در مقابله با دشمن اسرائیلی تایید می کند که مقاومت در پشت سر گذاشتن دشوارترین تهدیدها موفق بوده است و توانست در بیش تر کردن قدرت نظامی خود موفق باشد.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: تنها طرفی که از توطئه ها برای حذف مقاومت از بیانیه وزارتی سود می برد دشمن اسرائیلی است و ما نمی خواهیم و به جریان 14 مارس اجازه نمی دهیم که شعار و خواسته اسرائیل را محقق کنند و این فراتر از قدرت آنهاست.

شیخ قاووق گفت: مقاومت امروز ضرورتی برای همه میهن است. مقاومت برای کامل کردن آزادسازی مزارع شبعا و تپه های کفرشوبا ضروری است، مقاومت راهبردی برای تضمین حق لبنان در منابع نفتی خود در دریای مدیترانه و دفاع از آن در برابر خصومت و تجاوز دشمن اسرائیلی است.

 شیخ قاووق گفت: ما در حزب الله برای شرکت در کابینه مبارزه و مقاومت نمی کنیم بلکه برای مقاومت در کابینه حضور می یابیم و حاضریم هر گونه توهین، اقدامی تحریک آمیز و فشاری را به خاطر مقاومت متحمل شویم و همه کسانی که در مسیر تدوین بیانیه وزارتی مانع تراشی می کنند می دانند که حذف مقاومت از بیانیه وزارتی محال است.

وی تاکید کرد: مقاومت امروز در اوج قدرت سیاسی، میدانی و نظامی خود قرار دارد و هر کاری برای مبارزه با خطر تروریسم تکفیری می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم