بازدید 4238

گزارش تمرين سرخ‌پوشان

کد خبر: ۳۸۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷ 13 March 2014
تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس امروز زير بارش شديد باران در ورزشگاه شهيد وطني برگزار شد.

آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 17 امروز در ورزشگاه شهيد وطني و زير بارش شديد باران در چمن مصنوعي برگزار شد.

به نقل از فارس، در اين تمرين قرمزپوشان ابتدا با دويدن بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس به کار با توپ و مرور کارهاي تاکتيکي پرداختند. پرسپوليسي‌ها فردا بعد از ظهر در دومين ديدار خود در چارچوب تورنمنت چهارجانبه سرداران به مصاف نساجي مي‌روند.

کاروان تيم فوتبال پرسپوليس در شرايطي ساعت 16 و 30 دقيقه امروز از هتل به سمت ورزشگاه حرکت کرد که يک آمبولانس در اردوي قرمزپوشان وجود داشت. کارکنان اورژانس قائم‌شهر به همراه اين آمبولانس به تمرين قرمزپوشان آمده بودند تا با دايي و بازيکنان عکس يادگاري بگيرند.

*فروزاني و محمد دايي دو مربي پرسپوليس امروز قبل از شروع تمرينات قرمزپوشان براي ديدن بازي الوند همدان و نساجي در چارچوب ليگ يک زودتر به ورزشگاه وطني رفتند و حيف فرداي خود را آناليز کردند البته اين دو مربي قبلا هم با نساجي همکاري مي‌کردند.

*قبل از تمرين امروز قرمزپوشان بازي نساجي و الوند همدان در چارچوب ليگ يک در ورزشگاه شهيد وطني به پايان رسيد. به همين دليل دست نشان که در ورزشگاه به عنوان سرمربي نساجي حضور داشت برخورد بسيار گرمي با پرسپوليسي‌ها براي دومين روز پياپي داشت البته بهروان نيز در تمرين امروز پرسپوليس باز هم حضور داشت. بازيکنان نساجي نيز پس از بازي امروز در نيمه‌اي از زمين همراه با پرسپوليسي‌ها ريکاوري کردند.

*حدود 100 هوادار تمرين امروز را از نزديک تماشا مي‌کردند که تعدادي از آنها با آوردن يک بنر در حمايت از حسين ماهيني به ورزشگاه روي آن نوشته بودند زنده باد بوشهر. گفتني است تيم فوتبال پرسپوليس فردا به مصاف نساجي مازندران خواهد رفت و پس از اين بازي قرمزپوشان به تهران بازخواهند گشت.

*ناراحتي بازيکنان الوند همدان که به دليل گل‌ خوردن در دقيقه 94 بازي مقابل نساجي نتيجه برد را با تساوي عوض کرده‌ بودند نيز سوژه بازيکنان پرسپوليس بود. اين بازيکنان از شدت ناراحتي پس از تساوي مقابل نساجي روي زمين دراز کشيده بودند که برخي پرسپوليسي‌ها به آنها دلداري مي‌دادند.

*در اواخر تمرين محسن بنگر از ناحيه بيني دچار خونريزي شد اما پس از چند دقيقه و مداوا، به تمرين بازگشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری