بازدید 16147
۴
رکورد سرعت در جاده های ایران شکست

توقیف اپتیما با 240 کیلومتر سرعت!

کد خبر: ۳۸۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۵ 18 March 2014
خودروي سواري كيا اپتيما كه با سرعت 240 كيلومتر در ساعت در آزاد راه اميركبير استان اصفهان در حال حركت بود توسط ماموران پليس راه متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،سرهنگ رضا رضايي با بيان اين مطلب اظهار داشت: صبح امروز ماموران تيم كنترل سرعت پاسگاه پليس راه اصفهان، تهران حين كنترل خودروهاي عبوري در آزاد راه اميركبير يك دستگاه خودروي سواري كيا اپتيما را كه با سرعت جنون اميز 240 كيلومتر در ساعت در حال حركت بود را متوقف كردند.

وي با بيان اينكه با توقيف اين خودرو ركورد توقيف خودروهاي پرسرعت در جاده هاي استان شكسته شد گفت: در اين رابطه خودرو توقيف و به پاركينگ منتقل و راننده آن نيز جهت سير مراحل قانوني و شركت در كلاس هاي آموزشي به پليس راه استان معرفي شد.

سرهنگ رضايي بر رعايت دقيق قوانين راهنمايي و رانندگي توسط رانندگان تاكيد كرد و گفت: ماموران پليس راه استان در ايام تعطيلات نوروز بدون هيچ گونه اغماضي با تخلفات رانندگي به خصوص سرعت و سبقت غير مجاز برخورد قانوني خواهند كرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۴
مگه همچين جاده صافي دارين ما.!؟
خودرو توقیف و راننده به کلاس آموزشی معرفی شد؟؟؟؟
آخه تا کی با جان مردم اینجور بازی میکنین؟
این ماشین باید به نفع یک صندوق خیریه کمک به آسیب دیدگان از تصادفات رانندگی ضبط بشه و راننده هم ترجیحا برای همه عمر از رانندگی محروم و به مقدار کافی هم تشریف ببره زندان.
ایشالله بتونم نفر بعدی توی شکستن رکورد سرعت باشم.
رقیب میطلبیم
وقتى ميگيد رکورد يعنى داريد يکى ديگرو تشويق ميکنيد اينکارو بکنه و بالاتر بزنه!!!!! شايد هم داريد ماشين اپتيما رو تبليغ ميکنيد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی