بازدید 12620

حسين خواجه اميري دوباره گنج قارون را خواند

احساس كردم برخي صفات خوب ما ايراني‌ها نظير مردانگي و معرفت فراموش شده است و سعي كرده‌ام با يادآوري چند قطعه نوستالژي، دوباره روح مرام و معرفت را در ميان مردم سرزمينم زنده كنم
کد خبر: ۳۸۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۵ 19 March 2014
حسين خواجه‌اميري (ايرج) يك روز پس از انتشار آلبوم «من و استاد» با انتقاد از شرايط اين روزهاي موسيقي ايراني از خوانش جديد قطعات قديمي خود در اين آلبوم سخن گفت.

به گزارش مهر، اين خواننده پيشكسوت موسيقي ايراني با بيان اين مطلب افزود: موسيقي ايراني اين روزها در وضعيت خوبي به سر نمي‌برد و اميدوارم با حضور چهره‌هاي جوان و با استعداد بتوان بخشي از اين كاستي‌ها و پلشتي‌ها را جبران كرد. او درباره توليد آلبوم «من و استاد» كه از روز گذشته به خوانندگي احسان فدايي در بازار موسيقي منتشر شده است، افزود: در آلبوم «من و استاد» سعي كرده‌ام از جوانان خوشفكر استفاده كنم و اميدوارم ديگر پيشكسوتان هم دست جوانان اين مرز و بوم را رها نكنند چراكه آنها موسيقي را حفظ و به نسل بعدي انتقال مي‌دهند. اين خواننده پيشكسوت با اشاره به تكراري شدن موسيقي و صداي خواننده‌هاي كنوني گفت: توجه به استعدادهاي خوب و جسور يكي از راه‌هاي متنوع شدن موسيقي ملي در اين بازار تكراري و بي‌سليقه است البته نهادهاي دولتي هم بايد به جوانان كمك و راه ترقي را براي آنها باز كنند.

وي درباره چرايي خواندن برخي قطعات قديمي در آلبوم «من و استاد» گفت: احساس كردم برخي صفات خوب ما ايراني‌ها نظير مردانگي و معرفت فراموش شده است و سعي كرده‌ام با يادآوري چند قطعه نوستالژي، دوباره روح مرام و معرفت را در ميان مردم سرزمينم زنده كنم. آلبوم «من و استاد» به تهيه‌كنندگي شركت «تك نگار» منتشر شده است. در اين آلبوم قطعه نوستالژي «گنج قارون» به همراه چند قطعه ديگر با صداي حسين خواجه اميري منتشر شده است. در آلبوم «من و استاد» علاوه بر چند قطعه قديمي كه همه تنظيم نو و جديد شده‌اند، قطعات جديد ديگري نيز وجود دارد كه آهنگسازي برخي از آنها را فيروز برنجان (بابك رادمنش)، اميد حجت، جعفر پورهاشمي، بهنام خدارحمي‌و شاهين خسروآبادي انجام داده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی