بازدید 5165

آخرین حادثه پایتخت در سال 92 چه بود؟

کد خبر: ۳۸۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸ 26 March 2014
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آخرین حوادث رخ داده در دقایق پایانی سال 92 را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی دباره آخرین حادثه سال 92 پایتخت گفت: چهار دقیقه پیش از تحویل سال جدید یک مورد حریق در منزل مسکونی به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد و به‌دنبال آتش‌نشانان ایستگاه 52 به محل حادثه واقه در بزرگراه نواب اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که روشن کردن شمع در کنار مبل باعث وقوع این حادثه شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حریق منجر به واردشدن خسارات زیاد به این منزل مسکونی شد، گفت: آتش‌نشانان پس از مهار و اطفای حریق به عملیات خود در این خانه پایان دادند.

ملکی همچنین بسته شدن در ورودی یک واحد مسکونی را از دیگر حوادث رخ داده در دقایق پایانی سال 92 اعلام کرد و افزود: حدود 7 دقیقه پیش از تحویل سال جدید بسته شدن در ورودی یک واحد مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ایستگاه 99 از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در خیابان خاوران اعزام شدند ، اظهارکرد: عوامل آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه در ورودی این واحد مسکونی را که مالکانش احتمال وقوع حریق در آن به علت روشن بودن اجاق گاز را می‌داند، باز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: بنا به اظهار مالک ساختمان، مستاجر این واحد مسکونی بدون خاموش کردن اجاق گاز، منزل را ترک کرده بود که با توجه به احتمال آتش سوزی، وی بلافاصله از آتش نشانی درخواست کمک کرد.

به گفته ملکی ، در جریان این حادثه حریقی رخ نداده و آتش‌نشانان پس از بازکردن در به عملیات خود خاتمه دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم