بازدید 3843

گزارش تمرين استقلال

کد خبر: ۳۹۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵ 07 April 2014
هواداران استقلال به سرمربي تيم خود لقب بامعرفت دادند.

تمرين استقلال يک روز پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان ساعت 17 امروز در زمين شماره 2 آزادي برگزار شد.

به نقل از تسنيم، مهدي رحمتي، حنيف عمران‌زاده، سياوش اکبرپور، مهدي نظري و کبه غايب بودند.

* بازيکنان استقلال با چهره شاد به دليل پيروزي مقابل فولاد در تمرين حاضر شده بودند و با همديگر شوخي مي‌کردند. فضاي تمرين آبي‌پوشان شاداب بود.

* آندرانيک تيموريان که روز گذشته مقابل فولاد با کارت قرمز مواجه و در ديدار هفته آخر مقابل تراکتورسازي را از دست داد دقايقي با امير قلعه‌نويي و دکتر امين نوروزي صحبت کرد. يکي از هواداران استقلال با ديدن آندو به اين بازيکن گفت: دوست داريم روز جمعه جام را بالاي سر ببري که آندو گفت: من به خاطر کارت قرمز در بازي حضور ندارم. آن هوادار نيز به هافبک استقلال گفت که براي گرفتن جام که حضور داري.

* امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال با لباس شخصي در تمرين حاضر و هنگام ورود به زمين شماره 2 آزادي با تشويق هواداران استقلال روبرو شد و يک هوادار نيز به او دسته گلي هديه کرد. آن هوادار بابت پيروزي استقلال مقابل فولاد خوزستان از سرمربي آبي‌پوشان تشکر کرد. 

* ايمان مبعلي که پس از بازي مقابل الجزيره امارات در امارات مانده بود تا به کارهاي شخصي‌اش برسد امروز در تمرين آبي‌پوشان شرکت کرد.

* همه بازيکنان با لباس سفيد در تمرين حضور داشتند اما ساموئل هافبک ترينيداد و توباگويي استقلال با لباس آبي‌ تمرين کرد. 

* بازيکناني که مقابل فولاد از ابتدا بازي کرده بودند به تمرين ريکاوري و تنيس فوتبال پرداختند اما ساير بازيکنان زير نظر ايمان عالمي و ستار همداني کارهاي تاکتيکي را مرور کردند.

* آرش برهاني که روز گذشته تک گل استقلال را مقابل فولاد به ثمر رسانده بود با 15 دقيقه تاخير در تمرين حاضر شد و بدون اينکه امير قلعه‌نويي متوجه تاخير او شود پنهاني به ساير بازيکنان اضافه شد! البته کار مهاجم استقلال بيشتر جنبه شوخي داشت. 

* چند دقيقه از تمرين نگذشته بود که حدود 20 هوادار استقلال به تشويق امير قلعه‌نويي با شعار "امير با معرفت" و "يه اميرخان داريم، حالاحالا قهرمانيم" پرداختند. آنها همچنين بازيکنان استقلال را باغيرت خطاب کردند و شعار "بازيکن با غيرت همينه همينه" سر دادند.

* اميرحسين صادقي مدافع استقلال پس از صحبتي کوتاه با امير قلعه‌نويي با دستور دکتر نوروزي به کارهاي کششي پرداخت و زودتر از ساير بازيکنان تمرين را ترک کرد. 

* محمد قاضي، احمد جمشيديان و پژمان نوري در يک طرف و آندرانيک تيموريان، آرش برهاني و حسين امانتي يکي از تدارکات‌هاي استقلال در سوي ديگر با هم تنيس فوتبال بازي کردند. کري آنها نگاه هواداران استقلال را به خود جلب کرده بود و هر گروه تلاش مي‌کرد به هيچ عنوان بازنده نباشد. 

* محمد قاضي قصد داشت فرزند پژمان نوري را داخل کلمن آب قرار دهد اما از اين کار منصرف شد. 

* منصور پورحيدري و شاهرخ بياني مانند هميشه در تمرينات امروز حضور داشتند.

* هنگامي که پورحيدري آرش برهاني را ديد به خاطر گلي که به فولاد زده بود پيشاني مهاجم استقلال را بوسيد.

* امير قلعه‌نويي به دليل دندان درد زودتر تمرين را ترک کرد.

* تمرين فرداي استقلال تعطيل است.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری