بازدید 23598
۶
با انتخاب اعضای هیأت مدیره؛

مدیرعامل‌ اسبق‌ سپاهان‌، مدیرعامل‌ جدید‎پر سپولیس‌ شد

یک روز پس از معرفی هیأت مدیره جدی پرسپولیس، جلسه تعیین مدیرعامل برگزار شد و علیرضا رحیمی‌، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس تهران ‌شد. به این ترتیب، مردی که شهریور سال گذشته از سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان استعفا داده بود، کمتر از یک سال سر از باشگاه پرسپولیس درآورد.
کد خبر: ۳۹۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲ 28 April 2014
مدیرعامل‌اسبق‌سپاهان‌مدیرعامل‌جدید‎پرسپولیس‌شدیک روز پس از معرفی هیأت مدیره جدی پرسپولیس، جلسه تعیین مدیرعامل برگزار شد و علیرضا رحیمی‌، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس تهران ‌شد. به این ترتیب، مردی که شهریور سال گذشته از سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان استعفا داده بود، کمتر از یک سال سر از باشگاه پرسپولیس درآورد.

به گزارش «تابناک»، همان گونه که امیر خادم، دوشنبه هفته گذشته وعده داده بود، ‌این هفته تکلیف هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مشخص شد و حمید استیلی، حمید زادمهر، حمیدرضا سیاسی، مصطفی سلیمی، علی اصغر مونسان، محمدابراهیم کاظم‌پور و مهدی خواجه وند به عضویت هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند.

بنا بر این گزارش، همان گونه که در یکی دو روز اخیر هم مطرح شده بود و حتی امیر خادم نیز روز گذشته در سخنانش گفته بود، علیرضا رحیمی در حالی که در لیست‌های اولیه مدیرعاملی پرسپولیس نامی از او برده نشده بود، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ‌شد.

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان که از سال ۱۳۴۸ سابقه حضور در تیم‌های پایه را داشته حدفاصل سال‌های ۱۳۵۲ تا ۱۳۶۴ ‌دوازده سال برای باشگاه سپاهان بازی کرده و به جز سپاهان برای هیچ باشگاهی بازی نکرده است. از این حیث، او یکی از وفادار‌ترین بازیکنان فوتبال در مکتب سپاهان بوده و همین حلقه اتصال هم او را به مدیرعاملی این باشگاه رساند. 

تیم سپاهان در جام تخت جمشید سال ۱۳۵۳ علیرضا رحیمی نشسته از چپ٬ نفر اول

او علاوه بر حضور در باشگاه سپاهان، تجربه ریاست فدراسیون هندبال را هم در کارنامه خود دارد. او که در سال ۱۳۷۲ ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفته بود، به ‌رغم پیروزی در انتخابات این فدراسیون در سال ۱۳۸۸ از این پست انصراف داد و یک سال بعد جانشین محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان اصفهان شد.

حضور او در سپاهان، یک قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در جام حذفی را به همراه داشت و جمعی از ستارگان را به این باشگاه بازگرداند.

رحیمی پس از انتخاب به ‌مدیرعاملی پرسپولیس گفت: «من قبل از هر چیز از اعضای هیأت مدیره به خاطر اعتمادی که به من داشتند، صمیمانه تشکر می‌کنم. مطمئنا وظیفه سنگینی بر عهده من گذاشته شده و تمام تلاش خود را می‌کنم تا اعضای هیأت مدیره از انتخاب خود پشیمان نشوند. مسأله مهمی که باید عرض کنم، این است که متأسفانه در کشور همه چیز بر محور مدیریت است. به باور من محور باید برنامه‌ریزی باشد. من اعلام می‌کنم همه تصمیم‌های ما در پرسپولیس را ابتدا هیات مدیره ‌تصویب کند و امکان ندارد تا من در این باشگاه هستم، تصمیمی در همه زمینه‌ها یا زمینه مالی گرفته شود، بدون آنکه هیأت مدیره آن را مصوب کرده باشد.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه من مجری مصوبات هیأت مدیره خواهم بود، گفت: از رویانیان به خاطر تلاش‌هایش تشکر می‌کنم و می‌دانم که زحمت زیادی در پرسپولیس کشیده است. استیلی نیز از این پس به عنوان سخنگوی پرسپولیس فعالیت خواهد کرد و من تلاش می‌کنم کمتر حرف بزنم. استیلی از افتخارات کشور است و من کاری به این ابلاغ‌ها ندارم و ارادت زیادی به استیلی دارم و امیدوارم بتوانیم کارهای مثبتی برای پرسپولیس انجام دهیم.

وی درباره اولویت‌های کاری خود در پرسپولیس نیز گفت:‌‌ همان کارهایی که در سپاهان انجام دادم، ‌در پرسپولیس انجام خواهم داد. از این پس همه تعهدات را مدیریت پرسپولیس به عهده خواهد داشت و امکان ندارد بگویم تعهدات باشگاه از این پس بر عهده من نخواهد بود اما باید بگویم تعهدات باشگاه در زمان رویانیان و یا پیش از آن بر عهده من نیست. من از ساعت ۱۳ امروز این مسئولیت را بر عهده گرفتم و امکان ندارد راجع به ساعت ۱۲ درباره اتفاقات پرسپولیس صحبت کنم و یا رویدادهای مربوط به پنج سال پیش این باشگاه به من ارتباطی ندارد و از الان مسئولیت این باشگاه بر عهده من است‌».
 
حضور یک سپاهانی در رأس مدیریتی باشگاه پرسپولیس و نشستن بر صندلی که تا دیروز علی پروین، اسطوره‌ سرخ‌ها روی آن نشسته بود؛ البته با اعتراض برخی ‌پرسپولیسی‌ها روبه‌رو شد و حمید درخشان با مصاحبه‌ای علیه رحیمی گفت: «‌آیا سپاهانی‌ها اجازه می‌دهند یک پرسپولیسی به عنوان مدیرعامل این باشگاه برگزیده شود؟»
تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۶
متاسفم ازاين انتخاب كه اقايان نميدانند توپ فوتبال گرداست يالوزي انشائ لله به دسته يك ميرويم چشم خادم روشن
این کیه دیگه؟؟!!
برای پرسپولیسیا مطمئنا خوشایند نیس که یه سپاهانی شده مدیرعامل تیمشون اما به هر حال باید بدونن رحیمی از خیلی از مدیرعامل هایی که این چند سال داشتند سوابق مدیریت ورزشیش بیشتره و به قول خودش سپاهان و پرسپولس هم هر 2 از یک ریشه اند (شاهین)
برای رحیمی ارزوی موفقیت میکنم
چرا از مدیران فوتبالی پرسپولیسی مثل دادکان و عابدینی و... انتخاب نشد.البته آقای رحیمی باید بدانند پرسپولیس و استقلال را با هیچ تیمی در ایران نمی توان مقایسه کرد.این تیمها در همه ایران( و شاید بتوان گفت جهان) طرفدار دارند. نه در یک شهر و استان، و البته حواشی بیشتر.
مگه تو تهران ادم نیست که باید یه اصفهانی بشه مدیر پرسپولیس ؟
ایشان انتخاب نشدند بلکه انتصاب شدند.کسی که پیش از انتخاب هیات مدیره صحبت از انتخابش بود.این انتخاب مثل این است که میر عامل ریال سال بعد مدیر عامل بارسلون شود یا گالیانی به اینتر برود.آقایان کمر به اضمحلال پرسپولیس بسته اند.البته خوشحالی برخی از دوستان استقلالی که خود را طرفدار پاکسازی فوتبال می دانند هم قابل درک است.مگر پرسپولیس دادکان، عابدینی و کاسانی را ندارد که مدیر عامل سابق سپاهان بشود مدیر عامل پرسپولیس؟ چه تضمینی است که ایشان در بزنگاه پرسپولیس را با شیوه مدیریت خودش در برابر سپاهان که رقیب بزرگی است نابود نکند؟
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم