بازدید 57864
پرونده جدیدی در فوتبال ایران؛

جنجال کارت پایان خدمت‌ جعلی، خللی به قهرمانی فولاد وارد می‌کند؟

اخبار درگوشی از راهروهای فدراسیون می‌گوید که پیگیری این ماجرا نخستین بار توسط باشگاه فجرسپاسی صورت گرفته که آخر این هفته دستش از لیگ برتر کوتاه مانده بود و حالا به دنبال راهکاری برای ماندن در لیگ است؛ اما ماجرا هنگامی جنجالی‌تر شد که پرسپولیس هم مدعی قهرمانی لیگ برتر شد.
کد خبر: ۳۹۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲ 03 May 2014
جنجال کارت پایان خدمت‌های جعلی، خللی به قهرمانی فولاد وارد می‌کند؟قهرمانی فولاد در لیگ سیزدهم، افزون بر ‌‌همراه داشتن خوشحالی خوزستانی‌ها، شادی علاقه‌مندان فوتبال ایرانی را که از فضای کاذب فوتبال ایران در سال‌های اخیر شاکی بودند، نیز به ‌همراه داشت؛ تیمی که به دور از حاشیه و جنجال با یک سیستم درست و سرمایه‌گذاری روی فوتبال پایه پس از چند سال به حق خود در فوتبال ایران رسید؛ اما گویا حاشیه‌ها کمی دیر به این تیم رسیدند.

به گزارش «تابناک»، در حالی که تب فوتبال باشگاهی در ایران فروکش کرده و نه ‌تنها قهرمان لیگ سیزدهم ـ که تکلیف آخرین تیم لیگ چهاردهم هم مشخص شده است ـ از لابلای یک پرونده جنایی اسنادی کشف شده که به رغم تمایل فدراسیون فوتبال مبنی بر رسانه‌ای شدن آن در کمتر از ۴۸ ساعت، سر از رسانه‌ها درآورده است و هم‌اکنون مدعیانی پیدا کرده که می‌خواهند جام قهرمانی لیگ سیزدهم را جابجا کنند.

بنا بر این گزارش، چندی پیش در اهواز یک باند جعل سند متلاشی شد‌ که در میان اسناد آنها، چند‌ سند مربوط به بازیکنان تیم فولاد اهواز هم پیدا شد؛ گویا عده‌ای با جعل اسناد مربوط به سابقه ایثارگری پدرومادرشان، ‌کارت پایان خدمت گرفته بودند و ‌نامشان در میان این اسناد دیده می‌شود.

هرچند فدراسیون فوتبال می‌خواست این پرونده بی‌سروصدا بررسی شود و رئیس حراست فدراسیون فوتبال مسئول پیگیری آن بود، با انتشار خبر در رسانه‌های گروهی، هم‌اکنون پرسپولیسی‌ها از پیگیری ماجرا و احقاق حقوق تیم خود می‌گویند.

این گزارش می‌افزاید، سرخ‌های پایتخت که در فصل گذشته، نائب قهرمان لیگ شده‌اند، اکنون نیز ‌صاحب هیأت مدیره جدید شده از پیگیری حقوق تیمشان سخن می‌گویند.

در این باره، علیرضا رحیمی، مدیرعامل جدید این تیم، از مطرح کردن این موضوع در جلسه امروز هیأت مدیره‌ می‌گوید و حمید استیلی با‌ ‌احترام به تیم فولاد از پیگیری حقوق تیمش سخن به میان می‌آورد؛ اما اینکه پیگیری حقوقی این ماجرا تا چه میزان می‌تواند در تغییر قهرمان لیگ مؤثر باشد یا خیر، پرسشی است که هنوز کسی به آن پاسخ نداده است.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال که از رسانه‌ای شدن این خبر چندان خوشحال نبود، پیگیری این ماجرا را در حیطه وظایف فدراسیون فوتبال نداست و گفت: ‌اینکه گواهی‌های پدران بازیکنان قانونی بوده یا خیر و یا اصلا سابقه جبهه به میزان مقرر در قانون بوده یا خیر، موضوعی نیست که فدراسیون فوتبال بتواند به آن رسیدگی کند. اگر این امر‌ رخ داده باشد، ‌جرم است که رسیدگی به جرایم در صلاحیت دادسراهای عمومی یا نظامی است. اگر آن‌ها تأیید کنند که چنین اتفاقی رخ داده، کسانی که از این جرم در فوتبال متضرر شده‌اند، می‌توانند رأی مراجع قضایی را به عنوان دلیل و مدرک به ارکان قضایی فدراسیون تحویل دهند تا بنا بر مقررات به آن رسیدگی شود».

بر پایه ماده ۳۶ آیین‌‌نامه انضباطی فدراسیون، وجود بازیکن مشمول در ترکیب تیم‌ها به عنوان مصادیق بازیکن غیر‌مجاز تلقی شده و بازی‌هایی که با حضور این نفرات باشد، سه بر صفر به سود رقبا می‌شود؛ اما اینکه این ماجرا درست است یا خیر، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و دادسرای نظامی اهواز در حال بررسی ماجراست.

گفتنی است، از آنجا‌ که علاوه بر چند بازیکن تیم فولاد، نام یکی از بازیکنان تیم پیکان هم در میان اوراق این پرونده دیده‌ می‌شود، موجب شده تا علاوه بر پرسپولیسی‌ها، مسئولان باشگاه فجر هم پیگیر این ماجرا باشند؛ در واقع اخبار درگوشی از راهروهای فدراسیون می‌گوید که پیگیری این ماجرا نخستین بار توسط باشگاه فجرسپاسی صورت گرفته که آخر این هفته دستش از لیگ برتر کوتاه مانده بود و حالا به دنبال راهکاری برای ماندن در لیگ است. اما ماجرا وقتی جنجالی‌تر شد که پرسپولیس هم مدعی قهرمانی  لیگ برتر شد.

اما در مجموع اینکه آیا این مسأله موجب تغییر عنوان قهرمان فوتبال ایران بشود یا خیر، هنوز نا‌معلوم است، چه اینکه علاوه بر اینکه باید اثبات شود‌ این بازیکنان واقعا تخلف کرده‌اند، این موضوع هم باید اثبات شود که باشگاه فولاد خوزستان هم در جریان این تخلف بوده یا خیر؛ بنا‌براین، به ‌رغم رایزنی‌های گسترده تیم‌هایی که به دنبال به نتیجه رساندن این پرونده هستند، گویا ‌زور آنها چندان به اثبات ادعایشان نرسد.

دخیل بودن پرسپولیسی‌ها در این ماجرا که حالا ادعای قهرمانی در لیگ سیزدهم را دارند و پیگیری‌های هیأت مدیره در کنار شخص علی دایی ـ که گویا در یکی دو روز گذشته با یکی از مقامات بلندپایه نظامی برای پیگیری این پرونده مذاکره داشته ـ شاید در روزهای آینده، اخبار جنجالی بیشتری ‌پیرامون این پرونده ایجاد کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴۰۰
صد درصد خلل وارد میکنه...باید هم جامو ازشون گرفت هم سهمیه آسیارو....اینا فک میکنن دزدی و کلاهبرداری فقط اینه که از دیوار خونه مردم بالا برن....به این کار میگن کلاهبرداری اونم از تمام ملت یه کشور
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
فعلا این فولاد که آبروتونه را خریده. مدرک که مهم نیست، بازی مهمه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
جوش نزن پدر جان پیاده شو با هم بریم
کار اشتباه تاووان داره باید بدن ولی چیزی از ارزش بازی های فولاد کم نمکنه
اونا از دیوار مردم بالا رفتن که میلیارد میلیارد به اسم مبارزه با نام جعلی خلیج ریختند تو جیب ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
برو بابا چه ربطی به تیم فولاد داره....
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
جوش نزن پرسپولیسی.
سهمیه اسیا رو هم به زور گرفتی
aghil
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
یعنی اگه یکی کلاهبرداره و چک بی محل کشیده باید نتیجه سه صفر به ضررش بشه بعد هرکی درستکارتره برنده اعلام بشه؟!کارت پایان خدمت چه ربطی به نتیجه فوتبال داره آخه؟!
یک خوزستانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بالاخره باید ثابت شود در فوتبال ایران مافیایی وجوددارد که نمی پذیرند به جزءتیم های خاص با بودجه آنچنانی و باحیف ومال بیت المال حق مطرح نششدن را ندارند !؟
ali kia
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بیشین بینیم بابا ....!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
من جوان بدبخت برم 2 سال حمالی کنم اون وقت این افراد سودجو پولهای میلیونی بگیرند؟این انصاف است؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
***سوزش شما رو هم تسکین میده؟
فولاد همیشه قهرمان***
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
کارت پایان خدمتش جعلی بوده ولی آدمه همون آدمه! دوپینگ نکرده!یعنی تو اگه دیپلم جعلی بگیری مدال قهرمانی کشتی رو ازت نمی گیرن!
جام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
جناب آقای پرسپولیسی خیلی قانون مدار کاراگاه دزد پیدا کن لطفاً به بزرگان باشگاه سر تا پا پاک خود بفرمایید قهرمانی لیگ در مستطیل سبز بدست می آید نه در اتاق سران نظامی و راهروهای دادگاهها .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
باید کلا حذف بشن تا استقلال چهارم بشه شاید سهمیه اسیا بگیره خدایا کمک کن !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
عزیزان دل در خبر نوشته شده پدران آنها تقلب کرده اند و سابقه جعلی جبهه درست کرده اند برای گرفتن انواع و اقسام امتیاز ها و سوء استفاده ها از جمله معافیت فرزندان.
چه بسا خود بازیکنان هم از این دسته گل پدرشان اطلاعی نداشته باشند چه برسد به باشگاه
اگر دین ندارید لا اقل آزاد مرد باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
نظام وظیفه باید یه فکر اساسی برای معضل سربازی بکند که جوانان می خواهند از هر روشی از اون فرار کنند
پس یه جای کار اشکال داره
سربازی باید اختیاری بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بوووووووووووووووووووووووووووق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
پرسپولیسی بی ظرفیت چرا چشم دیدن قهرمانی فولادو نداری
مطمئن باش تا فولاد تو لیگه برتره پرسپولیس واستقلال قهرمانی نمیبینند
ناشناس
| United Kingdom |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
فولاد لیاقتش رو داره ،شما پرسپولیسی عزیز رفتین آسیا،مواظب باشین گم نشین،پول قلیوناتنم حساب کنین که برا ایرانی ها حرف در نیارن.....
amin
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
چندنفر در ایران کارخلاف نمی کنند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
در این مورد قانون وضوح کامل داره.بازیکنانی که مشمول بوده و غیبت کرده اند حضورشون در هر تیمی موجب باخت 3 بر صفر اون تیم میشه.میدونم این مسئله برای هوادارن فولاد زور داره ولی خوب به یاد دارم که در دهه شصت به استناد همین قانون پرسپولیس چند تا از بازیهاش رو سه بر صفر به حریف واگذار کرد.اگه این مسئله ثابت بشه از همین حالا باید قهرمانی برحق پرسپولیس رو تبریک گفت.
اسی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
فولاد خوزشتان در این فصل استحقاق قهرمانی را داشت، به مردم خونگرم خوزستان دورود می فرستم و این جام مبارکشون باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بنا به گفته سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی تنها 42 درصد مشمولان تهرانی به خدمت سربازی میروند و باقی به بهانه های مختلف معافیت از خدمت می گیرند!جالبه که حالا همین قماش افراد دنبال مچ گیری از خدمت نرفتن دیگران هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
آقا منم موافقم باید جامو ازشون گرفت!چه معنی داره تیمی که سالهاست رو تیمهای پایه داره و سرمایه گذاری بلند مدت روی بچه ها و نوجوانها کرده و بدون حاشیه و رانت و باند بازی و خریدن داوری با یه تیم کم نام و نشون و جوون قهرمان بشه!!قهرمانی فقط برازنده تیمی پرحاشیه با یه مشت ستاره به درد نخور که فقط اسم دارن و از فوتبال سیر شدن وو رو اعصاب مردم راه میرن با دریافتهای میلیاردی از بیت الماله که تازه جوری صحبت از نداشتن پول برای آجیل شب عید میکنن که آدم دلش کباب میشه هوس یه گلریزون گرفتن براشون میکنه هستش.همونهایی که چون پول مفت میگیرن اینقدر بلد نیستن که دریافت میلیاردی شونو (حالا بگذریم که همشون کلی تجارت دیگه دارن!!)جوری خرج کنن که به آخر سالشونم برسه.همونایی که با افتخار تو رسانه میگن ماهی 15 میلیون لباس میخرن.ولی تو همین کشور هستند کسایی که جون فرزندشون به خاطر یه آمپول 150 هزار تومانی یا از دست میره یا همیشه تو خطره!!!!
من با یکی از همین آقا زاده های پرسپولیسی همسایه هستم حرفی رو که زدم دیدم که گفتم.زندگی آقا رو دیدم و خرج کردنشو بعد که حرف پول آجیل نداشتنشو شنیدم تو تلویزیون واقعا لجم گرفت که مردمو چی فرض میکنن!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
چشم ندارید ببینید که فولاد خوزستان قهرمان شده ، حرف مفت نزنید پرسپولیس ها؟
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
سوای تمام نظرات این هم خیلی مهمه که فولاد بازیشو با پرسپولیس با گل هند آرش افشین برد که از اولش هم قهرمانی شون نامردی بود...
این داستان هم که بیشتر اثبات میکنه باید پرسپولیس به حقش برسه....
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
انحطاط اخلاقی تمامی تاروپودمان را تنیده. وقتی اختلاص و لگدمال کردن قانون امری عادی شد. این نتایج مشعشع هم قابل پیش بینی است.
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
بشین سر جات...
حمزه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
قهرمانی باید تو مسابقه باشه نه با پاپوش دوختن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
فولادی ها هم تقلب کردند با جعل اسناد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
حق ما جوونا چی میشه که بدون پارتی و جعل دوسال از عمرمونو گذاشتیم ولی فولاد با رانت اینجور سند سازی میکنه باید فولادبره دسته دو
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
خوشم میاد منفی هارو
مردم همه جا عادلانه قضاوت میکنند آقای میلاد
جام اگه عوض بشه فولاد بازیکناش همون بازیکنای قدرتمندی هستند که با بودجه خصوصی چه باکارت پایان خدمت چه بدون کارت پایان خدمت قهرمان شدند
تابی دوست داشتی منتشر کن.
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
تیم های بدبخت. مگه اینکه با شایعه سازی و ملاقات با نظامی ها و کله گنده ها و... به یه جایی برسن. عرضه داشته باشین تو زمین خودتونو نشون بدین. همین میلیاردی های ناجوانمرد فوتبال رو به تباهی کشوندن
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
فقط شمشوک نوشهر :)
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
اگه تخلف اینه پس پرسپولوس شما که باید بره لیگ دست یک بخاطر 60میلیارد حیف و میل بیت المال دایی هم بابت تخلفش تو باشگاه راه آهن(سرپوش نهادن روی تخلف باشگاه )باید از مربیگری محروم بشه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
اره دیگه یک عده قلیون میکشن حکمی براشون نمیادیه عده به عنوان سرمربی دلال فوتبالن مهم نیست چونکه تیمهای تهرانی دستشون ازجام کوتاه شده این ومیگن..دنیاوفولاددنیاواهواز
یعنی با زور و با کاغذ بازی می خوان پرسپولیس رو قهرمان کنند! این می شه قهرمان کاغذی!
پاسخ ها
سرخپوش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اگه بجای پرسپولیس تیم استقلال بود که میگفتین حقشه پیگیری کنه و قرمانی مال استقلاله واقعا نون و به نرخ روز میخورین
ميعاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
آخه از راه كه به مقصد نميرسند مجبورند از بي راهه برن. با زور . چه فايده؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
واقعا با نطر شما موافقم . تو میدون بازی کاری ازشون برنمیاد میخوان با بهونه های مختلف خودشون رو قهرمان لیگ ایران کنند.
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اگه واقعیت داشته باشه قهرمانی فولاد هم میشه قهرمان جعلی
در کل قهرمانی تو لیگ ایران با این همه شایعه فساد دیگه ارزشی واسه هوادارا نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
قهرمان تو زمين چمن معلوم شده.ايول فولاد ايول اس اس.
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بي خيال داداش بيشتر از اين جوش نزن دنيا كه به آخر نرسيده سال ديگه بيشتر سعي كنيد.شايد سهميه آسيا رو بگيريد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
قهرماني با بازيكن مورد دار چي ميشه؟
پسر سرخ پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
با زور و کاغذ بازی قهرمانش نمیکنند .
با باند بازی و نامردی قهرمانی رو از دستش درآوردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
فعلا که کاغذ بازی رو فولادی ها (سپاهان نوین اصفهان)انجام دادن.
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اینکه بازیکن جرمی رامرتکب شده ربطی به باشگاه فولاد ندارد و بازیکن باید مجازات شود نه باشگاه . فارغ از قهرمان جعلی و کاغذی حسین فرکی با بازیکنانش در طول فصل کمترین نوسان را داشته و به حق شایسته این قهرمانی بوده اند و این مسائل چیزی از ارزش های تیمی آنها را کم نمی کند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
جالبه كه هركي ميخواد مثبت بده بايد آبي رو لايك كنه و طرفداراي پرسپوليس هم قرمزو كليك ميكنن!!
فرشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اینم از تیم مدعی اخلاق که تو زرد از آب درآمد !
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
ناشناس 14:16 میتونم بپرسم این ماجرا چه ربطیب به اس اس داره؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
با توجه به اینکه بازیکن مورد نظر سال های قبل در پرسپولیس بوده این تیم هم باید سال پیش در دسته دو بازی می کرده.
رک گو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
شما فکرمیکنید قهرمانی های استقلال و یا بعضی تیم ها با ق ن خیلی پاک بوده؟؟ فقط اگه زیاد شلوغ کنید سرمربی میگه "علی " بیاد ها.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
ینی استقلال چهارم میشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
حالا اس دق لال رو بگو که بازم سهميه نميگيره خخخخ
EHSAN
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اونایی که منفی زدن پرسپولیسی هستن یعنی اونام با اینجور قهرمانی راضین
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
ای بابا کجای کارید نظام وظیفه اگه اسنادشو طبقه بندی میکرد و اطلاعات درستی داشت نباید منو که 4سال پیش خدمت رفتم کارتم هم دستمه باهاش پاسپورتم گرفتم رو سرباز فراری بدونه و مامور بفرسته در خونمون حالا تا اخرشو بخونید...............................................................................به هیچ میرسید!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
این اسمش زور نیست، رسیدن حق به حقداره
یک پرسپولیسی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
به نظر من اول و دوم فرقی نمیکنه اصلش اینه که تیمی پر مدعا به نام استقلال که ادعای قهرمانی داشت روش کم شد ..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
دمت گرم مرسی -فولاد همیشه قهرمانه
الیاس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
دوستان عزیز یک اشتباه بزرگ که همه شما متوجه آن نشدید.
آیا میشود با پاسپورد جعلی و کارت پایان خدمت جعلی 3 بار برای بازی به خارج کشور سفر کرد و دوباره وارد کشور شد؟
چرا خبری که فقط شایعه می باشد اینگونه پر و بال داده میشود؟
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
احسنت
توی تمام دنیا اگه ثابت شود باشگاه اطلاع داشته تیم را جریمه می کنند و گرنه خود بازیکن جریمه می شود که مطمئنا این ضعف دستگاه نظام وظیفه کشور است که از آنجا استعلام گرفته می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
کاملا درسته. این بهترین راهه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
از طرف مارکوپولوی دور دنیا گشته؟ تا حالا از دهاتتون اونورتر رفتی که از کل دنیا صحبت میکنی؟
واقعا فجر سپاسی باید به حق قانونی خود دست پبدا کنه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
حالا که اینجوری شد فجر سپاسی اصلا باید قهرمان بشه :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اگه اینجوری باشه پیکان قبل فجر با سیاه جامگان بازی play off داشت اگه میخوان کاری بکنند از بازی قبل تر باید شروع کنند! ولیکن، امیدوارم اینطوری بازی های انجام شده را زیر سوال نبرن.اینطور بهتره
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
ازونم برو عقبتر، خود لیگ دسته یک هم بازیاش باید نتایجش عوض بشه. شاید اصلا پیکان دوم نشه!
همینجوری برگردیم عقب به زمان حضرت آدم میرسیم!
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
باشه.........جام را بیاااااااورید
نه آقا اینجوری حال نمی ده. من خودم پرسپولیسی ام، اما اینجوری اگه قهرمان شیم نامردیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
پرسپولیسی نیستی چون با اینکه درک می کنی که تیم فولاد بازیکنانی داشته که نباید میداشته اما باز هم این حرف رو می زنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
نامردی ؟!
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
نه تو پرسپولیسی هستی دوست من و نه این کار نامردیه، مگه جامهای یووه محبوب ما رو دادن به اینتر چیزی شد؟
راد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
درود بر شرفت!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
حالا فرض که بازیکن مورد داشته، شما از لحاظ فنی باختی، این دیگه هم زدنه
من
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
شرف بر درودت
در جواب اظهار نظر کننده اول باید بگویم برادر عزیز اولا" صبر کن موضوع بطور کامل روشن شود که اگر خدای نا کرده جواب مثبت بود فکر میکنم که هیچکس با قهرمانی ناپاک موافق باشد و حتی خود باشگاه فولاد هم چنین قهرمانی را نخواهد پذیرفت
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
نمیدونم چرا تیم پرسپولیس به صرف کردن وقت برای هاشیه سازی وقهرمانی زوری چرا توان فنی تیم را بالا نمی برند اگر تیمی خوب عمل کند به دنبال این نیست که هر جوری شده یک امتیاز جمع وجور کنه تا به هدفش برسد گیریم اینجوری قهرمان شدید مردم خوب میداند که شما با بازی در میدان قهرمان نشده اید بلکه با استفاده ازنفوذ سیاسی خودتان به این هدف رسیدید .
وقتي از نظر قانوني امتيازي ازتيم قرمزحذف مي شود بايد در اينجا حق خود را طلب كند بي دليل حاشيه سازي نكنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
این امتیازها به تمام دیدارهایی که این بازیکنان حضور داشتند اضافه می شود البته در صورتی که اون دیدار رو نبرده باشن که امتیازش تاثیر نداره.
راستی این همه صحبت از هزینه ها شد چرا در مورد خرید سپاهان نوین توسط فولاد حرفی زده نمی شه؟ ینی سهمیه شون رو اهدا کردند؟
نه خیر ، نباید خللی به قهرمانی فولاد وارد کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
تو این خلال ((خلل )) رو خوب اومدی !
حالا كه يكي از تيم هاي آبي و قرمز قهرمان
نشده انواع ترفند بكار بسته ميشه تا يك چيزي نصيبشان شود ؟ اگر اينه تيم بودند در ميدان چمن قهرمان مي شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
دقییییییییییقاً
خیلی رک بگید آقا ما چشم نداریم یه تیم شهرستانی اول بشه .
دیگه این اسنادو چرا رفتی از صندوق خاک خورده 7 قرن پیش پیدا کردی
فولاد قهرمانه چون خوزستان مردم قهرمانی داره
من متوجه نشدم. بالاخره علی دایی کارت پایان خدمت داره یا معاف شده بوده؟ کی راست میگه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
***باید کارت ÷ایان خدمت همه بازیکنان ÷رس÷ولیس هم بررسی بشه***
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
علی دایی اگر همینطور زورکی بخواهد قهرمانی بگیرد... این بابا شره حالم ازش بهم میخوره چشم نداره کسی ازخودش یهتر باشه .
جمال
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
آقای دایی فکر میکنم به خاطر لکنت زبان معاف شده بود ایشان اصلا اهل تقلب نیست بنده خدا اشکال مادر زادی دارد.
کارت پایان خدمت که در زمین بازی نمیکرده! من خودم یک پرسپولیسی هستم ولی این پیگیری را فقط صرف انرژی بیهوده میبینم. گیرم که قهرمان هم بشیم آیا ما بازی را برده ایم و با بازی کردن قهرمان شده ایم؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
تو بازی پرسپولیس نداشته اما تو بازی فولاد داشته و اون تیم نمی تونسته این امتیاز ها رو بگیره
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بله، یه سوال فکر کن که برای چی این کار را کرده اند؟ اگه این کار رو نکرده بودند و این بازیکنا بجای فولاد، توی تراکتور یا ملوان بازی میکردن، آیا پرسپولیس قهرمان و فولاد پایینتر از تراکتور نمیشد در انتهای لیگ؟
رشیدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
داداش پرسپولیسی . وقتی بازیکنی باید برود خدمت باید برود سربازی یا تیم های نظامی مثل فجر و یا تراکتور و یا پاس و صبا که قرارداد با نظام وظیفه دارند. یادمه که سن شماها قد نمی دهد رضا عابدیان در پرسپولیس سنش سربازی بوده و فقط دفترچه سربازی نگرفته بود که باشگاه بتواند برایش سهمیه بگیرد و سربازیش را به اصطلاح بخرد ( قانون آن سالها) 3-4 بازی که برای پرسپولیس آن دوره یهنی اواخر سال های 69-70 بود که 3-0 بازنده شد. قانون خدمت که تغییر نمی کند .
اصلا همه چی از اول مشکوک بود!
جام مال پرسپولیس بود ... تو مشتش بود !
نه دادش فولادیها به کلک زدند باید دقیق پیگیری شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
مگه با کارت پایان خدمت میشه قهرمان لیگ شد؟ فولاد زحمت کشید و به نتیجه رسید.
تیم فقط فولاد
پاسخ ها
کمند
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
درود بر جوانان غیرتمند خوزستان که هم در لیگ برتر گل کاشتند وهم در فوتبال آسیا آبروی فوتبال کشور حفظ کردند.
اين همه بازي رو 3-0 اعلام كنن كه فولاد رفته دسته يك!

شايد تيم هاي سقوط كننده هم عوض شدن با اين حساب!

عجب!!
کارت پایان خدمت جعلی نبوده است بلکه مدارکی که منجر به گرفتن آن کارت شده اشکال داشته لذا ربطی به باشگاه ندارد بهتر است تیمها فقط با فوتبال جوانمردانه بدنبال مقام باشند و دنبال راههای دیگری نباشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
فوتبال جوانردانه از نظر شما اینه که از بازیکنهایی که باید می رفتن سربازی استفاده کرده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
شما فعلا بشین خنک شی.
لذا واژه سازی نفرمایید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
جعل گرفتن مدرک ایثارگری والدین یعنی کارت پایان خدمت هم نادرست است و افراد باید بروند سربازی پس نتیجه باید 3-0 شود تا درس عبرت شود برای همه خلاف کنندگان و استفاده کنندگان از افراد خلاف کار.
یعنی فولاد سهمیه آسیا رو هم از دست میده و سپاهان آسیایی میشه
پاسخ ها
مجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
شتر در خواب بیند پنبه دانه :P
بله امیدوارم این موضوع دخالتی در قهرمانی فولاد نداشته باشد و به صورت مستقل بررسی شود.
پرسپولیس دوم! ولی باید مشخص بشه این افراد کیا هستند که سوء استفاده می کنند.
اگه این بازیکنان که به قولی مجرم هستند، توی تیمهای دیگه هم بازی کرده باشن، جریان پیچیده میشه و چند سری لیگ باید دوباره بررسی بشه.
پس امکان پذیر نیست که این جریان ادامه پیدا کنه.
قهرمانی پاک فوتبال پاک و... اینقدر این چند روز گفتن جوری شده که فکر کردیم فولاد قدیس و قهرمانی حق خدایی بوده براشون اگه پرسپولیس قهرمان میشد قهرمانی شیطانی بود !!! من نمیدونم چرا دوست داریم بگیم تیم های شهرستانی پاکن وهیچ مشکلی ندارن وهمه مشکل ها از استقلال پرسپولیسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
***چون همه مشکل ها از استقلال پرسپولیسه***
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
آره تیم های سرخابی ناپاک هستند کسی به این موضوع شکی نداره
تخلف در فوتبال نبوده پس ربطی به فوتبال ندارد جعل در فوتبال رخ نداده است. بازی کرده و برده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
ربطش اينه كه اينا از خدمت سربازي فرار كردن و حق نداشتن براي فولاد بازي كنن و از بيت المال هم ميلياردي پول بگيرن... قاعدتا باشگاه اينجا مقصر نميتونه قلمداد بشه اما بايد دمار از روزگار اين جاعلان توي زمين دربيارن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
عزیزم اگه اثبات بشه فولاد می ره دسته یک
به نظرم الان باید تیم داماش هم مدعی باشه چون با سه صفر کردن بازی های فولاد اونا میشن شانزدهم و باید بازی پلی آف برگزار بشه در ضمن امکان نداره باشگاهی که بازیکن می گیره در جریان این تخلفات نباشه اونم چند بازیکن
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بازیکنی که مجوز نداره نمیتونه بازی کنه عزیزم
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بازیکن مشمول نباید در تیم بازی می کرده و این یعنی نیمی از قدرت جوانی فولاد به تیم های دیگر نتقل می شد و هماهنگی هم از بین می رفت وهزاران اما و اگر دیگر . داداش من قانون این را می گوید 3-0 حالا نمی خواهند جهانی شود و فیفا تیم های ما را محروم کند .ووو چرا فیفا برای ندادن و پاس نشدن چک بازیکنان خارجی کسر امتیاز را ملاک کار خود می داند حتی برای 15-20 میلیون تومان اما بازی کردن مشمول در تیم ها و کارت جعلی پایان خدمت و معافی محرومیت برای تیم استفاده کننده نداشته باشد.
پرسپولیس باید قرمان بشه
راه نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
زور بزن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
چند سال نشده اینم روش هیچ اتفاقی هم نیافتاده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
قاون فقط برای پرسپولیسه اما تیم های شهرستانی بمیرم مظلومند و قانون برای آنها نیست. اگر حالا تیم های سرخابی این کار را کرده بودند همین هوشنگ نصیر زاده چه ها که نمیکرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
جوش نزن پرسپولیسی
مم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
داره ميشه
اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
به همین خیال باش تا قهرمان پفکی بشین .اگه قرار باشه مدارک برسی شود باید مدارک تمام تیمها استعلام شود وحتی اونایی که قیلان میکشند بای از تیم ملی خط بخوردند
اگه اینطوری باشه فولاد حق رو باطل کرده. بازیکنی که مجوز نداشته باشه نباید بازی کنه!! 4 تا بازیکن یه تیم جعلی باشن محشره به خدا! جعل سند همه جای این مملکت هست خجالت بکشید. به عنوان یه پرسپولیسی امیدوار این اخبار صحت نداشته باشه چون آبروی این فوتبال به خطر میفته. فولاد از لحاظ فنی کاملا شایسته قهرمانی بود
نه داداش میشه اجرای قانون
تیم های پایتخت مگه با این کاغذ بازی ها قهرمان بشن،حالا برین دنبال کاغذ بازی شاید یه فرجی شد واستون
پاسخ ها
حسين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
تو اگه دوپينگ هم ميكردي ميبردي باز حقو به خودت ميدادي
The rock
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
چون تیمتون قهرمان نشده دارید میترکید ولی به کوری چشم حسود ها پرسپولیس قهرمان میشه هه هه هه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
راست میگه یاد بگیرید کاغذ بازیا رو کجا انجام بدید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
تیم هایی مثل فولاد هم مگه اینجوری قهرمان بشن! 4 تا بازیکنتون که سرباز بودن اگه بجای تیم شما خوزستانیا، تو تراکتور بازی کرده بودن، الان شما 3وم هم نبودید
خدا کنه بشه و بار دیگر فجر سپاسی به لیگ برتر برگرده. آخه پیکان با ناجوانمردانه به لیگ سعود کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
سعود نه دلبندم، صعود ! اونی که تو گفتی تو عربستان پیدا میشه!
AliReza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
"سعود" نه عزیزم، "صعود"
پرسپو لیسی ها منتظر این خواب خوش باشید.
کارت پایان خدمت جعلی نبوده است بلکه مدارکی که منجر به گرفتن آن کارت شده اشکال داشته لذا ربطی به باشگاه ندارد بهتر است تیمها فقط با فوتبال جوانمردانه بدنبال مقام باشند و دنبال راههای دیگری نباشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
دقیقا، مثل این میمونه که شما شخصی رو استخدام کردید و طرف مدرک لیسانس به شما داده که کاملا قانونیه ولی بعدا ثابت بشه که شخص دیگری جای این آقا در امتحانات لیسانس شرکت کرده ! شمایی که استخدام کردی مقصر نیستی ، فولاد هم مقصر نیست و فقط باید بازیکنان تنبیه بشن نه تیم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
یعنی دوپینگ دوبازیکن استقلال مقابل پرسپولیس باموافقت باشگاه بوده و....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
جعل و نمی دانستم توجیه است . بازیکن مشمول حساب می شود و نباید بازی کند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
حق ما جوونا چی میشه که بدون پارتی و جعل دوسال از عمرمونو گذاشتیم ولی فولاد با رانت اینجور سند سازی میکنه
دلشون خوشه که فوتبال داریم، مهم اینه که پرسپولیس با پولای میلیاردی نتونست از یه تیمی که تازه از دسته یک اومده ببره، حق با تیمیه که بازی بلده نه کاغذ بازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
مگر تیم های دیگر ریالی خرج کرده اند داداش من منصف باش. شهرستانی های صنایع ای هستند و بیشتر هم خرج کرده اند و حرفه ای حسابداری می کنند . من خودم حسابدار 1 تیم مطرح شهرستانی هستم و می دانم که آمار اعلام شده تیم های صنعتی و بدون دغدغه مالی که مدیریت هایشان مدیریت هزینه هستند و حتی شما با مدرک و سن پایین هم می توانی این تیم ها را مدیریت کنی.
من خودم پرسپلیسی هستم.ولی معتقدم قهرمانی تو زمین ارزش داره نه مچ گیری و کارت پایان خدمت.اصلا فرض کنیم خدمت سربازی نبود یا اصلا اون بازیکن خدمت رفته بود اصلا فرض لیونل مسی جلوت وایساده که نه ایرتی هست ونه خدمت سربازی رفته .به نظر من اینجوری قهرمانی مفت نمیارزه .باز اگه طرف دوپینگ کرده بود یه چیزی .
پاسخ ها
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
دوست عزیز قهرمانی با جعل مدرک(البته اگه ثابت بشه) ارزش داره؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
تو پرسپولیسی نیستی وگرنه متوجه بودی که اینها از بازیکن های غیر مجاز استفاده کردن. مثل اینه که تیمی بازیکن سه اخطاره خودش رو بیار تو بازی و خیلی موارد مشابه. اگر این اخبار تایید بشه قانون میگه که تمام بازیهاش 3 هیچ باخته است.
موریس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
من خیلی هم متوجه هستم تو متوجه نشدی من چی گفتم
پایان خدمت چه ربطی به بازی فوتبال وقهرمانی در لیگ دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
آخه تا پایان خدمت نداشته باشی که نمیشه سند جام را به نامت بزنند عزیزم.
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
خیلی ربط داره بازیکنی که مجوز نداشته باشه حق بازی کردن نداره
ناشناس
| United States |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
من تا حالا فکر میکردم اسمش پایان رافت هست ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
چه ربطی داره به تیم فولاد این مشکل شخصی بازیکن هست نه تیم فولاد
در برهه ای که یه تیم جوون و باشگاه با برنامه نتیجه گرفت و در حساس ترین مرحله ی لیگ آسیا قرار گرفته این تیم رو اینجوری با شایعاتمون ویران میکنیم. . روزنامه ها تیتر های انچنانی میزنند و برای یکم فروش بیشتر پرسپولیس رو قهرمان میکنند بدون توجه به اینکه نماینده ی یه ملت نیاز به پشتیبانی داره.. مردمان تنگ نظر و بد اخلاقی شدیم ما ایرانی ها ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
هزارتا مثبت
اینها همه مافیای علی دایی هست که دارن جنجال برای فولاد قهرمان درمیارن!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
نه بابا.... راست میگی
مافیا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بابا کاراگاه درک
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
هنوز هیچی نشده رفته با یه مقام نظامی بلند پایه هم صحبت کرده؟؟؟؟
یا از داور ایراد میگیره یا از زمین و جو ورزشکاه و تماشاگر.
EHSAN
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
درسته اون آقا غیر از این کار دیگه ای بلد نیست
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
تهمت نزن ناشناس بینام و نشون
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
مافیا مال شما شهرستانیاست که چند سال با فریاد وا مظلومای تخیلیتون، مافیایی درست کردین که سر پرسپولیس و اس اس رو میبرین تا اینا قهرمان نشن، دفعه ی قبلی که با اون بازیکنای جالبتون رفتین دسته دو ( سال بعد از قهرمانیتون) ببینیم این بار رکورد رو با سقوط به دسته 3 میزنید یا بازم میرین دسته 2؟!
گناه تیم وباشگاه فولاذ چیه؟
با احترام به تیم پرسپولیس و فجر ولی باید بگم که باختن گریه نداره وهمه باید تو زمین فوتبال خودشون نشون بدن
با تقلب قهرمانی نمی ارزد. حق تیم دوم است حالا پرسپولیس باشد یا نفت یا سپاهان یا استقلال. متاسفم برای نفر بالای که حاضر است نظرش را بنویسد و بگوید قهرمانی روی کاغذ . مگر قهرمانی فولاد و بخصوص بازی آخرش در تبریز با گسترش فولاد تبریز را در زمین مسابقه نتیجه اش را تعیین کردند. نخیر برادر من این نتیجه در وزارت صنعت نتیجه اش را معاونت امور رفاهی کارکنان وزارت تعیین کرده بود. .زارتی که 8-9 تیم در لیگ داشته باشد نمی گذارد قهرمانی از .وزارتش خارج شود . مگر اینکه گاهی چند سال یکبار تیم های وزارت ورزش زورشان بچربد.
به دور از هرتعصب باید بازیکن یا اون تیم متخلف جریمه بشه قانون باید رعایت بشه حتی اگه برعکسش تیمهای قرمز یا آبی باشد
شكي نيست . درصورت تخلف از قانون . بايد از فولاد امتياز كسر شود مگر از پرسپوليس امتياز كسر نشده ؟
فدراسیون فوتبال مسلم و مطئمنا مثل همیشه لاپوشانی خواهد کرد
فولاد هم مثل بندگنگ رستگار میشه
همین 4تا تماشاگر طرفدار پرسپولیس رو با این حرکات از دست میدهند...!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
7 تا صفر جلوی 4 را جا انداختی فولاد ی زنگ زده.
کلا کار پرسپولیس اینه که با جار و جنجال و تهمت به زمین و زمان برای خودش موقعیتی جور کنه
امان از وقتی که بازیکنان خودشون یک عمل غیر اخلاقی مرتکب بشن، اونوقته که همه رو قسم میدن و به هر مرجعی متوسل میشن که خلاف خودشونو توجیه کنند و تبرئه بشن
کلا آدمهای ضعیف اینطوری هستن
قهرمانی فولاد و کم شدن روی پرسپولیس و استقلال با این خرج ها خیلی خوبه ولی من با قسمتی از پاراگراف اول خبرتون مشکل دارم ، اونجا که گفتید :
«تیمی که به دور از حاشیه و جنجال با یک سیستم درست و سرمایه‌گذاری روی فوتبال پایه پس از چند سال به حق خود در فوتبال ایران رسید؛ اما گویا حاشیه‌ها کمی دیر به این تیم رسیدند. »
بدور از حاشیه و جنجال رو قبول دارم اما سرمایه گذاری بر تیم پایه رو نه
اگر به لیگ برتر چند سال قبل نگاه کنید
همین تیم فولاد خوزستان با خرید سهمیه فولاد نوین اصفهان لیگ برتری شد
یعنی پس از سقوط به لیگ دسته یک به خودش زحمت نداد که تیم رو بیاره بالا از دسته پایین و سهمیه لیگ برتری خرید
بعد شما به این میگید کار بر روی فوتبال پایه ؟!!!
متاسفانه فوتبال ایران از اینجور ضربه ها زیاد خورده ؟!!!
تیم فوتبال پاس کو؟!!!
تیمی که یکی از قدرت های فوتبال ایران بود و حتی قهرمانی جام باشگاه های آسیا رو هم داره؟!!!
تیمی که خیلی بازیکن های مهمی به فوتبال ایران داد ؟!!
چی شد ؟!!
همه اینا بخاطر اینه که فوتبال با کثافت قاطی شده
چه بسا اگر سپاهان نوین که سهمیه لیگ برتر گرفته بود به لیگ می اومد و بازکنانش را نگه میداشت اون الان قهرمان ایران بود
جمع کنید این مسخره بازی رو..... سازمان لیگ کجا بوده تا الان اعصاب برا ما نزاشتن
وقتی مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان به زور یه دیپلم جعلی داره باید براش مهم نباشه که بازیکناش چطور کارت پایان خدمت گرفتن ولی با این همه اگر هم این حرف درست باشه چه ربطی به قهرمانی فولاد داره ؟ برن بازیکن خطاکار رو بازداشت ومحاکمه بکنند اصل فساد در فوتبال ایران مربوط به دوتیم استقلال وپرسپولیسه آخه من نمی دونم چطور میشه وزارت ورزش که خودش متولی ورزش در کشوره دوتا تیم تو لیگ برتر داشته باشه بعدش هم دم از درستکاری بزنه اول برن این دوتا تیم رو واگذار کنند بعد حراست وزرات ورزش و فدراسیون به تخلفات بقیه تیمها برسن
اگه مردين جام وببرين تهرانيهاي متقلب
برا خودم متاسفم که تو مملکتی که ....آقایونی که ظاهراً !!! الگوی جوانان این مرزوبوم هستند ذره ای از انسانیت رو نفهمیده اند...گیریم که اصلاً جعلی بود، شما باید تو زمین نشون بدید که از لحاظ فوتبالی سرترید...
به قول دوستمون اگه دوپینگی بودند هم یه چیزی
آقای استوره ملی درک داشته باش این تیم در حال افتخار آفرینی در سطح آسیاست
اول اینکه در خصوص سابقه جبهه پدر بختیار میتونم بگم که بختیار بزرگ شده منطقه جنگی سر پل ذهاب پس حتما سابقه جبه وجود داشته و خبر فقط برای حاشیه سازی برا فولاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
کجا همه شان همان اول جنگ فرار کردند همانند خود خوزستانی های شهر های خرمشهر و اهواز وابادان و.... بازم اصفهونی ها هر چه خوزستان دارد از صدقه سری اصفهونه.دادش تابناکی مسجد سلیمونی حرف حقه دیکه . روزی نبود که کمتر از 3000 شهید در اصفهان تشییع نشوند. بابای بختیار در یکی از شهرهای استان های همجوار بود. بگویم کجا؟ شاید بعداز جنگ همانند بسیاری برای خودش جانبازی هم درست کرده باشد.
هاااا..ای که گفتی یعنی چه
بالابری پائین بیایی "پرسپولیس سرور استقلاله" :)
پاسخ ها
اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
همین شما دوتا تیم بدرد هم میخوریدو بس!!!!
چه ربطي به بازي خوب فولاديها داشت؟مگه بازيكنان با كارت پايان خدمتشون بازي ميكردن كه حالا بايد جام و پس بدن؟بهتره جريمه مالي بشن
خطاب به کسانی که الان معتقد هستن پرسپولیس داره حرف بی حساب میزنه: عزیزان اگر خاطر شریفتون باشه تیم پرسپولیس در لیگ 86-87 در شرایطی قهرمان شد که 6 امتیاز ازش کم شد و کسی هم اعتراض نکرد و اون هم اجرای قانون بود! در فصل گذشته هم به دلیل اینکه یه عده که معلوم نیست هواداران این تیم بودن یا نه فحاشی کرده بودن از این تیم امتیاز کم شد!
پاسخ ها
اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
الان دلتون سوخته که میخاید از یه موضوعی که حتی صحت هم نداره به سود خودتون سوء استفاده کنید؟؟؟برید دنبال یه سند محکم تر بگردید
پولهای مفت بهترازاین نتیجه نمیدهد!
نمیدونم وسط دعوای قهرمان ونایب قهرمان هوادارایه این تیمی که پنجم شد چرا انقد حرص میزنند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تخلف بازیکن چه ربطی به قهرمانی تیم داره؟! این علی دایی هم خودشو مسخره کرده با این کاراش
ملاک برای باشگاه و فدراسیون فوتبال داشتن کارت پایان خدمت می باشد که این بندگان خدا مدارکی دال بر پایان خدمت یا مافی داشتند.کارت ارائه شده جعلی نبوده و باشگاه گناهی ندارد.....
بررسي جعلي بودن يانبودن كارت پايان خدمت آيا وظيفه باشگاه است باساير نهادها؟ پس توباشگاهها بايد نيروي انتظامي ، قوه قضائيه ، كلانتري ، زندان وخلاصه كليه تشكيلات يك مملكت بايد وجود داشته باشد. قهرماني توزمين معلوم ميشه نه با هوچيگري.
سلطان علی دایی نیازی به مافیا نداره.
منفيها نوش جونت حق گرفتني است نه دادني
خدا جای حق نشسته. چه قدر زود مشت مدعیان دروغین فوتبال پاک رو شد؟؟؟؟؟؟؟؟
یک عده وطن فروش که عربده میکشدند قهرمانی پاک فولاد را در مقابل قهرمانی ناپاک تیمهای دیگر به رخ میکشدند کجا هستند ؟ دشمنان قسم خورده قلعه نویی درکدوم قبرستونی لامونی گرفتند ؟ اونهایی امپریالیسم خبری را در اختیار گرفتند نعره میکشیدند بیایند جواب قهرمانی ناپاک را بدهند چه کسانی از دشمنی آقای کلهر و فردوسی پور و ....با قلعه نویی بی خبرند آقایان بیاید باز هم نعره قهرمانی پاک را بزنید
اگه حقیقت داشته باشه سپاهان برای دهمین بار به آسیا میرسه
لطفا هیچکس جوش نزند.فعلا آنها دارن با قراردادهای میلیاردی به ریش ملت میخندند.مردم هم همچنان در صف روغن و برنج ویارانه
خوانندگان باید بدانند قانون فراتر از قهرمانی فولاد است،
فولاد از همه نظر شایستگی قهرمانی راداشت وبا این دغل بازی ها که سرچشمه آن از تیم های ناکام پایتخت می باشد راه به جایی نمی برید.واین امر هیچ ربطی به خوب فوتبال باری کردن وپیروز شدن فولادندارد.
آقای دایی که داعیه اسطوره فوتبال ایران رو یدک میکشه ... نمیدونه تو این موقعیت حساس که فقط فولاد تنها نماینده ایران در لیگ آسیاست ، باید سکوت کنه و تمرکز تیم رو بهم نریزه؟
آقای دایی که داعیه اسطوره فوتبال ایران رو یدک میکشه ... نمیدونه تو این موقعیت حساس که فقط فولاد تنها نماینده ایران در لیگ آسیاست ، باید سکوت کنه و تمرکز تیم رو بهم نریزه؟
با توجه به اخبار تایید نشده که من خواندم گویا صدور کارت جعلی نبوده بلکه،ارایه کارت پایان خدمت و یا استفاده از ایثارگری و معافیت جعلی نبوده و باشگاه فولاد و فدراسیون فوتبال گناهی ندارند.و با کشف و ثابت شدن این موضوع کارت پایان خدمت بازیکن مربوطه باطل میشود و از این پس این بازیکن در تیمی بازی کرد فاقد کارت میشود و بازیکن خاطی محروم و تیم سه برصفر میشود.
خواهشاً پيگيری کنيد با اين کار و حذف فولاد ما چهارم می شويم......................................................
مگه از پرسپولیس 1 امتیاز کم نکردن اگه اون 1 امتیاز رو نمی گرفتن الان پرسپولیس قهرمان بود
کسر 1 امتیاز براساس قوانین بود حالا اگه فولاد تخلفی به این بزرگی داشته باشه که چند نفر جعلی در تیمش بازی میکردن پس فکر نمی کنم این ناحقی باشه که قهرمانی رو از فولاد بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
تماشاچی ها فولا بخاطر چند بار پرتاب سنگ و فحاشی فقط و فقط جریمه مالی شدندکه هر 2 بار برابر پرسپولیس و 1 بار برابر استقلال باید کسر امتیاز می شدند. پرسپولیس ها را بخاطر اینکه حدود 100 هوادار داماش که همیشه حواشی برای پرسپولیس درست می کنند را بخاطر گفتن کله ماهی خور 1 امتیاز کسر می کنند. اما فحش ناموسی فولادیها در تمام ورزشگاهها جریمه فقط مالی آنهم 1تا 2 میلیون به آمار جرایم کمیته انضباطی در طول فصل نگاه کنید. جایی ازکار خرابه؟ تاج
عزیزان
شماهایی که میگید تو زمین باید قهرمان شد عزیزم 4بازیکن یه تیم که یکیشونم کاپیتان بوده اگه تو زمین نبودن که تیم ضعیف میشد .
حالا اگه پرسپولیس بود میفرستادینش لیگ۳ به خواطراین کار .
تیمهای پایتخت همیشه دنبال راهی واسه به زیر کشیدن تیمهای شهرستانی دارند. چه این تیم سپاهان باشه یا تراکتور یا قهرمان امسال فولاد. اینهمه تخلف تیمهای پایتخت نادیده گرفته میشه ولی اگه یه تیم شهرستانی جلو بزنه پرونده سازی شروع میشه ماشااله رسانه ها رو هم که دارن حالا برا وجه خودشون هم که باشه تیم شیرازی رو شاکی جلوه میدن
حرف را بايد تو زمين مستطيل سبز زد نه با كاغذ بازي و دوز و كلك .
فولاد قهرماني حقش بود اينكه تخلفي بوده به مقامات قضايي ربط دارد نه فوتبال .
گنه کرد در بلخ آهنگری به تستر زدن گردن مسگری---
یکی تقلب کرده و پایان خدمت آورده به فولاد ربطی نداره- قانون نگفته که فولاد باید کشف جعلی بودن مدارک رو بکنه- قانون گفته مشمول و مشمولم کارت پایان خدمت داشته. همین. پرسپولیس بره واسه اون دنیاش جواب بیاره که بیت المال رو کرده بیت الحال.
به نظرتون بازیکنی که مجوز حضور در لیگ را ندارد، حالا به دلیل اخراج در بازی قبل، سه کارته شدن و یا هر چیز دیگه اگه بازی کنه ایرادی ندارد؟ بازیکنانی که کارت پایان خدمتشو با اسناد جعلی میگیره، آیا باید بازی کنه! پس بقیه چرا میرن سربازی؟
گاهی احساسات باعث نشه از حق خودمون بگذریم!
چرا فولادی ها شلوغش میکنن اولا این موضوع رو باشگاه فجر علنی کرده نه پرسپولیس درثانی بازی کردن این 4بازیکن تخلف بوده ونباید بازی میکردن. چرا یک بازیکن وباشگاهی که مثلا الگو هستن چنین جرائمی مرتکب میشن.میشه باشگاه فولاد ندونه کاپیتان تیمش چندسال سن داره وکارت پایان خدمتش رو چطور گرفته؟؟؟
پاسخ ها
اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
مگه جنابعالی این شایعه رو بررسی کردی و به صحت رسوندیش که شیپور گرفتی دستت؟؟فولاد قهرمانه....
اگه راست باشه قهرمانی حق پرسپولیسه. ولی بیچاره آبی ها بازم نمیتونن سهمیه آسیا بگیرن...
تا الان این آقایون فوتبال کجا بودند که الان متوجه شده اند کدام بازیکنان کارت پایان خدمت دارند یا ندارند.حیف به این پولها که برای فوتبال خرج میشه.
جالبه! معضل سربازی چه بلایی سر ملت در نیاورده!
امیدوارم که مسوولین نظام وظیفه از خواب غفلت بیدار شوند و بدون دلیل و غیر منطقی بر سربازی اصرار نداشته باشند. یواش یواش داره آماره سربازهای غایب از معتادین بالا میزنه و از نظر قانون یعنی اینکه سه میلیون مجرم و فراری داریم و ...
می ترسم در آینده نزدیک بگن فلان نماینده مجلس و یا فلان استاد دانشگاه برای گرفتن کارت پایان خدمت و ... دچار جرم جعل اسناد شده!!!
یه سوال چطور با کارت پایان خدمت جعلی اینها پاسپورت گرفتن و به خارج از کشور رفتن؟؟ خیلی با حاله نه؟؟
ازباشگاه پرسپولیس تقاضادارم به دنبال این موضوع نباشن وتیمی مقتدربرای فصل جدیدببندن استقلالی هاهم ببینن چراتیمشون ازبین 4تامدعی پنجم شد برامن که خیلی عجیبه!!!
واقعا حیفه بخاطر خدمت سربازی که خود دولت مدت ها قبل می فروخت، سرنوشت یک تیم را تغییر داد در ثانی قهرمانی اینجوری هم هیچ مزه ای برای پرسپولیس ندارد آخه با چه رویی می خواهند جشن قهرمانی بگیرند!
این خبر اگر هم درست باشه هیچ اتفاقی نمیفته
کاری به این حرفها ندارم ولی قهرمان واقعی امسال پرسپولیسه چون اختلافش با قهرمان 2 امتیاز بود که یک امتیاز فدراسیون با قانون من در
آوردی ازش کسر کرد حداقل یک امتیاز هم واسه اون بازی کذایی با سپاهان که برادر قهرمانی فن کمر بازیکن سپاهان و خطای بازیکن پرسپولیس گرفت هم بازیکن رو اخراج کرد هم پنالتی گرفت که سپاهان با همون یک گل برنده شد .حکایت برادر قهرمانی هم که کاملا مشخصه
پاسخ ها
اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
جناب ناشناس،شماهم که مث گزارشگرتون خیابانی که گفت:صفر-صفر بدون درنظر گرفتن گل سایپا!!!خیلی داری هنرنمایی میکنی!امتیاز،امتیازه
چه ربطي داره. بازيكن خاطي بايد مجازات بشه.
خطاب به کسانی که الان معتقد هستن پرسپولیس داره حرف بی حساب میزنه: عزیزان اگر خاطر شریفتون باشه تیم پرسپولیس در لیگ 86-87 در شرایطی قهرمان شد که 6 امتیاز ازش کم شد و کسی هم اعتراض نکرد و اون هم اجرای قانون بود! در فصل گذشته هم به دلیل اینکه یه عده که معلوم نیست هواداران این تیم بودن یا نه فحاشی کرده بودن از این تیم امتیاز کم شد!
اقا از یوونتوس که بالاتر نیستن مگه اینکه طبق معمول این لباس چرک هم زیر فرش قایم بشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اخه بی ربط حرف میزنین ها . چه ربطی به موضوع یوونتوس داره اخه ؟!!! اون موضوع تبانی با داور و بقیه تیمها بود که در دادگاه هم ثابت شد ......مگه مدیر بایرن مونیخ که از مالیات فرار کرده بود باعث شد تمام امتیازات بایرن را ازش بگیرن ؟ فکر نکرده یه چیزی از رو احساسات میگین .
مهم اینه فولاد به لحاظ فنی قهرمانه حالا بازیکناش سربازی رفته باشند یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بودن یا نبودن مسئله این است...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
یعنی چه که سربازی رفته باشند یا نه . تیم دوب آهن یال قبل بخاطر سربازی قاسم حدادی فر که برای خدمتش باید می رفت تراکتور آنچنان دجار مشکل شد که 2 ساله نتوانسته خودش را پیدا کند. قانو خدمت برای همه هست . شما اگر بخواهید شاغل 1 اداره دلتی بشوید باید خدمت سربازی اجام داده باشید (آقایون) و یا برای گواهینامه رانندگی بعداز دوران دانشجویی و یا گگرفتن مدرک تحصیلی ات ه بشرط معافیت و پایان خدمت است. فولاد محکوم است . و آه تیم ها دیگر یقه اش را می گیرد همین السد اولیش. تیم فولادسپاهان نوین اصفهان .
با این حساب تیم داماش گیلان هم باید معترض باشد می تواند به لیگ برتر برگردد/
خطاب به کسانی که الان معتقد هستن پرسپولیس داره حرف بی حساب میزنه: عزیزان اگر خاطر شریفتون باشه تیم پرسپولیس در لیگ 86-87 در شرایطی قهرمان شد که 6 امتیاز ازش کم شد و کسی هم اعتراض نکرد و اون هم اجرای قانون بود! در فصل گذشته هم به دلیل اینکه یه عده که معلوم نیست هواداران این تیم بودن یا نه فحاشی کرده بودن از این تیم امتیاز کم شد!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
چی را به چی ربط میدین اخه ؟!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
مثل اینکه یادت رفته اون سال از سپاهان هم سر ماجرای چشم یک سرباز، کلی امتیاز کم کردن تا جبران جریمه آسیایی پرسپولیس بشه،
باید بصورت قانونی این مساله دنبال بشه.بعد هم این کارارو به علی دایی نسبت ندین.ناسلامتی اون یکی از بزرگای فوتبالمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
علی دایی رفتارش باعث خجالت هست در هر زمینه ای
بازیکنی داشته که باید می رفته سربازی هم سر ملت و مملکت کلاه گذاشتن هم سر فوتبالی که ادعا می کردن بهترینش هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
شما که به این پست نظر مخالف داده اید یعنی با تقلب و سر ملت کلاه گداشتن و حق را زیر پا گذاشتن حتی حق تو و خانواده ات موافق هستید. واقعا خاک بر ....
اینها یعنی تضعیف تیم فولاد و حاشیه درست کردن برای تنها نماینده ایران باقیمانده در جام باشگاههای آسیا!
خطاب به کسانی که الان معتقد هستن پرسپولیس داره حرف بی حساب میزنه: عزیزان اگر خاطر شریفتون باشه تیم پرسپولیس در لیگ 86-87 در شرایطی قهرمان شد که 6 امتیاز ازش کم شد و کسی هم اعتراض نکرد و اون هم اجرای قانون بود! در فصل گذشته هم به دلیل اینکه یه عده که معلوم نیست هواداران این تیم بودن یا نه فحاشی کرده بودن از این تیم امتیاز کم شد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
منصف باش برادر حالا پرسپولیس قهرمان بشود یا نه قانونمد باشید و با مثبت حق و قانون را تایید کنید نه احساسی و رنگی و شهر و نژاد پرستی و...
١-اينكه پدران اين بازيكنان چند ماه سابقه جبهه را جعل واضافه كردند چه ربطى به باشگاه فولاد دارد؟ ٢- اداره گذرنامه براى بازيكنان پاسپورت صادر كرده ، پس كارت ها مشكلى نداشتند، حالا باشگاه فولاد از كجا بايد متوجه ميشد؟٣- به نظر اقايان بايد در هر باشگاهى شعبه بازرسى و آگاهى واطلاعات مستقر كرد؟٤- در آستانه ديدار با تيم قطرى و تضعيف روحيه تيم جوان فولاد چه كسانى از اين شايعات منتفع ميشوند؟٥- دلالان ومافياى فوتبال از تضعيف باشگاه فولاد كه با سرمايه گذارى بر روى جوانان وباقهرمانى خود،الگوى ساير باشگاه ها شده اند،چه سودى مي برند؟٦-از قضاياى كارت به كارت ها چه خبر؟
پاسخ ها
اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
مرررررسی یوسف...
جالبه بازيكن تخلف كرده باشگاه چه تقصيري داره من طرفدار پرسپوليسم اما جام اين جوري بيشتر جام زهره تا جام قهرماني مسولان باشگاه پرسپوليس هم مواظب باشند جام پهلواني رانبازند
.
گيرم تخلف بازيكن هم محرز شد و جامو به پرسپوليس دادن، از ديدگاه فني فولاد قهرمانه و اينطوري قهرمان شدن پرسپوليس هرچند سنديت داره ولي محبوبيت نداره... پرسپوليسي ها قهرماني تيمشونو جوانمردونه ميخوان نه با ترفند كاغذ و پرونده سازي و همون نايب قهرمانيشون شرف داره به اين مدل قهرماني.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
از دید فنی اگه پرسپولیس دقیقه 90 تو بازی قبلش گل مساوی رو نمی خورد الان شما فنی نمی شدی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
استفاده از این بازیکنان همانند دوپینگ در حد جهانی اش است . فولاد باید پهلوان باشد و خودش تیمش را منحل و یا 1 دسته پایین تر ببرد و نگوید مقصر نیستم.
آیا میلیاردها تومان از پول بیت المل به تیم استقلال و پرسپولس بدن و به بقیه تیمهای لیگ هیچ کمکی نشه، رقابت برابر وعادلانه ایه؟
جداً مسئولین کلاه ها را بالاتر بگذارند ایران تقریباً شده ویرانه سرا
تیم فولاد باید سزای این کارشو ببینه از همون اول پرسپولیس شایسته ی قهرمانی بود پرسپولیس مثل فولاد تقلب نکرده و با زحمت نائب قهرمان شده باید قهرمانی رو ازشون بگیرن و بدنش به پرسپولیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
این آقای امین که کلی داره کامنت به نفع تیم هوچیگر پایتخت می گذارد را تابناک ممنوع النظر کن، هر فردی فقط یک نظر سهمیه داره
نمیدونم دوستمون که میگفت:
"فقط اعدام"
الان کجاست؟
جالبه تمام این داستانها هیچ تغییری تو شرایط استقلال بوجود نمیاره از بس مقام خوبی کسب کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
خیلی باحال بود
دمت گرم کلی خندیدیم
بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن عرض سلام و احترام به همه دوستان و مخاطبین عزیز ابتدا به استحضار برسانم بنده فوتبالی یا اهل فوتبال نیستم ولی با ورزش هم بیگانه نیستم نه خوزستانی هستم و نه تهرانی ،نه فولادی و نه پرسپولیسی، ولی اگر منطقی،منصفانه و بدون تعصب به این مساله( در فرض صحت صورت مساله یعنی جعلی بودن کارت پایان خدمت برخی از بازیکنان)نگاه کنیم باید به اطلاعتان برسانم از نظر حقوقی باید بین نتیجه و این موضوع، جعلی بودن پایان خدمت و برد تیم رابطه مستقیم علیت( سببیت) برقرار باشد تا بتوان نتیجه را مردود دانست بایک مثال موضوع را تبیین می نمایم.
در چند پرونده واقعی که فردی بدون گواهینامه اقدام به رانندگی نموده و با تصادف ایجاد شده مصدوم کشته شده است. دیوان عالی کشور در صورتی راننده را مسئول قتل دانسته که مرگ حادث، مستند به فعل راننده بوده باشد لذا چنانچه داشتن یا نداشتن گواهینامه تاثیری در موضوع نداشته باشد ربطی به مسئولیت راننده نخواهد داشت. فرض کنید فردی در حال رانندگی با سرعت مطمئنه باشد ناگهان فرد دیگری خود را از بالای پل عابر پیاده وسط اتوبان و در فاصله چند متری اتومبیل مذکور می اندازد.در اینجا حتی اگر حرفه ای ترین راننده، به قول معروف شوماخر ، هم باشد برخورد با آن فرد اجتناب ناپذیر بوده لذا حتی اگر راننده گواهینامه هم نداشته باشد در فرض مساله هیچ مسئولیتی نخواهد داشت و تنها به جرم رانندگی بدون گواهینامه مجازات خواهد شد نه قتل.( حال اینکه شرط پرداخت دیه توسط بیمه داشتن گواهینامه می باشد موضوع دیگری است که خارج از بحث است زیرا بیمه در صورتی موظف به پرداخت دیه است که حادثه مستند به راننده باشد و در مثال ما اصلاً حادثه مستند به راننده نبوده که نوبت به پرداخت دیه و مسئولیت راننده برسد.) فکر می کنم با این مثال موضوع روشن تر شده باشد.علی ایحال مجددا به برادران و خواهران بزرگوار خودم توصیه می کنم که در قضاوت کردن و محکوم کردن این و آن بسیار دقت نمایند و از مسیر عدالت و انصاف و منطق خارج نشوند چه به نفع ما باشد چه به ضرر ما.
موفق و منصور باشید
پاسخ ها
جام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
هزار بار ایول .
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
جناب وکیل، وقتی از چیزی اطلاعی نداری، نیا بجای کامنت، وبلاگ بنویس؛ دوست گرامی کار خلاف قانون در هر مجموعه ای جریمه داره و خلافکار باید سزاشو ببینه تا زمینه ی تکرار این خلاف از بین بره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
مغلطه می فرمایید دوست عزیز، قانون در مورد بازیکنان بدون مجوز روشنه نیازی به تشبیه نیست.

فقط اعدام
ناشناس
| United States |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اقا جواد شما اطلاع داری؟
من کارمند اداره کشاورزی هستم میرم گواهینامه رانندگی جعلی میگیرم ! وزیر کشاورزی را استیضاح میکنند؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
تمامی مدارکی که با این کارت ها گرفته اند فاقد اعتبار است از جمله گواهینامه رانندگی و....نیروی انتظامی با قدرت دخالت کند تا مشروعیت آنها زیر سوال نرود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
آقا جواد نگرفتی
تیم که مقصر نبوده و با کارت جعلی که دوپینگ نکرده بجای 11 نفر 15 نفر فرستاده باشه تو زمین.
بازیکن تخلف کرده باید مجازات بشه.
افتاد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
البته شایان ذکر است که اگر همین دوست حقوقدان توسط پرسپولیس استخدام شوند چنان موضوع را با ادبیات حقوقی میچرخانند که ممکن است موضوع حبس ابد و خیانت به کشور و ... هم برای تیم فولاد و بازیکنانش مطرح شود!!! مهم آن است که چطوری ببینند موضوع را.
پرسپولیس ودیگر تیم ها از این کارهای زشت هیچ زمانی استفاده نکرده اند و نخواهند کرد.
تابناک محترم
قسمت میدیم به جان عزیزت پیگیری کن
اخر ما مردم بدبخت چه گناهی کردیم که پول بیت المال که پول زن و بچه و نان شب ماست به ادمهای دغل و فریبکار داده می شود. اخر ما مردم چه گناهی کرده ایم که باید اینگونه از سوی مسئولین مورد تمسخر و توهین و غارت اموالمان باشیم.
چرا خدا و پیغمبر را اینان فراموش کرده اند.
من سی سال خدمت کنم به این مملکت حقوقم می شود 400 میلیون تومان
اینان هر سال یک میلیارد میگیرند.
خدایــــــا آه و ناله ما مستضعفان را بی جواب مگذار. آمــین
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
کسی که ندونه مشکلش را به کجا باید ارجاع بده ، باید هم شاهد غارت اموال و توهین قرار بگیره !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بگیرند و نوش جانشان اما خدمت برای همه باید باشد و تیم نظامی و قرارداد دار با نیروی انتظامی و نظامی هم نباید باشد . حالا خوبه دوران جنگ نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
این توهین به همه ملت است و باید برخورد شود حتی فولاد باید خودش اقدام کند و قهرمانانه پهلوانانه به دسته پایین تر برود.
به قول ارسطو :"طلا تو مشتش بود طلا حق پرسپولیس بود"
من پرسپولیسی هستم ولی پیگیری این موضوع غیر عقلایی است مگر اینکه باشگاه فولاد در تهیه مقدمات این جرم دخالت
داشته باشنددرآن صورت قابل پیگیریست والا این موضوع
راه به جایی نمی برد قهرمانی را باید در زمین فوتبال بدست
آورد نه از این راهها......
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
به نظر شما باشگاهی که 4/11 ام تیمش یعنی نزدیک 40 درصد از تیمش بدون مجوز و اون هم با یک حربه و یک کانال خلاف بازی میکردن براش، از این موضوع اطلاع نداشته؟ خوابی عزیزم؟ بیدار شو و فکر کن
ناشناس
| United States |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
این اقا جواد وکیل باشگاه پرسپولیسه !! ولی نه قانون حالیش میشه و نه حرف حساب !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
مگر قهرمانی فولاد در مجموعه ای که 8 تیم از 1 وزارت خانه است در زمین اتفاق افتاد به نتایج فولاد و گل های دقیقه 90 به بعد مثل مس کرمان و .... نگاه کنید حتی برد آخر را از قبل می دانستند و فرکی آنقدر مطمئن از بردش در برابر گسترش فولاد تبریز حرف می زد که می توان گفت در وزارت صنایع نتیجه را رقم زده بودند. هر سال باید 1 تیم صنایع ای قهرمان بشود . کارشناسان بررسی کنند .
این صحبتها اون هم درست نزدیک بازی آسیایی فولاد با تیم قطر خیلی مشکوک هست و احتمالا باز هم پای دلالی و وطن فروشی در میان است ...
اگه امتیاز کم شده از پرسپولیس تعیین کننده قهرمان بود که صدا ی فوتبال پاک در نمی اومد
فقط اعدام!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
جام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بالاخره پیدات شد . چند ساعتی بود که ندیده بودیمت . کجا بودی دلمون تنگ شده بود واست .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
خب حرف حق میزنه یه عده هستن که همه چیز رو با اعدام حل می کنن.
بگو عزیزم بگو
خیلی مسخره است، مگر باشگاه فولاد اینکار را انجام داده است. کارت پایان خدمت در لیگ بازی می کرده یا همه بازیکنان. نظم و انظباط و مدیریت را هم کارت پایان خدمت جعلی به تیم آورده بود. راستی پرسپولیسیها چند تا گل از کارتهای جعلی خوردید؟
اگه اينجوريه كه رونالدو و مسي و ريبري هم خدمت سربازي نرفتن بايد تمام بازيهاشون سه هيچ بشه. اشكان دژاگه هم سربازي نرفته بايد تمام بازيهاي ايران سه بر صفر به نفع حريفان بشه و بجاي ايران ازبكستان به جام جهاني صعود كنه
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
این کامنت های احم...ه چیه میزاری دوست نوعی من، این چه طرز استدلاله؟ ببین مطلب با حرف تو چه ارتباطی داره؟
ناشناس
| United States |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
نه فقط استدلال شما درسته اقا جواد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
قوانین هر کشور با کشوری دیگر فرق دارد در کشور رونالدو دختران همخدمت می روند و رونالدو باید سربازی اش را بخرد.
تونستن بردن ،چه ربطی به کارت پایان خدمت داره -
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
تصحیح میکنم: تونستن، خلاف کردن، بردن؛ حالا چه ربطی به کارت پایان خدمت داره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
حالا می تونن بیان جواب بدن
ناشناس
| United States |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
به بازم که اینجایی اقا جواد بابا پایه ، مصحح . وکیل . !!! مستدلل !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
علی اقا نمی دانم چکاره ای؟ آیا شما اگر راننده ای می توانی از چراغ قرمز رد بشوی ؟ اگر رفتی یا خودت به تنهایی مجازات می شوی یعنی تصاف می کنی و 100 در100 مقصری و اگر باعث قتل بشوی هم حکمش اعدام و قتل عمد است و جریمه های پلیس و... را هم داری. حالا فولاد چنین کرده باید مجازات شود.
اتفاقا اگه ثابت بشه علاوه بر کسر امتیاز از بازی در لیگ هم باید محروم بشه.در اروپا هم جرایم سنگینی دارد اینجور تخلفات
بر فرض اینکه همه کارتها جعلی بوده باشد و حتی باشگاه فولاد اطلاع داشته باشد . . .
یکی به من بگه کجای قوانین فیفا در مورد تخلف خدمت سربازی اشاره ای شده !!!
اصلا بر فرض اینکه اشاره شده باشه شما فکر میکنید با توجه به قوانین جدی امتیاز دهی فدراسیون ها که از شیش ماده دو ماده مربوط به موفقیت و عدم تبانیه فولاده فدراسیون تن به این ننگ مده.
اون دو ماده یکی موفقیت تیمها در مسابقات آسیایه که برای سهمیه کامل باید فولاد به مرحله پایانی بره و دوم اینکه عدم تبانی در لیگ و یا مسائلی از این قبیله که موجب کسر امتیاز میشه . . .
نه دوستان بزارید نظر شخصیمو بگم : این فقط جنگ روانیه چند تا دلاله برای ضربه زدن به بازیکنای فولاد و امتیاز گیری از این تیم در فصل نقل و انتقالات . . .
فولاد بهترین تیم ایرانه.این رو تو آسیا هم نشون داده.تیم بدون باخت آسیا،بهترین خط دفاع آسیا و ...
پیگیری‌های هیأت مدیره در کنار شخص علی دایی ـ که گویا در یکی دو روز گذشته با یکی از مقامات بلندپایه نظامی برای پیگیری این پرونده مذاکره داشته-! به به حالا نتيجه مذاكرات چي هستش؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
هیچی .. فکر کردی با جار و جنجال و قلدر بازی کسی به نتیجه میرسه ؟
طبق قانون فیفا مسابقات این تیم از جدول حذف میشود و مجددا رتبه بندی میشود .
واقعا اگر رایست باشه منه خوزستانی یا شما یی که هر جایی هستین باید از تیم فولاد خوزستان اظهار امید واری ما باید کنیم وای وای وای وای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
این هم فوتبال پاک فرکی. فرکی باید برود همانطور که در دوران دفاع مقدس رفته بود قطر و امارات. اون را چه به اهواز و شهر مقاومت . واقعا سیاه بازی حرفه ای و آبروی اهواز قهرمان را برد قهرمانی اینطوری مبارک خود فرکی.
سلام
تیم های پایتخت برن برای گرفتن زمین تمرین فصل بعد یه فکری بکنند آخه تیمی که هر فصل می گرده تا جای تمرین پیدا کنه تیمه که حالا ادعای قهرمانی می کنه ببخشید با تمام احترام به آقای پروین و غیره .......
عزیزان دل در خبر نوشته شده پدران آنها تقلب کرده اند و سابقه جعلی جبهه درست کرده اند برای گرفتن انواع و اقسام امتیاز ها و سوء استفاده ها از جمله معافیت فرزندان.
چه بسا خود بازیکنان هم از این دسته گل پدرشان اطلاعی نداشته باشند چه برسد به باشگاه
اگر دین ندارید لا اقل آزاد مرد باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
خلاف خلافه و تقصیر پدرانشان نیندازید . فکر نکنم پدرانشان هم رنگ جبهه را دیده باشند.
خلاف-خلافِ. اينم تو كَت من نميره اين بيتر از اونِ.
در شرایطی که فولاد میتونه بعنوان نماینده ایران در باشگاههای آسیا حرفی برای گفتن داشته باشه ( حرفی که بقیه نتونستن داشته باشن ) به نظر شما این چه کسانی از این ماجرا سازی نفع میبرن . مطمئناً یکی از اینها کسانی هستن که باید خرجهای میلیاردی خودشون رو توجیه بکنن و در این راه منافع ملی هم اصلاً براشون اهمیتی نداره .
من کاری به جعلی بودن یا نبودن کارتاشون ندارم من میگم که چرا ما باید برای تنها نماینده باقی موندمون در اسیا که پتانسیل قهرمانی اسیا رو داره درست چند روز قبل بازی اسیاییش این همه حاشیه درست کنیم و اعصاب بازیکنان و کادر فنیشو بهم بریزیم
چون تمام تیم های تهرانی حذف شدن
چون تهرانی ها جام لیگ رو نگرفتن
اگه جام رو به پرسپولیس بدن به نظر من فولاد باید از لیگ کناره گیری کنه چون تیمی که بخاد بدون حاشیه تو لیگ ایران کار کنه جایی در لیگ ایران نداره
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
تمام قهرمانی های یوونتوس رو ازش گرفتن، یعنی به نظرت قهرمانی توسط یه تیم متخلف، برای کشورمون آبرو میاره؟ باید تو اون آبرویی که فولاد میخواد بیاره ....م
ناشناس
| United States |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
میگم از مرحله پرتی ! اقا جواد اون مال یه چیز دیگه بود که کاملا هم فوتبالی بود !!!!!! نمیدونی ! نطر هم نده !!!
همه از فولاد و فجر میگن بخدا این اگه ثابت بشه حق خوریه تیمی مثل سیاه جامگانه که با هزار زحمت و کلی بازیکن بومی تونست بره پلی اف اونم در حالی که می تونست اول بشه و پدیده بره پلی اف
تیمی با سرمایه خیلی کم و جوون که با زحمت و بدون خرید سهمیه بیاد بالا بعد این جوری حقشو بخورن منم پرسپولیسم ولی حق و به این تیم نوپا میدم که حقشو پیکان خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
یکجور میگید که گویا بازیکنی با کات جعلی دوبرابر میدود و گل میزند که حق شما ضایع شده.

درسته که خلاف خلافه و باید رسیدگی بشه و متخلف مجازات بشه ولی در مسئله بالا تیم تخلف نکرده و بازیکنان و یا حتی پدرانشون بدون اطلاع تیمها تخلف کردند و حتی فصلهای قبل بعضی هاشون توی تیمهای دیگه هم بازی کردند و الان که فولاد قهرمان شده صداش در اومده
در شرایطی که فولاد میتونه بعنوان نماینده ایران در باشگاههای آسیا حرفی برای گفتن داشته باشه ( حرفی که بقیه نتونستن داشته باشن ) به نظر شما این چه کسانی از این ماجرا سازی نفع میبرن . مطمئناً یکی از اینها کسانی هستن که باید خرجهای میلیاردی خودشون رو توجیه بکنن و در این راه منافع ملی هم اصلاً براشون اهمیتی نداره .
تیمها باید برن زحمت بکشند نه اینکه مثل بعضی از پرنده گان مرده خوری کنند
تیم حریف برای بازی فینال دیر امد .ایام جنگ بود وکاپ یادواره شهدا در محلات اهواز . کاپ را به تیم ما دادن اما به ما نچسبید .همانروز بچه ها را جمع کر دیم و گفتیم این قهرمانی ارزش است . به احترام شهدا باید بازی را برگذار کنیم. دو روز بعد بازی برگذار شد و ما شکست خوردیم و کاپ را تیم حریف برد .باور کنید دوم شدن برایمان شرینتر از قهرمانی بدون مبارزه بود .گشتن لای پرونده هایی که هیچ ارتباطی با باشگاه شایسته فولاد و بازیکنان ارزشمندش ندارد عمل مذمومی است که فقط از افرادی که در ذهن انها هدف وسیله را توجیه می کند بر می اید . به احترام خلیج فارس و به احترام پرسپولیس بزرگ کارهای ناشایست نکنید .
اگر تخلفی توسط نفراتی انجام شده باید بجای خود رسیدگی شود . چه ربطی به باشگاه و قهرمانی لیگ دارد ؟
حالا یه سؤال اساسی .
اگر یکی از بازیکنان پرسپولیس در زمان برگزاری لیگ در فلان جاده با سرعت غیر مجاز رانندگی کرده باشد و باشگاه هم احتمالاً از این موضوع خبر داشته باشد ، آیا تمام بازیهای پرسپولیس که این بازیکن در آنها بازی کرده است باید سه بر سفر به ضرر پرسپولیس اعلام شود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
چه ربطی دارد. استفاده از بازیکنی که سنش مشمول است و دانشجو و دانش آموز نباشد در قانون گفته خلافه و باید برود خدمت و یا معافی بگیرد و یا در تیم نظامی بازی کند. این همانند دوپینگ است . چرا شما در پشت چراغ قرمز می ایستس؟ چرا پارک دوبله و یا عبور ممنوع و... جریمه دارد. حالا ربطی به قهرمانی ندارد. همین پرسپولیس اواخر دهه 60 همینطوری 4 بازی را 3-0 بازنده شد. بخاطر استفاده از بازیکنی که مشمول بود.
چه ربطي داره ؟!
گيريم كه تخلف كرده باشه ربطي به قهرماني نداره.
هرخلافي درقانون يه جريمه اي داره.
ب ر = بختیار رحمانی
آ. الف = ارش افشین
س. الف = ساسان انصاری
ف. د = ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طبق شنیده‌ها «ب . ر»، «آ. الف»، «س. الف» و «ف. د» بازیکنان تیم فولاد بازیکنانی هستند که از آنها به عنوان کسانی که از این کارت‌های پایان خدمت استفاده می‌کردند نام برده می‌شود.
چی بگم ارزومه حقیقت نداشته باشه فولاد تیم خوبی بود امسال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
پس سپاهان هم باید محروم شود چون نیم فصل اول از بازیکن ارش افشین استفاده کرده و با محکومیت فولاد و سپاهان استقلال می شود سوم.
واییی چه حالی میده کل تهران از قهرمانی ما سوخته فولاد قهرمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
وزارت صنایع دست به دامان نماینده اش در فدراسیون یعنی تاج شده که ماست مالی اش کنند و گرنه سال آینده 7-8 تیم وزارت صنایع فوتبال را تحریم می کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
در باره فامیل شما دوست عزیز.الاهواز در دنیا وجود ندارد.اهواز داریم که در ایران واقع شده است و بسیار زیباست و با حماسه سازی مردان رشید کشور ایران از اقوام لر و کرد و ترک و بلوچ و فارس و عرب و ... با تقدیم خونشان حفظ شده است... .
اولن اگه درست باشه خدمت چه ربطی به باشگاه داره اینو باید کسایی جوابگو باشن که کارت پایان خدمت صادر کردن .دومن باشگاه فولاد مدارک قانونی از بازیکنان داشته سومن اینطوری تهرونیها نمیتونید جام رو از خوزستان ببرید افتاد؟؟؟؟
همون بلایی رو که سر شهرداری تبریز آوردن و اونو از قهرمانی دسته 1 و اومدن به لیگ برتر منعش کردن و فرستادنش دسته رو میخوان سر فولاد بیارن. ببینین که ما چی کشیدیم از دست این مافیای فوتبال
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
مافیای فوتبال اشتباهه ! مافیای تهران صحیحتره
من به عزیزانی که گیر میدن کارت پایان خدمت چه ربطی داره به قهرمانی میگم گرفتن اسناد جعلی یعنی جرم و مجرم حق نداره آزادانه تو پست های دولتی و غیر دولتی مشغول باشه مورد بعد اینکه بازیکن سرباز باید تو تیم نظامی بازی کنه نه تو هر تیمی عزیزان عکسهای منسوب به بازیکنای پرسپولیس رو علم می کنند میگن تو هتل قلیان کشیده و مثل یک مجرم با اونا برخورد میکنند اگه اینجوریه قلیان سراها رو چرا مجوز میدن جمع کنن دیگه بعد بازیکن فراری میاد تو تیم لیگ برتر بازی میکنه ککش هم نباید بگزه عجیبه والله نمیدونم .با همه تفاسیر بازیکن غیر مجاز در تیمی بازی کنه اون بازی 3 بر 0 به نفع تیم مقابله پس تیم فولاد باید بره لیگ دسته پایین تر ولی من فکر نکنم شایسته باشه شاید مسئولان تیم خصوصا سرمربی از این موضوع خبر نداشته باشه باید بهتر کارشناسی بشود و کارشناسان حقوق ورزشی نظر بدن.
پاسخ ها
فولاد شهر اهواز
| Germany |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
مشکل پرسپولیس و طرفدارنش اینه که از اینکه فولاد قهرمان شده و تو 10 روز دوبار از تیممون باختن می سوزن
وقتی هم حقشون رو تو زمین نمی تونن بگیرن به حاشیه می زنن.
پرسپولیس عادتشه همیشه تو جاده خاکی باشه به خاطر همینه هیچ وقت به مقصد نمی رسه
حالا گه آقای شیرینی تو بازداشتگاهه پرسپولیس هم باید از لیگ حذف بشه چون اینا هم خلاف قانون پول خرج کردند و گر نه بازیکنهای دیگه ای داشتند و میباختند.
فولادی های عزیز یادشون رفته با گل هند دقیقه نود قهرمان شدن اگر بحث شرف و عدالته که پرسپولیس باید بدون این قضایا قهرمان میشد
حالا هم اگر فولاد از بازیکنانی استفاده کرده که مجاز به بازی نبوده اند،باید از قانون پیروی کنه و قانون میگه تیمی که از بازیکن غیر مجاز استفاده کرده باید جریمه بشه
پاسخ ها
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
لطفا اول ثابت کنید تخلف صورت گرفته. فعلا که فدراسیون موضوع رو رد کرده. کاملا معلومه این قضایا از کجا آب میخوره
آيا پيدا شدن اين مدارک بارئيس بازرسي ويژه شدن رويانيان ارتباطي داره؟ توي تمام باشگاه هاي ايران يکي دوتا از اينا احتمالا هست. اصلا ميشه بازرسي نيروهاي مسلح در خدمت يک باشگاه خاص باشه؟
از چی می ترسید که نظرمو تأیید نمی کنید؟
آيا پيدا شدن اين مدارک بارئيس بازرسي ويژه شدن رويانيان ارتباطي داره؟ توي تمام باشگاه هاي ايران يکي دوتا از اينا احتمالا هست. اصلا ميشه بازرسي نيروهاي مسلح در خدمت يک باشگاه خاص باشه؟
من پرسپوليسي ام اما از قهرماني فولاد بسيار خوشحال شدم براي اين كه تيم خوبي است و خوب بازي مي كند و باعث افتخار ايران است
در اين ماجرا بايستي با افراد متخلف برخورد شود اگر مسئولين باشگاه در تخلف شريك باشند مي شود قهرماني را گرفت و يا امتياز كسر كرد اما اگر چند بازيكن اين كار را كردند خود باشگاه هم قرباني است و نبايد تنبيه شود به هر حال به دست اوردن اين قهرماني براي پرسپوليس شايسته نيست و رنگ و بوي جوانمردي ندارد
بازیکنی که خلاف کرده اصلا اجازه ورود به زمین را ندارد نمونه اش پار سال دروازه بان سپاهان بازی کرذ بدلیل شکایت السد سپاهان محروم شد
یعنی واقعا پرسپولیس تیم پاکیه که ادعای حق میکنه
هر کاری بکنن پرسپولیس دومیشم از سرش زیاد بخدا!!!خخخخخ
کاکا زیاد سخت نگیرید چند وقت دیگه این مسله با یک تیم دیگه است
این چه وضعه.بعضی سرباز ها با جونشون بازی میکنند در مرز کشور.این جور آدم ها چک می کشن کارت پایان خدمت جعلی درست می کنند.برای یه توپ بازی.مگه خون این قرمز تر از اونایی که با جونشون بازی میکنند.انصاف است تو این کشور اسلامی. به ما هم می گن ایرانی.
اگر هم اینجور باشه از نظر حقوقی پدر و مادرشان مرتکب تخلف شدن و ربطی به اونا نداره چه برسه به باشگاه
آقایان قلیانی زود مسئله ی قلیون را فراموش کردید. اگه فولادی های جعل پایان خدمت کردند،شما بدتر از اینها بودید:قلیان؛ ممنوعیت بازیکنان به دلیل....
اهواز بی قراره فولاد قهرمانه(داغش بدل هر چی عنصری و عنصریگری)
خداییش بذارید فولاد ایران از ابروی ایران تو آسیا دفاع کنه
این عربهای وهابی رو دلشاد نکنید
بابا این با جبهه های جنگ چه فرقی میکنه تلاش برای ایران است و بس
یا علی
خدایا خدایا بیا ببین چه خبره
میگم خداییش خیلی سوختید فولاد قهرمان شد؟؟؟
آخه خیلی تیم های محبوبتون توی اسیا و ایران ترکوندن و اثر هنری خلق کردن که حالا درخواست کردید فولاد رو حذف کنن؟؟؟
تیم های شما اگر بلد بودن توی لیگ قهرمان میشدن
تیم فولاد یک تیم پاک و بی حاشیه است
و سطح شعور مدیریت باشگاه اونقدر بالا هست که خودشو با یک همچین بازی مسخره ای کوچیک نمیکنه و زیر سوال نمیبره
ای لعنت به پرسپولیس و استقلال که خودشون سر دسته ی هر چی رانت و باند بازی و مافیا و دزدی و خریدن داور ووو صدها فساد ورزشی و اخلاقی هستن...اما کیه که جرات داشته باشه بشون بگه بالا چشمتون ابرو ست.
حالا ی تیم پاک با چنتا جوون بومی و ساده اومده قهرمان شده ..دارن منفجر میشن ..که الهی زودتر بشن و این همه پول میلیاردی ندن به اون بازیکنای بی غیرتشون که تو اسیا هم ابرو نذاشتن برای ایران
پاسخ ها
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
کاملا موافقم. الان هم بجای درس گرفتن از باشگاه بزرگ فولاد میخوان خرابش کنن. کلا تا امثال این افراد و امثال این باشگاهها هستن فوتبال مملکت درست نمیشه چون میخوان همه رو مثل خودشون خراب کنن ولی کور خوندن. فولاد مثل شماها نیست. فقط به فوتبال فکر میکنه و با غیرت میجنگه. شما برین به فکر پول باشین. پول پول پول. فقط پول
کلا اینقدر جوش نزنین!
این مساله تا بره تو دادگاه ثابت بشه و بعدش بیاد دیوانعالی و بعدش دادگاه تجدید نظر و ...
بعد کمیته انضباطیو استینافو...
شده لیگ 23ووم
آقا اگه کسی کشوری رو میشناسه به جز ما که خدمت سربازیش دو سال باشه تازه یک سال هم قبلش باید معطل بشی تا دفترچه و کارهای اعزامت ردیف بشه.سه سال از بهترین سالهای عمرت میگذره.بابا سربازی 6 ماه،نه ماه یا حداکثر یکسال.چه خبره 24ماه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه تو سربازی چی یاد میدن؟؟؟؟؟؟؟؟4تا کلاغ پر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فولاد همیشه قهرمان قهرمان قهرمان ...............تهرانیا دیگر مزه قهرمانی را نمی چشند بسوزید
شتر در خواب بیند پنبه دانه .....
1- هر باشگاهی که از بازیکن غیرمجاز، با علم به غیرمجاز بودن آن استفاده کند، پس از محرز شدن موضوع، آن بازیها 3-0 اعلام می شود.
2- باید هر دو موضوع یعنی غیرمجاز بودن بازیکن و نیز اطلاع داشتن باشگاه از آن اثبات شود.
3- بعید می دانم که 4 بازیکن غیرمجاز که هر 4 نفر یک نوع عمل متقلبانه را انجام داده اند، تصادفاً در یک باشگاه جمع شده باشند.
4- بهر حال این حدس و گمان است و تا وقتی که از طریق قانونی اثبات نشده است، اصل بر برائت است.
این تیم پرسپولیس با دایی به هیچ جایی نمیرسه چون از نظر فنی دوچار ضعف شدیدی هست همیشه یا دنبال قش کردن داوره یا حاشیه ای بی اساس .بشتر کارشناسان به عنوان مثال باخت پرسپولیس مقابل راه آهن رو اشتباه دایی میدونستن .امیدوارم مربی های بزرگتری برای این تیم بیارن نه کسی که قهرمانیش رو روی زمین از دست داده حالا دنبال چی می گرده خدامیدونه .
قهرمانی رو از استقلال اهواز گرفتن دادن به سایپا با داوری مشکوک
به خدا این همه سال حق خوزستان خورده شده

نفت ایران از خوزستانه........گاز ایران از خوزستانه.......30 درصد آب جاری و آشامیدنی ایران از خوزستانه.....بیشترین سد سازی و در نهایت بیشترین تولید برق از خوزستانه....مستعد ترین استان توی ورزش کشور خوزستانه......بهترین والیبالیست ایران موسوی خوزستانیه.......بهترین بسکتبالیست ایران حامد حدادی خوزستانیه.....احمدرضا عابدزاده محبوب ترین فوتبالیست تاریخ ایران خوزستانیه.....

اما هیچی در این میان به خودمون نرسید
فقط دود و ذرات شیمیایی نفت و گاز بود که به ما رسید
هر چی حقمون خورده شد بسه دیگه
هشت سال جنگ داشتیم
این همه سرمایه داریم ولی استانمون محرومه
می خوان قهرمانی رو از تیم ما بگیرن و بدن به تیمی که فقط 70 میلیارد بدهی بالا آورده؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
دمت گرم هم استانی عزیز
میلان
| United Kingdom |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
واقعا حرف تمام مردم ستم دیده ی استان خوزستان رو زدی.
جام فوتبال نباید تغییر کند چون ورزش انفرادی نیست ولی مسببان آن برای همیشه با دنیای ورزش خداحافظی کنند .......
يادمه اواخر دوراني كه پروين هم مربي بو هم بازيكن، بازيكني تو پرسپوليس بازي مي‌كرد به نام رضا عابديان. همين مشكلو داشت يعني مشمول بود و با مدرك جعلي براي پرسپوليس چند بازي انجام داد. تمام بازي‌هايي كه اون براي پرسپوليس انجام داد 3-0 به نفع حريف اعلام. شد. به هر حال اگر قانون براي همه بايد اجرا بشه. اول و آخر هم نداره. يك بام و دو هوا هم نميشه
مکن
سلام. من نه خوزستاني ام و نه فولادي و نه پرسپوليسي، و حرفم هم اينه كه توي اين شرايط بهترين كار حمايت از تنها نماينده موفق كشورمون در جام باشگاه هاست كه تا حالا تونسته به بهترين شكل تيم هاي عربي رو شكست بده. به اين نكته تا حالا فكر كرديد؟؟؟؟؟؟؟؟
بالاخره ازیه جا بایدجلوی خلاف توی فوتبال روگرفت!!!قهرمانی روازشون بگیرید لطفا
پاسخ ها
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
شما لطف کنید اول اصل قضیه رو ثابت کنید بعد به فکر گرفتن قهرمانی باشید
آقايون محترم-بر فرض محال اگه پرسپوليس به دسته يك هم سقوط كنه باز هم برا ما پرسپوليسه-تو قلب ما جا داره-لا اقل از پنجمي بهتره - خواهشا قهرمانيشو تبريك نگين خجالت مي كشم .
عدالت ایجاب می کند به جرایم جعل و استفاده از سند مجعول که ابوی این بازیکنان مرتکب شده اند جداگانه رسیدگی شده و به اشد مجازات برسند ولی جوانان جویای نام فولاد خوزستان با توان و همت و تلاش خودشان قهرمان شدند نه با خریدن داور یا خریدن بازیکنان تیم رقیب و رابطه علیت بین قهرمانی فولاد و جعل مدت رزمندگی و ایثارگری وابستگان آنها وجود ندارد. بهتر است تخریب نابخردانه ای که نسبت به تیمهای اصفهانی انجام شد و دو تیمی را که بسیار زیبا و اصولی فوتبال می کردند از هم پاشیدند در مورد فولاد تکرار نشود بنظر من اعراب حاشیه خلیج ستون پنجم های بسیار فعالی داخل کشور دارند که سر بزنگاه به تیمهای قدر ایرانی در آستانه قهرمانی آسیا ضربه وارد می کنند یا با خریدن بازیکنان اثر گذار در فصل نقل و انتقالات و یا باین طریق
من پرسپولیسیم اما هیچ جای دنیا ندیدم یک مربی عین یک لات بی سرپاباهمه صحبت کنه اقای دایی بفرض هم که جام گرفتی چه لذتی میبری فرکی واقعا مربی بافکرباهوش وزحمتکشی بود که حقشوگرفت تو باقلدری هیاهو قهرمانی برای مانیارببر برای خودت وروسات
فقط بازیکن جریمه می شه. همیشه این استقلال و پیروزی تلاش می کنن به روش های مافیایی قهرمان بشن. پیروزی که کار همیشگیش این بوده اما استقلال از زمان قلعه نوعی این کاره شده.
امیدواریم که اگر خطاو تخلفی هم صورت گرفته از جانب باشگاه نباشه و خود بازیکن و خانواده اش مسئول باشند هیچکس دوست نداره یک باشگاه خوبی مثل فولاد وارد این مسائل شده باشد
برو بابا ما دو سال باید جون بکنیم با برجی 50 تومن وباخرج 500تومن جون بکنیم حالا اونا پول یا مفت بگیرند
مطمئن باشید آب از آب تکون نمی خوره. اختلاسهای هزار هزار میلیاردی در این کشور اتفاق می افته و کسی ککش نمی گزه این که دیگه چیزی نیست.
به نظرم تیمی که به هر نحو خلاف کرده باید مجازات بشه. وقتی که فدراسیون مملکت یک قانونی رو مینویسه همه باید رعایت کنن چه پرسپولیس چه استقلال چه فولاد و... تا یک فوتبال سالم داشته باشیم.
به نظرم تیمی که به هر نحو خلاف کرده باید مجازات بشه. وقتی که فدراسیون مملکت یک قانونی رو مینویسه همه باید رعایت کنن چه پرسپولیس چه استقلال چه فولاد و... تا یک فوتبال سالم داشته باشیم.
دوستان عزیز یک اشتباه بزرگ که همه شما متوجه آن نشدید.
آیا میشود با پاسپورد جعلی و کارت پایان خدمت جعلی 3 بار برای بازی به خارج کشور سفر کرد و دوباره وارد کشور شد؟
چرا خبری که فقط شایعه می باشد اینگونه پر و بال داده میشود؟
اگه منصف باشید و فقط چند بازی اخیر فولاد(به جز با استقلال و گسترش) را دیده باشید، می بینید که فولاد به لطف داوران برنده شده
پاسخ ها
مم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
پرسپوليس با15امتياز داوري به اينجا رسيد
گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنکه هست گیرند.

بله...به نظر من اگر قرار هست که درباره کارت پایان خدمت تحقیق شود باید کارت پایان خدمت همه تیمهای لیگ برتر و حتی علی دایی هم بررسی شود....به نظر همه تیم فولاد بهترین تیم ایران بود و این هم خودش به این دلیل هست که فوتبال در خون و وجود خوزستانیها هست تا جاییکه برزیلیها مدعی هستن که کشورشون خوزستان آمریکا هست.....
موضوع دیگر مربوط است به سقف قرارداد بازیکنان...اگر قرار هست از تیمی کسر امتیاز بشه به نظر من از تیمهایی مثل پرسپولیس که سقف قرارداد رو رعایت نکردن و قانون رو دور زدند باید کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته یک انجام بشه تا دیگه کسی قانون رو دور نزنه!...بازیکن میلیاردی با پول این ملت که نون شب ندارن خریداری شده و لی به عنوان خرید زیر سقف تعیین شده معرفی شده به ملت!...به نظر من جرم این کار که حتمن خود باشگاه در جریان بوده سنگینتر از هر جرمی هستش............................
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
آبادانی خالی نبند!!
"برزیلیها مدعی هستن که کشورشون خوزستان آمریکا هست....."
پخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
علی دایی عکس دوران نظامی اش هست . آن موقع خدمتش را که انجام می داد توی تیم بانک تجارت بازی می کرد. شما توی ناف مامان جون بودی
کامبیز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
یعنی فولاد زیر سقف داده . من ژسرخاله ی افشین هستم نه باباش رنگ جبهه را دیده و نه خدمت رفته بود . تازه خودش بالای 1 میلیارد از سپاهان گرفت برای نیم فصل. سپاهان بیچاره هم محروم می شه. از فولاد هم بالای 1200 میلیون گرفته. توی یه الف بچه برو پستونکت را بخور.
سلام به دوستان. بنظر من اگه مسعولین تیم فولاد از ماجرا خبر داشتن و رو نکردن میشه حکم قهرمانیشو ازش گرفت ولی نمیشه بازیای خوب فولادو نادیده گرفت.من پرسپولیسیم ولی قهرمانی فولاد با دوپینگ نبوده نمیشه جلبش کرد و داد یکی دیگه.شایدم اطلاعات ما کمه چیزای دیگه ای هم دخیل باشه
فدراسیونی که نصیرزاده استقلالی مسئول قسمت حقوقیش باشه معلومه که از ترس قهرمانی به حق پرسپولیس هزار جور دلیل از خودش در بیاره تا حق رو ناحق کنه
ما واگذارشون کردیم به خدا..
همون خدایی که جواب فتح الله زاده را خوب داد
تا بیدار شده بیاین بگیرین جام رو :D
ساختار فوتبال بايد درست باشد
وَ الَّذینَ یُؤْذُونَ الْمُؤْمِنینَ وَ الْمُؤْمِناتِ بِغَیْرِ مَا اکْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتانًا وَ إِثْمًا مُبینًا»؛ «و آنان که مردان و زنان با ایمان را به خاطر کاری که انجام نداده ‏اند آزار می ‏دهند؛ بار بهتان و گناه آشکاری را به دوش کشیده‏ اند.»
احزاب: 58
فولاد سولاخه مواظب باشید یهو نیفتید دسته دو عشق است پرسپولیس
پاسخ ها
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
ما خوزستانیهای با فرهنگ برا امثال شما متاسفیم که مثل مربیتون الفاظ چاله میدونی استفاده میکنید
یکجور میگید که گویا بازیکنی با کات جعلی دوبرابر میدود و گل میزند که حق شما ضایع شده.

درسته که خلاف خلافه و باید رسیدگی بشه و متخلف مجازات بشه ولی در مسئله بالا تیم تخلف نکرده و بازیکنان و یا حتی پدرانشون بدون اطلاع تیمها تخلف کردند و حتی فصلهای قبل بعضی هاشون توی تیمهای دیگه هم بازی کردند و الان که فولاد قهرمان شده صداش در اومده
دوستان بگید ارزش یک جام از لحاظ مادی چقدره، 1، 2، 10 یا 40 یا 50 میلیارد، برید رویانیان رو بازجویی کنید که 50 میلیارد رو نمی دونم چکار کرد و هیچ کس نمی گه اقا این پول رو چکار کردی؟ حالا می خوای دادگستری پاشو وسط بزاره و بگه فولاد تو ناجوانمردانه قهرمان شدی؟
مگه فوتبال 13 نفره جلوی حریفان بازی می کرد یا بازیکن دوپینگی داشت. فولاد تو اسیا خودشو نشون داد. ا.نا کاری ندارن که بازیکنانشون سربازی رفتن یا موهاشونو مدل می زننن. اونا فوتبال ناب می خوان و فوتبال ناب مثل بارسا باعث می شه پیروز بشی نه فوتبال بکش زیرش یا علی از تو مدد پرسپولیس و از اون بدتر استقلال. در نظراتتون خدا و عقلانیت رو لحاظ کنید
پاسخ ها
اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
سرجاشون نشوندیشون دوست گرامی.
حق به حق داررسيد وفولا هم كه حقش بودقهرمان بشه . والسلام نامه تمام.
اگه قراره فقط خاطی مجازات بشه وبا تیم کاری نداشته باشن چرا شهرداری تبریز به به دسته پایین رفت
سلام.متاسفانه پولهای بی حسابی که دربین مربی و بازیکنان پرسپولیس از سالهای پیش جابجا شده و باعث شده آقایان بدون اینکه نقش مثبتی در اقتصاد و کارافرینی در این کشور داشته باشند صاحب پولهای بادآورده ای شده تا بتوانند براحتی در مطبوعات جولان بدهند.
باید افرادی که ادعای جعل بکنند گفته شوددر حال حاضر افرادی که در زمان جنگ به خوزستان سفری داشته اند حالا ادعای ایثارگری دارن پس چطور افرادی که 8 سال در معرض حملات توپخانه ای موشک و حتی شیمیایی بوده ان الان جاعل شده اند؟
من استقلالی خوشحال میشم پرپسولیس قهرمان بشه البته فقط ایندفعه رو خوشحالم میشه الهی که پرسپولیس قهرمان بشه بره جای فولاد چوبی رو بگیره آخه میدونید چرا بخاطر اینکه ......
ضمن عرض سلام به دوستان پرسپولیسی باید بگویم که خداراشکرکنید به زور دوم لیگ شدید اینقدر هیاهو نکنید وبا این مسایل وشایعات از ارزش واعتبار قهرمانی پاک فولاد کاسته نمی شود .
"برای مبارزه با نام جعلی خلیج" یعنی چی اونوقت؟ (کامنت دوم)
همون داغی که شاهین اهواز رو دل پرسپولیس علی پروین گذاشت حالا فولاد اهواز رو دل پرسپولس علی دایی گذاشته جالبه هردو مربی علی هستند و هردو پرسپولیس و هر دو از اهوازیها داغ دارند اب خنک بخورید زیاد هم جوش نزنید
سلام
بااحترام به همه عزیزانی که نظردادندبدون توجه به طرفدار کدام تیم بودن باید از مسئولین بخواهیم با مجرمین بشدت برخورد بکنند تا ورزش کشور ما روز بروز سالم وسالمتر شود
البته سوء استفاده و تقلب به هر نوعش بد است اگر کسی کارت جعلی معافیت گرفته این در جای خودش بد است چون اون سربازی نرفته و افراد دیگه رفتن حقی رو به نسبت از دیگران ضایع کرده ولی این که قانون بگذاریم و حرفهای غیر منطقی بزنیم هم بد است در کجای دنیا است که فوتبال و بازی رو به سربازی ارتباط دهند که ما بدهیم برای فوتبال ما از قوانین فیفا باید تبعیت کنیم نه قوانین من در آوردی .. الان هم این خللی در نتیجه فوتبال نباید داشته باشه ، فقط میشه با بازیکن برخورد قانونی بابت خدمت سربازی کرد ، اون هم نه اینکه بگیم جعل کردی حالا برو زندان و .. ، یک جریمه و بعد هم بفرمایید سربازی / از هر دو سو ببینیم و منصف باشیم . برای او بیچاره ها هم که دلشون میخواد تیم فولاد رو برای این از قهرمانی بندازند بگم : فرض که اونها افتادند آیا شما واقعا قهرمان میشید .. تو زمین باختید حالا دیگه چی دنبال چی هستید .. بردی که با کنار زدن برنده واقعی حاصل بشه که لطفی نداره ..
گناه تیم وباشگاه فولاذ چیه؟
با احترام به تیم پرسپولیس و فجر ولی باید بگم که باختن گریه نداره وهمه باید تو زمین فوتبال خودشون نشون بدن
روزی که فولا قهرمان شد،همه گفتن حقشه.حالا چی شده؟!!!
خب اصلا فرض کنید سنشون فرق داشته این چه اهمیتی داره ! فولاد که تو لیگ نوجوانان بازی نکرده توی لیپ بزرگسالان بازی کرده ! تیم هایی هستن بازیک 40 ساله دارن حالا فولاد هم یخورده سن بازیکناش بیشتر باشه چه اهمیتی داره


مهم اینه که زیبا ترین بازی ها رو کرد و توی تیمش اسم بازیکنای درپیت نیست که فقط بلدن پول بگیرن بازیکنایی که تو استقلال و تراکتو و پرسپولیس و سپاهان زیادن


و توی آسیا هم آبرومونو خرید
خب اصلا فرض کنید سنشون فرق داشته این چه اهمیتی داره ! فولاد که تو لیگ نوجوانان بازی نکرده توی لیپ بزرگسالان بازی کرده ! تیم هایی هستن بازیک 40 ساله دارن حالا فولاد هم یخورده سن بازیکناش بیشتر باشه چه اهمیتی داره


مهم اینه که زیبا ترین بازی ها رو کرد و توی تیمش اسم بازیکنای درپیت نیست که فقط بلدن پول بگیرن بازیکنایی که تو استقلال و تراکتو و پرسپولیس و سپاهان زیادن


و توی آسیا هم آبرومونو خرید
انگار همیش باید استقلال قهرمان شه یا پرسپولیس! بابا بزارید فولاد قهرمان شه. وگرنه حتی معلوم نمی شه کی می ره دست یک!
اولا کارت جعل نشده بلکه اسنادی که ارائه شده میگن جعلی بوده تازه معلوم نیست شایعه هست یا راسته. بر فرض راست بودنش چه ربطی به تیم فولاد داره مگه هر تیمی که بازیکن استخدام میکنه باید بره استعلام بکنه ببینه آیا معافیت سربازی بازیکنش جعلی بوده یا نه؟ خوب تازه اگه استعلام هم میکردن معلوم میشد جعلی نبوده کارتش اصل بوده خوب باشگاه از کجا باید میفهمید که مدارکی که بازیکن برای معافی ارائه کرده جعلی بوده؟!! تازه خود نظام وظیفه هم متوجه نشده که جعلی بوده بعدا که باند جعل اسناد دستگیر شدن متوجه شدن حالا باشگاه اینجا چه تقصیری داره خدا میدونه!!!!
مگه فوتبال پادگان نظامی هست که هر کی اشتباه کنه باید همه تنبیه بشن؟ بازیکن اگه اشتباه کرده چه ربطی به باشگاه داره؟!
هیچ چیز بالاتر از قانون نیست / هرچند همشه پول و پارتی دارها قانون را دور میزنند پس تا آخر باید منتظر ماند و دید مثل پرونده قهرمانی و ...
بازهم فوتبال افسارگسیخته
با همتون مخالفم
آخه کارت پایان خدمت چه ربطی داره؟
استقلالی ها و پرسپولیسیها اگه بازیکن بودید که قهرمان میشدید سن بازیکنای فولاد 20 تا 23 ساله چند نفری 28 سال داره اونم با تجربه کم اما استقلال پرسپولیس که پر از ستاره ست چرا نتونستن قهرمان بشن؟
همر چقدر هم بگید جعل کردن بازم *** فولاد قهرمانه ***
این وسط من دلم برای سپاسی میسوزه که به قول پیروانی با این بضاعت با جه دردسری با این تیمهای جند ده میلیاردی بازی میکنه آخرشم ....
باید حق به حقدار برسد ما فوتبال پاک دوست داریم
اینا دنبال یه بهونن که قهرمانیو از جنوبیا بگیرن به تهرانیا بدن
اووووو وه مردم چقدر راجع به فوتبال اطلاعات و نظر دارن اما ایا این ملت در مورد هدفمندی یارانه هم اینقدر سرشون میشه!!!!!
دوستان فولادروهمه ایران دوست دارن که خون تازه ای به فوتبال درحال مرگ هدیه کردنوجوانان امیدوارشدن.حتی خیلج فارس هم الان خوشحاله که تنهاسربازایرانی(فولادایران)پشت مرزهای جنوبیش پرچمش بالاست .زنده بادایران وایرانی یک خوزستانی
دوستان فولادروهمه ایران دوست دارن که خون تازه ای به فوتبال درحال مرگ هدیه کردنوجوانان امیدوارشدن.حتی خیلج فارس هم الان خوشحاله که تنهاسربازایرانی(فولادایران)پشت مرزهای جنوبیش پرچمش بالاست .زنده بادایران وایرانی یک خوزستانی
ارزوی قهرمان شدنو این لنگیا باید با خودشون به گورررررررررررببرن....
فولاد فولاد اهواز
خوزستان برزیلته
تیم های بزرگ پای تخت که نیم تخت هم نیست . آقایانی که میلیاردی خرج دو تیم بزرگ و ستبر و فوق ستاره ایران می کنید و همیشه در حال گریه و زاری و گدایی که آی مردم پول نداریم ولی طیاره و ماشینها ی آنچنانی به بازیکنان خود میدهید و مثل یک لاشخور با پایان یافتن لیگ بدنبال بازیکنانی مثل تیم فولاد هستید. فولاد باشگاهی که بازیکن می سازه لاشخور نیست میلیارد میلیارد هزینه نداره مدیریت داره همش پشت پرده و زد و بند نداره . اگه توانستید مثل فولاد باشید بعد بیاید دهان باز کنید و ادعای جام کنید.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات