بازدید 1566

گردان 3 جلسه محروم شد

کد خبر: ۴۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۱ 09 March 2009
دروازه‌بان تيم فوتبال ابومسلم 3 جلسه محروم شد.

به گزارش فارس، احكام صادره از سوي كميته انضباطي به شرح زير است:

*جريمه و محروميت براي شهاب گردان
با توجه به بروز تخلفات از سوي شهاب گردان دروازه بان تيم ابومسلم در جريان بازي مقابل پرسپوليس مبني بر پرتاب توپ به سوي توپ جمع كن وي به تحمل 3جلسه محروميت با احتساب محروميت هاي حاصل از قرار دستور موقت و همچنين به پرداخت 3 ميليون تومان جريمه محكوم شد. با موافقت رياست فدراسيون در اختيار محمد رضا ملكي قرار مي گيرد و شهاب گردان در اين مورد اظهار داشت علاوه بر مبلغ فوق داوطلبانه 2 ميليون تومان ديگر به ملكي پرداخت خواهد كرد
همچنين علي حنطه، سرمربي تيم ابومسلم به علت تخلف و اعتراض به داور مسابقه و ورود بدون مجوز داخل زمين به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي و توبيخ كتبي با درج در پرونده محكوم شد.

*جريمه نقدي براي بايكن فولاد خوزستان
ديدار دو تيم فولاد خوزستان و داماش گيلان در حالي برگزار شد كه از سوي اسماعيل شريفات، بازيكن تيم فولاد خوزستان برخوردهاي زننده رخ داده است. بر همين اساس وي با دو جلسه محروميت از همراهي تيم خود و حضور درمسابقات با احتساب محروميت ناشي از قرار دستور موقت و همچنين به پرداخت مبلغ 5 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

*جريمه نقدي براي تيم پرسپوليس
ديدار دو تيم پرسپوليس و ابومسلم در حالي برگزار شد كه 18 صندلي از سوي تماشاگران شكسته شد.بر همين اساس باشگاه فوق به پرداخت 000/800/1 ريال جريمه نقدي محكوم شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات