بازدید 50676
سرخابی‌ها سر و سامان گرفتند، اما پر‌ابهام؛

انتصاب فامیلی ـ تجاری امیررضا خادم در هیأت مدیره استقلال

بد نیست، وزارت ورزش و شخص امیرخادم که با شعار شفاف‌سازی به سراغ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رفتند، راجع به عملکرد خود درباره انتخاب اسپانسر این دو باشگاه و نیز اعضای هیأت مدیره آن دو تیم نیز شفاف پاسخگو باشند.
کد خبر: ۴۰۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰ 20 May 2014
انتصاب فامیلی ـ تجاری امیررضا خادم در هیأت مدیره استقلالسرانجام هیأت‌مدیره و مدیران عامل‌ جدید دو باشگاه بزرگ پایتخت مشخص شدند و حتی در این هفته، تکلیف سرمربی‌های هر دو تیم نیز معین شد تا سرخابی‌های پایتخت، تلاش برای ساختن تیم فصل جدید را از سر بگیرند؛ اما همه این فرآیند پر‌‌فراز و نشیب ابهامات بزرگی داشته که هنوز کسی به آن پاسخ نداده است.

به گزارش «تابناک»، هفته گذشته بود که امیررضا خادم، هیأت‌مدیره ۹ نفره استقلال را معرفی کرد تا بهرام افشارزاده، منصور پورحیدری، مسعود معینی، رضا نثاری، مقداد نجف‌نژاد، ‌ رضا صادق‌پور، سیدسعیدرضا سیف افجه‌ای، صاحب پناهی و پندار توفیقی‌ گرد هم آیند و سرنوشت فصل جدید استقلال را رقم بزنند؛ ترکیبی که تا روز نخستین جلسه هیأت‌مدیره خیلی‌هاشان همدیگر را نمی‌شناختند.

در این میان، افشارزاده و معینی و پورحیدری به دلیل سوابق ورزشی‌شان شناخته شده‌تر بودند و در کنار خود، مقداد نجف‌نژادی را می‌دیدند که از هیأت‌مدیره قبلی ‌مانده بود و حضور او به ‌‌نمایندگی مردم در مجلس در کنار حضورش در فراکسیون ورزش مجلس، حضورش را توجیه‌پذیر می‌کرد.

صاحب‌پناهی دیگر مدیر ورزشی است که در این هیأت‌مدیره حضور دارد و در گذشته، مدیرعامل باشگاه پیکان بوده و پیکان بهترین نتایجش را در زمان او کسب کرده است. تا اینجای کار، نشان می‌دهد که وزارت ورزش از هیأت‌مدیره پرسپولیس درس گرفته و از افراد ورزشی‌تری برای هیأت‌مدیره استقلال بهره برده است.

هیأت‌مدیره استقلال، یک عضو جالب توجه و تأثیر‌گذار هم داشت و آن رضا نثاری، شهردار منطقه ۱۹ تهران؛‌ همان جایی که کمپ معروف استقلال در آن واقع شده و وزارت ورزش با آوردن نثاری به هیأت‌مدیره تلاش کرده تا مشکلات مالکیتی کمپ استقلال را حل کنند.

صادق‌پور دیگر عضو این هیأت‌مدیره از دیرباز رابطه بسیار نزدیکی با امیررضا خادم داشته و فعالیت‌های اقتصادی متعددی نیز با خادم در زمان حضور او در مجلس شورای اسلامی انجام داده بود.

اما بر خلاف این هفت تن، دو عضو دیگر این هیأت‌مدیره کمتر شناخته شده‌اند؛ سید‌سعیدرضا سیف افجه‌ای و پندار توفیقی، ولی کمی نگذشت که علت حضور یکی از این افراد در هیأت‌مدیره استقلال مشخص شد. خبرآنلاین کمی پس از معرفی توفیقی از ارتباط فامیلی او با خادم گفت و نوشت: «سید پندار توفیقی عضو جدید هیأت‌مدیره باشگاه استقلال در گفت‌و‌گویی کوتاه با خبرآنلاین درباره اینکه گفته می‌شود او رابطه سببی با امیررضا خادم دارد این واکنش را نشان داد: «من نمی‌دانم این بچه‌های خبرنگار دنبال چه ‌می‌گردند. حرف من این است که اجازه بدهید، استقلال و پرسپولیس ‌آرامش داشته باشند و به راهشان ادامه بدهند‌».
 
‌توفیقی مدیرعامل یک شرکت پتروشیمی به نام پک است و ظاهرا همسر او با همسر امیررضا خادم نسبت فامیلی دارند؛ اتفاقی که پندار توفیقی آن را نه تأیید کرد و نه تکذیب‌».

از سوی دیگر، پیام‌نو امروز از ارتباط تجاری خادم و توفیقی ‌گفت و از شرکتی سخن به ‌میان آورد که امیر خادم و سیدپندار توفیقی را در هیأت‌مدیره خود می‌بیند.

امیرخادم از زمانی که مسئولیت تام‌الاختیار واگذاری استقلال و پرسپولیس را بر عهده گرفت تا این روز‌ها که هیأت‌مدیره آن دو باشگاه را مشخص کرده، مورد انتقاد‌های ‌گاه و بیگاهی ‌است. او که از خصوصی‌سازی این دو تیم پیش از پایان فصل قبل خبر داده بود، سرانجام توانست فقط هیأت‌مدیره جدیدی برای این دو باشگاه معرفی کند و خصوصی‌سازی را به سال دیگر واگذارد.
 
اما در همین رهگذر و در انتخاب اعضای هیأت‌مدیره و اسپانسر هم عملکرد شفافی نداشته و معلوم نیست، ‌اعضای هیأت‌مدیره این دو باشگاه از چه کانالی معرفی شده‌اند. حالا اما در خصوص یکی از اعضای هیأت‌مدیره کمتر شناخته شده این باشگاه، مشخص شده که علاوه بر ارتباط خانوادگی با خادم در سال ۱۳۸۸ با او یک شرکت راه‌اندازی کرده است. امیررضا خادم و پندار توفیقی، دو عضو هیأت‌مدیره شرکتی هستند با نام «مهندسین مشاور پترو آذر پاد».

انتصاب فامیلی - تجاری امیررضا خادم در هیات مدیره استقلال

بد نیست، وزارت ورزش و شخص امیرخادم که با شعار شفاف‌سازی به سراغ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رفتند، در‌خصوص عملکرد خود درباره انتخاب اسپانسر این دو باشگاه و نیز اعضای هیأت مدیره آن دو تیم نیز شفاف پاسخگو باشند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۹۴
انتشار یافته: ۲۱
فایده ای نداره آقا.تو این مملکت هیچوقت هیچ چیزی درست نمیشه.فقط ادعا ادعا
زد و بند شاخ و دم نداره!
فساد ,رانت خواری , زد وبند , روابط , اختلاس و...کل جامعه را گرفته یعنی دیگه به هیچ کس نمی تواند اعتماد کرد . بعد تازه ادعا هم داریم که ...
بسیارمطلب جالب وافشاگرانه ای بود امیدوارم این مواردچشم مردم رابیشتربه حقایق بازکند
درایران هیچ اشکالی ندارد ازاینهاخیلی داریم
خادم اگر میخواست فامیل بیاره پسرخاله هاشو می اورد نه نسبت سببی!
لطفا نظرات رامنتشركنيد
بیخود نیست که اربابان قدرت اینقدر از روزنامه ها و وب سایت های مستقل میترسند .اینجوری مچ افراد گرفته میشود
هنوز زوده تابی جون ، عقب موندی ،
در هر صورت ما ایرانیم دیگه آقایون فقط به فکر منافع خودشونن.خیلی خوبه اگه اندازه سر سوزن مردم رو هم آدم بدونن
کدام شفاف سازی اینها بفکر سود و تجارتند!
تورا خدا اين حرفها را نزنيد.سهم شما را نداده اند؟؟؟؟
آفرين... آفرين...
سخته تو این مملکت صادقانه کار کردن و نان حلال درآوردن.
در این مملکت کاملا عادیه. اگر کسی غیر از این کرد باید شک کرد. این کشتی شکسته سالهاست بر گل نشسته.
به به ...........
این هم از خوباشه مثلا
ظاهراً دیگه آدم سالم گیر نمیاد! هرکی به فکر خویشه
که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احتیاج به تکذیب نسبت فامیلی نیست کارمندان شرکت پترو آذر پاد و پتروآذر پاد سازند در اطلاع از عضویت امیر رضا خادم در این دو شرکت هستند
http://www.pace-co.org/index.php
کافیه اسم ایشون رو در رزومه یک شرکت نفتی ببینید.صدردصد درسته.البته در کشور ما یک امر طبیعی هستش.چرا که چند سال قبل پندار توفیقی اقای خادم رو وارد هییت مدیره پیس کرد حالا اون جبران کرده و استقلالی کرده پندار توفیقی رو که خودش ذاتاً پرسپولیسیه؟!
البته شرکت اسمش پک نیست.پیسه.!
ضمناً الان اسم مدیر شرکت ثر وبسایت ها تغییر کرده دوستان.....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی