بازدید 6940

رجایی:شرایط‌سفر‌هاشمی‌به‌عربستان‌مهیا‌نیست

مشاور ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت، گفت: تا کنون دو بار از آقای هاشمی برای سفر به عربستان دعوت به عمل آمده است اما هنوز شرایط سفر به عربستان برای وی پیش نیامده است و این هماهنگی‌ها نیز باید از داخل انجام شود
کد خبر: ۴۰۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳ 29 May 2014
مشاور ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت، گفت: سفر آقای هاشمی به عربستان نیازمند برخی هماهنگی‌های داخلی است و عربستان نیز تا کنون دو بار از وی دعوت به عمل آورده است.

به گزارش فارس، غلامعلی رجایی مشاور ارشد رئیس تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (پنجشنبه)در حاشیه همایش «اگر امام بود» در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آقای هاشمی چه زمانی به عربستان سفر می‌کند، اظهار داشت: سفر ایشان به کشور عربستان نیازمند یکسری هماهنگی‌ها است.

وی در پاسخ به این پرسش فارس که این هماهنگی‌ها برای سفر رئیس مجمع تشخیص به عربستان چیست، افزود: تا کنون دو بار از آقای هاشمی برای سفر به عربستان دعوت به عمل آمده است اما هنوز شرایط سفر به عربستان برای وی پیش نیامده است و این هماهنگی‌ها نیز باید از داخل انجام شود.

مشاور ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه به نظر شما آیا مکتب اعتدال از نیاوران آغاز شد یا خیر، گفت: مکتب اعتدال که مربوط به این چند سال اخیر نیست و می‌تواند ریشه‌های آن را از زمان حضرت امام (ره) دید، خود امام بانی اعتدال بودند و مانع هرگونه افراطی‌گری می‌شدند.

رجایی ادامه داد: همین که مجمع روحانیون مبارز در کنار جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد همان اعتدالی بود که امام پیشه کردند، البته این اعتدال امروز توسط دولت تشدید شده است؛ بنابراین من این را قبول ندارم که گفتمان اعتدال از مکتب نیاوران برخواسته است.

مشاور ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت، در مورد استعفای معاون سیاسی وزارت کشور نیز خاطرنشان کرد: ایشان از یکی دو ماه قبل به دلیل برخی مشکلات درونی استعفاء کرده است.

رجایی با اشاره به عملکرد دولت نیز گفت: عملکرد دولت در دو حوزه معنا می‌یابد یکی در عرصه سیاست خارجی و دیگری در عرصه سیاست داخلی؛‌ در سیاست خارجی و در رفع تحریم‌ها وعادی‌سازی روابط خوب عمل کرده است و این حرکت‌ها امیدوارکننده است.

وی در پایان تأکید کرد: دولت باید در داخل نیز حکومت بر مردم و حکومت بر خودش را انجام دهد به تعبیری دیگر دولت حکومت بر خودش را جدی‌تر کند. باید در مسئله سفرهای استانی و معیشت مردم تجدیدنظر صورت گیرد و توجه بیشتری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی