بازدید 4583

مصدومیت، نادال را از ادامه رولن گاروس بازداشت

مرد شماره یک تنیس جهان با وجود دردی که درناحیه کمر او را آزار می‌داد توانست جواز حضور در دور چهارم رقابت‌های اوپن فرانسه را کسب و خودش را یک گام دیگر به نهمین قهرمانی‌اش در دومین گرند‌اسلم فصل نزدیک کند.
کد خبر: ۴۰۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰ 02 June 2014
مرد شماره یک تنیس جهان با وجود درد‌ در ناحیه کمر، توانست جواز حضور در دور چهارم رقابت‌های اوپن فرانسه را کسب و خودش را یک گام دیگر به نهمین قهرمانی‌اش در دومین گرند‌اسلم فصل نزدیک کند.

به گزارش «تابناک»،  نادال، لئوناردو مایر، تنیسوری از آرژانتین را در حالی در سه ست پیاپی با نتایج 6-2، 7-5 و 6-2 شکست داد که در ست دوم درد کمر بازی‌اش را تحت‌الشعاع قرار داد تا حریف آرژانتینی بازی را 4-4 مساوی کند.

مصدومیت نادال را از ادامه رولن گاروس بازداشت

نادال اما کنترل بازی را دوباره به دست گرفت و در پایان پیروز شد تا در دور چهارم، حریف دوسان لایوویچ صرب شود؛ کسی که مانند نادال بدون حتی یک ست شکست به دور چهارم راه پیدا کرد‌. نادال در صورت پیروزی برابر لایوویچ، شاید با هموطن خود، داوید فرر روبه‌رو شود؛ همان کسی که سال گذشته در فینال شکستش داد و قهرمان شد. داوید فرر سید پنجمی با پیروزی برابر آندریاس سپی ایتالیایی در سه ست پیاپی، راهی دور چهارم شده است.

شنبه شب همچنین قرار بود اندی ماری اسکاتلندی‌ برابر فیلیپ کولشریبر آلمانی به میدان برود که این بازی در ست پنجم به دلیل نامساعد شدن شرایط جوی در حالی متوقف شد که نتیجه 7-7 مساوی بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم