جام‌جهانی فوتبال

کلمبیا با پیروزی برابر ساحل‌عاج در آستانه صعود

تیم خوب و سرحال خوزه پکرمن دومین دیدار خود در جام‌جهانی را هم با پیروزی پشت‌سر گذاشت تا در آستانه صعود از گروه خود قرار گیرند. کلمبیایی ها که در نخستین بازی خود در جام‌جهانی یونان را ۳-۰ شکست دادند در بازی سخت امشب هم به نتیجه ۲-۱ از سد تیم خوب ساحل‌عاج گذشتند تا در آستانه صعود از گروه C قرار گیرند.
کد خبر: ۴۰۹۴۲۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵ 19 June 2014
|
6525 بازدید
تیم خوب و سرحال خوزه پکرمن دومین دیدار خود در جام‌جهانی را هم با پیروزی پشت‌سر گذاشت تا در آستانه صعود از گروه خود قرار گیرند.  کلمبیایی ها که در نخستین بازی خود در جام‌جهانی یونان را ۳-۰ شکست دادند در بازی سخت امشب هم به نتیجه ۲-۱ از سد تیم خوب ساحل‌عاج گذشتند تا در آستانه صعود از گروه  C قرار گیرند.

به گزارش تابناک، پکرمن که هشت سال پیش با یکی از بهترین آرژانتین‌های یک دهه اخیر در جام‌جهانی ظاهر شده بود امسال با یک تم جوان و جویای نام پا به مسابقات گذاشته است. تیمی که حتی خبر مصدومیت فوق ستاره‌اش، رامادال فالکائو، در روحیه آن‌ها تاثیر نگذاشت و حریفان خود را یکی پس از دیگری از پیش رو برمی دارند. آن‌ها امشب کار سختی برابر فیل‌های آفریقا داشتند اما سرانجام توانستند تیم پرستاره ساحل‌عاج را که قوی‌ترین تیم چندسال اخیر قاره سیاه است را شکست دهند و در آستانه حضور در جمع شانزده تیم مرحله بعدی قرار گیرند.

ساحل‌عاج و کلمبیا که هر دو در دور نخست مرحله گروهی برابر ژاپن و یونان به برتری رسیده بودند از ساعت ۲۰:۳۰ امشب به وقت تهران به مصاف هم رفتند. برخلاف نیمه اولی که پر هیجان اما بدون گل بود نیمه دوم این بازی سه گل به‌همراه داشت تا جام‌جهانی همچنان با بازی های پرگل همراه باشد.


ابتدا این جیمز رودریگز بود که در دقیقه ۶۴ بازی و روی ارسال کرنر کوادرادو توانست دروازه بوبکر کوپا بری را باز کند کلمبیا از حریف پیش‌بیفتد.

شش دقیقه بعد  اشتباه بازیکنان ساحل عاج، یک ضد حمله سریع را برای کلمبیا شکل داد، گوتیرز با یک پاس خوب، کینترو را با دروازه حریف تک به تک کرد و او هم با یک ضربه غیرقابل مهار، برتری تیمش را دوبرابر کرد.

دقیقه ۷۳ بازی بود ژروینیو با یک ضربه سرکش از زاویه بسته دروازه اسپینا را باز می‌کند تا بازی یک ده دقیقه جذاب و دیدنی را سپری کند. پانزده دقیقه پایانی بازی را اگرچه ساحل‌عاجی ها بدنبال گل تساوی دویدند اما نتیجه خاصی به همراه نداشت تا کلمبیا پیروز این گروه باشد. 
در جدول گروه کلمبیا با شش امتیاز در صدر است و ساحل عاج با سه امتیاز در رده‌ی دوم قرار دارد. ساحل عاج حالا چشم به بازی امشب یونان و ژاپن دارد تا ببیند چه جایگاهی در جدول پیدا خواهد کرد. 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟