بازدید 2677

کواچ: ایتالیا ضعیف نبود

سرمربی تیم والیبال ایران گفت: ایتالیا تیم ضعیفی در اختیار نداشت بلکه این بازیکنان ما بودند که با سرویس‌های خوب حریف را شکست دادند.
کد خبر: ۴۰۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰ 21 June 2014
سرمربی تیم والیبال ایران گفت: ایتالیا تیم ضعیفی در اختیار نداشت بلکه این بازیکنان ما بودند که با سرویس‌های خوب حریف را شکست دادند.

به گزارش ایسنا، اسلوبودان کواچ پس از پیروزی مقابل ایتالیا گفت: ابتدا از همه تماشاگران و حضار و بازیکنان تشکر می‌کنم. نمی‌دانم چرا در این جلسه از مربی ایتالیا سوال می‌پرسند که چرا ترکیب اصلی خود را در اختیار نداشت. من بازیکنان ایتالیا را خیلی خوب می‌شناسم. آن‌ها ترکیب بسیار خوب و کارآمدی در اختیار داشتند. سرویس‌های تیم ما خیلی خوب بود و حریف نتوانست آن‌ها را دریافت کند به همین دلیل شکست خورد. ایتالیا تیم خوبی در اختیار داشت.

وی افزود: خوشبختانه توانستیم در این مسابقه هماهنگی خود را حفظ کنیم و امیدواریم همین روند را در بازی‌های بعدی ادامه دهیم. ما قبل از بازی نگران بودیم که نتوانیم تمام برنامه‌های خود را در زمین پیاده کنیم اما بازیکنان خوشبختانه هرچه در توان داشتند برای اجرای تاکتیک‌ها گذاشتند. خوشحالم که پیروزی اول را در هفته پنجم لیگ جهانی به دست آوردیم.

وی افزود: من به گذشته نگاه نمی‌کنم نگاه من به آینده است. بازی قبلی با ایتالیا داستان دیگری بود. ما در شرایطی برابر این تیم به میدان رفته بودیم که تجربه کار زیاد در کنار هم نداشتیم اما امروز با توجه به تجربیاتی که در این چند هفته کسب کردیم خوب نتیجه گرفتیم.

سرمربی تیم والیبال ایران در پایان گفت: شناخت من از بازیکنان تیم ملی ایتالیا زیاد بود حتی چند تن از آن‌ها شاگردان خود من بودند و این موضوع خیلی کمک کرد که بتوانیم پیروز باشیم.

انتهیا پیام
تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم