بازدید 4469

تيم ملي ايران به ديدار رئال مادريد مي‌رود

نبي همچنين با اشاره به اين كه تيم ايران در حال حاضر قرار نيست برابر تيم ملي اسپانيا به ميدان برود، افزود: از اين كه روابط عمومي باشگاه رئال مادريد اين موضوع را زودتر اعلام كرد ما نيز متعجب شديم و براي ما هم غير منتظره بود.
کد خبر: ۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۶ - ۱۰:۴۹ 31 December 2007

دبير موقت فدراسيون فوتبال ايران، از انجام نامه‌نگاري براي برگزاري ديدار دوستانه تيم ملي ايران و رئال مادريد اسپانيا خبر داد.

مهدي محمدنبي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: از دو ماه پيش، مكاتباتي در اين باره شده است تا تيم ايران در برابر رئال مادريد اسپانيا به ميدان برود. پس از آن كه مذاكرات قطعي و هماهنگي كامل صورت گرفت، زمان انجام اين ديدار را اعلام مي‌كنيم.

نبي همچنين با اشاره به اين كه تيم ايران در حال حاضر قرار نيست برابر تيم ملي اسپانيا به ميدان برود، افزود: از اين كه روابط عمومي باشگاه رئال مادريد، اين موضوع را زودتر اعلام كرد، ما نيز متعجب شديم و براي ما هم غير منتظره بود.

نبي كه در حاشيه همايش مبارزه با دوپينگ در فوتبال با خبرنگار ايسنا گفت‌وگو مي‌كرد، در اين باره گفت: در واقع با نظر كميته مبارزه با دوپينگ فوتبال در يك سال گذشته، دوره‌هايي را براي پزشكان تيم‌هاي ليگي ترتيب داديم كه امروز نيز دوره يك روزه درباره تغذيه و راه‌هاي مبارزه با دوپينگ برگزار شد و كساني كه در اين همايش حضور پيدا كردند، در پايان يك گواهي دريافت مي‌كنند.

وي افزود: در يك ماه آينده، دوره‌هاي چهار روزه‌اي را برگزار مي‌كنيم كه پزشكان تيم‌ها در صورت شركت مجوز حضور بر روي نيمكت را پيدا خواهند كرد.

دبير فدراسيون فوتبال با بيان اين كه تمرينات تيم ملي از فردا آغاز مي‌شود، در رابطه با بازيكنان جديد دعوت شده به اردوي تيم گفت: علت حضور برخي از بازيكنان حاضر در ليست سي نفره كه در ليست پنجاه نفره اوليه نبوده‌اند، اين است كه برخي از لژيونرها و بازيكنان، امكان حضور در اين مرحله از تمرين‌ها را نداشتند و بر اين پايه، بازيكنان جديدي از ليست پانزده نفر ذخيره تيم ملي دعوت شد‌ند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
خيلي جالبه حالا كه تيم ملي اسپانيا ميخواد با ما بازي كنه ما ناز مي كنيم.......... اصلا چرا تيم ملي ايران بايد هميشه با تيم هاي باشگاهي اروپا بازي كنه و اونوقت تيم ملي ژاپن و كره هيچگاه منزلت تيم ملي شون را پايين نميارن كه با يك تيم باشگاهي بازي كنن .....حتي وقتي تيمي مثل منچستر يونايتد به ژاپن ميره فقط با تيم هاي باشگاهي ژاپن بازي مي كنه
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری