بازدید 2337

شفيعي: بخاطر خطيبي به تراکتور آمدم

کد خبر: ۴۱۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱ 30 June 2014
مدافع جديد تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: حضور رسول خطيبي به عنوان سرمربي يکي از دلايلم براي انتخاب تراکتورسازي بود.

خالد شفيعي در مورد وضعيت تراکتورسازي گفت: خدا را شکر شرايط خوب است. تمريناتمان را کمي ديرتر از ساير تيم‌ها آغاز کرديم اما با برگزاري اردو در تهران و انجام تمرينات مناسب تلاش کرديم از همين ابتدا کار را پرقدرت آغاز کنيم. امروز هم تست پزشکي داديم و عصر عازم تبريز مي‌شويم تا پس از دو روز استراحت به ترکيه برويم.

به نقل از فارس، وي در مورد هدفش از حضور در تراکتورسازي عنوان کرد: ابتدا بايد مراتب خوشحالي‌ام را از اينکه يک سال ديگر در جمع آذري‌هاي عزيز هستم اعلام کنم. سال قبل در گسترش فولاد حضور داشتم و به خوبي مي‌دانم تراکتورسازي تيم بزرگي است. بازيکناني که در تراکتورسازي حضور دارند مسئوليت بسيار بزرگي دارند و اميدوارم با تلاشي که انجام مي‌دهند و مشورتي که از دوستان فوتباليم مي‌گيرم بتوانم فصل بسيار خوبي را در تراکتورسازي پشت سر بگذارم.

مدافع جديد تراکتورسازي در پاسخ به اين سؤال که انتظارات از تراکتورسازي بالا رفته و آيا فکر مي‌کنيد اين تيم بتواند در فصل جاري به موفقيت به برسد، اظهار داشت: تراکتورسازي تيمي است که نشان داده حتي در آسيا حرف براي گرفتن دارد، مردم تبريز فوتبال را مي‌فهمند و از تراکتورسازي توقع موفقيت دارند که اين خواسته معقولي است. از تراکتورسازي انتظاري جز موفقيت نيست و ما بدون شک تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم نتايج قابل قبولي کسب کنيم.

شفيعي در مورد اينکه سال قبل با رسول خطيبي کار کرده و او امسال شرايط متفاوتي دارد و فکر مي‌کند که اين مربي مي‌تواند در تراکتورسازي موفق شود، عنوان کرد: خطيبي مربي جوان و با انگيزه‌اي است که يکي از دلايل حضور من در تراکتورسازي هم به خاطر خود خطيبي است. اگر از لحاظ يارگيري شرايط خوب باشد و بتوانيم عملکرد مناسبي داشته باشيم مطمئناً‌ خطيبي مي‌تواند تراکتورسازي را به موفقيت برساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم