بازدید 1628

پله: من هم مصدوم شدم اما برزيل قهرمان شد

کد خبر: ۴۱۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶ 06 July 2014
مراوريد سياه فوتبال برزيل مي‌گويد که او هم در جام‌جهاني 1962 با آسيب‌ديدگي شديد مواجه شد و نتوانست به رقابت ادامه دهد اما در نهايت اين تيم ملي فوتبال برزيل بود که قهرمان شد و درد و رنج او تسکين يافت.

تيم ملي فوتبال برزيل در نيمه نهايي جام‌جهاني نيمار را به خاطر آسيب‌ديدگي در اختيار نخواهد داشت. اين بازيکن جوان در ديدار برابر کلمبيا از ناحيه کمر آسيب ديد و ديگر نمي‌تواند تيم ملي فوتبال کشورش را در جام بيستم همراهي کند.

نيمار اميد نخست برزيلي‌ها براي درخشش در جام‌جهاني بود و با زدن چهار گل بهترين گلزن اين تيم به شمار مي‌آمد. غيبت اين مهاجم جوان بدون شک روي عملکرد سلسائو تاثير خواهد گذاشت. پله، مراوريد سياه فوتبال برزيل مثل نيمار با آسيب مواجه شد و ديگر نتوانست جام را ادامه دهد اما در نهايت اين برزيل بود که قهرمان جام‌جهاني شد تا غم و اندوه پله به شادي تبديل شود.

به نقل از ايسنا، پله در صفحه اجتماعي خود در توييتر نوشت: آسيب‌ديدگي نيمار و خداحافظي او از جام‌جهاني براي هم ما دردناک بود. من هم در جام جهاني 1962 با آسيب مواجه شدم اما در نهايت توانستيم جام قهرماني را بالاي سر ببريم. اميدوارم که اين اتفاق براي نيمار هم رخ دهد.

او ادامه داد: اميدوارم که خداوند به نيمار کمک کند و با بالا بردن جام ناراحتي و درد او تسکين يابد. اميدوارم حالا که اين اتفاق براي برزيل افتاد، در نهايت جام قهرماني به ما برسد.

تيم ملي فوتبال برزيل بايد در نيمه نهايي جام‌جهاني در حالي که نيمار و تياگو سيلوا را در اختيار ندارد به مصاف تيم آماده و پرستاره آلمان برود. فليپه اسکولاري، سرمربي سلسائو اعلام کرد که قصد دارد در اين ديدار به خاطر روحيه دادن به بازيکنانش نيمار را در نيمکت ذخيره‌ها بنشاند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل