بازدید 1797
کلوپ:

عملکرد هوملس در جام‌جهاني خارق‌العاده بود

کد خبر: ۴۱۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷ 07 July 2014
سرمربي تيم بورسيا دورتموند به تمجيد از مدافع تيم ملي فوتبال آلمان پرداخت.

يورگن کلوپ به تمجيد از عملکرد مت هوملس در رقابت‌هاي جام‌جهاني برزيل پرداخت. هوملس در پيروزي آلمان مقابل فرانسه در مرحله يک‌چهارم نهايي تک گل آلمان را به ثمر رساند.

به نقل از فارس، وي علاوه بر به ثمر رساندن گل پيروزي‌بخش تيمش مقابل فرانسه در خط دفاعي عملکرد منسجمي را به نمايش گذاشت و تهديدهاي کريم بنزما و ساير بازيکنان فرانسه را خنثي کرد.

کلوپ که در دورتموند با هوملس کار مي‌کند، به شدت به تمجيد از اين بازيکن 25 ساله پرداخت و گفت: عملکرد مت هوملس نه تنها مقابل فرانسه که در تمام مسابقات جام‌جهاني خارق‌العاده بود. وي به همراه مانوئل نوير و توماس مولر يکي از بهترين بازيکنان آلمان از نظر عملکرد بود.

وي ادامه داد: خيلي به او افتخار مي‌کنيم. اين را مي‌دانستيم و اکنون همه توانايي فوق‌العاده او را ديده‌اند. گل وي مقابل فرانسه مانند گلي که به پرتغال زد، فوق‌العاده، مهم و بي‌عيب و نقص بود.

پيروزي آلمان باعث شد تا اين تيم در نيمه‌نهايي حريف برزيل شود و کلوپ مي‌داند که شاگردان يواخيم لو با وجود غيبت نيمار و تياگو سيلوا در آزمون سختي قرار دارند.

کلوپ اظهار داشت: آلمان بدون توجه به داستان وحشتناک مصدوميت نيمار، شانس خوبي دارد. تياگو سيلوا محروم شد اما جانشين‌هاي خوبي براي او وجود دارد بنابراين نتيجه اين بازي از قبل مشخص نيست.

وي خاطرنشان کرد: برزيل ميزبان و مدعي است و اين کار را براي آلمان سخت‌تر مي‌کند اما عملکرد آنها در اين مسابقات يکنواخت بوده و بنابراين اين شانس خوبي براي آلمان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم