بازدید 7051
۲

پنکه؛ سیستم خنک کننده بیمارستان بزرگ دزفول!

خرابی سیستم خنک کننده بیمارستان بزرگ دزفول در گرمای طاقت فرسای منطقه بیماران بستری در این بیمارستان را با مشکل روبرو کرده است.
کد خبر: ۴۲۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶ 17 August 2014
خرابی سیستم خنک کننده بیمارستان بزرگ دزفول در گرمای طاقت فرسای منطقه بیماران بستری در این بیمارستان را با مشکل روبرو کرده است.

به گزارش ایرنا در شرایطی که دمای هوا در ساعاتی از روز در منطقه بطورشدید افزایش می یابد، خرابی سیستم خنک کننده بیمارستان بزرگ دزفول بیماران بستری را کلافه کرده به طوریکه بیماران در تماس با بستگان خود در خواست پنکه و باد بزن می کنند.

ˈ محسن صانعی راد ˈ از بیماران بستری در بخش جراحی مردان این بیمارستان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شدت دما و گرما در فضای داخلی بیمارستان به حدی است که بیماران را کلافه و بی تاب کرده است.

وی افزود: بسیاری از بیماران که به امید درمان در این بیمارستان بستری شده اند به دلیل شدت گرما در خواست ترخیص از بیمارستان را دارند.

ˈرضا فلاحی ˈ از همراهان یک بیمار نیز گفت: با مراجعه به بخش های مختلف بیمارستان بزرگ دزفول، بیمارانی را مشاهده می کنید که بادبزن به دست در راهرو قدم زده و خود را برای رهایی از گرما باد می زند.

وی افزود: تعدادی از بیماران نیز که توان راه رفتن دارند از بخش های بستری به محوطه باز بیمارستان به زیر سایه درختان پناه برده اند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از بیماران بستری در این بیمارستان در تماس با بستگان خود درخواست تهیه پنکه برای خنک کردن فضای داخل اتاق می کنند.

فلاحی گفت: وضعیت بهداشتی بیمارستان بزرگ دزفول نیز مناسب نبوده و سرویس های بهداشتی آن و نیز بخشی از فضای داخلی بیمارستان فرسوده است.

تعدادی از بیماران بستری در بیمارستان بزرگ دزفول و نیز پرسنل شاغل از خرابی سیستم خنک کننده این بیمارستان شاکی بوده و از کم توجهی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی دزفول نسبت به این مشکل گله مندند.

معاون پشتیبانی و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در خصوص خرابی سیستم خنک کننده بیمارستان این شهر گفت: تاسیسات خنک کننده این بیمارستان با عمر 20 سال فرسوده بوده و نیاز به تعمیر اساسی دارد.

ˈعلیرضا خسروپناهˈ در پاسخ به انتقاد فرماندار ویژه دزفول در نشست شورای اداری در رابطه با مشکل پیش آمده در بیمارستان این شهر افزود: برای بهسازی اساسی تاسیسات خنک کننده این بیمارستان 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که چنین اعتباری فعلا وجود ندارد.

وی گفت: مشکل پیش آمده در چیلر تاسیسات خنک کننده موجب خرابی آن شده ضمن اینکه تاکنون 70 درصد مشکل با انجام تعمیرات برط رف شده و پیش بینی می شود در روزهای آتی این تاسیسات مجددا وارد مدار شود.

خسروپناه افزود: تعمیر تاسیسات خنک کننده بیمارستان به دلیل فرسودگی تاسیسات چاره ساز نبوده و ضروری است با تامین اعتبار لازم نسبت به نصب تاسیسات جدید در این بیمارستان اقدام شود.

شهرستان 500 هزار نفری دزفول تنها دو بیمارستان دارد ضمن اینکه حدود نیمی از ظرفیت درمانی این بیمارستانها به خدمات رسانی به بیماران استانها و شهرهای همجوار اختصاص یافته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۲
بجای یکدستگاه خنک کننده جهت بیمارستان بهتراست برای هراتاق وهرقسمت یک دستگاه کولر دو تیکه تعبیه شودکه درصورت خرابی یکی ازکولرها همه بیمارستان دچار بی کولری نشود ضمن اینکه هزینه نگهداری وهزینه های جانبی کمتر خواهدبود.
دست مسولین دردنکنه تو این گرمای طاقت فرسای تابستان اون هم تو خوزستان . دست مریزاد واقعا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی