بازدید 1849

چلسی صدر نشین شد

کد خبر: ۴۲۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰ 19 August 2014
چلسی در هفته نخست رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد در مقابل برنلی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.

.به گزارش ایرنا از پایگاه خبری بی بی سی، در این دیدار ابتدا اسکات آرفیلد برای برنلی گلزنی کرد ولی در ادامه دیگو کاستا ، آندره شورله و برانیسلاو ایوانوویچ برای چلسی گل زدند. آبی های لندن با این پیروزی و به دلیل تفاضل گل بهتر به صدر جدول رده بندی راه یافتند.

منچسترسیتی، آرسنال، لیورپول و سوانسی سیتی هم در رده های بعد جای گرفته اند.

خوزه مورینیو سرمربی چلسی گفت: ما کنترل خوبی بر بازی داشتم . دیگو اولین گل را به ثمر رساند که خیلی برای ما مهم است. 

وی افزود: پس از دریافت گل احساساتی نشدیم و به همان شیوه ای که قرار بود بازی کنیم به کارمان ادامه دادیم. در نتیجه توانستیم در مدت 20 دقیقه سه گل بزنیم . علاوه بر آنها ما کلی موقعیت دیگر داشتیم که کمک داور تصمیم گرفت آنها را از ما بگیرد. در نیمه دوم کنترل بازی در دست چلسی بود. فکر می کنم چلسی کاملاً شایسته سه امتیازی که گرفت بود.

مورینیو در ادامه به تمجید از دیه گو کاستا، مهاجم اسپانیایی جدید تیمش که گل نخست چلسی را هم به ثمر رساند، پرداخت و گفت: دیه گو کاستا فصل گذشته فوق العاده کار کرد و او یک پنالتی مسلم را گرفت اما کسی به او پنالتی نداد. او از این بابت ناراحت بود و من امیدوارم که بعد از این دوباره چنین تصمیمات ناعادلانه ای برایش گرفته نشود. مایکل اولیور داور بازی عملکرد بسیار خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از پیروزی مقابل برنلی خاطرنشان کرد: می دانستم سسک فابرگاس و دیه گو کاستا موفقیت را همراه خود به چلسی می آورند. آنها با بازیکنان قبلی ما کاملا تفاوت دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی