بازدید 1870
بازيهاي المپيك نوجوانان - نانجينگ؛

فرنگي كاران ايران صاحب دو مدال برنز شدند

کد خبر: ۴۲۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴ 25 August 2014
محمدرضا آقانيا و كرامت عبدولي نمايندگان كشورمان، صاحب مدال برنز رقابتهاي كشتي فرنگي المپيك نوجوانان در نانجينگ چين شدند.

به گزارش مهر،‌ در وزن 50 كيلوگرم محمد رضا آقانيا در دور اول دورين كوجو كاري از مولداوي را شكست داد. وي در دور دوم مقابل جبار نجف اف از آذربايجان با نتيجه يك بر 3 مغلوب شد. آقانيا در دور سوم اگور بي تي كين از تركيه را با نتيجه 4 بر يك شكست داد و راهي ديدار رده بندي شد. وي براي كسب مدال برنز مقابل حسام بوناصري از الجزاير با نتيجه 7 بر صفر به برتري دست يافت و به مقام سوم رسيد.

در وزن 58 كيلوگرم نيز كرامت عبدولي در دور اول متيو دونس از نيوزلند را با نتيجه 4 بر صفر مغلوب كرد. وي در دور بعد مقابل ارسلان زوباي روف از روسيه با نتيجه صفر بر 4 شكست خورد. عبدولي در دور سوم مقابل يرينبيك كارمانالي از قزاقستان با نتيجه 3 بر يك به برتري دست يافت و راهي ديدار رده بندي شد. وي در اين ديدار مقابل آگوستين دي استري باتس از آر‍ژانتين  با نتيجه 4 بر 2 به برتري دست يافت و عبدولي نيز صاحب گردن آويز برنز شد.

در حالي كه پيش از اين وزن كشي رقابتها به صورت جدول فيلا اعلام شده بود،‌ مسئولان برگزاري اين رقابتها صبح مسابقات به يكباره اعلام كردند كه اين مسابقات به صورت جدول نورديك انجام مي شود. به صورتي كه هشت كشتي گير در دو گروه به صورت دوره اي به مصاف هم رفتند تا نفرات برتر هر گروه تكليف قهرمان اين وزن ها را مشخص كنند.

علي اشكاني سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي نوجوانان در اين زمينه گفت: بيشتر مسئولان تيمهاي شركت كننده به اين موضوع اعتراض داشتند، اما متاسفانه توجهي به اين درخواست ما نشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی