بازدید 3267
۴

دریافت نشان‌‌های بین‌المللی توسط پست بانک

کد خبر: ۴۳۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲ 07 September 2014
پست بانک ایران براساس مطالعات و ارزیابی‌‌های صورت گرفته توسط مرکز تحقیقات و ارزیابی دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران به عنوان برگزیده دریافت نشان و استاندارد بین‌المللی زنجیره موفقیت سازمانی (OCS) در صنعت بانکداری از سوی اتحادیه اروپا و همچنین برگزیده نشان‌های معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت ایرانی و برترین روابط عمومی پیشرو در صنعت بانکداری شد و طی مراسمی ویژه، نشان‌ها و لوح‌های مربوط به علی نعمتی عضو هیأت مدیره این بانک اعطاء شد.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران در این اجلاس که با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسئولان عرصه‌های مختلف تولیدی و خدماتی و فعالان حقیقی و حقوقی بخش‌های مهم اقتصادی از جمله علی نعمتی عضو هیأت مدیره و تنی چند از مسئولان و کارشناسان این بانک و همچنین خبرنگاران رسانه‌ها سیزدهم شهریورماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداو سیما برگزار گردید، بنابر اعلام دبیرخانه مذکور؛ طبق مطالعات و ارزیابی‌های انجام شده، پست بانک ایران با تکیه بر استانداردها، ایجاد توسعه و رشد کیفیت خدمات و توجه به توسعه زنجیره موفقیت و عملکرد مطلوب درون سازمانی و برون سازمانی در بخش‌های تخصصی همچون جلب اعتماد مشتریان با ارائه خدمات تخصصی، افزایش سرعت در ارائه خدمات، ارائه طرح‌ها و روش‌های نوین خدمات بانکداری، ارائه تسهیلات و حمایت‌های مالی و اعتباری، توسعه و رشد شعب و نحوه دسترسی مشتریان، ارتقاء سطح دانش فنی و کاربردی در کارکنان، به کارگیری نیروهای دانشگاهی و افزایش میزان اشتغال‌زایی، توسعه خدمات الکترونیکی و اینترنتی، پاسخ‌گویی و ارائه خدمات شبانه‌روزی طی سال‌های اخیر توانست به عنوان یک بانک موفق، مبتکر، معتبر و خوشنام در ارائه خدمات بانکداری تبدیل شود که براین مبنا در بخش‌های مذکور به عنوان برگزیده معرفی شد.

همچنین علی نعمتی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در حاشیه این مراسم طی مصاحبه‌ای اختصاصی با دبیرخانه مذکور به تشریح جایگاه و نقش این بانک در اقتصاد و نظام بانکی کشور پرداخت و علاوه بر آن تیزر خدمات پست بانک ایران به همراه آرم و لوگو به کرات در این مراسم پخش گردید.

گفتنی است نشان‌های مذکور با تلاش و همت اداره‌کل روابط عمومی در انعکاس زحمات و تلاش‌های بخش‌های مختلف بانک به ویژه بانکداری الکترونیک و همچنین ارائه دستاوردها و اطلاعات مرتبط پست بانک ایران در حوزه‌های تعیین شده به دبیرخانه اجلاس مذکور کسب گردید.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
چه فايده بيشتر چكهايي كه ازش داشتم موجودي نداشته
حتما به خاطر چک های برگشتی بی شمار این بانک نشان بین المللی دادن
خداییش این عناوین رو از کجا میگیرند؟
همین پست بانک عزیز، بخاطر تحریم که عملا هیچ سرویسی برای خارج از کشور نداره.
برای داخل کشور هم دو مدل سیستم بانکی داره (که اسمهاشون یادم نیست).
یکی شماره حسابهاش فکر کنم 15 رقمیه دیگری 20 رقمی.
بعد یکی رو از شعب اصلی میشه فقط گرفت دیگری رو هم شعب هم دفاتر پست اگه مبلغش نمیدونم فلان قدر کمتر باشه و ....
خداییش مصیبتی هست این بانک.
شهرهای بزرگ نهایتا سه چهار شعبه هم بیشتر نداره.
وقتی حساب جاری ام رو گفتم که ببندن، گفت بستیم. بعد کاشف به عمل آمد که رئیس بخاطر آمار ماهانه بانک فقط دفترچه چک رو گرفته و باطل کرده!! و حساب بازه.
سه بار مجبور شدم برم بانک تا اینا حساب رو ببندن.
بعدم باز کشف کردم که اصلا بسته نشده بلکه حساب رو مسدود کردن!!
دوباره رفتم گفت آقا ببندین!! گفت برادر در سیستم امکان بستن حساب نیست!! نهایت میتونیم مسدود کنیم، هر وقت هم باز بیایی میتونم یک کلیک کنیم و حساب باز باز بشه!!!
یعنی مشتری مداری و سیستم بانکداری اش من رو خفه کرد :(
بعد هم به سایتشون ایمیل زدم سه بار و هیچ جوابی ندادن.
زنگ زدم یک خانمی اول اصلا متوجه نشد که چی میگم بعد از ده دقیقه متوجه شد و از یکی دیگه پرسید و گفت همینه که هست ما تو کارمون بستن حساب نداریم!!
مگر انکه پست بانک از خارجیها نشان دریافت نماید برای گرفتن یک وام ناچیز دهها پیچ و خمدر پست بانک درست کرده اند که افراد عادی از گرفتن وام در آن بانک پشیمان میشوند اگر عموم مردم به پست بانک نشان و لوح تقدیر دادند به آن افتخار کنند!!
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری