تصادف زنجیره‌ای مرگبار در اتوبان قم

کد خبر: ۴۳۶۵۱۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹ 23 September 2014
|
6773 بازدید
|
۱
 مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تصادف زنجیره‌ای و مرگبار میان 10 خودرو در اتوبان تهران – قم خبر داد.

به گزارش آرمان، حسن عباسی در این باره گفت:‌ در ساعت 21 و 59 دقیقه یکشنبه شب، حادثه رانندگی به آدرس اتوبان قم به اورژانس اطلاع داده شد که پس از حضور عوامل اورژانس در محل حادثه، مشاهده شد که تصادف زنجیره‌ای میان 10 خودرو رخ داده است.

وی با بیان اینکه در جریان این تصادف راننده 27 ساله خودروی نیسان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، گفت: سرنشین خانم یکی دیگر از خودروها نیز از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شده بود که عوامل اورژانس وی را به بیمارستان هفتم تیر انتقال دادند. به گفته عباسی شماری از حادثه دیدگان در این تصادف نیز از اورژانس به شکل سرپایی خدماتی را دریافت کردند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران اضافه کرد: علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد. عباسی همچنین از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور تهران - قم خبر داد و گفت:‌ این حادثه که در حوالی 60 کیلومتری تهران رخ داد منجر به مصدومیت هشت سرنشین افغان این خودروی سواری شد که این افراد به وسیله سه آمبولانس به بیمارستان هفتم تیر منتقل شدند.
   
حادثه برای زن و دو فرزندش

همچنین  سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی خودروی زن جوان و دو فرزندش در اتوبان قم خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 9 و 41 دقیقه  صبح یکشنبه یک مورد حادثه رانندگی در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران قم قبل از عوارضی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان 35 و گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد یک دستگاه سواری تیبا هنگام حرکت در مسیر ناگهان از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردیل میانه بزرگراه واژگون و متوقف شده است به طوری که بخشی از گاردیل وارد بدنه خودرو شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تا پیش از رسیدن آتش‌نشانان در محل، دو کودک 4 و 5 ساله این زن از خودرو خارج شده بودند، گفت: اما راننده این خودرو که زنی 30 ساله بود، در وضعیت خطرناکی در درون کابین گرفتار شده بود که آتش‌نشانان همزمان با قطع جریان سوخت خودرو و ایمن‌سازی اقدام به برش کابین کرده و این زن را خارج کردند.

ملکی با بیان اینکه این زن دچار آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه پاها شده بود، افزود: پس از خارج کردن این مصدوم، آتش‌نشانان خودرو را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کرده و در ساعت 10 و 18 دقیقه به عملیات خود خاتمه دادند. به گفته وی در پی این حادثه، ترافیک سنگینی در این محور ایجاد شده بود که عوامل راهور با حضور در محل سعی در روانسازی آن کردند.

همچنین حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز درباره این خبر گفت: عوامل اورژانس پس از حضور در محل و انجام اقدامات اولیه درمانی این زن را به بیمارستان هفتم تیر منتقل کردند. به گفته مدیرروابط عمومی اورژانس تهران، علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
یه دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
قربون کاغذ، بدنه که نیست!
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟