بازدید 17758
به بهانه هفته دفاع مقدس تابناک منتشر می کند:

ائتلاف صدام و غرب علیه انسانیت در حلبچه

ساکنان حلبچه در جریان جنگ ایران و عراق، در تاریخ ۱۶ تا ۱۷ مارس ۱۹۸۸ - ۱۳۶۷ خورشیدی توسط رژیم وقت عراق بمباران شیمیایی شدند و بیشتر از پنج هزار غیرنظامی و بی‌دفاع در یک نیمروز در این شهر جان باختند. گازهای سمی به‌کاررفته از سوی دولت عراق در حلبچه گاز خردل، سارین، تابون و وی‌اکس بود که از سوی برخی دولت‌های غربی به رژیم بعث عراق تحویل داده شده بود و معامله‌گر هلندی فرانس فان آنرات در این مسئله نقش کلیدی داشت.
کد خبر: ۴۳۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲ 25 September 2014
ائتلاف صدام و غرب علیه انسانیت در حلبچه

.....................................

............................

................

.........

..

.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳۰
بنده در عملیات حلبچه بودم (بیت المقدس 7)همراه جمعی از نیروهای لشگر بدر مجاهدین عراقی وارد شهر شدیم و بمباران آغاز شد چنان وحشتناک بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم در این بین پیر زنی گفت شما بغداد هم بروید این آدم (صدام )با مردم همین کار را خواهد کرد .
صدام ...................تو ....
خدا عذابش را بيشتر كنه. لعنت بر داعش شيعه كش. اين ها همون لشكريان شيطان هستند
حلبچه هیروشیمای کردستان. به کدامین دردت بگرییم.روزی حلبچه روزی درسیم در کردستان ترکیه روزی شنگال روز دیگر کوبانی در سوریه.
تو جنگ نقل و نبات خير نميكنن.هر كشوري در جنگ با دشمن از هر راه و وسيله اي براي پيروزي استفاده ميكنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
همون بهتر که ناشناس بمونی!!!
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
باید به صدام میگفتند اگر مسلمان نیستی لااقل آزاده باش.
لعنت بر این یزید زمان
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
شما حرف نزنی کسی بهت ایراد نمیگیره
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
ناشناس کسی اجبار به نظر دادن تو نکرده که .... بخوری و نظر بدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
ناشناس عزیز حتما اون موقع یا نبودی یا اگه بودی توی پر قو بودی
دلاور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
وای تورا خدا این کارو توجیه نکن
این کار انسان نیست
اینجانب لیاقت خدمت به عزیزان شیمیایی را در بیمارستان بقیه الله داشتم واقعا دردناک و غیر قابل توصیف میباشد این ضایعات ؛ سالانه تعدادی از جانبازان شیمیایی ما پس از سال ها رنج و مرارت فراوان به دیار حق میپیوندند ای کاش کمپین بین المللی از باز ماندگان این عزیزان بر علیه این خون آشامان ترتیب میدادند تا هم غرامت جنگی از این پست فطرت ها گرفته میشد و هم درد و رنج این عزیزان به عموم جهانیان نشان داده میشد تا کار به جایی نرسد که این مزدوران برای مصالح جهان ا تعیین تکلیف نکنند و برای صلح جهانی نگران تعداد ساتریفیو ژهای ما نباشند بلکه خود پاسخگوی اذهان جهانیان برای جنایتی که انجام داده اند باشند و نگران دست پرورده های خونخوارشان که سر هموطنان خود و عزیزان بیگناه مسلمان و مسیحی و... را در ملا عام میبرند باشند. .
نخود وزیر ک انگلیس و دیگر ایادی کثیف آنها همه در این جنایات مسئول بوده و هستند نباید گول این ارازل را در مذاکرات را خورد.
واقعا ما تروریستیم ؟؟؟؟ ما می خواهیم بمب اتمی بسازیم؟؟؟ حقوق بشر واقعا حقیقت داره؟؟؟ و هزاران سوال دیگر . واقعا این استفاده ابزاری با جان بشریت تا به کی ؟؟؟؟ آقای زیبا کلام دریاب این حقوق بشر و جامعه بین الملل خودتو.
دلخراش!!! ما تحمل واکسن زدن بچه مون رو هم نداریم..

اصلا لغت یا جمله ای هست این وحشیگری رو معنی کنه؟؟
بنده همان روز27اسفنددرحلبچه بودم وازجانبازان شیمیایی نیزهستم خیلی درداوربود درضمن بایدعرض کنم عملیات والفجرده بودنه بیت المقدس 7
من کادردرمان هستم وبربالین بیماران بسیارسختی دربخش های ویژه بوده وهستم علی رغم عادت به مرگ ومیردربیمارستان هربیماری ازدنیا میرودعمیقاوازته دل ناراحت میشم وناخوداگاه اشک میریزم مخصوصاوقتی مریض کودک کم سن وسال ویاجوان باشدآیاآنهایی که این مصیبت دردناک فراموش نشدنی راسراین انسانهای بیگناه آورده اندکمی متاثرشدند؟اکرنه ،آنهادیگه نمیشه تولیست انسان های قراردهی
ختی حیوانات وحشی هم درجنگل بربالین مرده های خودمتاثرمیشوند.
صدام اتش به قبرت بباره
باید مسئولین وزارت امور خارجه و سیستم دادگستری ما با این مستندات بی شمار از قربانیان کشتار جمعی پای حامیان این رژیم صدام و اهداء کنندگان تسلیحات شیمیایی به سفاک خون آشام را به دادگاه های بین المللی بکشند اگر که غیرت انسانی مانده است!.
احمق تر و بی شعور تر از نا شناس 16:48 دقیقه پیاده میشه.!!!!!!!!!!!!!!!1
خدا حق ما را از ظالمان جهان بگیرد،6 نفر از افراد نزدیک فامیلم در بمباران حلبچه شیمیایی شدند و شهید،اما الان خودم دستم از همه جا جز خدا کوتاه است.
دو نفر از عزیزان ادعای حضور در این ماجرا رو دارن در حالی که هرکدوم یه اسم جداگانه میگن واسه عملیات!!!! حالا خود بخوان حدیث مفصل....
صدام خدا لعنتتون كنه
چرا مسئولین فقط در آن زمان سرو صدا کردند . باید همه ساله در این منطقه با برگزاری مراسم یادبود شهدای این بمباران و معرفی کشورهایی که به صدام سلاحهای شیمیایی دادند به مردم جهان نشان بدهند که چگونه کشورهای به ظاهر صلح طلب غرب در آن سوی کره زمین برای بدست آوردن ثروت و قدرت بیشتر توسط عوامل خودشان (صدام و داعش و ...) ملتهای این سوی جهان را با یکدیگر به جنگ می اندازند .
لعنت الله علی قوم الظالمین
لعنت الله علی قوم الظالمین
مرگ بر اوباما و همه کسانی که جنایتکارند جهنم هم برای صدام کم است
عملیات والفجر 10 صحیح میباشد
کاسه داع تر از اش ما هستیم
کی پشت صدام بود؟ کی بهش سلاح شیمیایی داد؟ کی پرورش دهنده و حامی تروریسته؟ همون کسانی که امروز یه عده له له می زنند برای رابطه باهاشون! واقعا جای تأسف داره...
به کدامین گناه کشته شدند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی