بازدید 21283

معرفي عناصر شبکه مضلين 4

عناصر شبکه مضلين چهار اقدام به راه‌اندازي اولين پايگاه‌هاي اينترنتي در زمينه ترويج انتشار محتواي ضد دين و مستهجن با رويکرد روابط نامشروع با محارم و روابط نامشروع نامتعارف (خشونت بار و...) به صورت کاملا فارسي نمودنده و در اين زمينه فعاليت مي‌نمودند.
کد خبر: ۴۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۳ 20 April 2009
مركز بررسي جرايم سازمان يافته، عناصر شبكه مضلين 4 را معرفي كرد.
 
به گزارش گرداب، عناصر شبکه مضلين چهار اقدام به راه‌اندازي اولين پايگاه‌هاي اينترنتي در زمينه ترويج انتشار محتواي ضد دين و مستهجن با رويکرد روابط نامشروع با محارم و روابط نامشروع نامتعارف (خشونت بار و...) به صورت کاملا فارسي نمودنده و در اين زمينه فعاليت مي‌نمودند.

 
حميد. ن با نام مستعار «سپيده کياني»:
سن: 21 سال   محل تولد: کرمانشاه    وضعيت تاهل: مجرد    تحصيلات: ديپلم    محل سکونت: کرمانشاه

متهم حميد.ن با نام مستعار سپيده کياني مدير و راه‌انداز سايت مستهجن فاير... و تعدادي ديگر از سايت‌هاي مستهجن است.

وي اقدام به نگارش ده‌ها داستان مستهجن و انتشار آنها در پايگاه اينترنتي خود نموده بود. اين داستانها که با قلمي توانا بنگارش درآمده است، عمدتا فقط در پايگاه مستهجن نگار مذکور مشاهده شده است.

نامبرده به صورت هدفمند محتويات مستهجن خارجي با مضاميني مشابه ارتباط نامشروع با محارم را جمع آوري و در سايت اصلي خود منتشر مي‌نموده است.

پايگاه اينترنتي اصلي متهم حميد.ن شامل بخش‌هاي کليپ‌ها و داستان‌ها و عکس‌هاي ايراني و خارجي با موضوعات روابط نامشروع، برقراري رابطه جنسي با حيوانات و کارتون‌هاي مستهجن بوده است.

همچنين يکي ديگر از فعاليت‌هاي نامبرده راه‌اندازي بخش انجمن‌هاي گفت‌وگو در اين پايگاه اينترنتي بود که شامل بخش‌هاي عکس‌هاي مستهجن ايراني و خارجي، داستان‌هاي مستهجن ايراني و خارجي،ک ليپ‌هاي مستهجن ايراني و خارجي شده و در قالب اختصاصي فعاليت اين پايگاه، (يعني روابط نامشروع با محارم و روابط نامشروع نامتعارف) در آن منتشر شده بود.

از فعاليت‌هاي وي جمع آوري محتويات مستهجن (عکس، فيلم، داستان) از روابط نامشروع ديگر کاربران و انتشار آن در پايگاه اينترنتي مستهجن نگار خود بوده است.

وي همچنين تلاش به راه‌اندازي چند جنبش اينترنتي بر عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي در سايت خود نموده است.

بنابر اعترافات، نامبرده تاکنون هزاران دلار از حساب‌هاي مالي ديگران را در سايت‌هاي مختلف استفاده نموده است.

از فعاليت‌هاي مجرمانه شاخص وي اقدام به کلاهبرداريهاي مالي از طريق راه‌اندازي چندين پايگاه اينترنتي با پوشش مالي و تبليغ آن در پايگاه‌هاي مطرح مالي دنيا بوده است. وي پس از راه‌اندازي اين پايگاهها و تبليغات گسترده در مورد آنها (بصورتي که در برهه‌اي از زمان در رنکينگ سايت گوگل در بين پايگاه‌هاي مالي در رتبه سوم بوده است) اطلاعات خصوصي کارت‌هاي اعتباري کاربران سايت‌هاي مالي را ربوده و در موارد مختلف از آنها استفاده مي‌کرده است.

از نامبرده تاکنون چندين هزار حساب اعتباري بسرقت رفته از اشخاص حقيقي و حقوقي مختلف کشف گرديده است. وي پس از يک فرآيند مالي پيچيده ارزهاي بدست آمده را به ريال تبديل نموده و موفق به نقد کردن بخشي از آنان شده بود.

نامبرده با استفاده از اعتبار حساب‌هاي مذکور، اقدام به خريد يک سرور مجازي (VPS) فقط جهت آپلود فيلم‌هاي مستهجن خود براي سايت اصليش نموده است.

 
محمد مهدي. م:
سن: 23 سال   محل تولد: تهران    وضعيت تاهل: مجرد    تحصيلات: ديپلم    محل سکونت: تهران

متهم محمد مهدي.م مدير پايگاه مستهجن ايران فت (اولين و تنها پتيگاه اينترنتي فارسي زبان در زمنيه روابط نامشروع فتيش شامل بخش‌هاي صفحه اصلي،گالري عکس و فيلم، انجمن‌هاي گفتگو) مي‌باشد.

وي در پايگاه خود چندين لينک اختصاصي از پايگاه‌هاي صهيونيستي ـ با پسوند اختصاصي اسرائيل ـ قرار داده بود. (لينک اختصاصي بدين معناست که لينک قرار داده شده مختص يک فرد مي‌باشد و با هر کليک بر روي آن لينک مبلغ مشخصي به حساب لينک دهنده واريز مي‌شود.)

نامبرده تعداد 1114 لينک مرتبط با موضوع روابط نامشروع فتيش را در اين پايگاه قرار داده است که بيانگر ارتباط وي با ساير پايگاههاي داراي اين مضامين مي‌باشد.

متهم اعتراف نموده است، بدليل نادربودن محتواي متن مستهجن فارسي با اين مضامين، حدود 5 سال وقت خود را صرف جمع آوري اين نوع از محتويات مستهجن نموده و پس از ترجمه محتويات انگليسي، آنها را در پايگاه اينترنتي مستهجن نگار خود قرار مي‌داده است.

ميانگين بازديد روزانه از سايت وي حدود 10 هزار آي پي بازديد در روز بوده است که درصد بالايي از مخاطبان افراد غير ايراني بوده‌اند.

نامبرده در صفحه اصلي، سايت خود را اينگونه معرفي مي‌نمايد: وب سايت بزرگ ايران فت نخستين و تنها وب سايت فتيش فارسي زبانان در دنيا و بزرگترين سايت فتيش خاورميانه.

نامبرده همچنين در ساير پايگاه‌هاي مستهجن و ضد ديني که در شبکه‌هاي مضلين دو و سه اعلام شدند جهت تبليغ سايت و محتويات خود فعاليت داشته است.

وي براي گسترش دامنه فعاليت‌هاي خود و ترويج مضمون مستهجن اختصاصي پايگاه خود اقدام به راه‌اندازي ده‌ها وبلاگ در سرويس دهنده‌هاي مختلف کرده است که در اين وبلاگ‌ها نيز محتويات مستهجن مرتبط با موضوع پايگاه خود را منتشر مي‌نمود.

وي همچنين جهت انتشار گسترده اين محتويات مستهجن، اقدام به تبديل مطالب منتشره (عکس، داستان، کليپ) به فرمت‌هاي قابل اجرا در تلفن همراه نموده است. نامبرده در راستاي توليد و انتشار موارد مستهجن اقدام به تکثير و توزيع سي دي در زمينه موضوع سايتش براي کاربران نيز نموده است.

آريا.ع:
سن: 26 سال    محل تولد: تهران    وضعيت تاهل: مجرد    تحصيلات: دانشجو    محل سکونت: تهران

متهم آريا.ع مدير و مالک يکي از شرکت‌هاي خدمات اينترنتي، ارائه دهنده خدمات هاست و دامين به دو پايگاه مستهجن و ضد دين ايران فت و اس پرشين مي‌باشد که اين خدمات را با اطلاع از محتويات اين پايگاه‌ها به آنها ارائه کرده است.

وي همچنين پشتيباني فني سايت متهم محمد مهدي.م را برعهده داشته است.

وي عضو خبرنامه‌هاي تعدادي از سايت‌هاي صهيونيستي بوده و همچنين ارتباطاتي با شرکت‌هاي تجاري صهيونيستي داشته بوده است.

در فهرست اتهامات فرد مذکور، ارائه خدمات عبور از فيلترينگ نيز مشاهده مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
خدا لعنتشان کند؛تیشه به ریشه اعتقادات و فرهنگ و دین و آیین مردم میزدند
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری