بازدید 7328

زایمان در آمبولانس اورژانس

نوزاد پسر، یک مادر باردار کوهرنگی از توابع استان چهارمحال و بختیاری حین انتقال به بیمارستان در آمبولانس اورژانس 115 متولد شد.
کد خبر: ۴۴۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸ 04 November 2014
نوزاد پسر، یک مادر باردار کوهرنگی از توابع استان چهارمحال و بختیاری حین انتقال به بیمارستان در آمبولانس اورژانس 115 متولد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت های اورژانس استان چهارمحال و بختیاری، در ساعت چهار بامداد روز دوشنبه پرسنل اورژانس کوهرنگ برای امدادرسانی و انتقال یک مادر باردار به بیمارستان فارسان اعزام شدند.

بنا بر این گزارش، نوزاد پسر این مادر باردار حین انتقال به بیمارستان با کمک تکنسین های اورژانس به سلامت متولد شد و مادر و نوزاد به بیمارستان سیدالشهداء فارسان منتقل شدند.

حمزه علی کبیری و سجاداسلامی دوست تکنسین های اورژانس در این ماموریت به مادر باردار کوهرنگی و نوزاد او امداد رسانی کردند.

 تولد نوزاد در آمبولانس ميان برف و کولاک

همچنین در رخدادی دیگر، نوزادی میان بارش برف و کولاک در آمبولانس هلال احمر اهر (آذربایجان شرقی) متولد شد.
 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر گفت: صبح امروز پس از دریافت خبر از روستای افیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان درباره در راه ماندن خودروی نیسان حامل مادر باردار، بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نودوز شهدای ارسباران در محور مشکین شهر- اهر به محل اعزام و مادر باردار به آمبولانس منتقل شد و نوزاد در داخل آمبولانس به دنیا آمد.
 
فیض الله محمدیان افزود: مادر و فرزند در سلامتی کامل هستند.
 
وی گفت: صبح امروز همچنین بر اثر بارش شدید برف، در گردنه گویجه بئل در محور اهر- کلیبر، سرنشینان 15 دستگاه خودرو سواری در راه ماندند که با تلاش امدادگران هلال احمر اهر نجات یافتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات