بازدید 43370
پنجمین روز جشنواره مطبوعات؛

درد‌ دل‌های جانبازی که پرویز پرستویی، حاج کاظمش بود

جانبار ناصر افشار که بیش از ۷۸ بار عمل انجام داده و پرویز پرستویی مدت‌ها پیش در تلاش برای فرستادن او به آلمان برای عمل جراحی بود نیز با حضور در غرفه «تابناک»، مطالبی گفت که در نقد رفتار برخی دولتمردان ارشد سابق با او بود.
کد خبر: ۴۴۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰ 12 November 2014
پنجمین روز از بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری و وب‌سایت‌های خبری در شرایطی برگزار شد که در کنار افزایش حضور چشمگیر حضور مردم و چهره‌ها، شاهد تکرار برخی رفتارهای غیرقابل پذیرش نیز بودیم.

به گزارش «تابناک»، بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری در پنجمین روزِ خود همچون چهار روز گذشته با حضور گسترده مردم همراه بود و هرچه به آخر هفته نزدیک‌تر می‌شویم و اطلاع رسانی درباره این نمایشگاه افزایش می‌یابد، حضور مردم در این رویداد تقویت می‌شود و در همین راستا، حضور مسئولان نیز رو به فزونی نهاده که در این آخر هفته پیش رو به نقطه اوج خود خواهد رسید.

در روز پنجم، کاظم جلالی میهمان غرفه «تابناک» شد و ضمن اشاره به عملکرد «تابناک»، درباره وحدت اصولگرایان و عملکرد مجلس نیز تحلیل‌هایی بیان کرد که از اهمیت قابل توجهی برخوردار بود.
سردار منتظرالمهدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی نیز از دیگر میهمانان «تابناک» در روز پنجم نمایشگاه بود. منتظرالمهدی از گسترش تعامل پلیس با رسانه‌ها برای نمایش ابعاد مختلف فعالیت پلس خبر داد.

نادر فریادشیران از دیگر میهمانان حاضر در غرفه «تابناک» بود؛ فریادشیران که سابقه دروازه بانی تیم ملی فوتبال در سال‌های دور را دارد و نزدیک‌ترین شخص به مایلی کهن است، انتقادات تندی را خطاب به علی دایی مطرح کرد.


وی درباره رضایت علی دایی گفت: ‌دایی کار اشتباهی کردند و باید مرد می‌بود و تا انتها می‌ایستاد. من پیش بینی کرده بودم بعد به زندان انداختن مایلی کهن، رضایت دهد و حال که یک ورزشکار مربی‌اش را به زندان انداخته، رضایت دادنش ارزشی ندارد و خانواده‌ مایلی کهن نیز از رضایت دایی خشنود نیستند.

جانبار ناصر افشار که بیش از ۷۸ بار عمل انجام داده و پرویز پرستویی مدت‌ها پیش در تلاش برای فرستادن او به آلمان برای عمل جراحی بود نیز با حضور در غرفه «تابناک» مطالبی را بیان کرد که در نقد رفتار برخی دولتمردان ارشد سابق با او بود؛ گفته‌هایی تکان دهنده که جزئیاتش به رسم امانت نزد «تابناک» ماند.



طاهری، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک گردشگری، حاجی بابایی وزیر پیشین آموزش و پرورش، سیدمالک حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت اقتصاد از دیگر میهمانان تابناک بودند.

روز پنجم نمایشگاه در حالی به پایان رسید که شاهد استمرار رفتارهای نه چندان قابل پذیرش نظیر «میهمان قاپی» بودیم. همچنین مشکل برق غرفه «تابناک» برطرف نشد و در عین حال فضای ناهنجاری که بلندگوهای برخی غرفه‌ها ایجاد کرده‌اند، فضای نمایشگاه را تحت تأثیر قرار داده است.

تعداد بازدید : 32
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی