بازدید 33443
رهبر معنوی طالبان پاکستان:

134 آیه قرآن مخالف دمکراسی است!

اين نهضت که همان طالبان پاکستان هستند، به تازگی با بستن توافقنامه صلح با دولت زرداری، اداره امور مناطقي در سرحد پاكستان را بر عهده گرفته‌اند. آنان پس از تسلط بر دره سوات، مالاکند، بونیر و شانگله، احکام جدیدی را در اجرای نماز، حجاب و ریش مردان صادر کرده‌اند.
کد خبر: ۴۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۹ 26 April 2009

سرویس بین‌الملل «تابناک» ـ صوفی محمد، رئیس نهضت «نفاذ» شریعت پاکستان از مغایرت 134 آیه قرآن با دمکراسی خبر داد.

به نوشته روزنامه اردو زبان «خبرین» چاپ اسلام آباد، رئیس نهضت «نفاذ» شریعت پاکستان در تازه‌ترین ادعای خود از تناقض آیات متعدد قرآن با دمکراسی سخن گفته است. اين نهضت که همان طالبان پاکستان هستند، به تازگی با بستن توافقنامه صلح با دولت زرداری، اداره امور منطقه دره سوات را بر عهده گرفته و در آنجا بر پايه قوانینی که زیر نظر رهبران مذهبی‌شان وضع می‌شود، حکمرانی می‌کنند.
این روزنامه پاکستانی به جزییات این ادعا و ادله رهبر طالبان اشاره‌ای نکرده است.
 
پيش از این، برخی از رهبران سیاسی و مذهبی پاکستان، این اقدام دولت ـ امضاي پيمان صلح با طالبان محلی ـ را علیه امنیت و منافع ملی پاکستان اعلام کرده بودند.

اکنون طالبان پاکستان پس از تسلط بر دره سوات، مالاکند، بونیر و شانگله، احکام جدیدی را در اجرای نماز، حجاب و ریش مردان صادر كرده‌اند و به نظر می‌رسد، بار دیگر قرائت افراطی و غیر واقعی از اسلام، این بار در پاکستان در حال گسترش باشد.

گفتنی است، اکنون مولانا فضل‌الله، داماد مولانا صوفي محمد، شخص اول طالبان در سوات ايالت سرحد پاكستان به شمار مي‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
134 آیه قرآن مخالف دموکراسی است!
تعجب برای چیه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
آنها از آيات متشابهات استفاده كرده كه راه انحراف قرآن است و در سوره آل عمران آيه 6 در باره آيات محكمات و متشابهات اشاراتي شده است كه طالبان ها فرق اين دو آيات قرآن را نمي دانند و هميشه براي اجراي دستورات قرآني از آيات متشابهات استفاده مي كنند كه اين سبب تبليغ بد از اسلام شده است
عمران
اینها که اینقدر قرآن میخونن، جاییش ندیدن خدا به بندگان بگه آدم باشید؟! کیه که ندونه اینها نوکر انگلیس هستن؟فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا (از آمریکا)
با سلام
طالبان دقيقا در اين زمينه درست ميگويند. زيرا در اسلام حكومت بايد به دست امام معصوم باشد و چنين حكومتي دمكراسي ندارد زيرا امام معصوم بهترين حاكم و به خاطر عصمت بدون خطا حكومت ميكند. ولي ظاهرا طالبان خود را با امام معصوم اشتباه گرفته است.
ما یه حاج آقایی داشتیم که در حال خوندن آیه قرآن، می گفت که این آیه گفتگوی تمدن ها رو نفی می کنه.
اظهار نظرهايي كه درج مي كنيد و عمدتا از خودتان است دو پهلو است.
دروغ گفته يا شما مخالف آيات قرآن هستيد؟
هیچ معلوم نیست ای طالبان چه کار مییکنه
اگر ایشان و خیلی های دیگه فقط به یک آیه قرآن عمل میکردند اینقدر بدبختی نبود. فبشر عبادی الذین یستمعون القول و فیتبون احسنه. این آیه دشمن حکام کشورهای اسلامی است و عدم رعایت آن مهمترین عامل فلاکت مسلمانها. اگر بعضی ها توانش را داشتند این آیه ها را از قرآن پاک میکردند
ظاهرا شما با اين نظر خيلي مشكل داريد كه اينقدر تعجب كرديد
اگرچه من طالبان را صد در صد اقلیتی ضد دین می دانم اما این تفسیر کاملا درست است زیرا دموکراسی بر اساس عقلانیت جامعه است و مردم حرف اول و اخر را می زنند در حالیکه دین به خصوص دین اسلام بر اساس عقلانیت قدسی است. دین هیچگاه نمی پذیرد که قواعد دموکراسی که به انتخاب مردم است اگر ضد دین باشند در جامعه اجرا شود. نباید حقیقت رافدای مصلحت کرد.
ببینم مگر اجرای نماز، حجاب و ریش مردان بد است؟ اگر بد است پس برای ما هم بد است اگر هم خوب است پس ساکت باشید لطفا
بستگي دارد از دموكراسي چي برداشت كرده باشند. با دموكراسي غرب گرا بله قرآن مخالف است ولي با دموكراسي ديني يا همان مردم سالاري ديني كه نه.
خدا بداد ما و دنیا برسه اگه بمبهای اتمی پاکستان بدست این اوباش و اراذل برسه !! مسئولین ما باید از حالا فکری به حال این قضیه بکنند .
اگر طالبان بتوانند قدرت را دز پاكستان بگيرند,ابتدا دشمن شيعيان ايران خواهندبود .وبا اين روايت تند وخشك خود از اسلام اول با شيعيان ايران سرجنگ دارد.(از کانادا)
آب كه از سر گذشت چه يك وجب چه صد وجب. اينها ديگه قابل بازگشت نيستند
در جواب دوستمون :
مگر اجرای نماز، حجاب و ریش مردان بد است؟
بد نیست ولی افراط و تفریط در هر کدام از دستورات اسلام حرام است.
در حکومت اسلامی قوانین نازل شده از آسمان و مطابق با فرمان خدا بر مردم جاری میشود اما در نظام دموکراسی قوانین بشری. دیگه چرا تعجب میکنید؟ کاملا درست گفتن. (از امریکا)
کاری با بحث بالا ندارم. میخواهم بگویم اگر خدای ناکرده پاکستان دست اینها بیفتد تبدیل به دردسر بزرگی هم برای ما و هم برای سایرین (هند چین روسیه غرب و ...) خواهد شد.
جواب آخرین نظر :آیا از نظر شما حکومت یزید ومعاویه وافراد قبل وبعد از آنها که ظاهرا رآی مردم راداشتند مشروع بود ؟ بحث مشروعیت حکومت را با امکان تحقق آن یعنی مقبولیت یکی ندانید اسلام با دموکراسی از اساس متفاوت است زیرا مبانی فکری دموکراسی با ا سلام فرق می کند.زیرا مثلا در اسلام هدف حکومت اجرای احکام الهی است ولی در دموکراسی خواست مردم است ولو همجنس گرایی باشد !!
کلا مخ تبدیل به سنگ شده ، میتونید از این به بعد در مورد ساخت کلاهخود صحبت کنید
این احمقها با دیدگاه خود بیشترین ضربه را به اسلام میزنند یک فرد بی دین دیگر کاری به اعتقاد ما ندارد ولی این متحجرین دینی به نظر من وخدای من کافر ترین مردم دنیا و ضد تبلغ برای اسلام عزیز
خدا به فریاد برسد روزی که این احمق ها به قدرت برسند.حالا امام علی زورش به این اراذل و اوباش (خوارج) می رسید ما چه کنیم که این دیوانه های زنجیری بمب اتم دارند.والله این ها نه عقل دارند نه دین که چه بسا هر انکس که عقل ندارد دین هم ندارد.خدا اول به مسلمین رحم کند دوم به اسلام.
فقط این دسته از خبرارو بخونید به حال شوریده حال این بدبختها بخندید که برای هرزگی و رسیدن به بهانه هایشان هر روز یه بامبول در میارن.اینا معنی دموکراسیو نمی دونن.فکر میکنن دموکراسی یعنی بی بندو باری
خواهش میکنم در درج نظرات که در چنین مواردی به نوعی تفسیر شخصی از قران است دقت بفرمایید. شاید بهتر باشد که نظراتی را که تفسیری است درچ نکنید.
انشالله امام زمان ظهورخواهند کرد وبه حساب تک تک این انسان های ازخودراضی میرسند .
اگربه"يكتايی خداوند"معتقديم تعيين سرنوشت انسان بدست خويش يك اصل خلقت انسان است وخدای يكتا خود را نفی نميكند و اين اصل خود بنيان و لازمه مشروعيت است ،در معصومين الهی فروع از اصول سرچشمه ميگيرند و درنتيجه ملزومات عصمت لحاظ و محقق ميشود، ظاهرادر برخی نظريات دوستان در مورد اين خبر، «تفكرطالبانی» موج ميزند و اشاعه میيابد!!!
گفته اش چه درست باشد چه غلط، برای جمهوری اسلامی که تا کنون علیرغم سرمایه گذاری های فراوان برای حفظ و قرائت قران کریم، هنوز تلاش چندانی برای بیان قرآن کریم به زبان قابل فهم برای جوانان نکرده، فرقی نمیکند.
براي اين تفكر متاسفم...
زنگ خطر برای بشریت
تمام دول دنیا باید تسلط طالبان، این حیوانات انسان نما در پاکستان را خیلی جدی بگیرند و در قلع و قمع و نهایتاً نابودی آنان به هر طریق ممکن اقدامات لازم را هرچه زودتر به مرحله اجرا بگذارند. تسلط این حیوانات ددمنش بر پاکستان اتمی دنیا را در خطر یک فاجعه قرار خواهد داد که هیچ گونه راه حلی بجز نابودی میلیونها انسان را در بر نخواهد داشت.
اینطور هم میشود گفت دمکراسی مخالف قرآن استچون قرآن گفته حق نداری به حقوق دیگران تجاوز کنیدمکراسی میگوید برای مصالح خودت میتوانی رای هم میدهند حق وتو وامثال آن دستاورد دمکراسی بشری است
خوب چه اصراري هست كه حتما قرآن عين دموكراسي باشه؟ دموكراسي ايده و كلامي بشري است و قرآن كلامي الهي و مسلما" اين دو عين هم نخواهند بود.وقتي كه بين پيروان يك دين اين همه اختلاف نظر هست مگر ميشود بين كلام انسان و كلام الهي اختلاف نباشد. اگه اينطور نبود كه هيچ پيامبري در بين مردم ظهور نمي كرد.
جدای تمام این صحبت ها بهتر است به این نکته توجه کنیم که آیا دموکراسی دارای قوانین بدون نقص هستند یا خیر؟
آقایان غربی طوری از دمکراسی صحبت می کنند گوئی کلام آخر و کامل است و یادشان رفته است قوانین دمکراسی را انسانهائی که از خطا مصون نیستند وضع نموده اند.
این اظهار نظر قابل تامل است، در برخی موارد به نظر صحیح گفته ولی از دید یک فرد از طالبان خنده آور است
اینها از درک اصول پایه اسلام عاجز هستند و از اقیانوس وجود قرآن فقط صدای انواج را می شنوند و توان درک و فهم این آیات را ندارند و بکل توانائی کنارهم قرادادن دو آیه و درک همزمان مفهوم آیات را ندارند و آیات متشابه و محکمات برایشان یکی است لعنت خدا بر شما که به نام دین آتش به دامن دین زده اید
بهتر است به پاکستان وام بدهیم و گاز ارزان و همچنین برنج و نارنگی نیز بیشتر وارد کنیم .
تمام قرآن هم می فرماید آدم نکشید
مرگ بر طالبان چه پاکستانی چه افغانی چه داخلی
طالبان یک شخص یا گروه معمولی نیست، بلکه یک اندیشه است که گروهی بسیار به آن اعتقاد دارند و دنبال رو آن هستند. اگر در بین مردم خود پذیرش نداشتند، نمی‌توانستند تا این حد توسعه پیدا کنند. توسعه آنها به این معناست که جمعیت کثیری آن‌ها را پذیرفته‌اند. به عنوان یک واقعیت تاریخی، این گروه باید به حکومت برسد و هر چه در توبره دارد رو کند تا مردم خود به پوچی اندیشه آنان برسند، همانگونه که مارکسیست پس از به عمل نشستند و ناتوانی جذابیت خود را از دست داد.
چگونه دولت پاكستان به اين گروه مرتجع و متحجر اعتماد كرده است
بهتر كه اينها مشغول بزرگ كردن وكوچك كردن ريش خود باشند و ما هم كار خودمان را انجام ميديم0
علم شدن طالبان جدید زمینه حمله جدید واشغال گری جدید آمریکایی ها .
لطفا به این نظر بطور مستند پاسخ دهید
به جای این حرفا باید به فکر تقویت شیعیان پاکستان باشید که عین گوشت قربونی به دست این گرگا نیفتن
منظورشون اينه كه ما مي خواهيم كارايي انجام بديم كه قرآن اونهارو خلاف عرف و شرع ميدونه ؟
مگر امام ما شیعیان حضرت علی (ع) نیست پس باید به تبعیت از آن بزرگوار عمل نمود همانگونه که ایشان ریشه این احمقان مقدس مآب را که در آن زمان خوارج نام گرفتن به یکباره از زمین کند اکنون نیز باید شعیان پیرو علی این خوارج امروزی که نام نحس طالبان بر خود نهاده اند را نابود کنند.
از این دم بریده های انگلیسی هرچه بگید بعید نیست
نفهميدم برادران ارزشي براي چه تعجب كرده اند؟ مگر به دموكراسي اعتقاد داريد ؟
قران مخالف دمكراسي نيست اين افراد كج فهم هستند كه ازادي را درك نمكنند قران براي ازادي بشر كرامت انسان حفظ حريم بشريت نازل شده حال اكر طلبان وايادي انها درك نمي كنند تقصير از خودشان است
تا حکومتی حامی نداشته باشد نمیتواند حکومت کند.
باید دید چرا این گروه ها میتوانند حکومت کنند. شاید دلیل اصلی آن این است که سخنانشان در میان مردم مقبول می افتد. چرا؟ شاید دلیلش جهلی باشد که مردم در آن به سر میبرند. پس جایگاه روحانیون و روشنفکران ما در میان آنها کجاست.
مگر طالبان قرانرا میخوانند و اگر چنین است چیزی از قران نفهمیده اند
تنها راه نجات مسلمانان نابودي كامل طالبان ميباشد و لاغير . مطمئن باشيد اولين بمب اتمي كه بدست بياورند بطرف ما شليك خواهد شد نه آمريكا .
عقایدآنها ریشه در تفکرات مادی گرایانه دارد و عجب تشابهی است میان انها و ماتریالیسم سرمایه سالار
من نفهميدم شما از اين نظر خوشتان آمده و موافق آن هستيد يا از جانب مخالف اين خبر را چاپ كرديد.
در ضمن وضعيت طالبان كاملاً مشخص است انها كافر بالفطره هستن. و اصلاً لياقت خواندن قران را ندارند چه برسه به اينكه بخواهند آنرا معني يا تفسير كنند.
دمکراسی یعنی یه روز مردم صبح از خواب پا میشن میان میگن درود بر مصدق شبشم میان میگن مرگ بر مصدق . نمیگم دمکراسی خوب هستش ولی میگم کاچی به از هیچی
بهتر آنست که حوزه علمیه قم و مشهد و نجف وارد عمل شوند و به نظرات گروه طالبان جواب دهند و حتی برای مناظره از آنان دعوت به عمل آورند ، البته دولت نباید دخالت نماید چون این حرکات ، باید غیر دولتی باشد و اینجا را هم آقایون با دوربان اشتباه نگیرند و بگن ما هدایتشون کنیم.(از ایالات متحده)
تمام مصيبتي كه دنياي اسلام مي كشد از عمل زشت اين دسته افراد مانند طالبان هست كه بدون شناخت از قران و اسلام نظر مي دهند و كار مي كنند و هر جا اثري از اين افراد كثيف است هما نجا خونريزي است
البته در ايران هم خيلي ها به اين مسئله معتقدند ولي جرات بيان اشكار ان را ندارند
آن دموکراسی که در دنیا معرفی شده از کحا آمده که اینقدر بی عیب ونقس است . اینهمه گرسنگی وکشتار ، مگر محصول این تفکر نیست ؟؟ همه شگرد های دزدان برای غارت است .برای چی همه چیز باید بر اساس تفکرات ماتریالیستها باشد تا درست با شه ؟؟ متظر تایید اینها نیست ، ومنظورشان مشحصه .ولی این همه ساده لوح بودن چرا ؟؟!!
یکی گفته بود دموکراسی از همجنس گرایی حمایت میکند، جواب: اولا که دموکراسی میگوید هر چه مردم بگویند، در ایران اگر از مردم نظر خواهی شود آیا مردم به آن را مثبت میدهند؟ مسلما خیر. آیا حضرت علی با وجود اینکه میدانست توسط پیامبر انتخاب شده بدون خواست مردم رهبری را قبول کرد؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات